Snap de verwarring wel, aangezien het veel op elkaar lijkt. Qua smaak, textuur, geur en kleur.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja sorry, was even afgeleid door mijn broodje kaas dat niet naar broodje kaas smaakte maar dat kan wel kloppen want er zit zalm paté op
Voor grammetje ketquote:
Nu wordt het pas ECHT gezelligquote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zal m'n piemel nog eens in je mond deponeren
Ja had tien seconden daarvoor ook nog staan vloeken omdat het mes inclusief zalm paté op de grond vielquote:Op maandag 8 juli 2019 22:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap de verwarring wel, aangezien het veel op elkaar lijkt. Qua smaak, textuur, geur en kleur.
Ole School Shit is leuk van eazy maatquote:
Gaat iets niet helemaal goed bij jou krijg ik zo het ideequote:Op maandag 8 juli 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja had tien seconden daarvoor ook nog staan vloeken omdat het mes inclusief zalm paté op de grond viel
Ik ga zo een ijskoude douche nemen denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat iets niet helemaal goed bij jou krijg ik zo het idee
En in een emmer een beetje chloor met ammoniak doen, schijnt lekker te zijn. Probeer maar eensquote:Op maandag 8 juli 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een ijskoude douche nemen denk ik.
Opeensquote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
Is die Hans opeens op anoniem of heeft die ook aangekondigd/reden verteld?
Doet me denken aan een bepaald topic gericht aan Haagsquote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso aankondigen. Gvd aandachtshoer ben je dan
Nu weet ik echt ontstellend keiveel maar dit ga ik toch echt eerst googelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En in een emmer een beetje chloor met ammoniak doen, schijnt lekker te zijn. Probeer maar eens
Chloraminequote:Op maandag 8 juli 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Nu weet ik echt ontstellend keiveel maar dit ga ik toch echt eerst googelen.
Sommige mannen vinden dat wel wat, zo'n gekke vrouwquote:Op maandag 8 juli 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn aanstaande vrouw wil me nu al vermoorden![]()
"Combinatie bleek en ammoniak zorgt voor giftig chloramine.
Door bleek en ammoniak met elkaar te mengen, treed er een chemische reactie op waarbij chloramine ontstaat. Dit gas is giftig, en wanneer er niet voldoende geventileerd wordt, kan inademing van het gas dus fatale gevolgen hebben"
Ben je rijk?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Mijn aanstaande vrouw wil me nu al vermoorden![]()
"Combinatie bleek en ammoniak zorgt voor giftig chloramine.
Door bleek en ammoniak met elkaar te mengen, treed er een chemische reactie op waarbij chloramine ontstaat. Dit gas is giftig, en wanneer er niet voldoende geventileerd wordt, kan inademing van het gas dus fatale gevolgen hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |