Jij hoeft jezelf niet te overvragen zodat anderen kunnen doen ‘wat hoort’ he.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grondig![]()
Etentje met rolstoeler is geweestDie spoiler is zo invoelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu werkweek van 9 dagen met als toet een werkdag van 12 uur achter de rug.
Weekend![]()
Waarin ik afscheid ga nemen van de twee dameskittens. Katertjes en moeder blijven nog hier, want één van de heren weigert zelf te eten.
Maar (toch) fijn dat het goed geregeld was
Fijn weekend, dat heb je zeker wel verdiend!![]()
En ik hoop dat het laatste katertje snel ontdekt dat vast voedsel óók heel lekker kan zijn."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Sterkte, heel naar procesquote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het ook...mijn hart breekt elke keer dat ik haar zie.
Fijn dat het zo goed met jullie gaatquote:Op vrijdag 7 juni 2019 04:21 schreef Lot_1 het volgende:
ach uniek, wat heftig toch. Sterkte daar
Hoi's nachts is blijkbaar het eerste moment dat ik toe kom aan posten. Het gaat hier goed
bezoek is soms wat druk. Dus morgen een rustdag ingepland. Het kind doet het uitstekend, de man is helemaal verliefd, en ik ben nog wat overdonderd. Maar het is ontzettend bijzonder hoe rustig hij bij mij wordt
Fysiek gaat het '++' volgens de kraamhulp
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hoeft jezelf niet te overvragen zodat anderen kunnen doen ‘wat hoort’ he.
Ook al gaf je misschien niet helemaal duidelijk aan hoe je je voelde, mensen hadden ook voor je opname al spontaan kunnen vragen of ze langs konden komen.
En hoera voor hoorcollegeEven bezig zijn met iets anders buiten therapie en opname.
Al weer een pakketje!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
Toch chill deze mails. Weet je zeker dat de bezorger niet zonder pakket onderweg is.
[ afbeelding ]
Hmm bij ons is juist de bezorgbeer gewoon echt vies.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, gekookte spareribs. Weinig dingen zijn smeriger dan dat![]()
Wij lieten in Dordt de Bezorgbeer zo af en toe komen. Ze hebben wel goede saté en burgers.
Van uit eten gaan bij de Beer word ik verdrietig. Maar ik ga ook niet uit eten voor de goedkoop of voor mijn kind, dat scheelt denk ik wel.
Haha fantastisch! Jammer dat die helmen er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]Vroegah, volgens mij doen ze dat nu niet meer, kwamen ze ook als iemand jarig was in een berenbadjas aan tafel een liedje zingen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar
M'n ouders zijn in de vijf jaar dat ik uit huis ben één keer bij me langs geweest samen, en nu wil m'n moeder ineens ieder weekend langskomen
Niks daarvan. Ik heb wel meer te doen.
Goed zo!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar
M'n ouders zijn in de vijf jaar dat ik uit huis ben één keer bij me langs geweest samen, en nu wil m'n moeder ineens ieder weekend langskomen
Niks daarvan. Ik heb wel meer te doen.
Doen wat jou goed voelt. Niet je onder druk laten voelen. Als mensen willen komen geven ze t aan als steun als jij dat wiltquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanochtend weer eens een beetje moe van mezelf. Nu ik opgenomen ben, wil ineens IEDEREEN bij me op bezoek komen, terwijl ik nu echt het minst eenzaam ooit ben
Ik snap het wel, want daarvoor wisten ze niet dat ik me alleen voelde en als iemand in het ziekenhuis is, is het standaard om op bezoek te komen. Maar het voelt eerder als een soort last dat nu allerlei mensen me appen of ze even langs kunnen komen
En ik ben dan ook nog zo'n sukkel die zich schuldig voelt als ze niet 100% op haar best is wanneer het bezoek er dan is, terwijl ik niet voor niks in het ziekenhuis lig
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
Toch chill deze mails. Weet je zeker dat de bezorger niet zonder pakket onderweg is.
[ afbeelding ]
Oh ging t toch niet zo soepel? Heb je een link?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef Tele6 het volgende:
Zojuist zwangerschapstopic gelurkt om @:Lot_1 d'r bevalling terug te lezen. En wauw![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef AnneX het volgende:
Even paniek, want ik kon de e-tickets niet terugvinden in de mail.
Gebeld naar Stadsschouwburg Utrecht en gewoon weer gemaild.![]()
Woensdag naar Wereldbänd met Scapino.
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1897quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh ging t toch niet zo soepel? Heb je een link?
Eidooier?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga vanaaf voor het groentemenu
Alleen snap ik diekip in het bos niet als je een groentemenu serveert.. dat staat er een beetje raar tussen
(ik ben geen vegetariër, dat scheelt, ben alleen gek op dit soort menu's)
Dit is het denk ik wel jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist wel tof als het echt kip is. Dat zullen ze voor vegetariërs vast wel kunnen aanpassen, maar daarmee laat je wel zien dat groente in de hoofdrol zetten niet alleen is voor mensen die geen vlees willen eten. Het voelt dan minder als een plan B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |