quote:Op maandag 8 juli 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Miljardair, heeft eigen eiland, dikke vriendjes met iedereen die geld of macht heeft, eigenaar van een privejet die de Lolita Express wordt genoemd.
Dat hij recent een oorlog voorkwam en vrede heeft gesloten met NK doet mij niet echt overkomen alsof hij gaat nukenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, om hun eigen land nog meer naar de malle miezen te helpen is het een genot, goed voor de positie van Europa enzo, helaas dat hij ook nog macht heeft over de knoppen van de kernwapens
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoho, dat mag je niet zeggen. Orange man bad
Hij is onvoorspelbaar. Vriendjes worden met NK, mooi man, maar als hij even in een driftbui raakt somehowquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat hij recent een oorlog voorkwam en vrede heeft gesloten met NK doet mij niet echt overkomen alsof hij gaat nuken
Oké, dat klinkt wel aardig fout dan ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Miljardair, heeft eigen eiland, dikke vriendjes met iedereen die geld of macht heeft, eigenaar van een privejet die de Lolita Express wordt genoemd.
Wist je dat niet?quote:
Als dat echt zo erg was als je nu doet voorkomen was Iran er nu niet meerquote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is onvoorspelbaar. Vriendjes worden met NK, mooi man, maar als hij even in een driftbui raakt somehow
nope, as I said, hou me er niet mee bezigquote:Op maandag 8 juli 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Graag geziene gasten op het vliegtuig en op zijn eiland waren prins Andrew en Bill Clinton.
Dit is ook al jaren bekend, voor Trump.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nope, as I said, hou me er niet mee bezig
En Donald Trumpquote:Op maandag 8 juli 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Graag geziene gasten op het vliegtuig en op zijn eiland waren prins Andrew en Bill Clinton.
De hele Amerikaanse en Nederlandse media zetten dit prominent op de voorgrond, ja. Omdat hij in 2002 eens gezegd heeft hem een toffe vent te vinden die net als hij van vrouwen houdt.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:27 schreef I. het volgende:
Ah, 't is ook een goede vriend van Trump dus. Verbaast mij niks.
Blegh, feitenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse en Nederlandse media zetten dit prominent op de voorgrond, ja. Omdat hij in 2002 eens gezegd heeft hem een toffe vent te vinden die net als hij van vrouwen houdt.
Sindsdien heeft Epstein jonge meisjes op zijn club geprobeerd te ronselen en is hij verbannen daar, heeft Trump de politie op alle manieren geholpen tijdens zijn eerste arrestatie in 2005(2006?) en heeft hij hem op tv tijdens live debat beschuldigd van kindermisbruik.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrienden zijn.
Er is alleen geen enkel bewijs dat Trump op het eiland is geweest. Er is bewijs dat Trump eenmaal op het vliegtuig is geweest, de andere kant op naar NYC. Hij was niet eens samen met Epstein daar.quote:
Helaas hebben de meeste geen bewijs nodig, de naam Trump is al genoegquote:Op maandag 8 juli 2019 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is alleen geen enkel bewijs dat Trump op het eiland is geweest. Er is bewijs dat Trump eenmaal op het vliegtuig is geweest, de andere kant op naar NYC. Hij was niet eens samen met Epstein daar.
Maar goed, jij zult ongetwijfeld informatie hebben.
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse en Nederlandse media zetten dit prominent op de voorgrond, ja. Omdat hij in 2002 eens gezegd heeft hem een toffe vent te vinden die net als hij van vrouwen houdt.
Sindsdien heeft Epstein jonge meisjes op zijn club geprobeerd te ronselen en is hij verbannen daar, heeft Trump de politie op alle manieren geholpen tijdens zijn eerste arrestatie in 2005(2006?) en heeft hij hem op tv tijdens live debat beschuldigd van kindermisbruik.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nog vrienden zijn.
Ik vang wel eens wat op jaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is alleen geen enkel bewijs dat Trump op het eiland is geweest. Er is bewijs dat Trump eenmaal op het vliegtuig is geweest, de andere kant op naar NYC. Hij was niet eens samen met Epstein daar.
Maar goed, jij zult ongetwijfeld informatie hebben.
Tenzij jij een Amerikaanse liberaal bent sloeg die post niet op jou, geen idee waar je dit vandaan haalt.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.
Dat geldt overigens ook voor de tweets die Trump de wereld in slingert. Beloftes die hij met geen mogelijkheid waar kan maken, of nooit waargemaakt heeft. Laat hem dat eerst ook maar eens bewijzen.
Let trouwens niet op OmgevallenFlat, hij heeft nogal een hekel aan mij omdat ik hem ergens gekickt heb, en probeert letterlijk heel onvolwassen elke opmerking die ik maak naar beneden te halen en mij daarmee op te fokken, hij kan het allemaal nogal slecht hebben blijkbaar. Scheelt dat er nog wel genoeg anderen zijn waarmee wel een fatsoenlijk gesprek te voeren is.
denk dat I. in de war is met tjackaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tenzij jij een Amerikaanse liberaal bent sloeg die post niet op jou, geen idee waar je dit vandaan haalt.
Mensen die zich niet gedragen en dan uit een servertje gekickt worden, gaan zich dan elders misdragen hè. Krijg je er van.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dan heb je wel veel mensen in het harnas gejaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |