Dan ruikt je huis naar zwembad.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Terwijl ik wel fan van chloor ben, scheutje in de plee en hoppa het hele ruikt huis naar "schoon"
Schuldig, ik heb een broertje dood aan te normale mensen, daar voel ik me niet bij thuis.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden dat wel wat, zo'n gekke vrouw
De reden is, dat ie met een ander clubje een statement wou maken wss.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
Is die Hans opeens op anoniem of heeft die ook aangekondigd/reden verteld?
Mijn lijst is ook vrij ernstigquote:Op maandag 8 juli 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuldig, ik heb een broertje dood aan te normale mensen, daar voel ik me niet bij thuis.
Ligt eraan of via dm als er mensen zijn met wie je veel contact hebt via hierquote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso aankondigen. Gvd aandachtshoer ben je dan
Ja ik zet dan ook altijd een cd met zwembadgeluiden op, heerlijk rustgevend, jengelende kinderen, om de dertig seconden een plons, zo'n prettig klinkend zwembadmeesterfluitje.quote:
Mmm dat snap ik dan weer wel ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt eraan of via dm als er mensen zijn met wie je veel contact hebt via hier
Gewoon die ene aflevering van Mr. Bean opzetten tochquote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik zet dan ook altijd een cd met zwembadgeluiden op, heerlijk rustgevend, jengelende kinderen, om de dertig seconden een plons, zo'n prettig klinkend zwembadmeesterfluitje.
Dat einde jaquote:Op maandag 8 juli 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon die ene aflevering van Mr. Bean opzetten toch
De Tour is al bezig je loopt achter. Dat wordt door fietsenquote:
Ik heb het in m'n laatste post gezegd. Met mijn ontzettend sterke ruggengraat was ik met 2 maanden terug om fok uit het slob te trekken. Is besloten na een urenlange vergadering met de gehele directie.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso aankondigen. Gvd aandachtshoer ben je dan
Nee, ik wil alleen trouwen in gemeenschap van goederen. En uiteraard een gezamenlijke rekening.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Als we binnenkort eenmaal getrouwd zijn, gescheiden rekeningen, ok?
Seks in de omkleedhokjes met allemaal gillende kinderstemmen om je heen.lekker manquote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zet dan ook altijd een cd met zwembadgeluiden op, heerlijk rustgevend, jengelende kinderen, om de dertig seconden een plons, zo'n prettig klinkend zwembadmeesterfluitje.
Daar kom ik wel op klaar altijd.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
Seks in de omkleedhokjes met allemaal gillende kinderstemmen om je heen.lekker man
Ik begin zenuwachtig te worden.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen trouwen in gemeenschap van goederen. En uiteraard een gezamenlijke rekening.
Lekker uitglijden in je eigen zaad.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Seks in de omkleedhokjes met allemaal gillende kinderstemmen om je heen.lekker man
Dat hoort erbij, is gezonde spanningquote:
Daarom heb je daar ook van die lelijke plastic schoenbeschermers.quote:
Ik ook. Vooral als ze echt krijsen mmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |