En dan moet je 'm 3 weken stil laten staan. Da's toch jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn nieuwe auto is er. Supertof. Alle opties ooit op aarde zitten erop. Zelfs stoelmassage..
Tis een mooie kleur ook.
En hoe rijdt ie?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn nieuwe auto is er. Supertof. Alle opties ooit op aarde zitten erop. Zelfs stoelmassage..
Tis een mooie kleur ook.
Rijden? Moet dat ook dan?quote:
Je hoeft alleen maar te starten. Schakelen, sturen, gasgeven en remmen gaat vanzelf.quote:
Mag ik dan ook? Zonder rijbewijs? Starten kan ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te starten. Schakelen, sturen, gasgeven en remmen gaat vanzelf.. Rijdt heerlijk verder.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook? Zonder rijbewijs? Starten kan ik wel
Dat kan alleen maar mis gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:37 schreef borisz het volgende:
In Limburg komt er een 'extraparlementair College'. Met CDA, VVD, FvD, PVV en..... GL!
Knettergroenrechts ?
Ik moet er nog even van bijkomen.
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)quote:
Ben ik blij dat ik naar niet hoef te notulerenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:37 schreef borisz het volgende:
In Limburg komt er een 'extraparlementair College'. Met CDA, VVD, FvD, PVV en..... GL!
Knettergroenrechts ?
Ik moet er nog even van bijkomen.
De eerste keer dat we zo'n auto hadden snapten we er niets vanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)
Ja he dat zie ik niet, ik zie alleen iemand een knopje indrukken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.
Vandaar dat ik ook vroeg of je dat zeker wistquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja he dat zie ik niet, ik zie alleen iemand een knopje indrukken.
Hij heeft waarschijnlijk een VAG auto. En die zijn niet zo modern.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.
Went opzich wel vrij snel hoor, als de consequentie is dat de auto niet startquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:05 schreef golfer het volgende:
Daar moest ik op Lefkas met de luxe huurauro ook aan wennen. Kon alleen starten als ik gelijktijdig het rempedaal indrukte.
Mwoah, bij de met sleutel gestarte Golf van m'n broertje moet het ook alquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk een VAG auto. En die zijn niet zo modern.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Onze Mercedes die alweer 3 jaar weg is had een startknop en de Renault Laguna die ik al 7 jaar niet meer heb ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, bij de met sleutel gestarte Golf van m'n broertje moet het ook al
Geen idee wat de nieuwere VAG's hebben, maar Mercedes blijftnog wel redelijk trouw aan "sleutels"
Mwa, VAG maakt alles een optie die extra kost.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Kijk overal maar snap t echt niet. Of heet Lot ook Bobby?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1897
Daar kwam ik van de week ook achter Ja dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk overal maar snap t echt niet. Of heet Lot ook Bobby?
Aah kut tis weer zoverquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door, want B. is geveld door een ouderwetse migraine-aanval. Is maanden geleden voor het laatst geweest dat ze er eentje had.
Het restaurant is afgebeld en we gaan er dus maar een andere keer naartoe.
Leuk! Wat voor jurkjes heb je besteld?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jurkjes besteld. Ik ga testen of ik me er een beetje goed in voel.Ik draag alleen maar jeans met blouses en dat begint wel wat saai te worden.
Komen jullie allemaal uit 1990 met een time machine ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mwa, VAG maakt alles een optie die extra kost.
Aha! Duidelijk, thanksquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar kwam ik van de week ook achter Ja dus.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit 1990 met een time machine ofzo?
Mijn auto heeft standaard ontzettend veel opties. 80% was standaard.
Jammer, maar nog steeds wel gezellig toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aha! Duidelijk, thanks
Had alleen morgen plannen. Verrassing voor m'n zusje die een nare periode doormaakt en m'n ouders. Tijdje terug lunch op Scheveningen geboekt.
Morgen herfstachtig koel en stormwind aan zee. Echt fantastisch
Hehehe, LOLquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Pietverdriet rijdt alweer zijn tweede audi
Op die onderste na, erg leuk! En pasvorm is altijd even afwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel om te testen, want ik draag het dus nooit. Maar ik wilde in ieder geval niet te kort, want ik ben 1.85 dus dan is het bij mij vaak helemaal belachelijk kort. Iets van mauwen zodat het ook op m'n werk kan, en ik ben dik, dus dat is het lastigste.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Pietverdriet rijdt alweer zijn tweede audi
Ja vooral doen, bij voorkeur bij H&M of Zalando.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:26 schreef Kreator het volgende:
Edit oh je hebt ze al besteld..
Coolcoolcool cool coolcool.
Zitten wel een aantal leuke tussen! Ga je aanfoto's maken als ze binnen zijn en mogen wij dan helpen kiezen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel om te testen, want ik draag het dus nooit. Maar ik wilde in ieder geval niet te kort, want ik ben 1.85 dus dan is het bij mij vaak helemaal belachelijk kort. Iets van mauwen zodat het ook op m'n werk kan, en ik ben dik, dus dat is het lastigste.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In mijn ogen ook, keek er erg van op ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Myraela heeft maat 36 in mijn mental image
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit vooral zo houden, graag.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |