Ik ook. Vooral als ze echt krijsen mmmquote:
Dan is er iets niet goed gegaanquote:Op maandag 8 juli 2019 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker uitglijden in je eigen zaad.
Mag ik dan nog wel een avond per week naar de kroeg met mijn vrienden en een andere avond zeggen wat we samen gaan Netflixen?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, is gezonde spanning
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Als ik loterij wij pomp ik alles in fok mobiel optimaliseren
En kijk waar we nu zijnquote:Op maandag 8 juli 2019 22:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n laatste post gezegd. Met mijn ontzettend sterke ruggengraat was ik met 2 maanden terug om fok uit het slob te trekken. Is besloten na een urenlange vergadering met de gehele directie.
Ik zou bijna een lot voor je kopenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Als ik loterij wij pomp ik alles in fok mobiel optimaliseren
Ik zie het voor me, teringkindergejengel, bergschoenen met plastic schoenberschermers en een zwemboxershort op de enkels, keiseksie allemaal dit.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom heb je daar ook van die lelijke plastic schoenbeschermers.
Als je vreemdgaat tijdens het stappen hak ik in je slaap je ballen eraf, voor de rest dikke prima. Ga je gang. Als je iets stoms kiest dan niet, leuke dingen mag je gerust opzetten. Dan ben ik zelfs bereid om tegen je aan te kruipen op de bank met een dekentje. Chips ook prima, zolang het maar geen paprika chips is.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Mag ik dan nog wel een avond per week naar de kroeg met mijn vrienden en een andere avond zeggen wat we samen gaan Netflixen?
Oooooh en mag ik dan de chips uitkiezen?
Wat houdt je tegenquote:
Klaargekomen van deze post.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie het voor me, teringkindergejengel, bergschoenen met plastic schoenberschermers en een zwemboxershort op de enkels, keiseksie allemaal dit.
Ik zie geen vreemde eisen staan, ja paprikachips, ik denk dat ik wel recordhouder ben van zoveel mogelijk paprikachips in mijn mond stoppen om er dan zo'n enorme chipsbal van te kauwen zodat mijn hele mond opgerekt en oranje is maar goed dat doe ik dan wel als je slaapt.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat tijdens het stappen hak ik in je slaap je ballen eraf, voor de rest dikke prima. Ga je gang. Als je iets stoms kiest dan niet, leuke dingen mag je gerust opzetten. Dan ben ik zelfs bereid om tegen je aan te kruipen op de bank met een dekentje. Chips ook prima, zolang het maar geen paprika chips is.
Ga dit weekend met mij mee stappen, ik ga gegarandeerd naar de klotequote:
Heeey amaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |