abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187302992
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben :')
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen :{
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig :')
Jij hoeft jezelf niet te overvragen zodat anderen kunnen doen ‘wat hoort’ he. :P

Ook al gaf je misschien niet helemaal duidelijk aan hoe je je voelde, mensen hadden ook voor je opname al spontaan kunnen vragen of ze langs konden komen.

En hoera voor hoorcollege *O* Even bezig zijn met iets anders buiten therapie en opname.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 juni 2019 @ 11:22:33 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187303250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Grondig _O_

Etentje met rolstoeler is geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend *O*

Waarin ik afscheid ga nemen van de twee dameskittens. Katertjes en moeder blijven nog hier, want één van de heren weigert zelf te eten.
Die spoiler is zo invoelbaar :D
Maar (toch) fijn dat het goed geregeld was ^O^

Fijn weekend, dat heb je zeker wel verdiend! *O*

En ik hoop dat het laatste katertje snel ontdekt dat vast voedsel óók heel lekker kan zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 7 juni 2019 @ 11:25:05 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187303289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.
Sterkte, heel naar proces :*
  vrijdag 7 juni 2019 @ 11:28:25 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187303346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 04:21 schreef Lot_1 het volgende:
ach uniek, wat heftig toch. Sterkte daar :*

Hoi :W 's nachts is blijkbaar het eerste moment dat ik toe kom aan posten. Het gaat hier goed O+ bezoek is soms wat druk. Dus morgen een rustdag ingepland. Het kind doet het uitstekend, de man is helemaal verliefd, en ik ben nog wat overdonderd. Maar het is ontzettend bijzonder hoe rustig hij bij mij wordt O+ Fysiek gaat het '++' volgens de kraamhulp :+
Fijn dat het zo goed met jullie gaat *O*
En slim om gewoon je rust te nemen/bewaken ^O^
pi_187303507
Toch chill deze mails. Weet je zeker dat de bezorger niet zonder pakket onderweg is.

pi_187303721
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij hoeft jezelf niet te overvragen zodat anderen kunnen doen ‘wat hoort’ he. :P

Ook al gaf je misschien niet helemaal duidelijk aan hoe je je voelde, mensen hadden ook voor je opname al spontaan kunnen vragen of ze langs konden komen.

En hoera voor hoorcollege *O* Even bezig zijn met iets anders buiten therapie en opname.
Dat is waar :)

M'n ouders zijn in de vijf jaar dat ik uit huis ben één keer bij me langs geweest samen, en nu wil m'n moeder ineens ieder weekend langskomen :')
Niks daarvan. Ik heb wel meer te doen.
pi_187303745
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
Toch chill deze mails. Weet je zeker dat de bezorger niet zonder pakket onderweg is.

[ afbeelding ]
Al weer een pakketje! *O*

Even paniek, want ik kon de e-tickets niet terugvinden in de mail.
Gebeld naar Stadsschouwburg Utrecht en gewoon weer gemaild. w/
Woensdag naar Wereldbänd met Scapino.
pi_187303748
Zojuist zwangerschapstopic gelurkt om @Lot_1 d'r bevalling terug te lezen. En wauw :o _O_
pi_187303791
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, gekookte spareribs. Weinig dingen zijn smeriger dan dat :r

Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen. Ze hebben wel goede saté en burgers.
Van uit eten gaan bij de Beer word ik verdrietig. Maar ik ga ook niet uit eten voor de goedkoop of voor mijn kind, dat scheelt denk ik wel.
Hmm bij ons is juist de bezorgbeer gewoon echt vies.

Niet eens niet zo lekker maar gewoon echt blegh.

Gelukkig hebben we een andere spare ribs toko die het gewoon wel goed doet.
pi_187303861
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D Vroegah, volgens mij doen ze dat nu niet meer, kwamen ze ook als iemand jarig was in een berenbadjas aan tafel een liedje zingen. :')
Haha fantastisch! Jammer dat die helmen er niet meer zijn.

Behalve de dagacties vind ik de Beren helemaal niet goedkoop.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187303884
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

M'n ouders zijn in de vijf jaar dat ik uit huis ben één keer bij me langs geweest samen, en nu wil m'n moeder ineens ieder weekend langskomen :')
^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187303891
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goed zo!
We have far more in common than that which devides us..
pi_187303975
Goed bezig Tele :D

Vanmorgen lekker getraind maar zit nu een beetje in te kakken op de bank
pi_187304089
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben :')
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen :{
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig :')
Doen wat jou goed voelt. Niet je onder druk laten voelen. Als mensen willen komen geven ze t aan als steun als jij dat wilt :)
pi_187304105
quote:

[ afbeelding ]
:D
pi_187304108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef Tele6 het volgende:
Zojuist zwangerschapstopic gelurkt om @:Lot_1 d'r bevalling terug te lezen. En wauw :o _O_
Oh ging t toch niet zo soepel? Heb je een link?
pi_187304195
quote:

[ afbeelding ]
:D
Mijn pakketje is nog niet eens in het sorteerproces -O- dinsdag besteld. /Güntherwinkel

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef AnneX het volgende:

Even paniek, want ik kon de e-tickets niet terugvinden in de mail.
Gebeld naar Stadsschouwburg Utrecht en gewoon weer gemaild. w/
Woensdag naar Wereldbänd met Scapino.
Leuk!
Lang gelee dat ik in de Utregschouwburg was.
pi_187304205
Leuke naam Lot, en natuurlijk is het overweldigend zo'n baby! Ook je bevalling was dat.. dat heeft tijd nodig om allemaal even te landen hoor :)
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:44:38 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187304236
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oh ging t toch niet zo soepel? Heb je een link?
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1897
  vrijdag 7 juni 2019 @ 13:01:27 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187304456
Nog nooit van een Beer gebruik gemaakt. Weet ook niet of die hier in de buurt zitten, maar wat ik er zo over lees lijkt het mij niet geschikt voor ons.
Vanavond naar een andere vreettent: http://www.olivijn.nl/

Dikke sterkte :* voor Uniekje.

Lot, heeft de baby al een Fok!naam gekregen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187304612
Ik ga vanaaf voor het groentemenu *O*
Alleen snap ik die oO< kip in het bos niet als je een groentemenu serveert.. dat staat er een beetje raar tussen :+ (ik ben geen vegetariër, dat scheelt, ben alleen gek op dit soort menu's)
pi_187304736
Ik vind het juist wel tof als het echt kip is. Dat zullen ze voor vegetariërs vast wel kunnen aanpassen, maar daarmee laat je wel zien dat groente in de hoofdrol zetten niet alleen is voor mensen die geen vlees willen eten. Het voelt dan minder als een plan B.
pi_187304741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vanaaf voor het groentemenu *O*
Alleen snap ik die oO< kip in het bos niet als je een groentemenu serveert.. dat staat er een beetje raar tussen :+ (ik ben geen vegetariër, dat scheelt, ben alleen gek op dit soort menu's)
Eidooier?
pi_187304771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist wel tof als het echt kip is. Dat zullen ze voor vegetariërs vast wel kunnen aanpassen, maar daarmee laat je wel zien dat groente in de hoofdrol zetten niet alleen is voor mensen die geen vlees willen eten. Het voelt dan minder als een plan B.
Dit is het denk ik wel ja :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juni 2019 @ 13:32:20 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187304853
Wat kan een dagje rommelen toch lekker zijn _O-. Was draait.
Federer - Nadal op de buis. Straks vast nog wel even een middagdutje enzo :P.

Zo nog wel even boodschappen doen voor het eten en dan vanavond, na de bui, maar eens de luilakmarkt bezoeken :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')