Ja, heerlijk toekomstbeeld welquote:Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Dag muziekjes luisteren, gewoon de hele dag fucking Baby Shark aan je kop.
Dag spannend setje, hallo anti doorlekonderbroek.
Dag nachtrust, hallo kop als een drie weken oude aardappel.
Ken dat alleen omdat Braddie er een keer een livestream hadquote:
Was van diezelfde man die zei dat als een vliegtuig opstijgt bij zaventem en alsmaar rechtdoor vliegt hij niet op dezelfde plek terecht komtquote:
Wat een tyfusnummerquote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
WHERE DID YOU COME FROM WHERE DID YOU GO WHERE DID YOU COME FROM COTTON EYED JOE
Je maakt wel veel vrienden lolquote:Op maandag 8 juli 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Je zoekt het maar uit.
Prima feestnummertje maatquote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
WHERE DID YOU COME FROM WHERE DID YOU GO WHERE DID YOU COME FROM COTTON EYED JOE
En white knightquote:Op maandag 8 juli 2019 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Narcist toch, die gaat zijn eigen fouten toch nooit inzien.
Ridders waren sws wit tochquote:
Zuks is dat maatquote:Op maandag 8 juli 2019 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genoeg alcohol in je mik en je host dit gewoon lekker mee
Vroeger met een klbsc meet in een kroeg met krukken boven onze hoofd schatje mag ik je foto mee lopen blèren. Kacheltjelamquote:Op maandag 8 juli 2019 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genoeg alcohol in je mik en je host dit gewoon lekker mee
Deep Purplequote:
Ik ga op dit moment heel goed op Doe Maar Dave met Fuifje, dat is echt ook zo'n alcohol in je mik en gaan nrquote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vroeger met een klbsc meet in een kroeg met krukken boven onze hoofd schatje mag ik je foto mee lopen blèren. Kacheltjelam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |