abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187301212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 04:21 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi :W 's nachts is blijkbaar het eerste moment dat ik toe kom aan posten. Het gaat hier goed O+ bezoek is soms wat druk. Dus morgen een rustdag ingepland. Het kind doet het uitstekend, de man is helemaal verliefd, en ik ben nog wat overdonderd. Maar het is ontzettend bijzonder hoe rustig hij bij mij wordt O+ Fysiek gaat het '++' volgens de kraamhulp :+
Positief *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187301214
Hier zo maar eens douchen en dan op naar Rotterdam om mijn Roparun collega op te pikken voor wederom een weekendje heen en weer rijden en controleposten bemannen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187301247
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 00:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ga niet zo'n droogapparaat kopen speciaal voor olijven maar het klinkt wel lekker :P
Ik kan meer redenen verzinnen hoor :)
pi_187301414
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zwaar. Ze wil vechten maar het wil allemaal niet. Zo zielig
;( vind t zo vreselijk! Wat zijn de uitslagen die ze vannacht heeft gekregen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:06 #105
217702 Lonaa
Honger!
pi_187301658
Uniekje :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187301714
Dikke knuffel Uniek
pi_187301719
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 06:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hier zo maar eens douchen en dan op naar Rotterdam om mijn Roparun collega op te pikken voor wederom een weekendje heen en weer rijden en controleposten bemannen.
Leuk dat je dit weer doet :D have fun!

Ik ga zo maar een douchen en weer trainen *O*
pi_187301789
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?
Het zijn niet de beste hoor, maar ze zijn voorgegaard dus ze zijn wel zo zacht dat ze zo van het bot afvallen. Maar je kunt er op maandag en donderdag voor heel weinig geld onbeperkt spareribs eten. Voor dat geld kan ik ze zelf niet maken.

Maar deze locatie was ook wel de beste waar ik ooit ben geweest, en ik heb best wat locaties gehad. :') Dus dat helpt ook wel. Het is wel gewoon een vreetcafé, dus vooral geen culinaire hoogstandjes verwachten. Laatst was ik bij een andere locatie voor een 3 gangen filmdiner en dat was echt tegenvaller na tegenvaller.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 08:52:56 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_187301805
@Myraela , ik durf het bijna niet te vragen, maar weet je al meer over je kat?
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 08:54:11 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187301824
Brr, gekookte spareribs. Weinig dingen zijn smeriger dan dat :r

Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen. Ze hebben wel goede saté en burgers.
Van uit eten gaan bij de Beer word ik verdrietig. Maar ik ga ook niet uit eten voor de goedkoop of voor mijn kind, dat scheelt denk ik wel.
Spoilers!
pi_187301880
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:
@:Myraela , ik durf het bijna niet te vragen, maar weet je al meer over je kat?
Nee, nog altijd niets, helaas.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:02:39 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187301884
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, gekookte spareribs. Weinig dingen zijn smeriger dan dat :r

Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen. Ze hebben wel goede saté en burgers.
Van uit eten gaan bij de Beer word ik verdrietig. Maar ik ga ook niet uit eten voor de goedkoop of voor mijn kind, dat scheelt denk ik wel.
Ik ook niet om die redenen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187301921
Voor mij staat eten bij de beer eigenlijk gewoon gelijk aan laten thuisbezorgen. Geen zin om te koken, wel zin in spareribs. Ik vind dan even snel gemakkelijk uiteten vaak toch wel fijner dan met een bak op de bank zitten.
pi_187301927
Ik vind dan overigens de saté weer helemaal niet chill daar. :D
pi_187301938
Zeg eens, is Frantic verdwenen op zee?
En het dag/ nacht ritme van Lot is ook wat aangepast, zag ik vannacht.

Over spare ribs lezen en ik moet nog ontbijt en koffie!😳

Goeiemorgen allemaal. :W
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:09:01 #116
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187301943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:05 schreef Myraela het volgende:
Voor mij staat eten bij de beer eigenlijk gewoon gelijk aan laten thuisbezorgen. Geen zin om te koken, wel zin in spareribs. Ik vind dan even snel gemakkelijk uiteten vaak toch wel fijner dan met een bak op de bank zitten.
Ah, zo. Ik zit weer 100 keer liever met een bak op de bank dan in zo'n eetcafé :D
Spoilers!
pi_187301970
Mis ik iets heel belangrijks als ik De Beer niet ken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187301984
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, zo. Ik zit weer 100 keer liever met een bak op de bank dan in zo'n eetcafé :D
Wij zijn te verschillend hierin. :D Bij thuisbezorgen vind ik alles (behalve die roti van laatst :9) bijna altijd tegenvallen en zonde van m'n geld. Dan kak ik ook helemaal in. En bij simpel uiteten ga ik vaak weg met 'lekker even eruit geweest'.
pi_187302000
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen.
Ik kwam echt niet meer bij de eerste paar keer dat ik ze rond zag rijden op de scooter.
Bij ons heb je geen Beren :D
pi_187302009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam echt niet meer bij de eerste paar keer dat ik ze rond zag rijden op de scooter.
Bij ons heb je geen Beren :D
:D Vroegah, volgens mij doen ze dat nu niet meer, kwamen ze ook als iemand jarig was in een berenbadjas aan tafel een liedje zingen. :')
pi_187302022
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij zijn te verschillend hierin. :D Bij thuisbezorgen vind ik alles (behalve die roti van laatst :9) bijna altijd tegenvallen en zonde van m'n geld. Dan kak ik ook helemaal in. En bij simpel uiteten ga ik vaak weg met 'lekker even eruit geweest'.
Thuisbezorgen duurt laaaang en valt inderdaad vaak tegen. En dan vind ik het teveel geld vs kwaliteit.
Maar als ik hang te lamballen op de bank heb ik meestel ook geen zin om uit eten te gaan. Daarom vriezer vol kliekjes of losse zaken waarmee ik een makkelijke maaltijd bouw.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187302026
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D Vroegah, volgens mij doen ze dat nu niet meer, kwamen ze ook als iemand jarig was in een berenbadjas aan tafel een liedje zingen. :')
:D
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:23:07 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187302040
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mis ik iets heel belangrijks als ik De Beer niet ken?
Welnee :D

Ik heb ooit in Delft een keer bij iemand thuis die bezorgbeer gehad en dat was alsof je een MacDonalds'maaltijd' twee uur hebt laten staan en dan even hebt opgewarmd in de magnetron

Geen idee of het ermee te maken heeft dat het eerst een ander eetcafé was hierzo, maar ik herken me niet in vreetschuurervaring bij die Beer hier iig.
Maar ben nooit in een andere vestiging geweest, misschien verschilt dat.
Goede patatjes, prima burger, Koos heeft een keer hert gehad wat simpel maar prima was, ik weleens geconfijte eend (uit blik opgebakken, maar niks mis mee).
Gewoon simpel eetcafé en dat is eigenlijk wel top, heel uitgebreid tafelen is niet handig met een driejarige vind ik, en toch gewoon goed eten

Matige shit hoef ik niet, hoe goedkoop ook. Dan smeer ik liever een boterham of haal ik een kroket bij de snackbar ofzo
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:23:20 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187302042
quote:

[..]

Jezus _O-
pi_187302045
quote:

[..]

Toch bijzonder :D
pi_187302055
Mogge!

@Uniek, wat verdrietig allemaal :* Sterkte straks wanneer de uitslagen komen.

@Lot_1 even weer binnen *O* met babylot

@FFT, hoe gaat het nu met jouw vader?

@PdeHoog, veel plezier (hopelijk ontlopen jullie de voorpelde buien)

@Molo volgens mij is het niet te koop. Als ik het de volgende keer maak zal ik wel wat opsturen. Het is heel lekker, geeft veel smaak en je hebt maar weinig nodig (van 2 van die potjes blijft ook triest weinig over)

@CAT, da's veel dagen werken. En de Beer kende ik tot voor een jaar of zo ook niet (terwijl ik er regelmatig langsliep bleek). Maar het ligt naast de bioscoop en heeft glutenvrij dus daarheen. Het was eten, niet echt slecht, maar wat iemand hier zei, een soort thuisbezorgd.

@AnneX ja volgens mij is Frantic weer onderweg, ik zag op instagram wat langskomen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:29:13 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187302082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

@:Uniek, wat verdrietig allemaal :* Sterkte straks wanneer de uitslagen komen.

@:Lot_1 even weer binnen *O* met babylot

@:FFT, hoe gaat het nu met jouw vader?

@:PdeHoog, veel plezier (hopelijk ontlopen jullie de voorpelde buien)

@:Molo volgens mij is het niet te koop. Als ik het de volgende keer maak zal ik wel wat opsturen. Het is heel lekker, geeft veel smaak en je hebt maar weinig nodig (van 2 van die potjes blijft ook triest weinig over)

@:Cat, da's veel dagen werken. En de Beer kende ik tot voor een jaar of zo ook niet (terwijl ik er regelmatig langsliep bleek). Maar het ligt naast de bioscoop en heeft glutenvrij dus daarheen. Het was eten, niet echt slecht, maar wat iemand hier zei, een soort thuisbezorgd.

@:AnneX ja volgens mij is Frantic weer onderweg, ik zag op instagram wat langskomen.
Lief van je, maar bedenk me net dat een vriendin wel zo'n droger heeft. Wil ze vast voor me doen *)
Thanks!

Labneh is vast wel kant en klaar te koop denk ik? :P
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 09:29:40 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187302085
Kaatje, met zijn voedsel droger, worden droog fruit wel lekker dan? Zeg maar ben die vieze niet sappige mandarijnen of droge peren. Wordt dat wel eetbaar als je het helemaal uitdroogt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:29:41 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187302086
Las trouwens eerst berend-badjas
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:31:13 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187302102
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:29 schreef derLudolf het volgende:
Kaatje, met zijn voedsel droger, worden droog fruit wel lekker dan? Zeg maar ben die vieze niet sappige mandarijnen of droge peren. Wordt dat wel eetbaar als je het helemaal uitdroogt.
Peer droog je iig niet compleet tot droog/hard.
Wordt wat taaiig, wel ok, maar vind het niet de moeite waard zelf en toch hoop suiker wat je dan naar binnen knalt ongemerkt
pi_187302113
De Beer was trouwens ook een van m'n opties om stage bij te lopen, maar toen heb ik toch voor Woonstad Rotterdam gekozen.

Maar het had me anders ook best leuk geleken om daar op het hoofdkantoor te kijken. Je kunt veel over ze zeggen of denken, maar het is wel een begrip hier in de regio.
pi_187302125
Vandaag komen m'n nieuwe kerstballen binnen. *O* Want ja, die bestel je zo begin van de zomer. :')
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 09:35:10 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187302144
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Vandaag komen m'n nieuwe kerstballen binnen. *O* Want ja, die bestel je zo begin van de zomer. :')
Denk dat ze wel een stukje voordeliger zijn dan in november :P
pi_187302168
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:35 schreef derLudolf het volgende:
Denk dat ze wel een stukje voordeliger zijn dan in november :P
Ja, er was toevallig een sale met alleen maar kerstballen bij een webshop die ik bijna dagelijks check, Westwing. Dus toen dacht ik, waarom niet. *O* M'n boom heeft toch nog veel meer 'bijzonderdere' ballen nodig. Hij hangt wel vol, maar met nog teveel simpele effe ronde ballen.
pi_187302178
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:33 schreef Myraela het volgende:
Dat vraagt om

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 09:43:12 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187302196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, er was toevallig een sale met alleen maar kerstballen bij een webshop die ik bijna dagelijks check, Westwing. Dus toen dacht ik, waarom niet. *O* M'n boom heeft toch nog veel meer 'bijzonderdere' ballen nodig. Hij hangt wel vol, maar met nog teveel simpele effe ronde ballen.
Tof!

We zijn inderdaad tegengesteld voor wat betreft uit eten/bezorgvoer :D

@Sarabi Die bezorgers zijn echt té erg ja.
Voor hen die het niet weten, de bezorgers van de Bezorgbeer hebben een betermuts over hum brommerhelm. Met oortjes.

Wham O+
Spoilers!
pi_187302203
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:29 schreef derLudolf het volgende:
Wat Molo zegt het is vaak wat taaier. Ik vind bv appelschijfjes met wat kaneel erover erg lekker (moet je niet uitschieten ;) ), maar ook plakjes gedroogde mango. Ik neem het als een soort snoepje.
Maar verder heb ik ook dus de gedroogde olijf, paprika, tomaat staan. Chili is op maar daarvan kreeg ik laatst van iemand een flinke zak dus voorlopig niet. 1x knoflook gedaan, in plakjes was ook lekker. En het fruitleer is altijd wel erg lekker. Maar ook taai.
pi_187302227
Wat zijn er belachelijk veel bedrijven ingehaakt op het vrouwenvoetbal zeg. Ik zie het op posters, reclames, overal. :')
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 10:08:46 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187302402
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat Molo zegt het is vaak wat taaier. Ik vind bv appelschijfjes met wat kaneel erover erg lekker (moet je niet uitschieten ;) ), maar ook plakjes gedroogde mango. Ik neem het als een soort snoepje.
Maar verder heb ik ook dus de gedroogde olijf, paprika, tomaat staan. Chili is op maar daarvan kreeg ik laatst van iemand een flinke zak dus voorlopig niet. 1x knoflook gedaan, in plakjes was ook lekker. En het fruitleer is altijd wel erg lekker. Maar ook taai.
Taaier tov vers fruit of taaier tov gedroogd fruit van sappig fruit? :)
pi_187302444
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Taaier tov vers fruit of taaier tov gedroogd fruit van sappig fruit? :)
Vers fruit. Gedroogd fruit uit de winkel/markt is vaak wat droger dan dit (vind ik), waarschijnlijk gaat daar drogen met een veel beter apparaat dan die simpele van mij.
Maar op fb zie ik ook vaak dat mensen beefjerky maken, of vlees voor honden drogen.
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 10:13:33 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187302459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vers fruit. Gedroogd fruit uit de winkel/markt is vaak wat droger dan dit (vind ik), waarschijnlijk gaat daar drogen met een veel beter apparaat dan die simpele van mij.
Maar op fb zie ik ook vaak dat mensen beefjerky maken, of vlees voor honden drogen.
Ja of van dat cowboy vlees wat je bij de slager haalt :9
pi_187302501
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja of van dat cowboy vlees wat je bij de slager haalt :9
Is dat niet beef jerky?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187302504
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar, maar, maar... Ik ben dol op kruidnagel (in stoofgerechten o.a.) O+

Alleen is per ongeluk op een hele kruidnagel bijten niet tof :X
Beats bijten op een kogeltje... :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187302538
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat niet beef jerky?
Volgens mij wel ja (Ludolf holt nu weg om een voedseldroger te kopen :P )
pi_187302621
Ik vind de peren altijd het lekkerst uit zo'n zak tutti frutti :9

Dikke knuffel voor @uniekhoorn en ook eentje voor @Myraela :* :*
pi_187302661
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben :')
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen :{
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig :')
pi_187302681
Positief punt: ik heb vannacht alsnog gewoon als een blok geslapen, en ik zit nu in hoorcollege :o _O_
Het voelt lekker normaal. Dat is wel eens prettig. Zo heel gek en gestoord ben ik ook weer niet, want ik kan gewoon even een college volgen :)
pi_187302723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:34 schreef Tele6 het volgende:
Positief punt: ik heb vannacht alsnog gewoon als een blok geslapen, en ik zit nu in hoorcollege :o _O_
Het voelt lekker normaal. Dat is wel eens prettig. Zo heel gek en gestoord ben ik ook weer niet, want ik kan gewoon even een college volgen :)
Joh, gek en gestoord kwam je, in ieder geval op mij, niet over. Dat je het moeilijk had wel. Maar zo fijn dat je jezelf nu lekker voelt.

En als je geen zin hebt in mensen, niet laten komen en als je niet goed voelt, laat dat gevoel komen. Het is geen gebroken been (en ook dan mag je mensen zeggen dat ze niet hoeven te komen)
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 10:44:34 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187302794
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat niet beef jerky?
Geen idee
pi_187302849
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')