Had je oproep van de FBI? gezien?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ziet er naar uit dat Epstein neer gaat.
Wie zal hij meesleuren in zijn val?
Het ligt er niet ver vanaf! Valkenburgquote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal naar Zuid-Afrika, jij durft!
Ahwquote:Op maandag 8 juli 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opwindende tijden.
Achtbaan aan emoties.
Al met al best oke.
Met Lot?
Wandelenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, de cauberg ligt daar in de buurt, ga je fietsen?
Vandaag werd zijn indictment geopend, en werd er bekend gemaakt dat hij allemaal bezit aan de staat af moet staan, en wat ze zo ongeveer tegen hem hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je paar dagen geleden ook al zoiets zei
Had het alleen gelezen, maar ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)to-call-hotline/amp/
Interessant, verder volg ik de Amerikaanse gebeurtenissen niet meer zo sinds Trumpquote:Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag werd zijn indictment geopend, en werd er bekend gemaakt dat hij allemaal bezit aan de staat af moet staan, en wat ze zo ongeveer tegen hem hebben.
Hij claimt onschuld, wat geloof ik inhoudt dat hij geen deal heeft gesloten. Wat enigszins jammer is, ik had graag gezien dat zijn smeerpijp vriendjes ook mee gingen.
Trump 2020quote:Op maandag 8 juli 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Interessant, verder volg ik de Amerikaanse gebeurtenissen niet meer zo sinds Trump
Jammer. Sinds Trump aan de macht is worden er juist ziek veel van die smeerpijpen opgepaktquote:Op maandag 8 juli 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Interessant, verder volg ik de Amerikaanse gebeurtenissen niet meer zo sinds Trump
Hoho, dat mag je niet zeggen. Orange man badquote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Sinds Trump aan de macht is worden er juist ziek veel van die smeerpijpen opgepakt
Miljardair, heeft eigen eiland, dikke vriendjes met iedereen die geld of macht heeft, eigenaar van een privejet die de Lolita Express wordt genoemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |