Groningse droge worstquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar, maar, maar... Ik ben dol op kruidnagel (in stoofgerechten o.a.)![]()
Alleen is per ongeluk op een hele kruidnagel bijten niet tof
Eensquote:
Die totale hel in je mond van teveel smaak enzo, bedoel je?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar, maar, maar... Ik ben dol op kruidnagel (in stoofgerechten o.a.)![]()
Alleen is per ongeluk op een hele kruidnagel bijten niet tof
Ja, datquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die totale hel in je mond van teveel smaak enzo, bedoel je?
JIj had vast zelf ook wel iets memorabels deze week?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik vergeet wrsch de helft, maar toch:
Golfer & Bluezz terug van een volgens mij leuke vakantie
AnneX en man idem
Lot en partner op heroische wijze ouders geworden van een zoon. Gefeliciteerd en veel respect![]()
🍾🎂🍼
Borisz lekker op een korte vakantie (en wrsch al weer terug)
Krea bijna op vakantie
Tele6 die zich er goed doorheen slaat
Fietsie die een afschuwelijke tandartsbehandeling heeft overleefd
Cat die ondergepiest wordt en haar bank redt![]()
En voor iedereen die iets memorabels meegemaakt heeft en die ik hierboven vergeet:
Nopequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
JIj had vast zelf ook wel iets memorabels deze week?
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:34 schreef golfer het volgende:
Je bent hebt wilt zelf een droge worst..
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?quote:
Ik hoor juist vaak positieve reacties, in de context van: gewoon ffies lekker wat eten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?
Neh, ik hou van zachte spareribs, bij de beer zijn ze chewy. En ik vind de smaak niet lekker (en de friet ook niet). Ze hebben bij de beren nieuwe stijl wel lekkere sliptongetjes (slibtongetjes?) en borrelplanken enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor altijd een beetje minachtend praten over dat restaurant. Maar de spareribs zijn dus wel goed?
Ik vind dat wel zo'n bagger nummer en ik weet niet goed waaromquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:
Hier avondje rockmuziek videootjes streamen... nu Knockin'on Heavens door live, tijdens de Freddy Mercury Tribute.... kippeNvel.
Serieus? Ik heb wel een sterke voorkeur voor de oudere live versies, dat wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n bagger nummer en ik weet niet goed waaromInstant beetje braaksel in mijn mond, zeg maar.
Ja en geen goede reden. Gewoon direct vanaf eerste keer dat ik het hoorde een opmerkelijke aversie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:
Serieus? Ik heb wel een sterke voorkeur voor de oudere live versies, dat wel.
Net half uurtje Led Zeppelin gedaan, zo door naar Deep Purple.
Niet een soort middelbareschoolfeestjesnummer-aversie?quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en geen goede reden. Gewoon direct vanaf eerste keer dat ik het hoorde een opmerkelijke aversie.
Ik heb weinig tegen guns n' roses, maar dat lied staat mij ook enorm tegen. Ook helemaal kapot gedraaid, terwijl ze 1000 betere hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en geen goede reden. Gewoon direct vanaf eerste keer dat ik het hoorde een opmerkelijke aversie.
Dat had ik juist bij George Michael. Wat zong die onwijs goed daar (altijd eigenlijk wel)quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:
Hier avondje rockmuziek videootjes streamen... nu Knockin'on Heavens door live, tijdens de Freddy Mercury Tribute.... kippeNvel.
Hij is weer thuisquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:37 schreef borisz het volgende:
Op je eigen bank liggen is toch wel weer lekker.
Nope. Voor het eerst gehoord in een huisje van CenterParcs. Misschien was dat hetquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:35 schreef fietsie het volgende:
Niet een soort middelbareschoolfeestjesnummer-aversie?
Te commercieel? Overdreven dramatisch en filmisch aangepakte Amerikaanse videoclip? Main stream die het waardeerde? Ik noem maar watquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n bagger nummer en ik weet niet goed waaromInstant beetje braaksel in mijn mond, zeg maar.
Ik wist van al die dingen niets toen ik het voor het eerst hoorde en direct vreselijk vondquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Te commercieel? Overdreven dramatisch en filmisch aangepakte Amerikaanse videoclip? Main stream die het waardeerde? Ik noem maar wat
Ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist van al die dingen niets toen ik het voor het eerst hoorde en direct vreselijk vond![]()
Ik dacht dat iedereen het wel vreselijk zou vinden
(ik vond het wel direct heel Amerikaans wanstaltig over the top ja)
Pardon?!quote:
Is het het nummer of de uitvoering?quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist van al die dingen niets toen ik het voor het eerst hoorde en direct vreselijk vond![]()
Ik dacht dat iedereen het wel vreselijk zou vinden
(ik vond het wel direct heel Amerikaans wanstaltig over the top ja)
Oh, Final Countdown is juist eentje die ik inmiddels al totaal beu ben. Ik vind Carrie en Time Has Come en nog een liedje waarvan de titel me even ontsloten is veel mooierquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn overigens maar weinig nummers waarvan ik het herinner wanneer ik het voor het eerst hoorde. Dat was er dus één van.
The Final Countdown van Europe was een ander. Maar daar was ik direct verliefd op![]()
Dat nummer werd uitgezonden nadat Veronica deze film op tv uitzond: The Final Countdown (1980) - IMDb
Ik dacht even dat ze bij elkaar hoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |