Dat is wel ver weg.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga dit weekend met mij mee stappen, ik ga gegarandeerd naar de klote
Gewoon alles vergeten.quote:
Man man man.quote:
dikke kush kan wel helpenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg.
[..]
Gewoon alles vergeten.
[..]
Man man man.
Daar kan ik wel voor zorgenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel ver weg.
[..]
Gewoon alles vergeten.
[..]
Man man man.
Perfect match dusquote:Op maandag 8 juli 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie geen vreemde eisen staan, ja paprikachips, ik denk dat ik wel recordhouder ben van zoveel mogelijk paprikachips in mijn mond stoppen om er dan zo'n enorme chipsbal van te kauwen zodat mijn hele mond opgerekt en oranje is maar goed dat doe ik dan wel als je slaapt.
CROKYquote:Op maandag 8 juli 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfect match dus
Zolang je dat ranzige gedoe inderdaad maar laat tot ik slaap. En je tanden goed poetst. Anders moet ik in bed naast zo'n chipssmoel liggen. Dan krijg ik nachtmerries dat meneer Croky mij verkracht o.i.d
Die hysterische papegaaiquote:Op maandag 8 juli 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfect match dus
Zolang je dat ranzige gedoe inderdaad maar laat tot ik slaap. En je tanden goed poetst. Anders moet ik in bed naast zo'n chipssmoel liggen. Dan krijg ik nachtmerries dat meneer Croky mij verkracht o.i.d
Ohja, dat is voor jou wel ver inderdaadquote:
Croky heeft wel de beste bolognese chipsquote:Op maandag 8 juli 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfect match dus
Waarom zie ik dit voor me nu.quote:
Oh nee, ik houd niet van die smaakquote:
#viesdikquote:
Gvdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Kopje neuken, Kopje neuken, met mijn oranje snavelbek, lorre
Nu jij er bent welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |