was eens keer op lowlands, helemaal naar de tering en op de weg naar de camping zag ik gvd een stand van de hema waar ze halve rookworsten verkochten. was fucking blij toenquote:
LIAMGOD.quote:
Nee, maar mijn auto heeft veel geld gekost en nieuwe pc gekocht. Maar goed, heb hard gewerkt dus ik heb dit gewoon gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Jezelf af en toe verwennen joh, geen prijs is daarvoor te hoog.
Heb ik zelf ook al te lang niet gedaan besef ik me ineens trouwens![]()
Je kunt de volgende vraag zelf al wel invullen neem ik aan?
Die opblaasrookworsten kwamen ook daar vandaan toch?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
was eens keer op lowlands, helemaal naar de tering en op de weg naar de camping zag ik gvd een stand van de hema waar ze halve rookworsten verkochten. was fucking blij toen
ben iig van plan om de notes van noel niet te evenarenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hey bijna evenveel notes als ik user
(of mag ik dat niet zeggen)
Dat had ik met Graspop en de poffertjeskraamquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
was eens keer op lowlands, helemaal naar de tering en op de weg naar de camping zag ik gvd een stand van de hema waar ze halve rookworsten verkochten. was fucking blij toen
geen idee hoeveel dat er warenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben iig van plan om de notes van noel niet te evenaren
of het moeten positieve notes zijn
je moet supersonic eens kijken, docu over Oasis. Staat op netflix.echt aanraderquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
LIAMGOD.![]()
Staat ook in mijn nieuwe playlist (nummer 292911 ofzo)
[..]
Nee, maar mijn auto heeft veel geld gekost en nieuwe pc gekocht. Maar goed, heb hard gewerkt dus ik heb dit gewoon gedaan.
Nee, de geldautomaat heeft mijn pas nog niet ingeslikt huehue
nee, dat was de popup store van de hemaquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die opblaasrookworsten kwamen ook daar vandaan toch?
nee geen 450quote:
Ik moet nog zoveel kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef Solotovski het volgende:
je moet supersonic eens kijken, docu over Oasis. Staat op netflix.echt aanrader
Ik bedoel dat die opblaasrookworst in lowlands voor het eerst was?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee, dat was de popup store van de hema
fucking sneu, stond die hele store vol met mensen, waar is dat feestje hier is dat feestje
ok man, veel plezier wij gaan wel gek op de camping
ja komt niks van terecht dusquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken
Maar zal hem op de lijst zetten
het was stoppen bij 450 notes of bij 88.888 postsquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nog niet eens zo heel ver er vandaan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |