wat danquote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Al heb ik trouwens een heel ander idee van hoe overbevolking gestopt zal worden
Dag muziekjes luisteren, gewoon de hele dag fucking Baby Shark aan je kop.quote:
Misschien niet fysiek, maar als je een beetje goede relatie hebt met je kinderen kan je daar wel kracht uit putten. Als je kinderen ineens sportief gaat zijn kan dat zorgen voor sportiviteit van jezelf. Sowieso kan het helpen om voor jezelf doelen te stellen die je anders niet zou stellen.quote:
Evolutie in nauwe zin is verandering van samenstelling van de genenpoel.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, als je evolutie slechts ziet als het mechanisme waarop organismen succes hebben en falen, dan valt alles daartussen en zou je dit kunnen zien als een radar in een mogelijk succes of faalverhaal, maar wanneer je evolutie beschrijft als een struggle for life, dan is kiezen geen kinderen te hebben een struggle anti-life
Ja ik denk dat de wereld dus zo vol zal raken dat er een soort apocalypse gaat ontstaan. Middelen raken op, mensen hebben geen ruimte, denk misschien wel 1 van de grootste oorlogen ooit. Tenzij er optijd een oplossing wordt gevondenquote:
Niks van aantrekken joh, kinderen zijn het mooiste wat er is.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil kinderen dus ik doe hier niet aan mee.
Watquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de wereld dus zo vol zal raken dat er een soort apocalypse gaat ontstaan. Middelen raken op, mensen hebben geen ruimte, denk misschien wel 1 van de grootste oorlogen ooit. Tenzij er optijd een oplossing wordt gevonden
of de aarde valt omdat het te zwaar is, kan ook
In Westen loopt de bevolking terug. Probleem ligt momenteel in Afrika en Azie.quote:
In India al een tekort aan waterquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de wereld dus zo vol zal raken dat er een soort apocalypse gaat ontstaan. Middelen raken op, mensen hebben geen ruimte, denk misschien wel 1 van de grootste oorlogen ooit. Tenzij er optijd een oplossing wordt gevonden
Zolang ik kan fokkenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk dat Skynet de boel gaat overnemenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
FLAT EARTH CONFIRMEDquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik krijg ze toch niet, dus kan ook prima zonder leven. Heb ze niet nodig om gelukkig te zijn, kan zoveel andere dingen doen zoals reizen bijvoorbeeld. Leuke relatie zou dan wel weer fijn zijn, anders ben ik ook maar zo alleen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien niet fysiek, maar als je een beetje goede relatie hebt met je kinderen kan je daar wel kracht uit putten. Als je kinderen ineens sportief gaat zijn kan dat zorgen voor sportiviteit van jezelf. Sowieso kan het helpen om voor jezelf doelen te stellen die je anders niet zou stellen.
Maar, precies dus, evolutie in nauwe zinquote:Op maandag 8 juli 2019 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evolutie in nauwe zin is verandering van samenstelling van de genenpoel.
Als er dus een groep mensen is die ervoor kiest om geen kinderen te krijgen (wereldwijd gezien is dit voornamelijk in het Westen zo) dan verandert de genenpoel voor de volgende generatie.
Groei loopt sterk terug in Azie omdat daar de welvaart snel omhoog gaatquote:Op maandag 8 juli 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Westen loopt de bevolking terug. Probleem ligt momenteel in Afrika en Azie.
Al zag ik voorspelling dat China bijna op maximaal aantal mensen zit.
Ja ik heb dat ooit ergens gehoord, weet niet meer waar dat van wasquote:
Gewoon op Twitch tochquote:Op maandag 8 juli 2019 22:16 schreef Solotovski het volgende:
Ik heers echt met ghost recon
Ga er m'n baan van maken
Vaticaan verbieden met hun condoomverbod, opgelost.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Westen loopt de bevolking terug. Probleem ligt momenteel in Afrika en Azie.
Al zag ik voorspelling dat China bijna op maximaal aantal mensen zit.
Oh okquote:Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ooit ergens gehoord, weet niet meer waar dat van was![]()
Vgm van belgische internetgekkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |