True. Denk juist dat dat de band weer sterker maakt. De verschillen, zodat je elkaar aanvult.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Er zullen altijd wel verschillen zijn, ja soms niet heb je perfecte match maar dat is best zeldzaam.
ik word giftig van jouquote:
Ik was de baas van de snoepwinkel of iets dergelijks, moest best veel zingen en dansen en gitaarspelen en ik had er me toch een schurft aan maar ja iedere leraar die ik ooit heb gehad zei, ja jij bent echt hopeloos en je groeit zeker op voor galg en rad maar je zou wel een geweldige rockartiest kunnen worden, zelfs mijn eigen oma zei dat trouwens iedere week wel een keerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In groep 8 hadden we een eindmusical en een van de liedjes van baas boven baas ik ben de baas en jij een potje pindakaas
Je quote mij altijd en dan gaat het altijd meteen over jouquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was de baas van de snoepwinkel of iets dergelijks, moest best veel zingen en dansen en gitaarspelen en ik had er me toch een schurft aan maar ja iedere leraar die ik ooit heb gehad zei, ja jij bent echt hopeloos en je groeit zeker op voor galg en rad maar je zou wel een geweldige rockartiest kunnen worden, zelfs mijn eigen oma zei dat trouwens iedere week wel een keer
Helemaal mooi, ik mag jou ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik word giftig van jou
maar mag je wel
doei scrup
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je quote mij altijd en dan gaat het altijd meteen over jou
Wil je dat ie je gaat aaien ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je quote mij altijd en dan gaat het altijd meteen over jou
nee dat ie zegt van haha ja wat leuk noel was het leuk en wat deed jij in de musicalquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je dat ie je gaat aaien ofzo?
Ja maar oma's zijn dement en oud, die weten niet beter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was de baas van de snoepwinkel of iets dergelijks, moest best veel zingen en dansen en gitaarspelen en ik had er me toch een schurft aan maar ja iedere leraar die ik ooit heb gehad zei, ja jij bent echt hopeloos en je groeit zeker op voor galg en rad maar je zou wel een geweldige rockartiest kunnen worden, zelfs mijn eigen oma zei dat trouwens iedere week wel een keer
Komt dat je als een lastig fruitvliegje bent bij een nieuwe mooie lamp.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee dat ie zegt van haha ja wat leuk noel was het leuk en wat deed jij in de musical
maar altijd meteen IK IK IK IK IK
Zo probeert hij contact te maken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee dat ie zegt van haha ja wat leuk noel was het leuk en wat deed jij in de musical
https://www.psyq.nl/perso(...)oonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze oma was wel een matriarchale mastodont, twee meter vleesgeworden Boadicea.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar oma's zijn dement en oud, die weten niet beter.
ik vind je altijd wel een mooie woordenschat hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze oma was wel een matriarchale mastodont, twee meter vleesgeworden Boadicea.
Rood haar en ook verkracht door het Romeinse rijk?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Deze oma was wel een matriarchale mastodont, twee meter vleesgeworden Boadicea.
Wel rood haar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rood haar en ook verkracht door het Romeinse rijk?
Lekker bezig man.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:18 schreef Solotovski het volgende:
wow zie die stijgende lijn van m'n userscore. zou hem bijna opsnuiven
Nog gelukt met online shoppen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rood haar en ook verkracht door het Romeinse rijk?
is dat veel ja? en waar is het op gebaseerd die punten? als het gerelateerd is aan hilariteit dan snap ik het welquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker bezig man.In een maand tijd 1k punten omhoog.
Denk het wel. Mijn userscore is niet heel extreem gestegen de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is dat veel ja? en waar is het op gebaseerd die punten? als het gerelateerd is aan hilariteit dan snap ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |