Groningse droge worstquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar, maar, maar... Ik ben dol op kruidnagel (in stoofgerechten o.a.)![]()
Alleen is per ongeluk op een hele kruidnagel bijten niet tof
Eensquote:
Die totale hel in je mond van teveel smaak enzo, bedoel je?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, datquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die totale hel in je mond van teveel smaak enzo, bedoel je?
JIj had vast zelf ook wel iets memorabels deze week?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik vergeet wrsch de helft, maar toch:
Golfer & Bluezz terug van een volgens mij leuke vakantie
AnneX en man idem
Lot en partner op heroische wijze ouders geworden van een zoon. Gefeliciteerd en veel respect![]()
🍾🎂🍼
Borisz lekker op een korte vakantie (en wrsch al weer terug)
Krea bijna op vakantie
Tele6 die zich er goed doorheen slaat
Fietsie die een afschuwelijke tandartsbehandeling heeft overleefd
Cat die ondergepiest wordt en haar bank redt![]()
En voor iedereen die iets memorabels meegemaakt heeft en die ik hierboven vergeet:
Nopequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
JIj had vast zelf ook wel iets memorabels deze week?
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:34 schreef golfer het volgende:
Je bent hebt wilt zelf een droge worst..
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?quote:
Ik hoor juist vaak positieve reacties, in de context van: gewoon ffies lekker wat eten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?
Neh, ik hou van zachte spareribs, bij de beer zijn ze chewy. En ik vind de smaak niet lekker (en de friet ook niet). Ze hebben bij de beren nieuwe stijl wel lekkere sliptongetjes (slibtongetjes?) en borrelplanken enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?
Ik vind dat wel zo'n bagger nummer en ik weet niet goed waaromquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:
Hier avondje rockmuziek videootjes streamen... nu Knockin'on Heavens door live, tijdens de Freddy Mercury Tribute.... kippeNvel.
Serieus? Ik heb wel een sterke voorkeur voor de oudere live versies, dat wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n bagger nummer en ik weet niet goed waaromInstant beetje braaksel in mijn mond, zeg maar.
Ja en geen goede reden. Gewoon direct vanaf eerste keer dat ik het hoorde een opmerkelijke aversie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:
Serieus? Ik heb wel een sterke voorkeur voor de oudere live versies, dat wel.
Net half uurtje Led Zeppelin gedaan, zo door naar Deep Purple.
Niet een soort middelbareschoolfeestjesnummer-aversie?quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en geen goede reden. Gewoon direct vanaf eerste keer dat ik het hoorde een opmerkelijke aversie.
Ik heb weinig tegen guns n' roses, maar dat lied staat mij ook enorm tegen. Ook helemaal kapot gedraaid, terwijl ze 1000 betere hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en geen goede reden. Gewoon direct vanaf eerste keer dat ik het hoorde een opmerkelijke aversie.
Dat had ik juist bij George Michael. Wat zong die onwijs goed daar (altijd eigenlijk wel)quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:
Hier avondje rockmuziek videootjes streamen... nu Knockin'on Heavens door live, tijdens de Freddy Mercury Tribute.... kippeNvel.
Hij is weer thuisquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef borisz het volgende:
Op je eigen bank liggen is toch wel weer lekker.
Nope. Voor het eerst gehoord in een huisje van CenterParcs. Misschien was dat hetquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:35 schreef fietsie het volgende:
Niet een soort middelbareschoolfeestjesnummer-aversie?
Te commercieel? Overdreven dramatisch en filmisch aangepakte Amerikaanse videoclip? Main stream die het waardeerde? Ik noem maar watquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n bagger nummer en ik weet niet goed waaromInstant beetje braaksel in mijn mond, zeg maar.
Ik wist van al die dingen niets toen ik het voor het eerst hoorde en direct vreselijk vondquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Te commercieel? Overdreven dramatisch en filmisch aangepakte Amerikaanse videoclip? Main stream die het waardeerde? Ik noem maar wat
Ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist van al die dingen niets toen ik het voor het eerst hoorde en direct vreselijk vond![]()
Ik dacht dat iedereen het wel vreselijk zou vinden
(ik vond het wel direct heel Amerikaans wanstaltig over the top ja)
Pardon?!quote:
Is het het nummer of de uitvoering?quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist van al die dingen niets toen ik het voor het eerst hoorde en direct vreselijk vond![]()
Ik dacht dat iedereen het wel vreselijk zou vinden
(ik vond het wel direct heel Amerikaans wanstaltig over the top ja)
Oh, Final Countdown is juist eentje die ik inmiddels al totaal beu ben. Ik vind Carrie en Time Has Come en nog een liedje waarvan de titel me even ontsloten is veel mooierquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn overigens maar weinig nummers waarvan ik het herinner wanneer ik het voor het eerst hoorde. Dat was er dus één van.
The Final Countdown van Europe was een ander. Maar daar was ik direct verliefd op![]()
Dat nummer werd uitgezonden nadat Veronica deze film op tv uitzond: The Final Countdown (1980) - IMDb
Ik dacht even dat ze bij elkaar hoorden
Het nummer. Maakt niet uit wie het zingt. Ik ken verschillende versies. Juist omdat mensen niet willen geloven dat ik het niet mooi vind willen ze me maar al te graag de Goede Versie laten horenquote:
Ik heb het ook al jaren niet meer bewust geluisterd hoor! Ik bedoelde het moment herinneren dat je iets voor het eerst hoort. Als ik nu iets van Europe op zou zetten dan zou dat denk ik ook Carrie zijnquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:15 schreef Tele6 het volgende:
Oh, Final Countdown is juist eentje die ik inmiddels al totaal beu ben. Ik vind Carrie en Time Has Come en nog een liedje waarvan de titel me even ontsloten is veel mooier
Una Paloma Blanca is ookquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat had ik gelijk bij Una paloma braakaaaaaa![]()
Is er hier al iemand naar Rocketman geweest?
Hmm ik eet graag bij de beer hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een balkon of tuin?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:14 schreef borisz het volgende:
Oh morgen Luilakmarkt (plantenmarkt, al een oude traditie in 023). Ik heb nog nieuwe plantjes nodig dus dat komt goed uit.
Balkon. Plantenbak 1 die aan mijn balkon hangt is nu helemaal leeg en Plantenbak 2 is eigenlijk ook toe aan leegmaken en opnieuw vullenquote:
Ik hoor het al, jij hebt groen & bloemen nodig op je balkonquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:25 schreef borisz het volgende:
Balkon. Plantenbak 1 die aan mijn balkon hangt is nu helemaal leeg en Plantenbak 2 is eigenlijk ook toe aan leegmaken en opnieuw vullen.
Grote planten mogen ook. Daarnaast wil ik eigenlijk ook wat erbij voor binnen..
Dat doet de mijne ook. Gekkerdquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Kruidnagel is ook lekker in kaas
Inderdaad wel uitkijken dat je niet op een hele bijt
Ik was een raar kind - ik at de knoflookteentjes tussen knoflookolijven uit
Clip snel weg geklikt. Heeft tand des tijds niet doorstaanquote:
quote:
Die knofjes zijn hier altijd als eerste opquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Kruidnagel is ook lekker in kaas
Inderdaad wel uitkijken dat je niet op een hele bijt
Ik was een raar kind - ik at de knoflookteentjes tussen knoflookolijven uit, en de kruidnagel tussen de nagelkaas uit
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Die knofjes zijn hier altijd als eerste op
Nog niet! Ik kwam er laatst pas achter dat Taron Egerton zelf zingtquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat had ik gelijk bij Una paloma braakaaaaaa![]()
Is er hier al iemand naar Rocketman geweest?
Jij blij dat het niet meer vroegah isquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja Luilak! Dat betekent morgennacht voetbaltoernooi in t dorp bij ons. Start om 3 uur.
Vroegah moest ik dan bij de bakker ook om drie uur werken, broodjes verkopen aan de Luilakkers
Was wel gezellig hoor! En dan al om 12u klaar ipv 17uquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij blij dat het niet meer vroegah is
Ik bedoel meer dat je nu om 3 uur aan het werk zou moetenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Was wel gezellig hoor! En dan al om 12u klaar ipv 17u
Hoest nou met jouw moeder? Acceptatie? Berusting? Vechten?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet bij The Final Countdown altijd enorm gnorken en denk dan aan GOB uit Arrested Development. @:kreator
Aan Una Paloma Blanca heb ik geweldige en extreem stonede herinneringen.
Grondigquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik vergeet wrsch de helft, maar toch:
Golfer & Bluezz terug van een volgens mij leuke vakantie
AnneX en man idem
Lot en partner op heroische wijze ouders geworden van een zoon. Gefeliciteerd en veel respect![]()
🍾🎂🍼
Borisz lekker op een korte vakantie (en wrsch al weer terug)
Krea bijna op vakantie
Tele6 die zich er goed doorheen slaat
Fietsie die een afschuwelijke tandartsbehandeling heeft overleefd
Cat die ondergepiest wordt en haar bank redt![]()
En voor iedereen die iets memorabels meegemaakt heeft en die ik hierboven vergeet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend![]()
Waarin ik afscheid ga nemen van de twee dameskittens. Katertjes en moeder blijven nog hier, want één van de heren weigert zelf te eten.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tijd voor allesverlossende wilde seks. Ik ga vast naar boven. Tot zo.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
]
Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend![]()
Kom maar mee naar mijn sportschool, dan ga ik in het gynaecologische apparaat zitten. Hoef ik zelf mijn benen niet open te houdenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijd voor allesverlossende wilde seks. Ik ga vast naar boven. Tot zo.
Ik draai helemaal warm hier.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
. Hoef ik zelf mijn benen niet open te houden![]()
Je neukt toch niet met je voeten.quote:Mag ik mijn geitenwollen sokken wel aanhouden?
Leuke act voor de bonte avond ter afsluiting van je Vietnamreisquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik en vriendjes deden elke week bij de weekafsluiting final countdown playback. Ik was de drummer (op emmers)
Ik wil dit zienquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuke act voor de bonte avond ter afsluiting van je Vietnamreis
Ja dat las ik ook. Ben ook zo benieuwd. Sowieso muziekdocu's/filmsquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nog niet! Ik kwam er laatst pas achter dat Taron Egerton zelf zingt![]()
Wil graag gaan
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoi, even een vraagje. Bestaat dat ook kant en klaar? Dat poeder?quote:
Wij waren ook een tijdje geleden bij de Beren voor een biertje en een burger en t was prima voor een vreetschuurquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:54 schreef Molo het volgende:
De Beren afgelopen jaar drie keer bij gegeten en was drie keer boven verwachting goed![]()
Geen topkeuken maar prima voer voor een informeel hapje eten, mega betaalbaar, én hendig met kind (want ze hebben een poppenhoek voor als ik wil natafelen enzo).
Ik vond het een ongelooflijke kuttent maar de nieuwe stijl ben ik voorlopig erg blij mee
Nee. Luie honTquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi, even een vraagje. Bestaat dat ook kant en klaar? Dat poeder?
Zwaar. Ze wil vechten maar het wil allemaal niet. Zo zieligquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoest nou met jouw moeder? Acceptatie? Berusting? Vechten?
Ik ga niet zo'n droogapparaat kopen speciaal voor olijven maar het klinkt wel lekkerquote:
Heel veel sterkte daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk. Over een paar uur nog meer ellendige uitslagen. Mem is vreselijk bang
Ik ook
Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel veel sterkte daar.
Wat een vreselijk traject is het toch ook altijd
Heftig 😘😣quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.
Uniekquote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Positiefquote:Op vrijdag 7 juni 2019 04:21 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi's nachts is blijkbaar het eerste moment dat ik toe kom aan posten. Het gaat hier goed
bezoek is soms wat druk. Dus morgen een rustdag ingepland. Het kind doet het uitstekend, de man is helemaal verliefd, en ik ben nog wat overdonderd. Maar het is ontzettend bijzonder hoe rustig hij bij mij wordt
Fysiek gaat het '++' volgens de kraamhulp
Ik kan meer redenen verzinnen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga niet zo'n droogapparaat kopen speciaal voor olijven maar het klinkt wel lekker
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zwaar. Ze wil vechten maar het wil allemaal niet. Zo zielig
Leuk dat je dit weer doetquote:Op vrijdag 7 juni 2019 06:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hier zo maar eens douchen en dan op naar Rotterdam om mijn Roparun collega op te pikken voor wederom een weekendje heen en weer rijden en controleposten bemannen.
Het zijn niet de beste hoor, maar ze zijn voorgegaard dus ze zijn wel zo zacht dat ze zo van het bot afvallen. Maar je kunt er op maandag en donderdag voor heel weinig geld onbeperkt spareribs eten. Voor dat geld kan ik ze zelf niet maken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Nee, nog altijd niets, helaas.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:
@:Myraela , ik durf het bijna niet te vragen, maar weet je al meer over je kat?
Ik ook niet om die redenenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, gekookte spareribs. Weinig dingen zijn smeriger dan dat![]()
Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen. Ze hebben wel goede saté en burgers.
Van uit eten gaan bij de Beer word ik verdrietig. Maar ik ga ook niet uit eten voor de goedkoop of voor mijn kind, dat scheelt denk ik wel.
Ah, zo. Ik zit weer 100 keer liever met een bak op de bank dan in zo'n eetcaféquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:05 schreef Myraela het volgende:
Voor mij staat eten bij de beer eigenlijk gewoon gelijk aan laten thuisbezorgen. Geen zin om te koken, wel zin in spareribs. Ik vind dan even snel gemakkelijk uiteten vaak toch wel fijner dan met een bak op de bank zitten.
Wij zijn te verschillend hierin.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, zo. Ik zit weer 100 keer liever met een bak op de bank dan in zo'n eetcafé
Ik kwam echt niet meer bij de eerste paar keer dat ik ze rond zag rijden op de scooter.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam echt niet meer bij de eerste paar keer dat ik ze rond zag rijden op de scooter.
Bij ons heb je geen Beren
Thuisbezorgen duurt laaaang en valt inderdaad vaak tegen. En dan vind ik het teveel geld vs kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn te verschillend hierin.Bij thuisbezorgen vind ik alles (behalve die roti van laatst
) bijna altijd tegenvallen en zonde van m'n geld. Dan kak ik ook helemaal in. En bij simpel uiteten ga ik vaak weg met 'lekker even eruit geweest'.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]Vroegah, volgens mij doen ze dat nu niet meer, kwamen ze ook als iemand jarig was in een berenbadjas aan tafel een liedje zingen.
Welneequote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mis ik iets heel belangrijks als ik De Beer niet ken?
Jezusquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]Vroegah, volgens mij doen ze dat nu niet meer, kwamen ze ook als iemand jarig was in een berenbadjas aan tafel een liedje zingen.
Toch bijzonderquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:
Lief van je, maar bedenk me net dat een vriendin wel zo'n droger heeft. Wil ze vast voor me doenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
@:Uniek, wat verdrietig allemaalSterkte straks wanneer de uitslagen komen.
@:Lot_1 even weer binnenmet babylot
@:FFT, hoe gaat het nu met jouw vader?
@:PdeHoog, veel plezier (hopelijk ontlopen jullie de voorpelde buien)
@:Molo volgens mij is het niet te koop. Als ik het de volgende keer maak zal ik wel wat opsturen. Het is heel lekker, geeft veel smaak en je hebt maar weinig nodig (van 2 van die potjes blijft ook triest weinig over)
@:Cat, da's veel dagen werken. En de Beer kende ik tot voor een jaar of zo ook niet (terwijl ik er regelmatig langsliep bleek). Maar het ligt naast de bioscoop en heeft glutenvrij dus daarheen. Het was eten, niet echt slecht, maar wat iemand hier zei, een soort thuisbezorgd.
@:AnneX ja volgens mij is Frantic weer onderweg, ik zag op instagram wat langskomen.
Peer droog je iig niet compleet tot droog/hard.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:29 schreef derLudolf het volgende:
Kaatje, met zijn voedsel droger, worden droog fruit wel lekker dan? Zeg maar ben die vieze niet sappige mandarijnen of droge peren. Wordt dat wel eetbaar als je het helemaal uitdroogt.
Denk dat ze wel een stukje voordeliger zijn dan in novemberquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Vandaag komen m'n nieuwe kerstballen binnen.Want ja, die bestel je zo begin van de zomer.
Ja, er was toevallig een sale met alleen maar kerstballen bij een webshop die ik bijna dagelijks check, Westwing. Dus toen dacht ik, waarom niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:35 schreef derLudolf het volgende:
Denk dat ze wel een stukje voordeliger zijn dan in november
Dat vraagt omquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Vandaag komen m'n nieuwe kerstballen binnen.Want ja, die bestel je zo begin van de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tof!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, er was toevallig een sale met alleen maar kerstballen bij een webshop die ik bijna dagelijks check, Westwing. Dus toen dacht ik, waarom niet.M'n boom heeft toch nog veel meer 'bijzonderdere' ballen nodig. Hij hangt wel vol, maar met nog teveel simpele effe ronde ballen.
Wat Molo zegt het is vaak wat taaier. Ik vind bv appelschijfjes met wat kaneel erover erg lekker (moet je niet uitschietenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:29 schreef derLudolf het volgende:
Kaatje, met zijn voedsel droger, worden droog fruit wel lekker dan? Zeg maar ben die vieze niet sappige mandarijnen of droge peren. Wordt dat wel eetbaar als je het helemaal uitdroogt.
Taaier tov vers fruit of taaier tov gedroogd fruit van sappig fruit?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat Molo zegt het is vaak wat taaier. Ik vind bv appelschijfjes met wat kaneel erover erg lekker (moet je niet uitschieten), maar ook plakjes gedroogde mango. Ik neem het als een soort snoepje.
Maar verder heb ik ook dus de gedroogde olijf, paprika, tomaat staan. Chili is op maar daarvan kreeg ik laatst van iemand een flinke zak dus voorlopig niet. 1x knoflook gedaan, in plakjes was ook lekker. En het fruitleer is altijd wel erg lekker. Maar ook taai.
Vers fruit. Gedroogd fruit uit de winkel/markt is vaak wat droger dan dit (vind ik), waarschijnlijk gaat daar drogen met een veel beter apparaat dan die simpele van mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Taaier tov vers fruit of taaier tov gedroogd fruit van sappig fruit?
Ja of van dat cowboy vlees wat je bij de slager haaltquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vers fruit. Gedroogd fruit uit de winkel/markt is vaak wat droger dan dit (vind ik), waarschijnlijk gaat daar drogen met een veel beter apparaat dan die simpele van mij.
Maar op fb zie ik ook vaak dat mensen beefjerky maken, of vlees voor honden drogen.
Is dat niet beef jerky?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja of van dat cowboy vlees wat je bij de slager haalt
Beats bijten op een kogeltje...quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij wel ja (Ludolf holt nu weg om een voedseldroger te kopenquote:
Joh, gek en gestoord kwam je, in ieder geval op mij, niet over. Dat je het moeilijk had wel. Maar zo fijn dat je jezelf nu lekker voelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:34 schreef Tele6 het volgende:
Positief punt: ik heb vannacht alsnog gewoon als een blok geslapen, en ik zit nu in hoorcollege![]()
![]()
Het voelt lekker normaal. Dat is wel eens prettig. Zo heel gek en gestoord ben ik ook weer niet, want ik kan gewoon even een college volgen
Jij hoeft jezelf niet te overvragen zodat anderen kunnen doen ‘wat hoort’ he.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grondig![]()
Etentje met rolstoeler is geweestDie spoiler is zo invoelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend![]()
Waarin ik afscheid ga nemen van de twee dameskittens. Katertjes en moeder blijven nog hier, want één van de heren weigert zelf te eten.
Maar (toch) fijn dat het goed geregeld was
Fijn weekend, dat heb je zeker wel verdiend!![]()
En ik hoop dat het laatste katertje snel ontdekt dat vast voedsel ķķk heel lekker kan zijn."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Sterkte, heel naar procesquote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed met jullie gaatquote:Op vrijdag 7 juni 2019 04:21 schreef Lot_1 het volgende:
ach uniek, wat heftig toch. Sterkte daar
Hoi's nachts is blijkbaar het eerste moment dat ik toe kom aan posten. Het gaat hier goed
bezoek is soms wat druk. Dus morgen een rustdag ingepland. Het kind doet het uitstekend, de man is helemaal verliefd, en ik ben nog wat overdonderd. Maar het is ontzettend bijzonder hoe rustig hij bij mij wordt
Fysiek gaat het '++' volgens de kraamhulp
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hoeft jezelf niet te overvragen zodat anderen kunnen doen ‘wat hoort’ he.
Ook al gaf je misschien niet helemaal duidelijk aan hoe je je voelde, mensen hadden ook voor je opname al spontaan kunnen vragen of ze langs konden komen.
En hoera voor hoorcollegeEven bezig zijn met iets anders buiten therapie en opname.
Al weer een pakketje!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
Toch chill deze mails. Weet je zeker dat de bezorger niet zonder pakket onderweg is.
[ afbeelding ]
Hmm bij ons is juist de bezorgbeer gewoon echt vies.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, gekookte spareribs. Weinig dingen zijn smeriger dan dat![]()
Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen. Ze hebben wel goede saté en burgers.
Van uit eten gaan bij de Beer word ik verdrietig. Maar ik ga ook niet uit eten voor de goedkoop of voor mijn kind, dat scheelt denk ik wel.
Haha fantastisch! Jammer dat die helmen er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar
M'n ouders zijn in de vijf jaar dat ik uit huis ben één keer bij me langs geweest samen, en nu wil m'n moeder ineens ieder weekend langskomen
Niks daarvan. Ik heb wel meer te doen.
Goed zo!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar
M'n ouders zijn in de vijf jaar dat ik uit huis ben één keer bij me langs geweest samen, en nu wil m'n moeder ineens ieder weekend langskomen
Niks daarvan. Ik heb wel meer te doen.
Doen wat jou goed voelt. Niet je onder druk laten voelen. Als mensen willen komen geven ze t aan als steun als jij dat wiltquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
Toch chill deze mails. Weet je zeker dat de bezorger niet zonder pakket onderweg is.
[ afbeelding ]
Oh ging t toch niet zo soepel? Heb je een link?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef Tele6 het volgende:
Zojuist zwangerschapstopic gelurkt om @:Lot_1 d'r bevalling terug te lezen. En wauw![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef AnneX het volgende:
Even paniek, want ik kon de e-tickets niet terugvinden in de mail.
Gebeld naar Stadsschouwburg Utrecht en gewoon weer gemaild.![]()
Woensdag naar Wereldbänd met Scapino.
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1897quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh ging t toch niet zo soepel? Heb je een link?
Eidooier?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vanaaf voor het groentemenu
Alleen snap ik diekip in het bos niet als je een groentemenu serveert.. dat staat er een beetje raar tussen
(ik ben geen vegetariër, dat scheelt, ben alleen gek op dit soort menu's)
Dit is het denk ik wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist wel tof als het echt kip is. Dat zullen ze voor vegetariërs vast wel kunnen aanpassen, maar daarmee laat je wel zien dat groente in de hoofdrol zetten niet alleen is voor mensen die geen vlees willen eten. Het voelt dan minder als een plan B.
quote:Het werk was voor een periode van drie jaar te zien in Bochum in het kader van de Ruhrtriënnale. Vervolgens verhuisde het werk naar Parijs, waar het in eerste instantie te zien zou zijn in de Tuilerieën nabij het Louvre. Het zou daarbij bij een kinderspeelplaats komen te staan in het kader van Hors de Murs. In Bochum kwam er geen enkel klacht over het werk, maar het Louvre vond het werk te aanstootgevend om tentoon te stellen, men verwees daarbij naar het seksuele standje in combinatie met de plaats waar het te zien zou zijn. Op Van Lieshout reactie, dat het Louvre vol hangt met naakte mensen werd niet gereageerd. Het Centre Pompidou reageerde snel en liet het werk in oktober 2017 pontificaal voor hun gevel zetten, met daarbij de stalen koe en man (Milkman) van dezelfde kunstenaar. Van Lieshout zag in de weigering van het Louvre een opkomst van nieuwe preutsheid en had het over het stimuleren van zelfcensuur bij kunstenaars. Vanaf april 2018 werd de gehele installatie verplaatst naar het voormalige NDSM-werf, een historische plek voor metaalbewerking aldus de kunstenaar. Op het terrein verrees Ferrotopia, ferro staande voor ijzer. Het is een Gesamtkunstwerk bestaande uit de Domestikator, een Valhamerhuis (een zware hamer valt op allerlei voorwerpen, die vervolgens stuk gaan en wellicht ook weer in elkaar gezet worden), de Happy Gietloods (een bedrijfshal vol metaalbewerking) en de refter. (Wiki)
Ah een boer en een schaap in IJmuiden. Dat zien ze daar denk nie vaak.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:04 schreef borisz het volgende:
Ophef in IJmuiden. De Domestikator van Joep van Lieshout staat nu aan het middenmeer bij het strand.
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/ESk_E5zGC36koFG0Y6VDSjZd_vY=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)beecd.jpg]afbeelding[/url] ]
Haaaaaaaaaahahahahahaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:04 schreef borisz het volgende:
Ophef in IJmuiden. De Domestikator van Joep van Lieshout staat nu aan het middenmeer bij het strand.
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/ESk_E5zGC36koFG0Y6VDSjZd_vY=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)beecd.jpg]afbeelding[/url] ]
Federer-Nadal zorgt er juist voor dat ik geen dutje kan doenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:32 schreef borisz het volgende:
Federer - Nadal op de buis. Straks vast nog wel even een middagdutje enzo.
De mazzelaars; geniet van een dagje relaxenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga morgen naar de sauna met m'n heren![]()
we gaan een nieuwe sauna uitproberen bij mij in de buurt.
Gaat niet zo lekker hequote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
En waar ik 'wij' zeg bedoel ik 80% J en 20% ik
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:02 schreef Lonaa het volgende:
Wezen sporten. Was naar.
Druk weekend hier. Eind van de middag bezoek, vanavond een housewarming, morgen mensen helpen verhuizen en zondag komen mn ouders eten.
Jullie nog plannen?
Och. Maar je bent er wel voor de morele steun.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
En waar ik 'wij' zeg bedoel ik 80% J en 20% ik
Het gaat niet slecht. En dat zorgt er voor dat het irritant is dat het niet goed gaat. Ziek is ziek, iets er tussenin is frustrerend.quote:
Dat gaat dus niet door, want B. is geveld door een ouderwetse migraine-aanval. Is maanden geleden voor het laatst geweest dat ze er eentje had.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond naar een andere vreettent: http://www.olivijn.nl/
Wat zonde. Sterkte voor Bloes.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door, want B. is geveld door een ouderwetse migraine-aanval. Is maanden geleden voor het laatst geweest dat ze er eentje had.
Het restaurant is afgebeld en we gaan er dus maar een andere keer naartoe.
Beterschap voor Bluezzquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door, want B. is geveld door een ouderwetse migraine-aanval. Is maanden geleden voor het laatst geweest dat ze er eentje had.
Balen zegquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach wat jammer. Sterkte voor Bluezzquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker zeker!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:20 schreef Barreltje het volgende:
Nog 4.5 dagje werken![]()
Wel balen dat ik nu precies Hemelvaart en Pinksteren mis zo..![]()
Lucky.. fijn dat je niet helemaal lamlendig bent.. balen dat het ook weer niet zo fantastisch gaat zonder zorgen.. succes de komende tijd. Denk je dat volgend weekend gaat lukken zo?
Tele..heb je ook een beetje steun aan je heren zo?
En de sauna! Daar wil ik ook heen! We hebben geloof ik nog wel een badhuis op de planning staan![]()
En dan moet je 'm 3 weken stil laten staan. Da's toch jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn nieuwe auto is er. Supertof. Alle opties ooit op aarde zitten erop. Zelfs stoelmassage..
Tis een mooie kleur ook.
En hoe rijdt ie?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn nieuwe auto is er. Supertof. Alle opties ooit op aarde zitten erop. Zelfs stoelmassage..
Tis een mooie kleur ook.
Rijden? Moet dat ook dan?quote:
Je hoeft alleen maar te starten. Schakelen, sturen, gasgeven en remmen gaat vanzelf.quote:
Mag ik dan ook? Zonder rijbewijs? Starten kan ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te starten. Schakelen, sturen, gasgeven en remmen gaat vanzelf.. Rijdt heerlijk verder.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook? Zonder rijbewijs? Starten kan ik wel
Dat kan alleen maar mis gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:37 schreef borisz het volgende:
In Limburg komt er een 'extraparlementair College'. Met CDA, VVD, FvD, PVV en..... GL!
Knettergroenrechts ?
Ik moet er nog even van bijkomen.
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)quote:
Ben ik blij dat ik naar niet hoef te notulerenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:37 schreef borisz het volgende:
In Limburg komt er een 'extraparlementair College'. Met CDA, VVD, FvD, PVV en..... GL!
Knettergroenrechts ?
Ik moet er nog even van bijkomen.
De eerste keer dat we zo'n auto hadden snapten we er niets vanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)
Ja he dat zie ik niet, ik zie alleen iemand een knopje indrukken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.
Vandaar dat ik ook vroeg of je dat zeker wistquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja he dat zie ik niet, ik zie alleen iemand een knopje indrukken.
Hij heeft waarschijnlijk een VAG auto. En die zijn niet zo modern.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.
Went opzich wel vrij snel hoor, als de consequentie is dat de auto niet startquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:05 schreef golfer het volgende:
Daar moest ik op Lefkas met de luxe huurauro ook aan wennen. Kon alleen starten als ik gelijktijdig het rempedaal indrukte.
Mwoah, bij de met sleutel gestarte Golf van m'n broertje moet het ook alquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een VAG auto. En die zijn niet zo modern.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Onze Mercedes die alweer 3 jaar weg is had een startknop en de Renault Laguna die ik al 7 jaar niet meer heb ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, bij de met sleutel gestarte Golf van m'n broertje moet het ook al
Geen idee wat de nieuwere VAG's hebben, maar Mercedes blijftnog wel redelijk trouw aan "sleutels"
Mwa, VAG maakt alles een optie die extra kost.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Kijk overal maar snap t echt niet. Of heet Lot ook Bobby?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1897
Daar kwam ik van de week ook achter Ja dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk overal maar snap t echt niet. Of heet Lot ook Bobby?
Aah kut tis weer zoverquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor jurkjes heb je besteld?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jurkjes besteld. Ik ga testen of ik me er een beetje goed in voel.Ik draag alleen maar jeans met blouses en dat begint wel wat saai te worden.
Komen jullie allemaal uit 1990 met een time machine ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mwa, VAG maakt alles een optie die extra kost.
Aha! Duidelijk, thanksquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar kwam ik van de week ook achter Ja dus.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit 1990 met een time machine ofzo?
Mijn auto heeft standaard ontzettend veel opties. 80% was standaard.
Jammer, maar nog steeds wel gezellig toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aha! Duidelijk, thanks
Had alleen morgen plannen. Verrassing voor m'n zusje die een nare periode doormaakt en m'n ouders. Tijdje terug lunch op Scheveningen geboekt.
Morgen herfstachtig koel en stormwind aan zee. Echt fantastisch
Hehehe, LOLquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Pietverdriet rijdt alweer zijn tweede audi
Op die onderste na, erg leuk! En pasvorm is altijd even afwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel om te testen, want ik draag het dus nooit. Maar ik wilde in ieder geval niet te kort, want ik ben 1.85 dus dan is het bij mij vaak helemaal belachelijk kort. Iets van mauwen zodat het ook op m'n werk kan, en ik ben dik, dus dat is het lastigste.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Pietverdriet rijdt alweer zijn tweede audi
Ja vooral doen, bij voorkeur bij H&M of Zalando.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:26 schreef Kreator het volgende:
Edit oh je hebt ze al besteld..
Coolcoolcool cool coolcool.
Zitten wel een aantal leuke tussen! Ga je aanfoto's maken als ze binnen zijn en mogen wij dan helpen kiezen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel om te testen, want ik draag het dus nooit. Maar ik wilde in ieder geval niet te kort, want ik ben 1.85 dus dan is het bij mij vaak helemaal belachelijk kort. Iets van mauwen zodat het ook op m'n werk kan, en ik ben dik, dus dat is het lastigste.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In mijn ogen ook, keek er erg van op ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Myraela heeft maat 36 in mijn mental image
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit vooral zo houden, graag.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Doe ik ookquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Aure het volgende:
Zitten wel een aantal leuke tussen! Ga je aanfoto's maken als ze binnen zijn en mogen wij dan helpen kiezen?
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik tevreden ben wil ik wel een aan-foto maken waarbij ik zo poseer dat het lijkt alsof ik prachtige vormen heb.![]()
![]()
Nouja, die een-na-laatste is voor in huis. Die lijkt me wel wat kort. Maar voor de rest toch wel gekeken naar ongeveer tot de knie in plaats van halverwege het bovenbeen. Over de knie is met mijn lengte en figuur sowieso niet mooi.quote:
Ja dit dusquote:
Als je plussize van ASOS bestelt ben je meestal wel echt dik. Niet iedereen heeft een niet realistische inschatting van haar lijfquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn vinden zichzelf dik
Appelfiguurquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:29 schreef Myraela het volgende:
Los van dat ik echt wel weer flink aangekomen ben, ben ik ook gewoon echt op de verkeerde plek dik. Ik ben jaloers op die dikke vrouwen waarbij het allemaal op hun heupen zit. Ik heb veel minder heup en veel meer buik.
Ja daar word je soms bang van inderdaad. Ook een klasgenootje gehad die daaraan leed.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je plussize van ASOS bestelt ben je meestal wel echt dik. Niet iedereen heeft een niet realistische inschatting van haar lijf![]()
Vanmorgen een vrouw met anorexia besproken, dat is wel echt bizar en zo verdrietig.
Goed plan wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Als ik tevreden ben wil ik wel een aan-foto maken waarbij ik zo poseer dat het lijkt alsof ik prachtige vormen heb.
![]()
![]()
Maar ik ga ze wel samen met vriendin passen. Want ik heb wel echt wat eerlijke feedback nodig. Niet over de jurkjes zelf, maar vooral over hoe ze mij staan. Want dat gaat met een jurkje toch wel eerder fout. Laatst op m'n werk nog iemand in een net iets te strak jurkje waardoor je elk rolletje kan zien. Of waar ze zelfs de vorm van haar ondergoed door zag. Dat wil ik dus niet.
Goed om met een vriendin te passen dan! Ben wel benieuwd naar die onderste, die vind ik denk ik het leukstquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Als ik tevreden ben wil ik wel een aan-foto maken waarbij ik zo poseer dat het lijkt alsof ik prachtige vormen heb.
![]()
![]()
Maar ik ga ze wel samen met vriendin passen. Want ik heb wel echt wat eerlijke feedback nodig. Niet over de jurkjes zelf, maar vooral over hoe ze mij staan. Want dat gaat met een jurkje toch wel eerder fout. Laatst op m'n werk nog iemand in een net iets te strak jurkje waardoor je elk rolletje kan zien. Of waar ze zelfs de vorm van haar ondergoed door zag. Dat wil ik dus niet.
Bedoelde 'gesproken' ipv 'besproken'quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja daar word je soms bang van inderdaad. Ook een klasgenootje gehad die daaraan leed.
Écht?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed om met een vriendin te passen dan! Ben wel benieuwd naar die onderste, die vind ik denk ik het leukst
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed om met een vriendin te passen dan! Ben wel benieuwd naar die onderste, die vind ik denk ik het leukst
Jij en ik kunnen dan geen berenboks doen maar wel een dikke pensboksquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
En niet zelden ook niet heel goed voor de vruchtbaarheid geloof ik. Daarom was ik blij voor d'r toen ik laatst zag dat ze een kindje hadquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoelde 'gesproken' ipv 'besproken'
Maar klopt ja, vreselijke aandoening en je doet er zo weinig aan als omgeving zijnde
Nou, ja, dat is wel ernstig ver dan al, dan is je lijf al behoorlijk uitgeteerd zeg maarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En niet zelden ook niet heel goed voor de vruchtbaarheid geloof ik. Daarom was ik blij voor d'r toen ik laatst zag dat ze een kindje had
Ja ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Écht?![]()
Ik kan me er nul voorstelling bij maken
Nee, dat was al direct mijn conclusie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Even op die site gekeken, maar ik geloof niet dat ze daar mijn smaak hebben.
Huh, dit was gewoon Zalando. Daar hebben ze toch voor iedereen wel wat?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Even op die site gekeken, maar ik geloof niet dat ze daar mijn smaak hebben.
Hier een die van mening is dat ze het heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een vriendin met een eetstoornis. Zo pijnlijk om te zien en ook lastig want het is echt volkomen onbegrijpelijk. Ze kraamde vanochtend ook weer wat uit waarvan ik echt![]()
![]()
dacht. Maar ja, van in discussie gaan wordt iedereen nog verdrietiger.
Hoe is het net je geopereerde vriendin eigenlijk? Dat is niet degene waar je hier aan refereert neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een vriendin met een eetstoornis. Zo pijnlijk om te zien en ook lastig want het is echt volkomen onbegrijpelijk. Ze kraamde vanochtend ook weer wat uit waarvan ik echt![]()
![]()
dacht. Maar ja, van in discussie gaan wordt iedereen nog verdrietiger.
Dit is ook gewoon normaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit 1990 met een time machine ofzo?
Mijn auto heeft standaard ontzettend veel opties. 80% was standaard.
Jawel, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
Hoe is het net je geopereerde vriendin eigenlijk? Dat is niet degene waar je hier aan refereert neem ik aan?
Prachtigquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Bluezzklote zeg. Beterschap.
Dit was dinsdag op 2 min afstand van mijn huishttps://regionieuwshoogev(...)-komt-er-genadig-af/ Mooie foto's!
Dat is dezelfde ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het net je geopereerde vriendin eigenlijk? Dat is niet degene waar je hier aan refereert neem ik aan?
Brrr zag er een vorige week lopen in een vies truitje wat als jurk fungeerde. Dan is 130kg wegen nog gezonder. Vind t gewoon heel eng.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je plussize van ASOS bestelt ben je meestal wel echt dik. Niet iedereen heeft een niet realistische inschatting van haar lijf![]()
Vanmorgen een vrouw met anorexia besproken, dat is wel echt bizar en zo verdrietig.
He? Maar ze heeft het niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier een die van mening is dat ze het heeft.
Ze heeft alles wat in de mode is. Een heel ongelukkig iemand die op wat voor manier aandacht wil krijgen.quote:
Ja, zo ontstaat zoiets vaak. Je straft jezelf en/of hebt iets om grip op te houden. En dat kan echt heel heel ver gaan, tot je op een punt bent dat je er eigenlijk niet vanuit kunt gaan dat het ooit echt over gaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:12 schreef Tele6 het volgende:
Hier zitten ook een paar mensen met eetstoornissen. Ik kan me er eigenlijk best veel bij voorstellen. Ik weet niet precies hoe het uiteindelijk is gekomen dat ik aan de goede kant ben gebleven -- ik ken de cycli van mezelf uithongeren en dan weer te veel eten, en obsessief bijhouden wat ik at en obsessief veel bewegen. Heb tegen ondergewicht aan gezeten en ben daarna in heel korte tijd weer alles aangekomen. Ook een van de strategieën om én mezelf te straffen én meer controle uit te oefenen op de wereld om me heen. En net zoals m'n andere strategieën merkte ik na verloop van tijd dat het me niet meer goed lukte om me aan mijn eigen regels te houden en focuste ik me op een ander ding. Inmiddels zijn die strategieën wel op en zit ik opgenomen
Ik wist gelijk over wie je het had... Vermoeiend.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze heeft alles wat in de mode is. Een heel ongelukkig iemand die op wat voor manier aandacht wil krijgen.
Alleen mummies zijn ingewikkeldquote:
Ah ok. Inclusief behandeling/aandacht voor die eetstoornis dan? Want die is natuurlijk niet weggesnedenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is dezelfde ja.
Het gaat wel goed. Is hard bezig om aan haar nieuwe leven te wennen. Ze is nog steeds snel moe en kan minder aan haar conditie werken dan ze wil maar qua eten gaat het goed. Ze vind het inschatten van de juiste hoeveelheden nog lastig zonder weegschaal.
Dat is het ook. Maar ze blijft knokken voor een beter leven en een betere gezondheid.quote:
Waterslang zit er wel aan, de kraan staat open en de slang is ontlucht?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Meh, mijn hogedrukreiniger maakt alleen nog maar lawaai, pomp doet niet meer pomp
Aan laatste ga je iets minder acuut dood doorgaansquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Brrr zag er een vorige week lopen in een vies truitje wat als jurk fungeerde. Dan is 130kg wegen nog gezonder. Vind t gewoon heel eng.
Van de week ook een heel stuk gelezen over dat meisje uit Arnhem dat afgelopen weekend is overleden. Ook stukjes uit haar boek. Zij kon zo duidelijk aangeven waar het mis ging in de hulpverlening, maar het kwam niet over. En dan stond vandaag in het NRC dat er zo'n 250 "Noa's" in Nederland zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zo ontstaat zoiets vaak. Je straft jezelf en/of hebt iets om grip op te houden. En dat kan echt heel heel ver gaan, tot je op een punt bent dat je er eigenlijk niet vanuit kunt gaan dat het ooit echt over gaat.
Er zijn eigenlijk ook geen behandelplaatsen voor mensen met ernstige psychische problemen met eetstoornissen anders dan anorexia. Dat maakt het extra lastig. Zo blijft een eetstoornis heel lang onbehandeld en neemt het veel grotere vormen aan dan het had toen het ontdekt werd.
Ja, er komt ook water doorheen, maar onder leidingdraad, niet onder hoge drukquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waterslang zit er wel aan, de kraan staat open en de slang is ontlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |