quote:Op maandag 8 juli 2019 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vandaag per ongeluk aan de telefoon had
Jaja per ongeluk..quote:Op maandag 8 juli 2019 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vandaag per ongeluk aan de telefoon had
Was die niet al neer?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ziet er naar uit dat Epstein neer gaat.
Wie zal hij meesleuren in zijn val?
Van andermans spullen afblijvenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Er ligt hier kauwgom, ik heb het maar genomen
We zijn hier lichtelijk communistischquote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van andermans spullen afblijven
Dus Gulag als je gepakt wordt?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn hier lichtelijk communistisch
Klinkt spannend! Vertel ons meerquote:Op maandag 8 juli 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opwindende tijden.
Achtbaan aan emoties.
Al met al best oke.
Met Lot?
dat lijkt me niet lichtelijk communistischquote:Op maandag 8 juli 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dus Gulag als je gepakt wordt?
Daar heb je een punt jaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat lijkt me niet lichtelijk communistisch
Had je oproep van de FBI? gezien?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ziet er naar uit dat Epstein neer gaat.
Wie zal hij meesleuren in zijn val?
Het ligt er niet ver vanaf! Valkenburgquote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal naar Zuid-Afrika, jij durft!
Ahwquote:Op maandag 8 juli 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opwindende tijden.
Achtbaan aan emoties.
Al met al best oke.
Met Lot?
Wandelenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, de cauberg ligt daar in de buurt, ga je fietsen?
Vandaag werd zijn indictment geopend, en werd er bekend gemaakt dat hij allemaal bezit aan de staat af moet staan, en wat ze zo ongeveer tegen hem hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je paar dagen geleden ook al zoiets zei
Had het alleen gelezen, maar ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)to-call-hotline/amp/
Interessant, verder volg ik de Amerikaanse gebeurtenissen niet meer zo sinds Trumpquote:Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag werd zijn indictment geopend, en werd er bekend gemaakt dat hij allemaal bezit aan de staat af moet staan, en wat ze zo ongeveer tegen hem hebben.
Hij claimt onschuld, wat geloof ik inhoudt dat hij geen deal heeft gesloten. Wat enigszins jammer is, ik had graag gezien dat zijn smeerpijp vriendjes ook mee gingen.
Trump 2020quote:Op maandag 8 juli 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Interessant, verder volg ik de Amerikaanse gebeurtenissen niet meer zo sinds Trump
Jammer. Sinds Trump aan de macht is worden er juist ziek veel van die smeerpijpen opgepaktquote:Op maandag 8 juli 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Interessant, verder volg ik de Amerikaanse gebeurtenissen niet meer zo sinds Trump
Hoho, dat mag je niet zeggen. Orange man badquote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Sinds Trump aan de macht is worden er juist ziek veel van die smeerpijpen opgepakt
Miljardair, heeft eigen eiland, dikke vriendjes met iedereen die geld of macht heeft, eigenaar van een privejet die de Lolita Express wordt genoemd.quote:
Ja, om hun eigen land nog meer naar de malle miezen te helpen is het een genot, goed voor de positie van Europa enzo, helaas dat hij ook nog macht heeft over de knoppen van de kernwapensquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Miljardair, heeft eigen eiland, dikke vriendjes met iedereen die geld of macht heeft, eigenaar van een privejet die de Lolita Express wordt genoemd.
Dat hij recent een oorlog voorkwam en vrede heeft gesloten met NK doet mij niet echt overkomen alsof hij gaat nukenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, om hun eigen land nog meer naar de malle miezen te helpen is het een genot, goed voor de positie van Europa enzo, helaas dat hij ook nog macht heeft over de knoppen van de kernwapens
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoho, dat mag je niet zeggen. Orange man bad
Hij is onvoorspelbaar. Vriendjes worden met NK, mooi man, maar als hij even in een driftbui raakt somehowquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat hij recent een oorlog voorkwam en vrede heeft gesloten met NK doet mij niet echt overkomen alsof hij gaat nuken
Oké, dat klinkt wel aardig fout dan ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Miljardair, heeft eigen eiland, dikke vriendjes met iedereen die geld of macht heeft, eigenaar van een privejet die de Lolita Express wordt genoemd.
Wist je dat niet?quote:
Als dat echt zo erg was als je nu doet voorkomen was Iran er nu niet meerquote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is onvoorspelbaar. Vriendjes worden met NK, mooi man, maar als hij even in een driftbui raakt somehow
nope, as I said, hou me er niet mee bezigquote:Op maandag 8 juli 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Graag geziene gasten op het vliegtuig en op zijn eiland waren prins Andrew en Bill Clinton.
Dit is ook al jaren bekend, voor Trump.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nope, as I said, hou me er niet mee bezig
En Donald Trumpquote:Op maandag 8 juli 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Graag geziene gasten op het vliegtuig en op zijn eiland waren prins Andrew en Bill Clinton.
De hele Amerikaanse en Nederlandse media zetten dit prominent op de voorgrond, ja. Omdat hij in 2002 eens gezegd heeft hem een toffe vent te vinden die net als hij van vrouwen houdt.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:27 schreef I. het volgende:
Ah, 't is ook een goede vriend van Trump dus. Verbaast mij niks.
Blegh, feitenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse en Nederlandse media zetten dit prominent op de voorgrond, ja. Omdat hij in 2002 eens gezegd heeft hem een toffe vent te vinden die net als hij van vrouwen houdt.
Sindsdien heeft Epstein jonge meisjes op zijn club geprobeerd te ronselen en is hij verbannen daar, heeft Trump de politie op alle manieren geholpen tijdens zijn eerste arrestatie in 2005(2006?) en heeft hij hem op tv tijdens live debat beschuldigd van kindermisbruik.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrienden zijn.
Er is alleen geen enkel bewijs dat Trump op het eiland is geweest. Er is bewijs dat Trump eenmaal op het vliegtuig is geweest, de andere kant op naar NYC. Hij was niet eens samen met Epstein daar.quote:
Helaas hebben de meeste geen bewijs nodig, de naam Trump is al genoegquote:Op maandag 8 juli 2019 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is alleen geen enkel bewijs dat Trump op het eiland is geweest. Er is bewijs dat Trump eenmaal op het vliegtuig is geweest, de andere kant op naar NYC. Hij was niet eens samen met Epstein daar.
Maar goed, jij zult ongetwijfeld informatie hebben.
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse en Nederlandse media zetten dit prominent op de voorgrond, ja. Omdat hij in 2002 eens gezegd heeft hem een toffe vent te vinden die net als hij van vrouwen houdt.
Sindsdien heeft Epstein jonge meisjes op zijn club geprobeerd te ronselen en is hij verbannen daar, heeft Trump de politie op alle manieren geholpen tijdens zijn eerste arrestatie in 2005(2006?) en heeft hij hem op tv tijdens live debat beschuldigd van kindermisbruik.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrienden zijn.
Ik vang wel eens wat op jaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is alleen geen enkel bewijs dat Trump op het eiland is geweest. Er is bewijs dat Trump eenmaal op het vliegtuig is geweest, de andere kant op naar NYC. Hij was niet eens samen met Epstein daar.
Maar goed, jij zult ongetwijfeld informatie hebben.
Tenzij jij een Amerikaanse liberaal bent sloeg die post niet op jou, geen idee waar je dit vandaan haalt.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.
Dat geldt overigens ook voor de tweets die Trump de wereld in slingert. Beloftes die hij met geen mogelijkheid waar kan maken, of nooit waargemaakt heeft. Laat hem dat eerst ook maar eens bewijzen.
Let trouwens niet op OmgevallenFlat, hij heeft nogal een hekel aan mij omdat ik hem ergens gekickt heb, en probeert letterlijk heel onvolwassen elke opmerking die ik maak naar beneden te halen en mij daarmee op te fokken, hij kan het allemaal nogal slecht hebben blijkbaar. Scheelt dat er nog wel genoeg anderen zijn waarmee wel een fatsoenlijk gesprek te voeren is.
denk dat I. in de war is met tjackaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tenzij jij een Amerikaanse liberaal bent sloeg die post niet op jou, geen idee waar je dit vandaan haalt.
Mensen die zich niet gedragen en dan uit een servertje gekickt worden, gaan zich dan elders misdragen hè. Krijg je er van.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dan heb je wel veel mensen in het harnas gejaagd
Maar wel grappig dat die ene niet onderzochte uitspraak voldoende is om Trump overal bij te betrekken, maar Clinton zijn 26 ritjes, foto's met jonge meisjes op vliegtuig en aanwezigheid op het eiland worden door onze "liberale" media doodgezwegen.quote:
Vind het vrij kwalijk dat je zo vooringenomen bent dat je niet eens eerlijk en open iets kunt benaderen zonder direct "orange man bad" te doen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.
Dat geldt overigens ook voor de tweets die Trump de wereld in slingert. Beloftes die hij met geen mogelijkheid waar kan maken, of nooit waargemaakt heeft. Laat hem dat eerst ook maar eens bewijzen.
Let trouwens niet op OmgevallenFlat, hij heeft nogal een hekel aan mij omdat ik hem ergens gekickt heb, en probeert letterlijk heel onvolwassen elke opmerking die ik maak naar beneden te halen en mij daarmee op te fokken, hij kan het allemaal nogal slecht hebben blijkbaar. Scheelt dat er nog wel genoeg anderen zijn waarmee wel een fatsoenlijk gesprek te voeren is.
Hoor dat feit toch regelmatig terug, als er een vuilak tussen zit wil het nog niet zeggen dat de ander brandschoon is, oude mannen, een kleine piemel (dat champignonverhaal) en teveel macht is gewoon een erg slechte combinatie.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel grappig dat die ene niet onderzochte uitspraak voldoende is om Trump overal bij te betrekken, maar Clinton zijn 26 ritjes, foto's met jonge meisjes op vliegtuig en aanwezigheid op het eiland worden door onze "liberale" media doodgezwegen.
Op zijn minst opvallend.
Ik vind het dan weer oprecht jammer dat je mij dan direct in dat hokje duwt. Maar goed. Prima.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vrij kwalijk dat je zo vooringenomen bent dat je niet eens eerlijk en open iets kunt benaderen zonder direct "orange man bad" te doen.
Vind ik oprecht jammer dat je daar niet toe instaat ben.
Kan veel gebeuren in 4 jaarquote:Op maandag 8 juli 2019 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had ze gezegd volgens mij toen ze laatst in nl was
Je zegt letterlijk:quote:Op maandag 8 juli 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer oprecht jammer dat je mij dan direct in dat hokje duwt. Maar goed. Prima.
Obama als vpquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:41 schreef I. het volgende:
[..]
Mensen die zich niet gedragen en dan uit een servertje gekickt worden, gaan zich dan elders misdragen hè. Krijg je er van.
Hij kan mij niet meer voor domme 'k...k...dictator hoerenzoon flikker mongooltje k..k.. tata uitkeringtrekker hoertje' uitmaken via dm, dus moet ie z'n frustraties hier maar uiten.
Geeft allemaal niks. Onvolwassen is het wel.
Ja, dat zeg ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk:
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden.
En nu ga je zeggen dat je het niet zo bedoeld?
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel volwassen idd, maar helaas zijn narcisten wel vaker blind voor hun eigen imperfecties.
Iemand uitschelden staat nog altijd niet gelijk aan iemand aanzetten tot zichzelf snijden.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:53 schreef I. het volgende:
[..]Moet ik even screenshotjes plaatsen van jouw uitermate kinderachtige trieste gedrag? Want dan zijn we nog wel even bezig.
Dacht dat je slimmer was dan dit.
Tuurlijk, een vrouw is wel belangrijk. Of nja, een echtgenoot.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Want vrouwen, daar draait het om in dit leven
Ik zou het prettig vinden om iemand te hebben waar ik ziel en zaligheid mee deel van het vrouwelijk geslacht, maar ik red het toch alweer meer dan 7 jaar zonderquote:Op maandag 8 juli 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een vrouw is wel belangrijk. Of nja, een echtgenoot.
Jezelf snijden om vrouwen te manipuleren in de hoop zo weer terug in een chat te kunnen komen. Dát is ziek en gestoord ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Iemand uitschelden staat nog altijd niet gelijk aan iemand aanzetten tot zichzelf snijden.
Het 1 maakt het ander niet goed he. Maar wat ik al zei, narcisme. Je denkt dat je alles bent terwijl je nog nooit een vriendin hebt gehad. Hoe zou dat komen?
Als ik echt zo gestoord en ziek ben als jij doet voorkomen aan de massa, waarom trek ik wel vrouwen aan? Als jij werkelijk zo perfect was, waarom vallen de vrouwen niet over je heen? Jij handelt uit emotie, niet uit feiten, net als nu te zien is met je haat tegen Trump.
Je had laatst toch date? En natuurlijk red je het wel samen. Maar ik bedoel alleen te zeggen dat als je zo'n kut karakter hebt vrouwen echt niet op je vallenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden om iemand te hebben waar ik ziel en zaligheid mee deel van het vrouwelijk geslacht, maar ik red het toch alweer meer dan 7 jaar zonder
Evolutionair gezien gaat het slechts om zoveel mogelijk vruchtbare kinderen krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden om iemand te hebben waar ik ziel en zaligheid mee deel van het vrouwelijk geslacht, maar ik red het toch alweer meer dan 7 jaar zonder
Ik ben nog steeds zoekende, maar als ik niets vind is de wereld niet vergaanquote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je had laatst toch date? En natuurlijk red je het wel samen. Maar ik bedoel alleen te zeggen dat als je zo'n kut karakter hebt vrouwen echt niet op je vallen
En als je geen kinderen wil/kan krijgen?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evolutionair gezien gaat het slechts om zoveel mogelijk vruchtbare kinderen krijgen.
Zo kun je er ook in staan.
Ach, Newton stak een naald in zijn eigen oog. Soms moet je iets verder gaan dan de rest om ergens boven te komen. En is geen manipulatie, is emotie.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef I. het volgende:
[..]
Jezelf snijden om vrouwen te manipuleren in de hoop zo weer terug in een chat te kunnen komen. Dát is ziek en gestoord ja.
Jij weet niks van mijn persoonlijke leven, gaat je verder ook geen kut aan, je kent mij niet. Ik heb inmiddels echter wel genoeg van en over jou gezien om in te zien dat jij echt professionele hulp nodig hebt.
Echt?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ach, Newton stak een naald in zijn eigen oog. Soms moet je iets verder gaan dan de rest om ergens boven te komen. En is geen manipulatie, is emotie.
En ik heb geen hulp nodig hoor, zou niet weten waarom. Draai prima mee in de maatschappij.
Gelukkig staat de mens enigszins boven de evolutie inmiddelsquote:Op maandag 8 juli 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evolutionair gezien gaat het slechts om zoveel mogelijk vruchtbare kinderen krijgen.
Zo kun je er ook in staan.
En nog ben je zo gewetenloos om iemand die hulp nodig heeft te weren, dat is ofwel psychopatie of sociopatie. En dat wou ik bewijzen, en dat is ook gelukt. En ja je kan het manipulatie noemen, maar volgens mij heb je enige mate van intelligentie nodig om te manipuleren, iets wat ik volgens jou niet bezit.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Echt?
Discord was je enige vorm van contact toch? Zei je nog terwijl je zo gigantisch smeekte om terug te komen.
Gelukkig is je ONZ-ban opgeheven, heb je hier weer de mogelijkheid om in ieder geval nog een beetje sociaal te doen. Verder draai je prima mee hoor.
Op welke wijze? Doel je op trans- of posthumanisme?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig staat de mens enigszins boven de evolutie inmiddels
Ik bedoel dat we in staat zijn om reflectie te hebben en er daarmee voor kunnen kiezen geen kinderen te krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op welke wijze? Doel je op trans- of posthumanisme?
Ik begin ook steeds meer anti te worden eigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we in staat zijn om reflectie te hebben en er daarmee voor kunnen kiezen geen kinderen te krijgen.
Is dat niet ook een vorm van evolutie?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we in staat zijn om reflectie te hebben en er daarmee voor kunnen kiezen geen kinderen te krijgen.
Ligt eraan hoe je het bekijkt, als je evolutie slechts ziet als het mechanisme waarop organismen succes hebben en falen, dan valt alles daartussen en zou je dit kunnen zien als een radar in een mogelijk succes of faalverhaal, maar wanneer je evolutie beschrijft als een struggle for life, dan is kiezen geen kinderen te hebben een struggle anti-lifequote:Op maandag 8 juli 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet ook een vorm van evolutie?
Dat is een slecht verhoudingquote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen maken van acht van de tien vrouwen muffe moederkloeken.
Ze zuigen al het leven uit jequote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Kinderen maken van acht van de tien vrouwen muffe moederkloeken.
Wanneer beginnen we?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
Beter planten we met z'n allen gewoon ff een biljoen bomen
wat danquote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Al heb ik trouwens een heel ander idee van hoe overbevolking gestopt zal worden
Dag muziekjes luisteren, gewoon de hele dag fucking Baby Shark aan je kop.quote:
Misschien niet fysiek, maar als je een beetje goede relatie hebt met je kinderen kan je daar wel kracht uit putten. Als je kinderen ineens sportief gaat zijn kan dat zorgen voor sportiviteit van jezelf. Sowieso kan het helpen om voor jezelf doelen te stellen die je anders niet zou stellen.quote:
Evolutie in nauwe zin is verandering van samenstelling van de genenpoel.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, als je evolutie slechts ziet als het mechanisme waarop organismen succes hebben en falen, dan valt alles daartussen en zou je dit kunnen zien als een radar in een mogelijk succes of faalverhaal, maar wanneer je evolutie beschrijft als een struggle for life, dan is kiezen geen kinderen te hebben een struggle anti-life
Ja ik denk dat de wereld dus zo vol zal raken dat er een soort apocalypse gaat ontstaan. Middelen raken op, mensen hebben geen ruimte, denk misschien wel 1 van de grootste oorlogen ooit. Tenzij er optijd een oplossing wordt gevondenquote:
Niks van aantrekken joh, kinderen zijn het mooiste wat er is.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil kinderen dus ik doe hier niet aan mee.
Watquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de wereld dus zo vol zal raken dat er een soort apocalypse gaat ontstaan. Middelen raken op, mensen hebben geen ruimte, denk misschien wel 1 van de grootste oorlogen ooit. Tenzij er optijd een oplossing wordt gevonden
of de aarde valt omdat het te zwaar is, kan ook
In Westen loopt de bevolking terug. Probleem ligt momenteel in Afrika en Azie.quote:
In India al een tekort aan waterquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de wereld dus zo vol zal raken dat er een soort apocalypse gaat ontstaan. Middelen raken op, mensen hebben geen ruimte, denk misschien wel 1 van de grootste oorlogen ooit. Tenzij er optijd een oplossing wordt gevonden
Zolang ik kan fokkenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk dat Skynet de boel gaat overnemenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
FLAT EARTH CONFIRMEDquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik krijg ze toch niet, dus kan ook prima zonder leven. Heb ze niet nodig om gelukkig te zijn, kan zoveel andere dingen doen zoals reizen bijvoorbeeld. Leuke relatie zou dan wel weer fijn zijn, anders ben ik ook maar zo alleen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien niet fysiek, maar als je een beetje goede relatie hebt met je kinderen kan je daar wel kracht uit putten. Als je kinderen ineens sportief gaat zijn kan dat zorgen voor sportiviteit van jezelf. Sowieso kan het helpen om voor jezelf doelen te stellen die je anders niet zou stellen.
Maar, precies dus, evolutie in nauwe zinquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evolutie in nauwe zin is verandering van samenstelling van de genenpoel.
Als er dus een groep mensen is die ervoor kiest om geen kinderen te krijgen (wereldwijd gezien is dit voornamelijk in het Westen zo) dan verandert de genenpoel voor de volgende generatie.
Groei loopt sterk terug in Azie omdat daar de welvaart snel omhoog gaatquote:Op maandag 8 juli 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Westen loopt de bevolking terug. Probleem ligt momenteel in Afrika en Azie.
Al zag ik voorspelling dat China bijna op maximaal aantal mensen zit.
Ja ik heb dat ooit ergens gehoord, weet niet meer waar dat van wasquote:
Gewoon op Twitch tochquote:Op maandag 8 juli 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Ik heers echt met ghost recon
Ga er m'n baan van maken
Vaticaan verbieden met hun condoomverbod, opgelost.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Westen loopt de bevolking terug. Probleem ligt momenteel in Afrika en Azie.
Al zag ik voorspelling dat China bijna op maximaal aantal mensen zit.
Oh okquote:Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ooit ergens gehoord, weet niet meer waar dat van was![]()
Vgm van belgische internetgekkies
Ja, heerlijk toekomstbeeld welquote:Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Dag muziekjes luisteren, gewoon de hele dag fucking Baby Shark aan je kop.
Dag spannend setje, hallo anti doorlekonderbroek.
Dag nachtrust, hallo kop als een drie weken oude aardappel.
Ken dat alleen omdat Braddie er een keer een livestream hadquote:
Was van diezelfde man die zei dat als een vliegtuig opstijgt bij zaventem en alsmaar rechtdoor vliegt hij niet op dezelfde plek terecht komtquote:
Wat een tyfusnummerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
WHERE DID YOU COME FROM WHERE DID YOU GO WHERE DID YOU COME FROM COTTON EYED JOE
Je maakt wel veel vrienden lolquote:Op maandag 8 juli 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Je zoekt het maar uit.
Prima feestnummertje maatquote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
WHERE DID YOU COME FROM WHERE DID YOU GO WHERE DID YOU COME FROM COTTON EYED JOE
En white knightquote:Op maandag 8 juli 2019 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Narcist toch, die gaat zijn eigen fouten toch nooit inzien.
Ridders waren sws wit tochquote:
Zuks is dat maatquote:Op maandag 8 juli 2019 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genoeg alcohol in je mik en je host dit gewoon lekker mee
Vroeger met een klbsc meet in een kroeg met krukken boven onze hoofd schatje mag ik je foto mee lopen blèren. Kacheltjelamquote:Op maandag 8 juli 2019 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genoeg alcohol in je mik en je host dit gewoon lekker mee
Deep Purplequote:
Ik ga op dit moment heel goed op Doe Maar Dave met Fuifje, dat is echt ook zo'n alcohol in je mik en gaan nrquote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vroeger met een klbsc meet in een kroeg met krukken boven onze hoofd schatje mag ik je foto mee lopen blèren. Kacheltjelam
In de praktijk niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Hij is veel met seks bezig, ben jij veel met seks bezig?
Oh?quote:
Anticlimax dit wel hoor Uitstraling..quote:
Ja sorry, was even afgeleid door mijn broodje kaas dat niet naar broodje kaas smaakte maar dat kan wel kloppen want er zit zalm paté opquote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Anticlimax dit wel hoor Uitstraling..
Ik zal m'n piemel nog eens in je mond deponerenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een complimentje geven, snotneusje.
Vind ie alleen maar lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zal m'n piemel nog eens in je mond deponeren
Snap de verwarring wel, aangezien het veel op elkaar lijkt. Qua smaak, textuur, geur en kleur.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja sorry, was even afgeleid door mijn broodje kaas dat niet naar broodje kaas smaakte maar dat kan wel kloppen want er zit zalm paté op
Voor grammetje ketquote:
Nu wordt het pas ECHT gezelligquote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zal m'n piemel nog eens in je mond deponeren
Ja had tien seconden daarvoor ook nog staan vloeken omdat het mes inclusief zalm paté op de grond vielquote:Op maandag 8 juli 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap de verwarring wel, aangezien het veel op elkaar lijkt. Qua smaak, textuur, geur en kleur.
Ole School Shit is leuk van eazy maatquote:
Gaat iets niet helemaal goed bij jou krijg ik zo het ideequote:Op maandag 8 juli 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja had tien seconden daarvoor ook nog staan vloeken omdat het mes inclusief zalm paté op de grond viel
Ik ga zo een ijskoude douche nemen denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat iets niet helemaal goed bij jou krijg ik zo het idee
En in een emmer een beetje chloor met ammoniak doen, schijnt lekker te zijn. Probeer maar eensquote:Op maandag 8 juli 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een ijskoude douche nemen denk ik.
Opeensquote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
Is die Hans opeens op anoniem of heeft die ook aangekondigd/reden verteld?
Doet me denken aan een bepaald topic gericht aan Haagsquote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso aankondigen. Gvd aandachtshoer ben je dan
Nu weet ik echt ontstellend keiveel maar dit ga ik toch echt eerst googelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En in een emmer een beetje chloor met ammoniak doen, schijnt lekker te zijn. Probeer maar eens
Chloraminequote:Op maandag 8 juli 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Nu weet ik echt ontstellend keiveel maar dit ga ik toch echt eerst googelen.
Sommige mannen vinden dat wel wat, zo'n gekke vrouwquote:Op maandag 8 juli 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn aanstaande vrouw wil me nu al vermoorden![]()
"Combinatie bleek en ammoniak zorgt voor giftig chloramine.
Door bleek en ammoniak met elkaar te mengen, treed er een chemische reactie op waarbij chloramine ontstaat. Dit gas is giftig, en wanneer er niet voldoende geventileerd wordt, kan inademing van het gas dus fatale gevolgen hebben"
Ben je rijk?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn aanstaande vrouw wil me nu al vermoorden![]()
"Combinatie bleek en ammoniak zorgt voor giftig chloramine.
Door bleek en ammoniak met elkaar te mengen, treed er een chemische reactie op waarbij chloramine ontstaat. Dit gas is giftig, en wanneer er niet voldoende geventileerd wordt, kan inademing van het gas dus fatale gevolgen hebben"
Dan ruikt je huis naar zwembad.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Terwijl ik wel fan van chloor ben, scheutje in de plee en hoppa het hele ruikt huis naar "schoon"
Schuldig, ik heb een broertje dood aan te normale mensen, daar voel ik me niet bij thuis.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden dat wel wat, zo'n gekke vrouw
De reden is, dat ie met een ander clubje een statement wou maken wss.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
Is die Hans opeens op anoniem of heeft die ook aangekondigd/reden verteld?
Mijn lijst is ook vrij ernstigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuldig, ik heb een broertje dood aan te normale mensen, daar voel ik me niet bij thuis.
Ligt eraan of via dm als er mensen zijn met wie je veel contact hebt via hierquote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
Ja ik zet dan ook altijd een cd met zwembadgeluiden op, heerlijk rustgevend, jengelende kinderen, om de dertig seconden een plons, zo'n prettig klinkend zwembadmeesterfluitje.quote:
Mmm dat snap ik dan weer wel ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan of via dm als er mensen zijn met wie je veel contact hebt via hier
Gewoon die ene aflevering van Mr. Bean opzetten tochquote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik zet dan ook altijd een cd met zwembadgeluiden op, heerlijk rustgevend, jengelende kinderen, om de dertig seconden een plons, zo'n prettig klinkend zwembadmeesterfluitje.
Dat einde jaquote:Op maandag 8 juli 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon die ene aflevering van Mr. Bean opzetten toch
De Tour is al bezig je loopt achter. Dat wordt door fietsenquote:
Ik heb het in m'n laatste post gezegd. Met mijn ontzettend sterke ruggengraat was ik met 2 maanden terug om fok uit het slob te trekken. Is besloten na een urenlange vergadering met de gehele directie.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
Nee, ik wil alleen trouwen in gemeenschap van goederen. En uiteraard een gezamenlijke rekening.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Als we binnenkort eenmaal getrouwd zijn, gescheiden rekeningen, ok?
Seks in de omkleedhokjes met allemaal gillende kinderstemmen om je heen.lekker manquote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zet dan ook altijd een cd met zwembadgeluiden op, heerlijk rustgevend, jengelende kinderen, om de dertig seconden een plons, zo'n prettig klinkend zwembadmeesterfluitje.
Daar kom ik wel op klaar altijd.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
Seks in de omkleedhokjes met allemaal gillende kinderstemmen om je heen.lekker man
Ik begin zenuwachtig te worden.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen trouwen in gemeenschap van goederen. En uiteraard een gezamenlijke rekening.
Lekker uitglijden in je eigen zaad.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Seks in de omkleedhokjes met allemaal gillende kinderstemmen om je heen.lekker man
Dat hoort erbij, is gezonde spanningquote:
Daarom heb je daar ook van die lelijke plastic schoenbeschermers.quote:
Ik ook. Vooral als ze echt krijsen mmmquote:
Ja, dat het door merg en been gaat, je nekharen al overeind gaan staanquote:
Ik ook. Vooral als ze echt krijsen mmmquote:
Dan is er iets niet goed gegaanquote:Op maandag 8 juli 2019 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker uitglijden in je eigen zaad.
Mag ik dan nog wel een avond per week naar de kroeg met mijn vrienden en een andere avond zeggen wat we samen gaan Netflixen?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, is gezonde spanning
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Als ik loterij wij pomp ik alles in fok mobiel optimaliseren
En kijk waar we nu zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 22:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n laatste post gezegd. Met mijn ontzettend sterke ruggengraat was ik met 2 maanden terug om fok uit het slob te trekken. Is besloten na een urenlange vergadering met de gehele directie.
Ik zou bijna een lot voor je kopenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Als ik loterij wij pomp ik alles in fok mobiel optimaliseren
Ik zie het voor me, teringkindergejengel, bergschoenen met plastic schoenberschermers en een zwemboxershort op de enkels, keiseksie allemaal dit.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom heb je daar ook van die lelijke plastic schoenbeschermers.
Als je vreemdgaat tijdens het stappen hak ik in je slaap je ballen eraf, voor de rest dikke prima. Ga je gang. Als je iets stoms kiest dan niet, leuke dingen mag je gerust opzetten. Dan ben ik zelfs bereid om tegen je aan te kruipen op de bank met een dekentje. Chips ook prima, zolang het maar geen paprika chips is.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Mag ik dan nog wel een avond per week naar de kroeg met mijn vrienden en een andere avond zeggen wat we samen gaan Netflixen?
Oooooh en mag ik dan de chips uitkiezen?
Wat houdt je tegenquote:
Klaargekomen van deze post.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie het voor me, teringkindergejengel, bergschoenen met plastic schoenberschermers en een zwemboxershort op de enkels, keiseksie allemaal dit.
Ik zie geen vreemde eisen staan, ja paprikachips, ik denk dat ik wel recordhouder ben van zoveel mogelijk paprikachips in mijn mond stoppen om er dan zo'n enorme chipsbal van te kauwen zodat mijn hele mond opgerekt en oranje is maar goed dat doe ik dan wel als je slaapt.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat tijdens het stappen hak ik in je slaap je ballen eraf, voor de rest dikke prima. Ga je gang. Als je iets stoms kiest dan niet, leuke dingen mag je gerust opzetten. Dan ben ik zelfs bereid om tegen je aan te kruipen op de bank met een dekentje. Chips ook prima, zolang het maar geen paprika chips is.
Ga dit weekend met mij mee stappen, ik ga gegarandeerd naar de klotequote:
Heeey amaquote:
Dat is wel ver weg.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga dit weekend met mij mee stappen, ik ga gegarandeerd naar de klote
Gewoon alles vergeten.quote:
Man man man.quote:
dikke kush kan wel helpenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg.
[..]
Gewoon alles vergeten.
[..]
Man man man.
Daar kan ik wel voor zorgenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg.
[..]
Gewoon alles vergeten.
[..]
Man man man.
Perfect match dusquote:Op maandag 8 juli 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie geen vreemde eisen staan, ja paprikachips, ik denk dat ik wel recordhouder ben van zoveel mogelijk paprikachips in mijn mond stoppen om er dan zo'n enorme chipsbal van te kauwen zodat mijn hele mond opgerekt en oranje is maar goed dat doe ik dan wel als je slaapt.
CROKYquote:Op maandag 8 juli 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfect match dus
Zolang je dat ranzige gedoe inderdaad maar laat tot ik slaap. En je tanden goed poetst. Anders moet ik in bed naast zo'n chipssmoel liggen. Dan krijg ik nachtmerries dat meneer Croky mij verkracht o.i.d
Die hysterische papegaaiquote:Op maandag 8 juli 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfect match dus
Zolang je dat ranzige gedoe inderdaad maar laat tot ik slaap. En je tanden goed poetst. Anders moet ik in bed naast zo'n chipssmoel liggen. Dan krijg ik nachtmerries dat meneer Croky mij verkracht o.i.d
Ohja, dat is voor jou wel ver inderdaadquote:
Croky heeft wel de beste bolognese chipsquote:Op maandag 8 juli 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfect match dus
Waarom zie ik dit voor me nu.quote:
Oh nee, ik houd niet van die smaakquote:
#viesdikquote:
Gvdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Kopje neuken, Kopje neuken, met mijn oranje snavelbek, lorre
Nu jij er bent welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |