quote:Op maandag 8 juli 2019 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vandaag per ongeluk aan de telefoon had
Jaja per ongeluk..quote:Op maandag 8 juli 2019 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vandaag per ongeluk aan de telefoon had
Was die niet al neer?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ziet er naar uit dat Epstein neer gaat.
Wie zal hij meesleuren in zijn val?
Van andermans spullen afblijvenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Er ligt hier kauwgom, ik heb het maar genomen
We zijn hier lichtelijk communistischquote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van andermans spullen afblijven
Dus Gulag als je gepakt wordt?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn hier lichtelijk communistisch
Klinkt spannend! Vertel ons meerquote:Op maandag 8 juli 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opwindende tijden.
Achtbaan aan emoties.
Al met al best oke.
Met Lot?
dat lijkt me niet lichtelijk communistischquote:Op maandag 8 juli 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dus Gulag als je gepakt wordt?
Daar heb je een punt jaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat lijkt me niet lichtelijk communistisch
Had je oproep van de FBI? gezien?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ziet er naar uit dat Epstein neer gaat.
Wie zal hij meesleuren in zijn val?
Het ligt er niet ver vanaf! Valkenburgquote:Op maandag 8 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal naar Zuid-Afrika, jij durft!
Ahwquote:Op maandag 8 juli 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opwindende tijden.
Achtbaan aan emoties.
Al met al best oke.
Met Lot?
Wandelenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, de cauberg ligt daar in de buurt, ga je fietsen?
Vandaag werd zijn indictment geopend, en werd er bekend gemaakt dat hij allemaal bezit aan de staat af moet staan, en wat ze zo ongeveer tegen hem hebben.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je paar dagen geleden ook al zoiets zei
Had het alleen gelezen, maar ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)to-call-hotline/amp/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |