Ach wat jammer. Sterkte voor Bluezzquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet door, want B. is geveld door een ouderwetse migraine-aanval. Is maanden geleden voor het laatst geweest dat ze er eentje had.
Het restaurant is afgebeld en we gaan er dus maar een andere keer naartoe.
Zeker zeker!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:20 schreef Barreltje het volgende:
Nog 4.5 dagje werken![]()
Wel balen dat ik nu precies Hemelvaart en Pinksteren mis zo..![]()
Lucky.. fijn dat je niet helemaal lamlendig bent.. balen dat het ook weer niet zo fantastisch gaat zonder zorgen.. succes de komende tijd. Denk je dat volgend weekend gaat lukken zo?
Tele..heb je ook een beetje steun aan je heren zo?
En de sauna! Daar wil ik ook heen! We hebben geloof ik nog wel een badhuis op de planning staan![]()
En dan moet je 'm 3 weken stil laten staan. Da's toch jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn nieuwe auto is er. Supertof. Alle opties ooit op aarde zitten erop. Zelfs stoelmassage..
Tis een mooie kleur ook.
En hoe rijdt ie?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn nieuwe auto is er. Supertof. Alle opties ooit op aarde zitten erop. Zelfs stoelmassage..
Tis een mooie kleur ook.
Rijden? Moet dat ook dan?quote:
Je hoeft alleen maar te starten. Schakelen, sturen, gasgeven en remmen gaat vanzelf.quote:
Mag ik dan ook? Zonder rijbewijs? Starten kan ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te starten. Schakelen, sturen, gasgeven en remmen gaat vanzelf.. Rijdt heerlijk verder.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook? Zonder rijbewijs? Starten kan ik wel
Dat kan alleen maar mis gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:37 schreef borisz het volgende:
In Limburg komt er een 'extraparlementair College'. Met CDA, VVD, FvD, PVV en..... GL!
Knettergroenrechts ?
Ik moet er nog even van bijkomen.
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)quote:
Ben ik blij dat ik naar niet hoef te notulerenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:37 schreef borisz het volgende:
In Limburg komt er een 'extraparlementair College'. Met CDA, VVD, FvD, PVV en..... GL!
Knettergroenrechts ?
Ik moet er nog even van bijkomen.
De eerste keer dat we zo'n auto hadden snapten we er niets vanquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Krea ook zo'n auto heeft waar je alleen maar op een knopje hoeft te drukken (zit de laatste tijd in heule dure auto's bij collega's, kijk m'n ogen uit)
Ja he dat zie ik niet, ik zie alleen iemand een knopje indrukken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.
Vandaar dat ik ook vroeg of je dat zeker wistquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja he dat zie ik niet, ik zie alleen iemand een knopje indrukken.
Hij heeft waarschijnlijk een VAG auto. En die zijn niet zo modern.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet alleen knopje drukken, ook de rem intrappen. Tenminste bij de auto van m'n ouders wel.
Went opzich wel vrij snel hoor, als de consequentie is dat de auto niet startquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:05 schreef golfer het volgende:
Daar moest ik op Lefkas met de luxe huurauro ook aan wennen. Kon alleen starten als ik gelijktijdig het rempedaal indrukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |