Niet alleen in Indiaquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Zo slecht hebben die Indiase mannen het toch niet. Gewoon uitgehuwelijkt worden. Met een beetje prima ouders weten die precies wat voor type je leuk vindt. Niks mis mee
Bedoel meer dat ik zo weinig aanbod heb, dat als ik kritisch zou zijn ik nooit een date zou hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ook al zou je geen 10/10 zijn, dan heb je toch ook gewoon recht om kritisch te zijn? het is wel, in het gunstige geval, een levenspartner waar het over gaat.
Nee truequote:
oeh, een naïef meisjequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen daten die wel beter bij me passen.
Ja, te snel nog ben ik achtergekomen. Ik haaaaat mezelf dat ik er nog steeds intrap. Moet ook niet meer uitgaan van het beste in de mens.
Ik dus wel. En dit was allemaal na mijn ex.quote:
Jij vindt wel iemandquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen daten die wel beter bij me passen.
Ja, te snel nog ben ik achtergekomen. Ik haaaaat mezelf dat ik er nog steeds intrap. Moet ook niet meer uitgaan van het beste in de mens.
vrouwen krijgen sws makkelijker datesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik dus wel. En dit was allemaal na mijn ex.
nee lulde maar watquote:
Naïef is iets wat ik zeker niet ben. Zo. Ken je mij al iets beterquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee lulde maar wat
ken je niet eens dus geen idee
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naïef is iets wat ik zeker niet ben. Zo. Ken je mij al iets beter
Met een gemiddeld uiterlijk haal je als vrouw op Tinder honderden matches, dat gaat je als gemiddeld uitziende man toch echt niet gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vrouwen krijgen sws makkelijker dates
ja, als toekomstig mod moet ik m'n onderdanen wel een beetje kennen tochquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naïef is iets wat ik zeker niet ben. Zo. Ken je mij al iets beter
En anders neem ik 8 honden. Ook prima.quote:
Jij kan altijd nog op een piratenschip gaan varen en een Somalische trouwen als ze je ogen verneukt hebbenquote:
eigenlijk ordinaire vleeskeuringquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een gemiddeld uiterlijk haal je als vrouw op Tinder honderden matches, dat gaat je als gemiddeld uitziende man toch echt niet gebeuren
Ook prima.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En anders neem ik 8 honden. Ook prima.
Zekerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
ja, als toekomstig mod moet ik m'n onderdanen wel een beetje kennen toch
Gewoon een hele vloot aan slavinnen binnen hengelen en aan de Griekse kust blijven dobberen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan altijd nog op een piratenschip gaan varen en een Somalische trouwen als ze je ogen verneukt hebben
Ik had voor de grap Tinder gold. Had meer dan 4000 likesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Met een gemiddeld uiterlijk haal je als vrouw op Tinder honderden matches, dat gaat je als gemiddeld uitziende man toch echt niet gebeuren
heb je dan ook een tekst erbij of alleen pics?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had voor de grap Tinder gold. Had meer dan 4000 likes
Daarom. Vrouwen hebben terecht over veel dingen te klagen, maar op het punt van aandacht is het shushquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had voor de grap Tinder gold. Had meer dan 4000 likes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |