quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet bij The Final Countdown altijd enorm gnorken en denk dan aan GOB uit Arrested Development. @:kreator
Aan Una Paloma Blanca heb ik geweldige en extreem stonede herinneringen.
Grondigquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik vergeet wrsch de helft, maar toch:
Golfer & Bluezz terug van een volgens mij leuke vakantie
AnneX en man idem
Lot en partner op heroische wijze ouders geworden van een zoon. Gefeliciteerd en veel respect![]()
🍾🎂🍼
Borisz lekker op een korte vakantie (en wrsch al weer terug)
Krea bijna op vakantie
Tele6 die zich er goed doorheen slaat
Fietsie die een afschuwelijke tandartsbehandeling heeft overleefd
Cat die ondergepiest wordt en haar bank redt![]()
En voor iedereen die iets memorabels meegemaakt heeft en die ik hierboven vergeet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend![]()
Waarin ik afscheid ga nemen van de twee dameskittens. Katertjes en moeder blijven nog hier, want één van de heren weigert zelf te eten.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tijd voor allesverlossende wilde seks. Ik ga vast naar boven. Tot zo.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
]
Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend![]()
Kom maar mee naar mijn sportschool, dan ga ik in het gynaecologische apparaat zitten. Hoef ik zelf mijn benen niet open te houdenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijd voor allesverlossende wilde seks. Ik ga vast naar boven. Tot zo.
Ik draai helemaal warm hier.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
. Hoef ik zelf mijn benen niet open te houden![]()
Je neukt toch niet met je voeten.quote:Mag ik mijn geitenwollen sokken wel aanhouden?
Leuke act voor de bonte avond ter afsluiting van je Vietnamreisquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik en vriendjes deden elke week bij de weekafsluiting final countdown playback. Ik was de drummer (op emmers)
Ik wil dit zienquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuke act voor de bonte avond ter afsluiting van je Vietnamreis
Ja dat las ik ook. Ben ook zo benieuwd. Sowieso muziekdocu's/filmsquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nog niet! Ik kwam er laatst pas achter dat Taron Egerton zelf zingt![]()
Wil graag gaan
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoi, even een vraagje. Bestaat dat ook kant en klaar? Dat poeder?quote:
Wij waren ook een tijdje geleden bij de Beren voor een biertje en een burger en t was prima voor een vreetschuurquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:54 schreef Molo het volgende:
De Beren afgelopen jaar drie keer bij gegeten en was drie keer boven verwachting goed![]()
Geen topkeuken maar prima voer voor een informeel hapje eten, mega betaalbaar, én hendig met kind (want ze hebben een poppenhoek voor als ik wil natafelen enzo).
Ik vond het een ongelooflijke kuttent maar de nieuwe stijl ben ik voorlopig erg blij mee
Nee. Luie honTquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi, even een vraagje. Bestaat dat ook kant en klaar? Dat poeder?
Zwaar. Ze wil vechten maar het wil allemaal niet. Zo zieligquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoest nou met jouw moeder? Acceptatie? Berusting? Vechten?
Ik ga niet zo'n droogapparaat kopen speciaal voor olijven maar het klinkt wel lekkerquote:
Heel veel sterkte daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk. Over een paar uur nog meer ellendige uitslagen. Mem is vreselijk bang
Ik ook
Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel veel sterkte daar.
Wat een vreselijk traject is het toch ook altijd
Heftig 😘😣quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.
Uniekquote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |