In mijn ogen ook, keek er erg van op ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Myraela heeft maat 36 in mijn mental image
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit vooral zo houden, graag.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Doe ik ookquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Aure het volgende:
Zitten wel een aantal leuke tussen! Ga je aanfoto's maken als ze binnen zijn en mogen wij dan helpen kiezen?
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik tevreden ben wil ik wel een aan-foto maken waarbij ik zo poseer dat het lijkt alsof ik prachtige vormen heb.![]()
![]()
Nouja, die een-na-laatste is voor in huis. Die lijkt me wel wat kort. Maar voor de rest toch wel gekeken naar ongeveer tot de knie in plaats van halverwege het bovenbeen. Over de knie is met mijn lengte en figuur sowieso niet mooi.quote:
Ja dit dusquote:
Als je plussize van ASOS bestelt ben je meestal wel echt dik. Niet iedereen heeft een niet realistische inschatting van haar lijfquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn vinden zichzelf dik
Appelfiguurquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:29 schreef Myraela het volgende:
Los van dat ik echt wel weer flink aangekomen ben, ben ik ook gewoon echt op de verkeerde plek dik. Ik ben jaloers op die dikke vrouwen waarbij het allemaal op hun heupen zit. Ik heb veel minder heup en veel meer buik.
Ja daar word je soms bang van inderdaad. Ook een klasgenootje gehad die daaraan leed.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je plussize van ASOS bestelt ben je meestal wel echt dik. Niet iedereen heeft een niet realistische inschatting van haar lijf![]()
Vanmorgen een vrouw met anorexia besproken, dat is wel echt bizar en zo verdrietig.
Goed plan wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Als ik tevreden ben wil ik wel een aan-foto maken waarbij ik zo poseer dat het lijkt alsof ik prachtige vormen heb.
![]()
![]()
Maar ik ga ze wel samen met vriendin passen. Want ik heb wel echt wat eerlijke feedback nodig. Niet over de jurkjes zelf, maar vooral over hoe ze mij staan. Want dat gaat met een jurkje toch wel eerder fout. Laatst op m'n werk nog iemand in een net iets te strak jurkje waardoor je elk rolletje kan zien. Of waar ze zelfs de vorm van haar ondergoed door zag. Dat wil ik dus niet.
Goed om met een vriendin te passen dan! Ben wel benieuwd naar die onderste, die vind ik denk ik het leukstquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Als ik tevreden ben wil ik wel een aan-foto maken waarbij ik zo poseer dat het lijkt alsof ik prachtige vormen heb.
![]()
![]()
Maar ik ga ze wel samen met vriendin passen. Want ik heb wel echt wat eerlijke feedback nodig. Niet over de jurkjes zelf, maar vooral over hoe ze mij staan. Want dat gaat met een jurkje toch wel eerder fout. Laatst op m'n werk nog iemand in een net iets te strak jurkje waardoor je elk rolletje kan zien. Of waar ze zelfs de vorm van haar ondergoed door zag. Dat wil ik dus niet.
Bedoelde 'gesproken' ipv 'besproken'quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja daar word je soms bang van inderdaad. Ook een klasgenootje gehad die daaraan leed.
Écht?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed om met een vriendin te passen dan! Ben wel benieuwd naar die onderste, die vind ik denk ik het leukst
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed om met een vriendin te passen dan! Ben wel benieuwd naar die onderste, die vind ik denk ik het leukst
Jij en ik kunnen dan geen berenboks doen maar wel een dikke pensboksquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
En niet zelden ook niet heel goed voor de vruchtbaarheid geloof ik. Daarom was ik blij voor d'r toen ik laatst zag dat ze een kindje hadquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoelde 'gesproken' ipv 'besproken'
Maar klopt ja, vreselijke aandoening en je doet er zo weinig aan als omgeving zijnde
Nou, ja, dat is wel ernstig ver dan al, dan is je lijf al behoorlijk uitgeteerd zeg maarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En niet zelden ook niet heel goed voor de vruchtbaarheid geloof ik. Daarom was ik blij voor d'r toen ik laatst zag dat ze een kindje had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |