abonnement Unibet Coolblue
pi_186420003
Een nieuwe start




Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
pi_186420013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik smul hier echt van. Ik hoop dat deze hele kutpartij zichzelf zo ongenadig opblaast. Wat een griezel is Baudet toch
Wat een venijn. Alsof het om een voetbalwedstrijdje gaat waar jij de hooligan bent. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186420040
Nou, Hiddema komt toch even stemmen en zegt de pers straks te woord te staan.
pi_186420052
Laatste ontwikkelingen:

nrc twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:21:21 Het conflict tussen Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en tweede man Henk Otten heeft een financiële achtergrond. Als penningmeester betaalde Otten zichzelf eerder dit jaar 30.250 euro uit de partijkas. https://t.co/lklmokduIU reageer retweet
geenstijl twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:24:56 Baudet niet in Kamer wegens 'voedselvergifting', Otten onder vuur wegens betaling aan zichzelf https://t.co/byhWjLu6ma reageer retweet
geenstijl twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:40:49 UPDATE Nou dit weer. Jeroen de Vries, die zou opstappen als persvoorlichter, blijft toch aan als persvoorlichter, meldt @:TPOnl https://t.co/h0OCp62iJ1 reageer retweet
B:)B .
I´m back.
pi_186420101
Bevestiging via V/d Wulp.

XandervdWulp twitterde op donderdag 25-04-2019 om 17:08:36 Baudet bevestigt verhaal uit NRC: “helaas klopt dit”. Otten zou partijgeld aan zichzelf hebben overgemaakt. #FvDhttps://t.co/R6q6WNWGoy reageer retweet
I´m back.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 17:12:32 #6
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186420119
Prutswerk qua organisatie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186420163
Dus Otten jat geld uit de kas, maar zit straks namens forum in de eerste kamer en in het bestuur omdat ze hem niet kunnen wippen.

Maar dit is Baudets lezing die van Otten af wil, het zou mij niets verbazen als Otten met een andere lezing komt vandaag/morgen.
pi_186420181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Bevestiging door V/d Wulp.

XandervdWulp twitterde op donderdag 25-04-2019 om 17:08:36 Baudet bevestigt verhaal uit NRC: “helaas klopt dit”. Otten zou partijgeld aan zichzelf hebben overgemaakt. #FvDhttps://t.co/R6q6WNWGoy reageer retweet
Xander 'there's no business like show business' van der Wulp :')
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 17:17:26 #9
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186420204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:14 schreef koemleit het volgende:
Dus Otten jat geld uit de kas, maar zit straks namens forum in de eerste kamer en in het bestuur omdat ze hem niet kunnen wippen.

Maar dit is Baudets lezing die van Otten af wil, het zou mij niets verbazen als Otten met een andere lezing komt vandaag/morgen.
En dan zijn er twee waarheden. Perfecte basis voor een interne stammenstrijd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186420211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Xander "there's no business like show business" van der Wulp :')
Politiek als volksvermaeck met een Dixieland bandje van Klaas er achteraan en schalen vol bitterballen en meters bier en Klaas die dan mompelt: dit noemden ze bij ons vroeger thuis 'Goed Volck'.
I´m back.
pi_186420214
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:14 schreef koemleit het volgende:
Dus Otten jat geld uit de kas, maar zit straks namens forum in de eerste kamer en in het bestuur omdat ze hem niet kunnen wippen.

Maar dit is Baudets lezing die van Otten af wil, het zou mij niets verbazen als Otten met een andere lezing komt vandaag/morgen.
Het is niet echt jatten als je mensen vertelt dat je het uit de kas pakt, maar het is wel wat amateuristisch om dit niet via de juiste kanalen goed te laten keuren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186420219
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:14 schreef koemleit het volgende:
Dus Otten jat geld uit de kas, maar zit straks namens forum in de eerste kamer en in het bestuur omdat ze hem niet kunnen wippen.

Maar dit is Baudets lezing die van Otten af wil, het zou mij niets verbazen als Otten met een andere lezing komt vandaag/morgen.
Otten geeft zelf al een andere lezing, dat het gewoon geld is dat betaald is voor bewezen diensten en dat hij het maar terug heeft gestort om gezeik te voorkomen. Maar hij wil het alsnog hebben, dus het gezeik erover is nog niet afgelopen :') .

Het gekonkel en backstabben lijkt nu echt op de wagen. FvD wordt steeds meer een normale politieke partij _O_ :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186420237
Ik zei toch dat de FvD gewoon een PVV 2.0 is
  donderdag 25 april 2019 @ 17:19:36 #14
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_186420242
Hier kun je zien wat er misgaat als je de organisatie klein wil houden met korte lijntjes en hoge efficiëntie. Dan moet je elkaar volledig kunnen vertrouwen.
pi_186420256
quote:
9s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zei toch dat de FvD gewoon een PVV 2.0 is
Nou je moet het Wilders nageven dat hij dit soort strubbelingen redelijk in bedwang heeft an sich. Meer LPF 2.0 dus, althans als het nog even zo doorgaat.
I´m back.
pi_186420257
Hier alvast Hiddema's perspraatje:

quote:
Ja, ik heb begrepen dat u hier natuurlijk van smult en ik zal u daarin verder ook niet tegenwerken, maar het kan geen kwaad ook even de zaken te zien voor wat ze zijn en dan verdient het allemaal geen schoonheidsprijs, maar om nou zo te stellen dat er hier een soort LPF-taferelen gaande zijn is natuurlijk je reinste flauwekul. Kijk, wat er feitelijk aan de hand is, is het volgende. Wij constateerden enige tijd geleden financiële onvolkomenheden in de administratie, dan zoeken we natuurlijk de verantwoordelijke op en vragen: "Henk, wat heeft dit te betekenen?" Goed, de heer Otten begreep op dat moment ook wel dat de zaken zo natuurlijk niet werken en heeft dat bedrag, ik weet niet uit mijn hoofd om hoeveel dat gaat, maar u kunt dat in de berichtgeving wel terugvinden, die heeft dat bedrag dus ook vrijwel direct teruggestort, maar is wel van mening recht te hebben op die onkostenvergoeding. Goed, dat speelde dus al, daar kwam dat recente interview bij met zaken die je volgens mij eerst als heren met elkaar bespreekt alvorens die in de media te delen en u begrijpt dat dat wel binnenskamers de nodige onenigheid teweeg heeft gebracht. Maar we zijn verstandige, volwassen mensen en tot wat ongetwijfeld uw teleurstelling zal zijn verwacht ik niet anders dan dat we hier gewoon uitkomen. Goed, ik dank u en ga nu graag weer aan het werk
.
pi_186420272
quote:
9s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zei toch dat de FvD gewoon een PVV 2.0 is
Bij de PVV is Greet de alleenheerser, die wipt je gewoon als hij je zat is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186420288
Fvdlpfgenot
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186420289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:20 schreef Jigzoz het volgende:
Hier alvast Hiddema's perspraatje:
[..]

.
Ik hoop het allemaal voor hem.
I´m back.
pi_186420294
Maar goed, Baudet heeft nu dus gelekt dat Otten geld uit de kas heeft gepakt om de Otten-getrouwen in #teamBaudet te krijgen, dus het spel is op de wagen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186420301
Eigenlijk hoop ik het natuurlijk niet, maar voor hem wel.
I´m back.
pi_186420324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:20 schreef Jigzoz het volgende:
Hier alvast Hiddema's perspraatje:
[..]

.
Doet ie wel goed, meteen de pers neerzetten als aasgieren en hij blijft de redelijkheid zelve. Al zal hij intern natuurlijk wel degelijk zijn mening hebben en geven.

Echte advocaat die Theo. :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 25 april 2019 @ 17:25:37 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186420332
LPF PRAKTIJKEN
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186420371
Niks aan de hand.Mooi toch die openheid. Doet me denken aan glasnost en Gorbatsjov.
pi_186420375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Bevestiging via V/d Wulp.

XandervdWulp twitterde op donderdag 25-04-2019 om 17:08:36 Baudet bevestigt verhaal uit NRC: “helaas klopt dit”. Otten zou partijgeld aan zichzelf hebben overgemaakt. #FvDhttps://t.co/R6q6WNWGoy reageer retweet
En daar zijn ze pas achter gekomen nadat ze hem lijsttrekker EK hadden gemaakt?
pi_186420384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:29 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

En daar zijn ze pas achter gekomen nadat ze hem lijsttrekker EK hadden gemaakt?
Ja, maar wel voor het interview dus.
I´m back.
pi_186420387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Niks aan de hand.Mooi toch die openheid. Doet me denken aan glasnost en Gorbatsjov.
En moet je kijken wat daar van gekomen is. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186420402
Kan Otten eigenlijk nog uit de EK blijven? Of stemmen statenleden op een partij in plaats van persoon?
pi_186420404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:29 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

En daar zijn ze pas achter gekomen nadat ze hem lijsttrekker EK hadden gemaakt?
Ik geloof niet dat dat rampzalig is. De steminstructie aan de Statenleden wordt alleen wat ingewikkelder. Dikke kans dat Otten ineens nul stemmen krijgt en de nummer 14 op de lijst er met voorkeursstemmen in komt.
pi_186420420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat rampzalig is. De steminstructie aan de Statenleden wordt alleen wat ingewikkelder. Dikke kans dat Otten ineens nul stemmen krijgt en de nummer 14 op de lijst er met voorkeursstemmen in komt.
Ah dat kan dus, geen idee hoe die procedure verloopt.
pi_186420423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:31 schreef dz5b604 het volgende:
Kan Otten eigenlijk nog uit de EK blijven? Of stemmen statenleden op een partij in plaats van persoon?
Ja, dat is mij onbekend eigenlijk, weet Freak wel, maar die heb ik al lang niet meer gezien.
I´m back.
pi_186420432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat rampzalig is. De steminstructie aan de Statenleden wordt alleen wat ingewikkelder. Dikke kans dat Otten ineens nul stemmen krijgt en de nummer 14 op de lijst er met voorkeursstemmen in komt.
Okee, dus dat kan. Nou zal mij benieuwen.
I´m back.
pi_186420437
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Ah dat kan dus, geen idee hoe die procedure verloopt.
Heel gereken. Google wat op 'restzetel' en 'senaat' en je vindt allerlei artikelen waarin die procedure uitgelegd wordt.
pi_186420439
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is mij onbekend eigenlijk, weet Freak wel, maar die heb ik al lang niet meer gezien.
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:59 schreef Friek_ het volgende:
Zozo, dat boeltje gaat eerder klappen dan ik dacht.
Wat is lang?
pi_186420443
Als Otten inderdaad partijgeld naar zichzelf heeft overgemaakt moet hij natuurlijk weg. Logisch. Hadden ze dan alleen beter gelijk kunnen communiceren gister, je weet toch dat het uit gaat komen.

Alleen: de zaak met de woordvoerder maakt het toch een beetje vreemd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186420458
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat rampzalig is. De steminstructie aan de Statenleden wordt alleen wat ingewikkelder. Dikke kans dat Otten ineens nul stemmen krijgt en de nummer 14 op de lijst er met voorkeursstemmen in komt.
Dat zou wel hilarisch zijn :D Maar dan zit je dus wel nog met Otten in het bestuur die je niet zomaar kan wippen. Daar zijn 16.000 stemmen voor nodig op de ledenvergadering.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186420479
Hiddema noemt het toch maar een vertrouwensbreuk en 'iets' dat blijft hangen van 'geldkwesties'.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:36:42 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186420509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat een venijn. Alsof het om een voetbalwedstrijdje gaat waar jij de hooligan bent. :')
Lol je begrijpt niet dat dit de stupiditeit van Vigen spiegelen was?
Laffe huichelaar
pi_186420539
En het wordt volgens Hiddema voor Otten erg moeilijk om aan te blijven.

Volgens mij komt er vanavond nog een persbericht waarin bekend wordt gemaakt dat Otten per direct al zijn FvD-functies neerlegt.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 17:40:23 #40
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186420561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
En het wordt volgens Hiddema voor Otten erg moeilijk om aan te blijven.

Volgens mij komt er vanavond nog een persbericht waarin bekend wordt gemaakt dat Otten per direct al zijn FvD-functies neerlegt.
Tenzij Otten daar niet over peinst en gewoon blijft zitten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 april 2019 @ 17:41:04 #41
408813 crew  trein2000
pi_186420570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tenzij Otten daar niet over peinst en gewoon blijft zitten.
En dat zie ik hem wel doen
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 april 2019 @ 17:41:07 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186420571
Er was een user die dit vanmorgen of gisteren al voorspelde, dat ze hiermee zouden komen

wat een GOD
Laffe huichelaar
pi_186420572
Was dat interview voor Otten een vlucht naar voren???
I´m back.
pi_186420579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tenzij Otten daar niet over peinst en gewoon blijft zitten.
Dan wordt het echt rollend over straat en ik denk niet dat wie dan ook van de betrokkenen daarop zit te wachten.
pi_186420600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
En het wordt volgens Hiddema voor Otten erg moeilijk om aan te blijven.

Volgens mij komt er vanavond nog een persbericht waarin bekend wordt gemaakt dat Otten per direct al zijn FvD-functies neerlegt.
Dat zou mooi zijn. Ik ben wel benieuwd hoe ze hem nog uit zijn Senaatszetel denken te trappen. Otten is nu weliswaar nog niet beëdigd, hij moet zelfs nog worden gekozen door de Provinciale Statenleden. Wellicht zit daar nog ruimte: Baudet zal de PS-leden oproepen om Otten te boycotten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 17:42:50 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186420601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan wordt het echt rollend over straat en ik denk niet dat wie dan ook van de betrokkenen daarop zit te wachten.
Mjah, bekijk de karakters even en ik denk dat de conclusie moet zijn dat men niet gaat toegeven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:44:06 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_186420620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hiddema noemt het toch maar een vertrouwensbreuk en 'iets' dat blijft hangen van 'geldkwesties'.
Zoals bij zijn verblijfkostenvergoeding? Als je het terug hebt gestort is het toch goed? Of geldt dat alleen voor Hiddema zelf?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_186420631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, bekijk de karakters even en ik denk dat de conclusie moet zijn dat men niet gaat toegeven.
Gewoon wat dieper spitten bij Otten. Die dikkerd zal dit louche gedrag ook wel in zijn zakelijke leven in de praktijk hebben gebracht. Dan geef je zo'n man een keuze: wegwezen of we maken je publiekelijk kapot.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186420645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, bekijk de karakters even en ik denk dat de conclusie moet zijn dat men niet gaat toegeven.
Dan krijg je de gênante situatie dat de lijsttrekker van de EK-fractie ineens niet in de EK gekozen wordt.
pi_186420652
Als er daadwerkelijk met de handjes in de kas gezeten is door Hans Otten zal er toch niet veel moeite moeten zijn om die man per direct te royeren lijkt me. Vreemd dat je dan nog zo'n raar toneelstuk op poten gaat zetten. Vermakelijke dagen in ieder geval.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 25 april 2019 @ 17:47:15 #51
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_186420664
GTST is er niks bij :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:49:15 #52
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186420697
Politiek als verdienmodel, niks mis mee.

Of toch wel?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_186420715
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:49 schreef kladderadatsch het volgende:
Politiek als verdienmodel, niks mis mee.

Of toch wel?
Lijkt me allemaal peanuts voor een ex-City-banker, maar goed.
I´m back.
pi_186420741
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Niks aan de hand.Mooi toch die openheid. Doet me denken aan glasnost en Gorbatsjov.
Welke openheid? Het is net bekend geworden dat ze dus al weken informatie hadden over die greep in de kas van Otten. Het komt nu alleen in de openbaarheid omdat ze hem willen kaltstellen.
Anders hadden ze dit duidelijk in de doofpot gestopt op zijn VVD 2.0's
Dat Baudet zich vervolgens verstopt zegt ook wel wat, hij hoeft niet in de kamer te zijn maar hij kan toch een reactie geven als hij zo open is over de gang van zaken. In plaats van de tijd te nemen om de juiste spin hieraan te geven.
pi_186420757
Zelfde conclusie die ik nu toch een beetje trek:

dennis_dw twitterde op donderdag 25-04-2019 om 17:39:24 Otten greep uit de partijkas, hoe zeer hij ook vond dat hij hier recht op had. Maakt de hele crisis binnen #FvD een vlucht naar voren van het aankomend Eerste Kamerlid, bedoeld om verdeling te creëren en gezag Baudet aan te tasten. Lukte helaas deels - ook bij mij. reageer retweet
Helemaal geen richtingenstrijd, maar kat in het nauw?
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:54:11 #56
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186420774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me allemaal peanuts voor een ex-City-banker, maar goed.
Waarom doet hij het dan?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_186420786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De meerderheid van Nederland stemt op partijen die Nederland zo snel mogelijk op willen heffen, die een schijthekel hebben aan de Nederlandse cultuur, geschiedenis en natuur, die Nederland in 1 grote metropool willen veranderen met 30/40/50/60.... miljoen inwoners uit alle delen van de wereld.
Ik ben er ook niet blij mee maar als het zo is dan kan je het moeilijk ontkennen.
Dus... Eigenlijk zou het heel ondemocratisch zijn om Nederland niet zo snel mogelijk op te heffen, niet de lokale cultuur, geschiedenis en natuur te vernietigen en het gebied niet te veranderen in een grote metropool met rond de 50 miljoen inwoners uit alle delen van de wereld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2019 17:55:19 ]
pi_186420797
quote:
5s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:54 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan?
Ja, waarom de politiek in überhaupt. Machtsbelust?
I´m back.
pi_186420817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
Zelfde conclusie die ik nu toch een beetje trek:

dennis_dw twitterde op donderdag 25-04-2019 om 17:39:24 Otten greep uit de partijkas, hoe zeer hij ook vond dat hij hier recht op had. Maakt de hele crisis binnen #FvD een vlucht naar voren van het aankomend Eerste Kamerlid, bedoeld om verdeling te creëren en gezag Baudet aan te tasten. Lukte helaas deels - ook bij mij. reageer retweet
Helemaal geen richtingenstrijd, maar kat in het nauw?
Het is een mogelijkheid, het lijkt mij vrij onlogisch. Als de rest van de partijtop van deze transactie afwist weet hij toch dat zijn vlucht naar voren nooit had kunnen werken gezien ze hem dit boven het hoofd hielden.
Veel logischer lijkt mij dat er al strijd gaande was en dat Baudet nu dit inzet om Otten te kunnen wippen.

In ieder geval zijn het LPF toestanden.
pi_186420826
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
Zelfde conclusie die ik nu toch een beetje trek:

dennis_dw twitterde op donderdag 25-04-2019 om 17:39:24 Otten greep uit de partijkas, hoe zeer hij ook vond dat hij hier recht op had. Maakt de hele crisis binnen #FvD een vlucht naar voren van het aankomend Eerste Kamerlid, bedoeld om verdeling te creëren en gezag Baudet aan te tasten. Lukte helaas deels - ook bij mij. reageer retweet
Helemaal geen richtingenstrijd, maar kat in het nauw?
Of andersom: foute actie Otten is al gecorrigeerd en wordt nu alsnog gebruikt om de mensen die achter hem stonden binnen de partij te houden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186420849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is een mogelijkheid, het lijkt mij vrij onlogisch. Als de rest van de partijtop van deze transactie afwist weet hij toch dat zijn vlucht naar voren nooit had kunnen werken gezien ze hem dit boven het hoofd hielden.
Veel logischer lijkt mij dat er al strijd gaande was en dat Baudet nu dit inzet om Otten te kunnen wippen.

In ieder geval zijn het LPF toestanden.
Dit dus!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186420862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of andersom: foute actie Otten is al gecorrigeerd en wordt nu alsnog gebruikt om de mensen die achter hem stonden binnen de partij te houden.
Precies maar in ieder geval zou ik als FvD'er argwaan hebben dat dit wekenlang is achtergehouden en dat Otten gisteren nog naar een andere functie werd geloodst. Als de lezing echt is dat Otten zomaar geld naar zichzelf overmaakt zeg je hem toch niet eervol ontslag aan als penningmeester.
pi_186420920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is een mogelijkheid, het lijkt mij vrij onlogisch. Als de rest van de partijtop van deze transactie afwist weet hij toch dat zijn vlucht naar voren nooit had kunnen werken gezien ze hem dit boven het hoofd hielden.
Veel logischer lijkt mij dat er al strijd gaande was en dat Baudet nu dit inzet om Otten te kunnen wippen.

In ieder geval zijn het LPF toestanden.
Dan komt-ie toch met dat lulverhaal, geld meteen teruggeboekt etc.?

Een penningmeester die geld naar zichzelf overboekt: het schijnt wel een doodzonde te zijn in het gilde der penningmeesters btw, lees ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 25-04-2019 18:06:57 ]
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:08:02 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421006
Ik vind het allemaal wel heel toevallig dat ie nu ze van hem af willen ineens geld gestolen heeft.

Hiervoor was alles koek en ei en pas als hij kritiek op Baudet heeft is dit ineens een ding.

Otten is toch ook succesvol geweest in het bedrijfsleven? Voor hem zulle dit niet de grote bedragen zijn denk ik.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 april 2019 @ 18:11:12 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421045
Jaren goede baan gehad bij Lehman bank en dan moet hij nu 30k stelen?

Zijn belang geloof ik dus niet helemaal in, het belang hem zwart te maken des te meer
Laffe huichelaar
pi_186421048
Nou, Otten middels stemtactiek uit de Eerste Kamer houden blijkt onmogelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt ND.
pi_186421103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:41 schreef timmmmm het volgende:
Er was een user die dit vanmorgen of gisteren al voorspelde, dat ze hiermee zouden komen

wat een GOD
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ja..klopt.. wat ontbreekt is een jonge baudetfan die met een pistool Henk Otten thuis opzoekt.
Dat is pas goede soap
Of subtieler.... dat uit de FvD-top gelekt wordt dat Otten financieel zat te rommelen ergens.
pi_186421113
Kreeg alertje van NOS: Hiddema vindt dat Otten weg moet uit partijbestuur.
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:17:22 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421139
quote:
Op 1 april ook echt.. _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 18:18:17 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
Kreeg alertje van NOS: Hiddema vindt dat Otten weg moet uit partijbestuur.
Die pushmelding was 20 minuten of een kwartier geleden ofzo :P

En zie de link van Jigzoz ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421163
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die pushmelding was 20 minuten of een kwartier geleden ofzo :P
Dan komt-ie lekker op tijd bij mij, stel je voor dat de wereld vergaat...
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:19:33 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan komt-ie lekker op tijd bij mij, stel je voor dat de wereld vergaat...
Dat is niet zo handig nee...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421178
Maar het heet dus nu al "zichzelf een bonus van EUR 30.250,- heeft uitgekeerd". Dat ging best snel.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:24:11 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421220
Heeft Otten al gereageerd?
Laffe huichelaar
  donderdag 25 april 2019 @ 18:24:38 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421228
@Jigzoz
Ja, "want het is staand beleid bij Forum voor Democratie dat bestuursleden geen betaling ontvangen voor hun werk".

Hence een bonus :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 18:25:35 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421243
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef Jigzoz het volgende:[/b]
Maar het heet dus nu al "zichzelf een bonus van EUR 30.250,- heeft uitgekeerd". Dat ging best snel.
Ja, "want het is staand beleid bij Forum voor Democratie dat bestuursleden geen betaling ontvangen voor hun werk".

Hence een bonus :+
[/quote]

Lastig ook wel als men binnen die organisatie soms wel 4 verschillende hoeden op hebben
Laffe huichelaar
pi_186421248
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan komt-ie toch met dat lulverhaal, geld meteen teruggeboekt etc.?

Een penningmeester die geld naar zichzelf overboekt: het schijnt wel een doodzonde te zijn in het gilde der penningmeesters btw, lees ik.
Klopt, dat doe je gewoon niet. En als het wel noodzakelijk is (jouw bedrijf heeft gewerkt voor dat waar je penningmeester van bent), dan zorg je voor een handtekening van een ander bestuurslid, liefst de voorzitter, op de factuur.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 25 april 2019 @ 18:26:24 #79
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_186421252
quote:
Lekker eenzijdig bericht ook. Geen vermelding waarom hij dat gedaan heeft en dat het proces nog doorloopt.

FvD staat voor T r A n S p A r A n T i E !
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 25 april 2019 @ 18:27:21 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:24 schreef timmmmm het volgende:
Heeft Otten al gereageerd?
Ja. Althans op het verhaal over zijn greep uit de kas wel.

Op het verhaal van Hiddema en het verzoek op de website weet ik niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421268
De haters hebben het weer wat druk zeg.

Allemaal lekker gewerkt vandaag?
pi_186421273
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
De haters hebben het weer wat druk zeg.

Allemaal lekker gewerkt vandaag?
Nee, morgen weer.
I´m back.
pi_186421287
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
De haters hebben het weer wat druk zeg.

Allemaal lekker gewerkt vandaag?
Nee, speciaal eerder naar huis gegaan voor lpfgenot. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186421308
Denk dat het einde verhaal is voor Otten. Henk 'greep uit de kas' Otten staat niet zo denderend voor een fvz van de EK.
I´m back.
pi_186421310
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
De haters hebben het weer wat druk zeg.

Allemaal lekker gewerkt vandaag?
Ja hoor, prima. Heb mezelf daarna beloond met 30k.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_186421316
Nou Henk, tijd voor wat weerwoord.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:31:49 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
Nou Henk, tijd voor wat weerwoord.
Ja, het stagneert. Ik heb zin in de popcorn
Laffe huichelaar
  donderdag 25 april 2019 @ 18:33:39 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
Denk dat het einde verhaal is voor Otten. Henk 'greep uit de kas' Otten staat niet zo denderend voor een fvz van de EK.
Hoezo niet? Stuk vh ND niet gelezen?

Ze kunnen hem overigens i.i.g. niet uit het bestuur wippen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421372
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Stuk vh ND niet gelezen?

Ze kunnen hem overigens i.i.g. niet uit het bestuur wippen.
Eer aan zichzelf laten hè.
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:35:08 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eer aan zichzelf laten hè.
Wat wint hij daarmee?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 18:35:30 #91
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186421384
Draining the swamp cartel.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:35:36 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eer aan zichzelf laten hè.
Jezelf nu weg laten jagen en doen of je inderdaad de boef ben die ze van je maken omdat je een mening hebt is niet echt eervol
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:37:03 #93
236264 crew  capricia
pi_186421407
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:26 schreef Hanca het volgende:

[..]

Klopt, dat doe je gewoon niet. En als het wel noodzakelijk is (jouw bedrijf heeft gewerkt voor dat waar je penningmeester van bent), dan zorg je voor een handtekening van een ander bestuurslid, liefst de voorzitter, op de factuur.
Rooken heeft ook een IT-bedrijfje wat werk levert voor Forum.
Neem aan dat dat wel gewoon via een officiële factuur gaat. Al weet ik niet of Otten niet ook een factuur ingediend heeft. En enkel zelf de betaling geaccordeerd heeft.

Zoveel onduidelijk.
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:37:25 #94
236264 crew  capricia
pi_186421415
DeSpeld twitterde op donderdag 25-04-2019 om 12:14:17 Baudet: ‘We worden ondermijnd door onze voorzitters, onze partijgenoten en onze fractiemedewerkers’ https://t.co/pg0yoJ2wwc reageer retweet
_O-
Definitely not CIA
  donderdag 25 april 2019 @ 18:38:05 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421429
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Rooken heeft ook een IT-bedrijfje wat werk levert voor Forum.
Neem aan dat dat wel gewoon via een officiële factuur gaat. Al weet ik niet of Otten niet ook een factuur ingediend heeft. En enkel zelf de betaling geaccordeerd heeft.

Zoveel onduidelijk.
Dat laatste heeft hij al toegegeven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421440
Nu begrijp ik waarom Otten graag een VVD 2 koers wil voeren.
pi_186421454
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:37 schreef capricia het volgende:
DeSpeld twitterde op donderdag 25-04-2019 om 12:14:17 Baudet: ‘We worden ondermijnd door onze voorzitters, onze partijgenoten en onze fractiemedewerkers’ https://t.co/pg0yoJ2wwc reageer retweet
_O-
De strijd tegen het partijcartel gaat onverminderd door _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186421462
Wat een sukkel die Otten.
pi_186421465
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jezelf nu weg laten jagen en doen of je inderdaad de boef ben die ze van je maken omdat je een mening hebt is niet echt eervol
Ja, wordt wel een zootje nu, daar kan hij ook niet achterstaan, lijkt me. Geloofwaardigheid als fvz in EK is ook niet al te groot nu wrs.
I´m back.
pi_186421476
Tja, wat moet je ervan denken.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:40:55 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421485
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wordt wel een zootje nu, daar kan hij ook niet achterstaan, lijkt me. Geloofwaardigheid als fvz in EK is ook niet al te groot nu wrs.
Wat maakt dat laatste voor hem uit?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 18:40:55 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186421486
Zoveel vragen nu :D

Otten zegt dat het in het bestuur besproken is dan zijn er dus notulen van.....

Hiddema die begint over geldkwesties die beklijven :D hilarisch

Hiddema die al een kant heeft gekozen maar wel wil bemiddelen :D

Dit was dus bekend in het bestuur en toch zet je Otten op plek 1, dat is een vrij bewuste keuze.....

zoveel shit in deze storm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186421502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Rooken heeft ook een IT-bedrijfje wat werk levert voor Forum.
Neem aan dat dat wel gewoon via een officiële factuur gaat. Al weet ik niet of Otten niet ook een factuur ingediend heeft. En enkel zelf de betaling geaccordeerd heeft.

Zoveel onduidelijk.
Rooken is niet de penningmeester. Of te wel: daar kijkt altijd de penningmeester nog naar de factuur. Als het een bedrijf van de penningmeester is, moet er een ander bestuurslid naar kijken... zou hij woordvoerder De Vries een krabbel hebben laten zetten en kwam daar het gedoe rondom de woordvoerder gister vandaan? Want dat is nog wel erg onduidelijk, wat was er met hem?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186421531
Wel weer apart dat de NRC dit zo snel ontdekt heeft. Als het om graaiende VVD'ers of PVDA'ers gaat duurt het een jaartje of tien langer voordat de NRC erachter komt.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:43:50 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Zoveel vragen nu :D

Otten zegt dat het in het bestuur besproken is dan zijn er dus notulen van.....

Hiddema die begint over geldkwesties die beklijven :D hilarisch

Hiddema die al een kant heeft gekozen maar wel wil bemiddelen :D

Dit was dus bekend in het bestuur en toch zet je Otten op plek 1, dat is een vrij bewuste keuze.....

zoveel shit in deze storm
Het is inderdaad vrij bizar dat ze dit al wisten en Otten desalniettemin op plek 1 zetten. Het was tot vandaag kennelijk allemaal niet erg bezwaarlijk wat hij gedaan had. Dat geeft te denken..

Waar lees je dat Hiddema -die idd al een kant heeft gekozen- wel wil bemiddelen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:44:12 #106
236264 crew  capricia
pi_186421539
Definitely not CIA
  donderdag 25 april 2019 @ 18:45:12 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421554
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:42 schreef Hanca het volgende:

[..]

Rooken is niet de penningmeester. Of te wel: daar kijkt altijd de penningmeester nog naar de factuur. Als het een bedrijf van de penningmeester is, moet er een ander bestuurslid naar kijken... zou hij woordvoerder De Vries een krabbel hebben laten zetten en kwam daar het gedoe rondom de woordvoerder gister vandaan? Want dat is nog wel erg onduidelijk, wat was er met hem?
Waarom is hij desondanks op plek 1 voor de EK-verkiezingen gezet? Kennelijk was het allemaal niet zo bezwaarlijk - tot vandaag...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:45:29 #108
236264 crew  capricia
pi_186421561
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:42 schreef Hanca het volgende:

[..]

Rooken is niet de penningmeester. Of te wel: daar kijkt altijd de penningmeester nog naar de factuur. Als het een bedrijf van de penningmeester is, moet er een ander bestuurslid naar kijken... zou hij woordvoerder De Vries een krabbel hebben laten zetten en kwam daar het gedoe rondom de woordvoerder gister vandaan? Want dat is nog wel erg onduidelijk, wat was er met hem?
Inmiddels is ie wel penningmeester. :D
(Maar toen nog niet)

Ben dus benieuwd naar de ‘factuurstroom’ en de workflow binnen Forum.
Definitely not CIA
pi_186421565
Gezien de vele ophef een hoop nieuwe aanwas in dit topic waar we meteen maar even gebruik van moeten maken. Nog geen lid van FvD maar wel graag lid worden? Dat kan hier, hier en hier.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_186421567
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsaf een atoombom of zo, waarom is dat zo licht?
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:46:05 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel weer apart dat de NRC dit zo snel ontdekt heeft. Als het om graaiende VVD'ers of PVDA'ers gaat duurt het een jaartje of tien langer voordat de NRC erachter komt.
Dat heeft het NRC niet "ontdekt". Dat is ze verteld...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:46:07 #112
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186421576
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Ghgeheghe. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186421588
Maar kan iemand me uitleggen wat het motief van Otten in deze zou zijn? Zoiets van ik ga de richtingenstrijd niet winnen dus probeer ik nog even wat van mijn inleg terug te graaien?

Daarbij waarom was Hiddema's reactie op 'per abuis' 30K teveel hebben gekregen dan beter dat hij wel aan kan blijven? Als ik Geenstijl even las erkent Otten zijn fout in tegenstelling tot HIddema die zei dat hij het nog moest uitzoeken en heeft hij het ook al terugbetaald in plaats van te zeggen dat hij het gaat doen?
pi_186421590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Goede meme :D
  donderdag 25 april 2019 @ 18:47:15 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421593
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk. Wat een triest zooitje is het toch bij de VVD :r
Laffe huichelaar
  donderdag 25 april 2019 @ 18:48:03 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421601
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Rechtsaf een atoombom of zo, waarom is dat zo licht?
Dat is de zon :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421608
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder dat de VVD nu ook alt-right graag wil adopteren. Dat 'redelijke midden' beviel na een dag of wat toch niet echt meer?
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:48:50 #118
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186421615
Maar goed, al dit gedonder sterkt me wel in mijn overtuiging dat de FVD top vooral uit is op macht, en niet zo zeer de politiek is ingegaan voor bepaalde idealen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186421616
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bijzonder dat de VVD nu ook alt-right graag wil adopteren. Dat 'redelijke midden' beviel na een dag of wat toch niet echt meer?


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2019 18:49:04 ]
  donderdag 25 april 2019 @ 18:49:52 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421632
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn er buitengewoon snel bij trouwens. Doet wat lijkenpikkerig aan...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 april 2019 @ 18:51:40 #121
408813 crew  trein2000
pi_186421661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Zoveel vragen nu :D

Otten zegt dat het in het bestuur besproken is dan zijn er dus notulen van.....

Hiddema die begint over geldkwesties die beklijven :D hilarisch

Hiddema die al een kant heeft gekozen maar wel wil bemiddelen :D

Dit was dus bekend in het bestuur en toch zet je Otten op plek 1, dat is een vrij bewuste keuze.....

zoveel shit in deze storm
Die ‘greep in de kas’ lijkt mij gewoon het middel van Baudet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 april 2019 @ 18:52:49 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186421689
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze zijn er buitengewoon snel bij trouwens. Doet wat lijkenpikkerig aan...
Ik vind zulke vuilige moddercampagnes sowieso afgrijslijk. T-mobile heeft ook zo'n kutreclame op de radio nu. Wist u dat KPN voor het zoveelste jaar op een rij hun prijzen heeft verhoogd? Wij van T-mobile vinden dat niet normaal.

Om te kotsen dat soort dingen. Ga lekker van je eigen kracht uit ipv een ander proberen kapot te maken :r
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:54:21 #123
236264 crew  capricia
pi_186421715
Is er ook een datum / maand bekend van deze greep uit de kas? Of is het gewoon even iemand stuk maken nu?
Definitely not CIA
pi_186421728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die ‘greep in de kas’ lijkt mij gewoon het middel van Baudet.
Lijkt me ook, je gaat toch geen partij oprichten en dan als hij succesvol is voor zon kansloze cashgrab. Dat is nog minder dan die drugsverslaafde PVVer wist te verduisteren.
Als ik dit topic zo zie hebben FvD'ers toch meer vertrouwen in lezing Baudet. Van de andere kant is dat misschien logisch gezien Baudet hier natuurlijk als eerste zijn versie van dit verhaal aan de man bracht. Benieuwd wat Otten ervan maakt. Popcorn staat al klaar iig.
  donderdag 25 april 2019 @ 18:55:32 #125
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186421737
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:46 schreef nostra het volgende:
Als er daadwerkelijk met de handjes in de kas gezeten is door Hans Otten zal er toch niet veel moeite moeten zijn om die man per direct te royeren lijkt me. Vreemd dat je dan nog zo'n raar toneelstuk op poten gaat zetten. Vermakelijke dagen in ieder geval.
Met Hiddema zei je 'waarom zou hij het bewust doen, het is voor hem kleingeld'. Geldt dat ook hier voor Otten?

Heeft zich mooi ontmaskerd als de zoveelste graai VVDer!
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186421749
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat heeft het NRC niet "ontdekt". Dat is ze verteld...
Wie lekte in de FvD-top en waarom ?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-zichzelf-a3958160
  donderdag 25 april 2019 @ 18:56:53 #127
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186421755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind zulke vuilige moddercampagnes sowieso afgrijslijk. T-mobile heeft ook zo'n kutreclame op de radio nu. Wist u dat KPN voor het zoveelste jaar op een rij hun prijzen heeft verhoogd? Wij van T-mobile vinden dat niet normaal.

Om te kotsen dat soort dingen. Ga lekker van je eigen kracht uit ipv een ander proberen kapot te maken :r
Zo een Amerikaanse reclame mocht vroeger ook niet... Werd verboden door de reclame code commissie.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 25 april 2019 @ 18:58:05 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421770
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie lekte in de FvD-top en waarom ?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-zichzelf-a3958160
Dat lijkt me niet zo lastig te bedenken :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 18:58:35 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186421786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die ‘greep in de kas’ lijkt mij gewoon het middel van Baudet.
en die arme man moet dit nu allemaal vanaf de pot aanschouwen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 april 2019 @ 18:58:40 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind zulke vuilige moddercampagnes sowieso afgrijslijk. T-mobile heeft ook zo'n kutreclame op de radio nu. Wist u dat KPN voor het zoveelste jaar op een rij hun prijzen heeft verhoogd? Wij van T-mobile vinden dat niet normaal.

Om te kotsen dat soort dingen. Ga lekker van je eigen kracht uit ipv een ander proberen kapot te maken :r
Eens
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421795
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:48 schreef ijs_beer het volgende:
Maar goed, al dit gedonder sterkt me wel in mijn overtuiging dat de FVD top vooral uit is op macht, en niet zo zeer de politiek is ingegaan voor bepaalde idealen.
Iemand die zegt dat hij geen geweten heeft (of dat er in elk geval een weeffout in zijn geweten zit) lijkt me sowieso niet iemand die je in de politiek wil hebben:

http://www.advocatie.nl/h(...)uridisch-gelijk-hebt
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186421805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en die arme man moet dit nu allemaal vanaf de pot aanschouwen
Nou... Die heeft gewoon even een baaldagje hoor. In Nederland moet je vrij raar doen wil je met de levensstandaard van Baudet nog een voedselvergiftiging oplopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 19:00:37 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186421828
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:44 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
wraak voor deze:

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 april 2019 @ 19:00:48 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en die arme man moet dit nu allemaal vanaf de pot aanschouwen
Ik weet niet of je wellicht over mijn quote heengelezen hebt, dus hierbij voor de zekerheid nogmaals de vraag: waar lees je dat Hiddema -die idd al een kant heeft gekozen- wel wil bemiddelen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421859
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo lastig te bedenken :P
Toch wel....
Baudet ? Met welk doel? Zijn populariteit bij de partijleden omzetten tot steun in deze paleiscoupe ?
Otten? Waarom ?
Beiden weten ze dat dit schadelijk is voor de partij.
Maar dat weten toch al die FvD- ers die het wisten van Otten greep in de kas?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 19:02:52 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186421866
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wellicht over mijn quote heengelezen hebt, dus hierbij voor de zekerheid nogmaals de vraag: waar lees je dat Hiddema -die idd al een kant heeft gekozen- wel wil bemiddelen?
Hiddema vindt dat Otten uit het bestuur moet, dat is kant kiezen.

In interview net bij het journaal werd vertelt dat Hiddema heeft aangeboden te bemiddelen

Hij zal blij zijn dat deze storm zijn malversaties wegblazen uit de media
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186421870
Als het klopt dat Otten zonder medeweten 30k uit de kas naar zichzelf heeft overgemaakt en ze hebben besloten om het intern te houden zal Baudet op z'n zachtst gezegd niet blij zijn geweest met het interview van Otten in het NRC. Daar was ook niemand binnen FvD vooraf van op de hoogte gebracht.

Ik denk dat dat de druppel is geweest en ze Otten vervolgens hebben gevraagd om terug te treden als penningmeester. Otten zet z'n hakken in het zand (gezien zijn reactie gisteren op die tweet) en FvD ziet geen andere mogelijkheid om het openbaar te maken en vragen hem nu volledig op te stappen.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:03:49 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Toch wel....
Baudet ? Met welk doel? Zijn populariteit bij de partijleden omzetten tot steun in deze paleiscoupe ?
Otten? Waarom ?
Beiden weten ze dat dit schadelijk is voor de partij.
Maar dat weten toch al die FvD- ers die het wisten van Otten greep in de kas?
De kant Baudet i.i.g.. Die wil sinds afgelopen weekend van Otten af.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 19:04:57 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186421900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:03 schreef Aquarii het volgende:
Als het klopt dat Otten zonder medeweten 30k uit de kas naar zichzelf heeft overgemaakt en ze hebben besloten om het intern te houden zal Baudet op z'n zachtst gezegd niet blij zijn geweest met het interview van Otten in het NRC. Daar was ook niemand binnen FvD vooraf van op de hoogte gebracht.

Ik denk dat dat de druppel is geweest en ze Otten vervolgens hebben gevraagd om terug te treden als penningmeester. Otten zet z'n hakken in het zand (gezien zijn reactie gisteren op die tweet) en FvD ziet geen andere mogelijkheid om het openbaar te maken en vragen hem nu volledig op te stappen.
het is natuurlijk uiterst dubieus dat je iemand beticht van een greep in de kas maar hem wel lijsttrekker wil laten zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 april 2019 @ 19:05:17 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hiddema vindt dat Otten uit het bestuur moet, dat is kant kiezen.

In interview net bij het journaal werd vertelt dat Hiddema heeft aangeboden te bemiddelen

Hij zal blij zijn dat deze storm zijn malversaties wegblazen uit de media
Thanks ^O^
Dat hij een kant gekozen heeft wist ik en bevestigde ik. Dat vh bemiddelen wist ik niet. Heb het journaal niet gezien ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 19:05:48 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het is natuurlijk uiterst dubieus dat je iemand beticht van een greep in de kas maar hem wel lijsttrekker wil laten zijn
Het roept een hoop vragen op iig :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421919
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De kant Baudet i.i.g.. Die wil sinds afgelopen weekend van Otten af.
Misschien toch hij ?

_O- _O- _O- *O* *O* *O*
pi_186421947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het is natuurlijk uiterst dubieus dat je iemand beticht van een greep in de kas maar hem wel lijsttrekker wil laten zijn
Zeker, maar ze hebben blijkbaar besloten om het intern op te lossen.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:07:25 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186421960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Misschien toch hij ?

_O- _O- _O- *O* *O* *O*
Misschien Baudet, misschien niet. Dat weet ik uiteraard niet. Maar wel personen (volgens het NRC-artikel zijn er meerdere bronnen) die aan de zijde van Baudet staan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186421966
Mooi om te zien hoe de FvD hiermee omgaat. In alle openbaarheid uiten de belangrijkste leden hun gedachten erover.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 19:08:57 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186422004
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Mooi om te zien hoe de FvD hiermee omgaat. In alle openbaarheid uiten de belangrijkste leden hun gedachten erover.
drie weken nadat het geconstateerd is en pas nadat ze iets zochten om Otten voor de voeten te gooien. En waarom zou zo'n man je lijst moeten moeten trekken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 25 april 2019 @ 19:09:00 #147
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186422005
Baudet slachtoffert iemand in alle openbaarheid omdat diegene iets te veel zijn eigen koers aan het varen was. Daarmee zorgt hij ervoor dat al die andere opportunistische lijstvullers voorlopig gewoon weer braaf ja en amen knikken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 25 april 2019 @ 19:10:52 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:06 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Zeker, maar ze hebben blijkbaar besloten om het intern op te lossen.
Kennelijk toch niet. Anders was het vandaag niet bekend geworden.

En het is tevens een uiterst dubieuze verklaring. Eerst de man alsnog op nr 1 op de lijst vd EK-verkiezingen zetten en de man dan -nadat hij kritiek op Baudet heeft geuit- ineens alsnog willen lozen en zeggen dat je daar al meerdere malen op aangedrongen hebt. Terwijl je hem dus zelf nadien op nr 1 op de lijst hebt gezet/laten staan.

Dat strookt niet met elkaar :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422040
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

drie weken nadat het geconstateerd is en pas nadat ze iets zochten om Otten voor de voeten te gooien. En waarom zou zo'n man je lijst moeten moeten trekken?
Mogen ze enige bedenktijd hebben? Bij de middenpartijen duurt het gemiddeld 10 jaar. 3 weken vind ik dan best wel netjes.

En: Je draait oorzaak en gevolg om.
pi_186422068
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kennelijk toch niet. Anders was jet vandaag noet bekend geworden.

En het is tevens een uiterst dubieuze verklaring. Eerst de man alsnog op nr 1 op de lijst vd EK-verkiezingen zetten en de man dan -nadat hij kritiek op Baudet heeft geuit- ineens alsnog willen lozen en zeggen dat je daar al meerdere malen op aangedrongen hebt. Terwijl je hem dus zelf nadien op nr 1 op de lijst hebt gezet/laten staan.

Dat strookt niet met elkaar :N
En deze verklaring komt ook een dag te laat, is dit weer een achteraf verzonnen argument bij een actie?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186422078
Wel echt een zeldzaam slechte timing dit.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:12:58 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Mogen ze enige bedenktijd hebben? Bij de middenpartijen duurt het gemiddeld 10 jaar. 3 weken vind ik dan best wel netjes.

En: Je draait oorzaak en gevolg om.
Ze hadden 3 weken tot de lijst ingeleverd moest worden. En na die 3 weken stond Otten nog steeds op 1.

Bijzonder zwakke poging tot goedpraten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422115
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kennelijk toch niet. Anders was jet vandaag noet bekend geworden.

Ze hebben EERST afgesproken om het intern te houden en Otten gaat door met z'n gedrag om zonder overleg de aanval te openen op Baudet in het NRC. Dat was de druppel waardoor ze zich NU genoodzaakt voelen om het wel naar buiten te brengen omdat Otten zelf niet wil opstappen.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:14:21 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186422117
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Mooi om te zien hoe de FvD hiermee omgaat. In alle openbaarheid uiten de belangrijkste leden hun gedachten erover.
Lol, nadat ze het een maand onder het tapijt hebben geprobeerd te schuiven, als we dit verhaal moeten geloven
Laffe huichelaar
pi_186422131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
Wel echt een zeldzaam slechte timing dit.
Nou, het kan een stuk erger. Tijdens een verkiezingscampagne die er toe doet (het Europees Parlement dus niet echt) bijvoorbeeld. Of tijdens coalitieonderhandelingen.

Het is nu wel zo: ze zetten zich hiermee wel voorlopig buiten spel als partner voor het kabinet om meerderheden te zoeken. De ministers hebben geen idee wie ze aan zouden moeten spreken...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 25 april 2019 @ 19:15:23 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:14 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ze hebben EERST afgesproken om het intern te houden en Otten gaat door met z'n gedrag om zonder overleg de aanval te openen op Baudet in het NRC. Dat was de druppel waardoor ze zich NU genoodzaakt voelen om het wel naar buiten te brengen omdat Otten zelf niet wil opstappen.
Ja, vast....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422145
Otten doet niet meer mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 april 2019 @ 19:16:43 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422171
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:15 schreef superniger het volgende:
Otten doet niet meer mee.
Ze kunnen hem niet lozen als hij daar zelf niet mee akkoord gaat :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422176
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, vast....
Zulke situaties zie je toch veel vaker :')
Han ten Broeke laatst bijvoorbeeld nog.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:20:38 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:17 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Zulke situaties zie je toch veel vaker :')
Han ten Broeke laatst bijvoorbeeld nog.
Baudet beweert dat Otten een greep uit de kas heeft gedaan en dat hij en Rooken hem meermaals hebben verzocht zelf op te stappen sinds dit aan het licht gekomen is.

Maar ze zetten hem wel op nr 1 op de kieslijst voor de EK en zeggen dat hij de fractievoorzitter zal worden. 3 weken NADAT de greep uit de kas bij hen bekend was.

En jij vindt het allemaal logisch, plausibel en de normaalste zaak vd wereld? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422275
Iedereen in het FvD die kritiek uit op Baudet wordt vakkundig 'uit de weg geruimd'. Otten was niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn.
pi_186422282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lol, nadat ze het een maand onder het tapijt hebben geprobeerd te schuiven, als we dit verhaal moeten geloven
Hij post deze bait nu al twee keer. Of hij is echt hersendood of hij trollt gewoon. Dat Baudet vandaag geen reactie heeft geeft ook wel aan hoe open dit proces verloopt. Daarbij kun je dan elke partij met integeriteitsschandelen er wel open over noemen. Nadat de schandalen uitkomen praten ze er open over.
pi_186422298
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Baudet beweert dat Otten een greep uit de kas heeft gedaan en dat hij en Rooken hem meermaals hebben verzocht zelf op te stappen sinds dit aan het licht gekomen is.

Maar ze zetten hem wel op nr 1 op de kieslijst voor de EK en zeggen dat hij de fractievoorzitter zal worden. 3 weken NADAT de greep uit de kas bij hen bekend was.

En jij vindt het allemaal logisch, plausibel en de normaalste zaak vd wereld? :?
Ik denk dat ze uit zijn gegaan van twee mogelijke scenario's:
1. Otten stapt na enige druk zelf op;
2. Het blijft allemaal binnenskamers en het is dan maar zo.

Helaas voor FvD werd het optie 3: Otten gaat rogue.
pi_186422329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lol, nadat ze het een maand onder het tapijt hebben geprobeerd te schuiven, als we dit verhaal moeten geloven
3 weken, dat is toch niks? Baudet kreeg 3 weken geleden te horen dat Otten zich aan dit soort praktijken bezondigt, als we dit verhaal moeten geloven, moet hij dan a la seconde naar de pers toestappen? Hij mag toch wel even de tijd nemen om het te laten bezinken en onderzoeken en met mensen te praten?
  donderdag 25 april 2019 @ 19:25:19 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat ze uit zijn gegaan van twee mogelijke scenario's:
1. Otten stapt na enige druk zelf op;
2. Het blijft allemaal binnenskamers en het is dan maar zo.

Helaas voor FvD werd het optie 3: Otten gaat rogue.
Ongeloofwaardig. Otten is er de man niet naar om bij een beetje druk te zwichten. En dan zet je hem iig niet op plek 1 op de kieslijst. Of je bent zelf bang voor tegendruk van Otten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422376
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En jij vindt het allemaal logisch, plausibel en de normaalste zaak vd wereld? :?
Waar maak je dat in godsnaam uit op? Ik zeg alleen wat ik denk wat de beweegredenen zijn geweest om Otten nu te verzoeken om terug te treden. Stop eens met die aannames en lees eens wat beter.
pi_186422399
Baudet was voorheen uitermate enthousiast over Otten, Otten is recentelijk zelfs nog op de eerste plek gezet van de lijst voor de Eerste-Kamer.

Deze plotselinge omslag komt dus echt wel door de kritiek in het NRC van Otten op Baudet.

Als je kritiek hebt op Baudet, wordt er gewoon een hoop vuil over je uitgestort en moet je vertrekken. De vorige bestuursleden waren zogenaamd ook bezig met ondermijnende activiteiten.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:26:59 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:25 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Waar maak je dat in godsnaam uit op? Ik zeg alleen wat ik denk wat de beweegredenen zijn geweest om Otten nu te verzoeken om terug te treden. Stop eens met die aannames en lees eens wat beter.
Denk eens beter na dan. Het verhaal van Baudet en co is volkomen ongeloofwaardig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422470
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Denk eens beter na dan. Het verhaal van Baudet en co is volkomen ongeloofwaardig.
Juist niet, waarom onrust in de pers veroorzaken net na de verkiezingswinst als ze het intern op kunnen lossen? Hij had immers het geld teruggestort.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:30:50 #170
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_186422507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:26 schreef luxerobots het volgende:
Baudet was voorheen uitermate enthousiast over Otten, Otten is recentelijk zelfs nog op de eerste plek gezet van de lijst voor de Eerste-Kamer.

Deze plotselinge omslag komt dus echt wel door de kritiek in het NRC van Otten op Baudet.

Als je kritiek hebt op Baudet, wordt er gewoon een hoop vuil over je uitgestort en moet je vertrekken. De vorige bestuursleden waren zogenaamd ook bezig met ondermijnende activiteiten.
Hoe weet je dit?
  donderdag 25 april 2019 @ 19:31:24 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:29 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Juist niet, waarom onrust in de pers veroorzaken net na de verkiezingswinst als ze het intern op kunnen lossen? Hij had immers het geld teruggestort.
Dus hij moet nu ineens weg om de kritiek (stuk in het NRC afgelopen weekend), of niet soms?
Niet om zijn greep in de kas zoals men het nu ineens probeert te spinnen...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 19:32:05 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186422540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:30 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?
Logica toepassen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186422699
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Denk eens beter na dan. Het verhaal van Baudet en co is volkomen ongeloofwaardig.
Aan de andere kant is Otten dan ook wel erg naïef of dom of hoe je het ook wilt noemen geweest met dat interview natuurlijk hè.
I´m back.
pi_186422835
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus hij moet nu ineens weg om de kritiek (stuk in het NRC afgelopen weekend), of niet soms?
Niet om zijn greep in de kas zoals men het nu ineens probeert te spinnen...
Precies, hij moest al weg hij weigert. Dus nu wordt er met grover geschut geschoten. Het mooie is dat ze hun achterkamertjes oplossing nu moeten tonen. Kun je gelijk zien hoe schijnheilig het gelul over transparantie is.
pi_186422868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
Met Hiddema zei je 'waarom zou hij het bewust doen, het is voor hem kleingeld'. Geldt dat ook hier voor Otten?
Geld naar jezelf overmaken doe je natuurlijk altijd bewust. Kan er nog wel een factuur onder liggen, maar daar heb je dus blijkbaar geen krabbel voor gehaald en dat zal een reden hebben.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_186422888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aan de andere kant is Otten dan ook wel erg naïef of dom of hoe je het ook wilt noemen geweest met dat interview natuurlijk hè.
Waarom dat nou weer? Dat interview was zeer sterk, zo'n goed media optreden heeft Baudet of Hiddema nog nooit bewerkstelligt.
Daarbij zo dom vind ik het niet als je na een tijd bij deze partij mee te lopen bent gaan geloven in hun mantra dat kritiek gewoon welkom is.
pi_186422889
Otten moet gewoon ophoepelen. Of hij nou gegraaid heeft of niet, hij moet ophoepelen.
Mooi dat Baudet en Hiddema het met mij in alle openbaarheid met me eens zijn.
Ik verwacht een extra 2 zetels winst bij de volgende peilingen.
pi_186422938
Dat je je leden het bestuur niet kan laten wegsturen is nog één ding, maar dat je statutair voor dit soort situaties niets regelt is toch wel oliedom.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_186423022
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef nostra het volgende:
Dat je je leden het bestuur niet kan laten wegsturen is nog één ding, maar dat je statutair voor dit soort situaties niets regelt is toch wel oliedom.
Tja ik weet nog dat we topics vol hebben geluld over de partijstructuur. Ik denk dat een meerderheid het toen toch wel slim vond zo'n klein groepje onaantastbaren. Anders werd je geïnfiltreerd door VVD verraders enzo. Niet dat dat nu anders is verder :')
pi_186423035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer? Dat interview was zeer sterk, zo'n goed media optreden heeft Baudet of Hiddema nog nooit bewerkstelligt.
Daarbij zo dom vind ik het niet als je na een tijd bij deze partij mee te lopen bent gaan geloven in hun mantra dat kritiek gewoon welkom is.
Hij dacht dus dat Baudet wel kritiek duldt en dat die greep uit de kas hem was vergeven, want terugbetaald?
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:53:14 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Precies, hij moest al weg hij weigert. Dus nu wordt er met grover geschut geschoten. Het mooie is dat ze hun achterkamertjes oplossing nu moeten tonen. Kun je gelijk zien hoe schijnheilig het gelul over transparantie is.
Hij moest helemaal niet weg. Hij werd fijn nr 1 op de lijst voor de EK en fractievoorzitter..

Na de kritiek moet hij ineens wél weg...

Volkomen ongeloofwaardig vethaal van Baudet en co
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:14 schreef koemleit het volgende:
Dus Otten jat geld uit de kas, maar zit straks namens forum in de eerste kamer en in het bestuur omdat ze hem niet kunnen wippen.
De Eerste Kamerverkiezingen zijn nog niet geweest, dus misschien hoeven ze hem niet te wippen, maar alleen voorkomen dat hij verkozen wordt. Dit zou kunnen door de leden van de Provinciale Staten te instrueren op wie ze moeten stemmen, zodat de personen op plaats 2 t/m (1 plus het aantal verwachte zetels) met allemaal via voorkeurstemmen gekozen worden.

Theoretisch is dit mogelijk, praktisch zal het echter erg lastig zijn :P
  donderdag 25 april 2019 @ 19:54:31 #183
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_186423152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij dacht dus dat Baudet wel kritiek duldt en dat die greep uit de kas hem was vergeven, want terugbetaald?
Precies, want bij Hiddema blijkt het geen probleem.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_186423170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij dacht dus dat Baudet wel kritiek duldt en dat die greep uit de kas hem was vergeven, want terugbetaald?
Wat maakt het uit of Baudet kritiek duldt? Als je als oprichter je partij de verkeerde kant op ziet gaan probeer je dat toch bij te sturen in plaats van het maar in stilte accepteren.
Hij zal wel ingeschat hebben dat zijn 'greep uit de kas' binnenskamers gehouden zou worden om imagoschade te voorkomen. Daarbij als hij niks zegt kunnen ze hem er sowieso tot het einde der tijden mee blijven afpersen.
De vraag is ook of het verhaal zoals Baudet en FvD nu presenteren het hele verhaal is. Was het echt een greep uit de kas of had hij meer legitieme redenen.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:55:46 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij dacht dus dat Baudet wel kritiek duldt en dat die greep uit de kas hem was vergeven, want terugbetaald?
Eerder "want nog steeds 1e op de lijst voor de EK-verkiezingen en fractievoorzitter".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 19:56:28 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423202
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De Eerste Kamerverkiezingen zijn nog niet geweest, dus misschien hoeven ze hem niet te wippen, maar alleen voorkomen dat hij verkozen wordt. Dit zou kunnen door de leden van de Provinciale Staten te instrueren op wie ze moeten stemmen, zodat de personen op plaats 2 t/m (1 plus het aantal verwachte zetels) met allemaal via voorkeurstemmen gekozen worden.

Theoretisch is dit mogelijk, praktisch zal het echter erg lastig zijn :P
Dat kunnen ze niet voorkomen. Ook theoretisch niet. Zie artikel van eerder vanavond vh ND (in dit topic gepost).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423235
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus hij moet nu ineens weg om de kritiek (stuk in het NRC afgelopen weekend), of niet soms?
Niet om zijn greep in de kas zoals men het nu ineens probeert te spinnen...
Het gaat om drie zaken. de aanval openen op Baudet zonder medeweten van de partij en Baudet in uitgerekend het NRC was bijna de druppel wat ook niet zo vreemd is omdat Otten binnen korte tijd voor de tweede keer zonder medeweten van de partij onrust binnen de partij veroorzaakt. Dus het vertrouwen is weg, hebben hem vervolgens gevraagd terug te treden als penningmeester wat hij weigert, dat is de druppel voor de rest van het bestuur en zien geen andere mogelijkheid om hem publiekelijk te verzoeken op te stappen want Henk wil niet uit zichzelf weg.
pi_186423240
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet voorkomen. Zie artikel van eerder vanavond vh ND
De verkiezingen zijn nog niet geweest en met voorkeur stemmen kun je (in theorie) er best voor zorgen dat de nummer 1 niet verkozen wordt. Dat het in de praktijk vrijwel onmogelijk is (want iedereen zal op de juiste manier moeten stemmen) is een ander verhaal.
  donderdag 25 april 2019 @ 19:58:37 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De verkiezingen zijn nog niet geweest en met voorkeur stemmen kun je (in theorie) er best voor zorgen dat de nummer 1 niet verkozen wordt. Dat het in de praktijk vrijwel onmogelijk is (want iedereen zal op de juiste manier moeten stemmen) is een ander verhaal.
Lees het artikel ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:00:53 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Het gaat om drie zaken. de aanval openen op Baudet zonder medeweten van de partij en Baudet in uitgerekend het NRC was bijna de druppel wat ook niet zo vreemd is omdat Otten binnen korte tijd voor de tweede keer zonder medeweten van de partij onrust binnen de partij veroorzaakt. Dus het vertrouwen is weg, hebben hem vervolgens gevraagd terug te treden als penningmeester wat hij weigert, dat is de druppel voor de rest van het bestuur en zien geen andere mogelijkheid om hem publiekelijk te verzoeken op te stappen want Henk wil niet uit zichzelf weg.
Dat is het punt niet he?

Als dat allemaal waar zou zijn, waarom is hij dan weken na dato gewoon op nr 1 vd lijst gezet en is er gecommuniceerd dat hij fractievoorzitter zou worden?

Het strookt voor geen meter.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het allemaal wel heel toevallig dat ie nu ze van hem af willen ineens geld gestolen heeft.

Hiervoor was alles koek en ei en pas als hij kritiek op Baudet heeft is dit ineens een ding.

Otten is toch ook succesvol geweest in het bedrijfsleven? Voor hem zulle dit niet de grote bedragen zijn denk ik.
Los van dat Otten zelf heeft toegegeven: Het is interessant om te weten hoe lang geleden dit is gebeurd, want de behoefte om het aan de grote klok te hangen is er blijkbaar pas nu er een stok nodig is om Otten te kunnen slaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186423345
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet he?

Als dat allemaal waar zou zijn, waarom is hij dan weken na dato gewoon op nr 1 vd lijst gezet en is er gecommuniceerd dat hij fractievoorzitter zou worden?

Het strookt voor geen meter.
Je begrijpt het niet, het heeft geen zin verder.
pi_186423350
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet he?

Als dat allemaal waar zou zijn, waarom is hij dan weken na dato gewoon op nr 1 vd lijst gezet en is er gecommuniceerd dat hij fractievoorzitter zou worden?

Het strookt voor geen meter.
Ja, dat is wel gek idd. Lijkt erop dat het hem was vergeven, kleinigheidje. Otten doet interview. Vervolgens slepen ze de greep er weer bij.
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:03:23 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Los van dat Otten zelf heeft toegegeven: Het is interessant om te weten hoe lang geleden dit is gebeurd, want de behoefte om het aan de grote klok te hangen is er blijkbaar pas nu er een stok nodig is om Otten te kunnen slaan.
Volgens de website vh FvD (link is in dit topic gepost) weten Baudet en Rooken het sinds 1 april. Kieslijst EK is 23 april ingeleverd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423423
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees het artikel ;)
Zit achter een abo-muur :( iig zal het niet werken als iedereen op de nummer 2 stemt, dan krijgt de nummer 1 ook gewoon een zetel, maar ik zie niet waarom door strategisch de stemmen te verdelen dit niet mogelijk is. Als de nummer 1 niet genoeg voorkeurstemmen heeft, maar de andere zetels wel gevuld kunnen worden met mensen met genoeg voorkeurstemmen, dan blijft er geen zetel over voor de nummer 1. Of ik zie iets anders over het hoofd.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:05:09 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:02 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet, het heeft geen zin verder.
Ik snap het prima :)
Het strookt niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aan de andere kant is Otten dan ook wel erg naïef of dom of hoe je het ook wilt noemen geweest met dat interview natuurlijk hè.
Otten heeft natuurlijk wel een belangrijk aandeel in de partij en hij en Baudet slaan toevallig beide een andere weg in qua visie. Hij wilde laten horen dat Baudet niet de gezamelijke visie van de partij uitdraagt maar een one man band opzet en die bom barst een keer als je 1 kant veel spreektijd geeft en een andere kant zich daar steeds in moet schikken.

Fvd lijkt nu twee kampen te kennen die zich mogelijk gaan aftakken.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:08:07 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zit achter een abo-muur :( iig zal het niet werken als iedereen op de nummer 2 stemt, dan krijgt de nummer 1 ook gewoon een zetel, maar ik zie niet waarom door strategisch de stemmen te verdelen dit niet mogelijk is. Als de nummer 1 niet genoeg voorkeurstemmen heeft, maar de andere zetels wel gevuld kunnen worden met mensen met genoeg voorkeurstemmen, dan blijft er geen zetel over voor de nummer 1. Of ik zie iets anders over het hoofd.
Ik kon het gewoon lezen :?
Anyway: de wet is gewijzigd en om een voorkeurstem te verkrijgen zijn evenveel stemmen nodig als voor een hele zetel (vroeger voor een halve zetel). Ze hebben niet genoeg mensen om die truc toe te passen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 april 2019 @ 20:09:12 #199
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_186423564
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens de website vh FvD (link is in dit topic gepist). Weten Baudet en Rooken het sinds 1 april. Kieslijst EK is 23 april ingeleverd.
Tel daar ook nog bij op dat het eerste argument voor het vertrek van Otten was dat het niet te combineren was met de EK. Daarom zei Hiddema ook dat die voorlichter wegmoest. En nu mag hij opeens toch blijven. Juist dat lijkt nu vergeten te raken in deze discussie, maar toont nog eens extra aan dat men hier gewoon een nieuwe tactiek toepast om Otten weg te werken.
pi_186423568
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik kon het gewoon lezen :?
Anyway: de wet is gewijzigd en om een voorkeurstem te verkrijgen zijn evenveel stemmen nodig als voor een hele zetel (vroeger voor een halve zetel). Ze hebben niet genoeg mensen om die truc toe te passen.
Ok, in dat gevel is het inderdaad waarschijnlijk niet mogelijk. Ik ging er vanuit dat het vergelijkbaar was als bij de TK verkiezingen (daar is het iets van 1/4 van de stemmen voor een hele zetel).
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 april 2019 @ 20:09:25 #201
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_186423569
hendrikotten3 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 20:08:10 Onthutsend om te zien hoe mijn mede-oprichters @thierrybaudet en @rooken nu #karaktermoord op mij plegen om hen moverende redenen. In het partijbelang treed ik per direct terug als bestuurslid van #FVD. Ik zal op het juiste moment uitgebreid ingaan op de gehele gang van zaken. reageer retweet
Otten dus weg als bestuurslid
  donderdag 25 april 2019 @ 20:09:48 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Tel daar ook nog bij op dat het eerste argument voor het vertrek van Otten was dat het niet te combineren was met de EK. Daarom zei Hiddema ook dat die voorlichter wegmoest. En nu mag hij opeens toch blijven. Juist dat lijkt nu vergeten te raken in deze discussie, maar toont nog eens extra aan dat men hier gewoon een nieuwe tactiek toepast om Otten weg te werken.
Klopt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:10:21 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Gijscoman het volgende:
hendrikotten3 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 20:08:10 Onthutsend om te zien hoe mijn mede-oprichters @:thierrybaudet en @:rooken nu #karaktermoord op mij plegen om hen moverende redenen. In het partijbelang treed ik per direct terug als bestuurslid van #FVD. Ik zal op het juiste moment uitgebreid ingaan op de gehele gang van zaken. reageer retweet
Dom, dom, dom... :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Gijscoman het volgende:
hendrikotten3 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 20:08:10 Onthutsend om te zien hoe mijn mede-oprichters @:thierrybaudet en @:rooken nu #karaktermoord op mij plegen om hen moverende redenen. In het partijbelang treed ik per direct terug als bestuurslid van #FVD. Ik zal op het juiste moment uitgebreid ingaan op de gehele gang van zaken. reageer retweet
Otten dus weg als bestuurslid
Nou ja, dat was ook wel te voorzien eigenlijk. Nu benieuwd hoe het met de EK gaat,
I´m back.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 april 2019 @ 20:11:48 #205
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_186423635
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dom, dom, dom... :N
Inderdaad; verzwakt zijn positie aanzienlijk.

Aan de andere kant; het benadrukt wel dat hij partijbelang boven eigenbelang plaatst, terwijl aanblijven juist het verhaal van Baudet en co. zou bevestigen. Alleen zal op lange termijn juist FvD steeds meer verworden tot een Baudet-cult.
pi_186423653
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Gijscoman het volgende:
hendrikotten3 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 20:08:10 Onthutsend om te zien hoe mijn mede-oprichters @:thierrybaudet en @:rooken nu #karaktermoord op mij plegen om hen moverende redenen. In het partijbelang treed ik per direct terug als bestuurslid van #FVD. Ik zal op het juiste moment uitgebreid ingaan op de gehele gang van zaken. reageer retweet
Otten dus weg als bestuurslid
Hmja. Begrijpelijk. Wie heeft er nou zin om zo afgeslacht te worden?

Dikke kans dat hij die EK-zetel ook aan zich voorbij laat gaan.
pi_186423658
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Gijscoman het volgende:
hendrikotten3 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 20:08:10 Onthutsend om te zien hoe mijn mede-oprichters @:thierrybaudet en @:rooken nu #karaktermoord op mij plegen om hen moverende redenen. In het partijbelang treed ik per direct terug als bestuurslid van #FVD. Ik zal op het juiste moment uitgebreid ingaan op de gehele gang van zaken. reageer retweet
Otten dus weg als bestuurslid
OprOtten moet hij.
pi_186423681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

OprOtten moet hij.
OpHenkeren.

:{
pi_186423695
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

OprOtten moet hij.
Jij doet je naam ook eer aan.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:14:50 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:11 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Inderdaad; verzwakt zijn positie aanzienlijk.

Aan de andere kant; het benadrukt wel dat hij partijbelang boven eigenbelang plaatst, terwijl aanblijven juist het verhaal van Baudet en co. zou bevestigen. Alleen zal op lange termijn juist FvD steeds meer verworden tot een Baudet-cult.
Als hij daadwerkelijk om de partij gaf zou hij juist moeten blijven. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.

Maar wellicht hoopt hij (ook) nog op gemuit (binnen de partij/verkozenen voor PS, niet binnen het bestuur). Aangezien hij de partijstructuur heeft opgezet en de kandidaatselecties heeft gedaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 april 2019 @ 20:15:07 #211
408813 crew  trein2000
pi_186423728
Forum voor BaudetDictatuur dus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 april 2019 @ 20:16:18 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja. Begrijpelijk. Wie heeft er nou zin om zo afgeslacht te worden?

Dikke kans dat hij die EK-zetel ook aan zich voorbij laat gaan.
Nog dommer als hij dat doet...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423765
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nog dommer...
Waarom?
  donderdag 25 april 2019 @ 20:19:31 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423829
En het pushbericht vd NOS is er ook inmiddels (minuut of 3 geleden).

Herhaling vd tweet overigens
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:19:58 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186423842
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

3 weken, dat is toch niks? Baudet kreeg 3 weken geleden te horen dat Otten zich aan dit soort praktijken bezondigt, als we dit verhaal moeten geloven, moet hij dan a la seconde naar de pers toestappen? Hij mag toch wel even de tijd nemen om het te laten bezinken en onderzoeken en met mensen te praten?
Hiddema geeft zelf toe dat ze het in de doofpot wilden stoppen
https://www.limburger.nl/(...)nu-heel-erg-moeilijk
  donderdag 25 april 2019 @ 20:20:07 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat hij zichzelf dan vrijwillig volkomen buiten spel zet en de partij uitlevert aan Baudet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423885
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat hij zichzelf dan vrijwillig volkomen buiten spel zet en de partij uitlevert aan Baudet.
Welk alternatief was er dan nog?
pi_186423889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:15 schreef trein2000 het volgende:
Forum voor BaudetDictatuur dus.
Niks dictatuur. Volkomen begrijpelijk. Ik begrijp het best als een partijlid het niet met alles eens is in met zijn partij of tegendraads is. Sterker nog, ik moedig dit zelfs aan. Maar niet net krap 1 maand na verkiezingen, net 1 maand nadat je positie veilig gesteld is. Dan ben je gewoon een onbetrouwbare droplul.

Ik begrijp Baudet en Hiddema dan ook volledig.
pi_186423918
Haha, wel mooi dat die figuren eigenhandig de partij om zeep helpen nog voordat de relevante verkiezingen er zijn. Prima.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:23:16 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186423919
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Welk alternatief was er dan nog?
Terugknokken :)
Was hij afgelopen weekend mee begonnen. En hij zat in een riante positie: kon niet uit het bestuur gezet worden én er kon hem geen zetel onthouden worden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186423935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hiddema geeft zelf toe dat ze het in de doofpot wilden stoppen
https://www.limburger.nl/(...)nu-heel-erg-moeilijk
Dit vind ik ook wel een mooie:

Otten is ook beoogd fractievoorzitter van FVD in de Eerste Kamer. Of hij die positie in de senaat op zich neemt, is aan hem zelf, vindt Hiddema. Hij wil als ,informateur'' optreden tussen Baudet en Otten als die moeten samenwerken als leiders van de FVD-fracties in de twee Kamers.

Hiddema als informateur. Dat klinkt alsof ze elkaar ook persoonlijk niet meer kunnen luchten of zien.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 april 2019 @ 20:25:29 #222
408813 crew  trein2000
pi_186423975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Niks dictatuur. Volkomen begrijpelijk. Ik begrijp het best als een partijlid het niet met alles eens is in met zijn partij of tegendraads is. Sterker nog, ik moedig dit zelfs aan. Maar niet net krap 1 maand na verkiezingen, net 1 maand nadat je positie veilig gesteld is. Dan ben je gewoon een onbetrouwbare droplul.

Ik begrijp Baudet en Hiddema dan ook volledig.
Het bestuur was al 3 weken op de hoogte en doet niks. Otten komt met kritiek en wordt er uitgewipt op schandalige wijze. Dat is geen toeval en zijn hele enge praktijken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_186423979
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Terugknokken :)
Was hij afgelopen weekend mee begonnen. En hij zat in een riante positie: kon niet uit het bestuur gezet worden én er kon hem geen zetel onthouden worden.
Ja, kom op... Dat was toch niet houdbaar geweest?
  donderdag 25 april 2019 @ 20:26:50 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424007
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, kom op... Dat was toch niet houdbaar geweest?
Als zelfs Nattekat al afknapt op Baudet.. :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:27:18 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424024
Overigens denk ik dat die Otten zn macht wel overschat. Niemand stemt op die partij vanwege hem.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:27:29 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het bestuur was al 3 weken op de hoogte en doet niks. Otten komt met kritiek en wordt er uitgewipt op schandalige wijze. Dat is geen toeval en zijn hele enge praktijken.
My point exactly.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:27:55 #227
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_186424035
Hoofditem in het 8 uur journaal :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 25 april 2019 @ 20:28:31 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat die Otten zn macht wel overschat. Niemand stemt op die partij vanwege hem.
Of jij onderschat hem. Hij schreef het partijprogramma en recruteerde de kandidaten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186424063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat die Otten zn macht wel overschat. Niemand stemt op die partij vanwege hem.
Volgens Baudet had Otten heel erg veel gedaan om Forum zo ver te brengen als het nu is.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:29:34 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424070
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of jij onderschat hem. Hij schreef het partijprogramma en recruteerde de kandidaten.
Oke dat kan wel vervelend worden als de PS vol zitten met Otten-vriendjes
pi_186424090
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als zelfs Nattekat al afknapt op Baudet.. :+
Zonder Baudet geen FvD. Een beginnende partij heeft een charismatische leider nodig. Dat zag in de recente geschiedenis bij de LPF maar ook bij D66 toen deze werden opgericht. Henk de Tank is nu niet echt de leider waar men voor naar de stembus zal rennen.....

Het is gewoon heel dom gespeeld van alle betrokkenen. Eerste klas gepruts tussen ego's.
pi_186424102
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of jij onderschat hem. Hij schreef het partijprogramma en recruteerde de kandidaten.
Baudet heeft zich meerdere keren heel positief over Otten uitgelaten, met superlatieven en al.

Ik denk dat Otten, vooral in de beginperiode, uit eigen zak campagneactiviteiten betaald heeft.
pi_186424132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hiddema geeft zelf toe dat ze het in de doofpot wilden stoppen
https://www.limburger.nl/(...)nu-heel-erg-moeilijk
Poeh, poeh, Hiddema geeft in alle eerlijkheid toe dat hij het een paar weken stil probeerde te houden.

Als jij in het geruchtencircuit gehoord hebt dat een collega van jou iets gedaan heeft dat niet deugt stap je dan gelijk 1 seconde daarna naar je baas om het door te vertellen?

Een paar weken intern evalueren is niks mis mee.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:32:49 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Zonder Baudet geen FvD. Een beginnende partij heeft een charismatische leider nodig. Dat zag in de recente geschiedenis bij de LPF maar ook bij D66 toen deze werden opgericht. Henk de Tank is nu niet echt de leider waar men voor naar de stembus zal rennen.....

Het is gewoon heel dom gespeeld van alle betrokkenen. Eerste klas gepruts tussen ego's.
Het klopt dat Otten weinig charismatisch is. Hij heeft echter wel de partijstructuur op poten gezet (en gehouden), het partijprogramma geschreven en de kandidaten gerecruteerd.

Ben benieuwd hoe lang ze het zonder hem redden...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:32:57 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Baudet heeft zich meerdere keren heel positief over Otten uitgelaten, met superlatieven en al.

Ik denk dat Otten, vooral in de beginperiode, uit eigen zak campagneactiviteiten betaald heeft.
Maar hij is niet meer nodig dus kan nu wel afgedankt worden.
pi_186424210
Kan wel eens het begin van het einde zijn dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 25 april 2019 @ 20:34:13 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar hij is niet meer nodig dus kan nu wel afgedankt worden.
Niet meer nodig? Ik ben serieus reuze benieuwd...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186424263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik dat die Otten zn macht wel overschat. Niemand stemt op die partij vanwege hem.
Degenen die straks moeten stemmen wel: de provinciale statenleden... zou mooi zijn als die nu plotseling op wat anders stemmen :P
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 25 april 2019 @ 20:35:29 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Poeh, poeh, Hiddema geeft in alle eerlijkheid toe dat hij het een paar weken stil probeerde te houden.

Als jij in het geruchtencircuit gehoord hebt dat een collega van jou iets gedaan heeft dat niet deugt stap je dan gelijk 1 seconde daarna naar je baas om het door te vertellen?

Een paar weken intern evalueren is niks mis mee.
Er staat dit:

quote:
We hebben dat geprobeerd stil te houden omwille van de reputatie van Otten.’‘
Dat betekent dus niet dat je het ooit naar buiten wilt brengen. Tenzij er een reden komt om Otten te lozen.
pi_186424299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het bestuur was al 3 weken op de hoogte en doet niks. Otten komt met kritiek en wordt er uitgewipt op schandalige wijze. Dat is geen toeval en zijn hele enge praktijken.
Oorzaak, gevolg. Otten werd betrapt, voelde zich in het nauw gedreven en kwam daarna met kritiek. (zoals het zich laat aanzien)
Dat is een heel ander verhaal.
pi_186424301
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het klopt dat Otten weinig charismatisch is. Hij heeft echter wel de partijstructuur op poten gezet, het partijprogramma geschreven en de kandidaten gerecruteerd.

Ben benieuwd hoe lang ze het zonder hem redden...
Intern zal het een gemis zijn maar een partij heeft voornamelijk een gezicht nodig waar mensen op willen stemmen. De twist tussen deze twee figuren is daarom ook zo ontzettend dom want ze hebben elkaar nodig om de continuïteit van de partij te borgen. Zeker bij een beginnende partij.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:37:14 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424306
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet meer nodig? Ik ben serieus reuze benieuwd...
Baudet kan nu zn partij staat wel op andere manieren aan geld en mensen komen. Otten was nuttig maar nu is het moment gekomen om hem weg te doen.

Beetje zoals Erdogan met Gul en Davutoglu deed
  donderdag 25 april 2019 @ 20:39:58 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Baudet kan nu zn partij staat wel op andere manieren aan geld en mensen komen. Otten was nuttig maar nu is het moment gekomen om hem weg te doen.

Beetje zoals Erdogan met Gul en Davutoglu deed
Maar welk geld en welke mensen (uit wat voor bron en wat voor soort mensen)? En wie houdt de partij(structuur) overeind?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:41:28 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424386
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar welk geld en welke mensen? En wie houdt de partij(structuur) overeind?
Gewoon een brave zetbaas van Baudet. En geld krijgt hij van al zn aanbidders die lid zijn.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:42:43 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon een brave zetbaas van Baudet. En geld krijgt hij van al zn aanbidders die lid zijn.
Jij acht (een zetbaas van) Baudet capabel in deze? Ok.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:44:13 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424446
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij acht (een zetbaas van) Baudet capabel in deze? Ok.
Het gaat erom wat Baudet zelf denkt
pi_186424450
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar welk geld en welke mensen (uit wat voor bron en wat voor soort mensen)? En wie houdt de partij(structuur) overeind?
Misschien wil Herman Heinsbroek wel.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:45:40 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het gaat erom wat Baudet zelf denkt
Voor jou wellicht. Maar dat was niet waar ik op doelde met mijn vragen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:46:02 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424509
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:44 schreef Tem het volgende:

[..]

Misschien wil Herman Heinsbroek wel.
LPF-perikelen :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186424519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef ludovico het volgende:
Kan wel eens het begin van het einde zijn dit.
Nee joh..groeistuipjes zijn het.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:47:19 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee joh..groeistuipjes zijn het.
Ik denk echt dat ze serieus onthand zullen zijn zonder Otten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 20:47:34 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424554
Maargoed twee risicos voor Baudet

-Onder de vers gekozen mensen zitten een hoop vriendjes van Otten
-Otten weet nog wel wat te melden over allerlei praktijken binnen de FvD-top
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 20:50:36 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186424654
Nou, geen machtsstrijd, geen LPF toestanden, geen einde FvD. De sensatielui kunnen weer verder met hun leven en het FvD mag heel veel moeite doen om m'n stem nog te krijgen in de toekomst.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 25 april 2019 @ 20:52:16 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, geen machtsstrijd, geen LPF toestanden, geen einde FvD. De sensatielui kunnen weer verder met hun leven en het FvD mag heel veel moeite doen om m'n stem nog te krijgen in de toekomst.
Nouja we weten nog niet of ze zomaar van Otten af zijn nu.
pi_186424740
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, geen machtsstrijd, geen LPF toestanden, geen einde FvD. De sensatielui kunnen weer verder met hun leven en het FvD mag heel veel moeite doen om m'n stem nog te krijgen in de toekomst.
Geen machtsstrijd??
pi_186424754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja we weten nog niet of ze zomaar van Otten af zijn nu.
Dat denk ik niet. Die gaat niet zomaar met een tweetje afdruipen. Dat geeft hij impliciet ook aan eigenlijk.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:55:10 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, geen machtsstrijd, geen LPF toestanden, geen einde FvD. De sensatielui kunnen weer verder met hun leven en het FvD mag heel veel moeite doen om m'n stem nog te krijgen in de toekomst.
Geen machtsstrijd?! Geen LPF-toestanden?! Einde FvD zeker niet meteen (en wellicht helemaal niet), maar zoals ik zei: ik denk dat ze behoorlijk onthand zijn zonder Otten.

Ook niemand meer die iig een poging doet Baudet een béétje in te tomen waar nodig...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186424798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef koemleit het volgende:

[..]

Geen machtsstrijd??
Die leeft in zijn eigen parallelle universum joh.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:55:52 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186424816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, geen machtsstrijd, geen LPF toestanden, geen einde FvD. De sensatielui kunnen weer verder met hun leven en het FvD mag heel veel moeite doen om m'n stem nog te krijgen in de toekomst.
Nou ja één dompopulistisch betoog van Baudet en jij bent om. Eerder al vaak genoeg laten zien dat je daar gevoelig voor bent
Laffe huichelaar
  donderdag 25 april 2019 @ 20:56:42 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186424847
Nouja als het om macht gaat wint Baudet het wel want die is de stemmentrekker. Die kan desnoods gewoon een nieuwe partij oprichten.

Maar Otten kan denk ik nog heel wat schade aanrichten
  donderdag 25 april 2019 @ 20:56:47 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja één dompopulistisch betoog van Baudet en jij bent om. Eerder al vaak genoeg laten zien dat je daar gevoelig voor bent
*insert Van Barneveldgifje*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186424869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, geen machtsstrijd, geen LPF toestanden, geen einde FvD. De sensatielui kunnen weer verder met hun leven en het FvD mag heel veel moeite doen om m'n stem nog te krijgen in de toekomst.
Het is nogal een groot scherm dat je hier probeert op te zetten over een affaire die net ontstaan is.
pi_186424875
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

*insert Van Barneveldgifje*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186424944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er staat dit:
[..]

Dat betekent dus niet dat je het ooit naar buiten wilt brengen. Tenzij er een reden komt om Otten te lozen.
Ik weet niet precies wat Otten gedaan heeft en ik weet niet precies wat Hiddema daarmee bedoelde. Kan er dus niks over zeggen.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:01:18 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186424983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:56 schreef Hexagon het volgende:
Nouja als het om macht gaat wint Baudet het wel want die is de stemmentrekker. Die kan desnoods gewoon een nieuwe partij oprichten.

Maar Otten kan denk ik nog heel wat schade aanrichten
Hij is niet capabel.
Wel als stemmentrekker (iig een tijdje. Hoe lang het duurt voor hij zichzelf de das omdoet is de vraag).
Niet als bestuurder van een politieke partij incl alle rollen die daar bij horen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 21:01:58 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186425004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:57 schreef Tem het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ja :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 21:02:46 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186425027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat Otten gedaan heeft en ik weet niet precies wat Hiddema daarmee bedoelde. Kan er dus niks over zeggen.
Nou het is vrij simpel. Als je iets binnenskamers wilt houden om iemand zn reputatie niet wilt beschadigen betekent dat:
-Dat wat die persoon gedaan heeft niet door de beugel kan
-Dat je het dus nooit van plan bent het naar buiten te brengen, anders kun je dat net zo goed meteen doen

Moeilijker dan dat is het niet
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 21:13:03 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186425378
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja één dompopulistisch betoog van Baudet en jij bent om. Eerder al vaak genoeg laten zien dat je daar gevoelig voor bent
Heb ik niet al gezegd dat Baudet voor mij juist de reden is dat ik niet meer zo overtuigd ben van de partij als 2 jaar geleden?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186425402
Otten heeft met zijn kritiek op Baudet in dat interview zijn hand overspeeld. Hij dacht waarschijnlijk dat hij het wel kon maken gezien zijn positie. Dat hij nu wordt 'gepakt' op die betaling aan hemzelf heeft waarschijnlijk dezelfde grondslag: hij voelde zich veilig genoeg om het te doen.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:14:57 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186425451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb ik niet al gezegd dat Baudet voor mij juist de reden is dat ik niet meer zo overtuigd ben van de partij als 2 jaar geleden?
Ja, dat heb je inderdaad.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 21:16:04 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186425486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Otten heeft met zijn kritiek op Baudet in dat interview zijn hand overspeeld. Hij dacht waarschijnlijk dat hij het wel kon maken gezien zijn positie. Dat hij nu wordt 'gepakt' op die betaling aan hemzelf heeft waarschijnlijk dezelfde grondslag: hij voelde zich veilig genoeg om het te doen.
Dat is echter niet het vreemde in dit verhaal (of het waar is of niet)...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 21:17:32 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186425540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Otten heeft met zijn kritiek op Baudet in dat interview zijn hand overspeeld. Hij dacht waarschijnlijk dat hij het wel kon maken gezien zijn positie. Dat hij nu wordt 'gepakt' op die betaling aan hemzelf heeft waarschijnlijk dezelfde grondslag: hij voelde zich veilig genoeg om het te doen.
Nouja ik denk dat een zakenman ook wel zou moeten weten wat de gevolgen zijn. Ik denk dat hij gewoon verloren heeft en op deze manier flink wil natrappen.
pi_186425577
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is echter niet het vreemde in dit verhaal (of het waar is of niet)...
Wat is dan het vreemde?
Eerlijk gezegd vind ik Baudet geen echte politicus. Meer een verdwaalde (quasi) intellectueel. Benieuwd hoe lang hij in de politiek actief zal blijven.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 21:20:33 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186425623
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen machtsstrijd?! Geen LPF-toestanden?! Einde FvD zeker niet meteen (en wellicht helemaal niet), maar zoals ik zei: ik denk dat ze behoorlijk onthand zijn zonder Otten.

Ook niemand meer die iig een poging doet Baudet een béétje in te tomen waar nodig...
Ze hebben nu de mazzel dat het uitbouwen zo goed als klaar is. De invloed van Otten heeft z'n werk gedaan en verdwijnt niet zo snel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186425648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja ik denk dat een zakenman ook wel zou moeten weten wat de gevolgen zijn. Ik denk dat hij gewoon verloren heeft en op deze manier flink wil natrappen.
Op welk moment heeft hij verloren dan? Voor of na het interview? Dat gedoe met dat geld wordt nu gebruikt om hem te beschadigen. Daar denk ik het mijne van..was niet nodig geweest.
pi_186425654
2 dagen geleden...

Baudet: niks aan de hand bij Forum

:') :') :')

quote:
Baudet was vandaag zelf niet aanwezig in de Tweede Kamer. Hij zegt een voedselvergiftiging te hebben.
Laffe hond. :r
  donderdag 25 april 2019 @ 21:22:56 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186425701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze hebben nu de mazzel dat het uitbouwen zo goed als klaar is. De invloed van Otten heeft z'n werk gedaan en verdwijnt niet zo snel.
Dat hangt er vanaf hoeveel vriendjes Otten op allerlei posities benoemd heeft
  donderdag 25 april 2019 @ 21:24:04 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186425742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op welk moment heeft hij verloren dan? Voor of na het interview? Dat gedoe met dat geld wordt nu gebruikt om hem te beschadigen. Daar denk ik het mijne van..was niet nodig geweest.
Toen hij betrapt werd op graaien uit de kas. Toen konden ze hem wel klein houden door te dreigen. Dus vermoedelijk had hij daar geen zin meer in.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 21:24:20 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186425749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoeveel vriendjes Otten op allerlei posities benoemd heeft
Alle statenleden en de eerste kamer zullen eerder het gematigde deel dan het Baudet-deel vertegenwoordigen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186425867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoeveel vriendjes Otten op allerlei posities benoemd heeft
Als Otten verdwijnt, en daar lijkt het nu op. Is de brand snel geblust.

Echter zullen er inderdaad wel weer nieuwe conflicten ontstaan. Alles draait om Baudet, terwijl weinigen er zin in zullen hebben om louter als applausmachine te dienen.

En inderdaad, als Otten veel vriendjes op de lijst gezet heeft (wat gezien zijn grote netwerk niet gek is), maakt dat het er ook niet beter op.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:29:16 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186425877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat is dan het vreemde?
Eerlijk gezegd vind ik Baudet geen echte politicus. Meer een verdwaalde (quasi) intellectueel. Benieuwd hoe lang hij in de politiek actief zal blijven.
Het vreemde is dat Baudet en Rooken op 1 april al wisten vd "greep in de kas".

En desondanks Otten 3 weken later wel op nr 1 vd EK-lijst zetten en communiceerden dat hij fractievoorzitter zou worden.

Maar nu beweren dat ze hem sinds 1 april meermaals gevraagd hebben vrijwillig uit het bestuur te stappen.

En ineens met het "greep uit de kas"-verhaal naar buiten komen nadat Otten Baudet afgelopen weekend bekritiseerde. Doch pretenderen dat het daar NIETS mee te maken heeft.

Dat strookt niet met elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-04-2019 21:34:31 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 april 2019 @ 21:30:59 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186425935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze hebben nu de mazzel dat het uitbouwen zo goed als klaar is. De invloed van Otten heeft z'n werk gedaan en verdwijnt niet zo snel.
Stabiel houden (en verder uitbouwen) is ook een ding. En ik acht Baudet niet capabel in dat soort zaken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186425957
Doet me wel goed dat zovelen hier zo bezorgd zijn over de kas van FvD.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:32:05 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186425967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Otten verdwijnt, en daar lijkt het nu op. Is de brand snel geblust.

Echter zullen er inderdaad wel weer nieuwe conflicten ontstaan. Alles draait om Baudet, terwijl weinigen er zin in zullen hebben om louter als applausmachine te dienen.

En inderdaad, als Otten veel vriendjes op de lijst gezet heeft (wat gezien zijn grote netwerk niet gek is), maakt dat het er ook niet beter op.
Krijgen we wellicht nog 4 jaar lang de Henk Otten-partij. Met als doelstelling zoveel mogelijk overheidsgeld incasseren.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:32:48 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186425990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Otten verdwijnt, en daar lijkt het nu op. Is de brand snel geblust.

Echter zullen er inderdaad wel weer nieuwe conflicten ontstaan. Alles draait om Baudet, terwijl weinigen er zin in zullen hebben om louter als applausmachine te dienen.

En inderdaad, als Otten veel vriendjes op de lijst gezet heeft (wat gezien zijn grote netwerk niet gek is), maakt dat het er ook niet beter op.
Dat denk ik niet. Ik acht Baudet (iig tijdelijk) wel capabel als stemmentrekker, doch niet als partijvoorzitter/manager/visionair/HR-persoon etc
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186425998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Toen hij betrapt werd op graaien uit de kas. Toen konden ze hem wel klein houden door te dreigen. Dus vermoedelijk had hij daar geen zin meer in.
Ah ja..zou kunnen. Machtsstrijd en hand overspeeld uiteindelijk. Eigenlijk wel zonde dat het zo moet lopen aangezien Otten kennelijk veel voor FvD heeft gedaan. Maar ja..if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:33:03 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186425999
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Doet me wel goed dat zovelen hier zo bezorgd zijn over de kas van FvD.
Nee vooral over de kas van ons land als ze ooit in een regering zouden zitten
pi_186426023
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het vreemde is dat Bsudet en Rooken op 1 april al wisten vd "greep in de kas".

En desondanks Otten 3 weken later wel op nr 1 vd EK-lijst zetten en communiceerden dat hij fractievoorzitter zou worden.

Maar nu beweren dat ze hem sinds 1 april meermaals gevraagd hebben vrijwillig uit het bestuur te stappen.

En ineens met het "greep uit de kas"-verhaal naar buiten komen nadat Otten Baudet afgelopen weekend bekritiseerde. Doch pretenderen dat het daar NIETS mee te maken heeft.

Dat strookt niet met elkaar.
Ze zullen Otten met deze gebeurtenis dus ook wel geconfronteerd hebben. Dat is dan dus een feit. Otten heeft toen waarschijnlijk beterschap beloofd en dit geld teruggestort.

Otten dacht dat de kous af was. Want als het echt een groot issue was, hadden ze hem nooit op de lijst gezet. Terwijl deze gebeurtenis nu dus gebruikt wordt als stok om mee te slaan.

Dat Otten tussentijds knabbelde aan het EU-standpunt van Baudet zal ook nog wel meegespeeld hebben.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 21:34:31 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186426029
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Stabiel houden (en verder uitbouwen) is ook een ding. En ik acht Baudet niet capabel in dat soort zaken.
Het is nu even afwachten wat er gaat gebeuren. Als Otten gewoon de eerste kamer in gaat zal er verder niet zo veel heibel zijn iig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186426056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is nu even afwachten wat er gaat gebeuren. Als Otten gewoon de eerste kamer in gaat zal er verder niet zo veel heibel zijn iig.
Die gaat niet meer de Eerste Kamer in, en zo wel, dan komt er nog een hoop heibel.

Wie laat zich nu zo beschuldigen van diefstal?
pi_186426089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee vooral over de kas van ons land als ze ooit in een regering zouden zitten
Alsof dat ooit gebeurt als ze hun standpunten niet wat redelijker maken ala wat Otten zei.
In die zin is het goed als hij weggaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
2 dagen geleden...

Baudet: niks aan de hand bij Forum

:') :') :')
[..]

Laffe hond. :r
Het grappigste is nog dat al die schaapjes op de frontpage de partij zo loven over hun openheid in deze. Terwijl toch echt duidelijk is dat dit een doofpotje was maar dat het nu toch politiek opportuner is om het zo uit te spelen.
pi_186426092
Hiddema kiest zeker voor Tjerrie ?
  donderdag 25 april 2019 @ 21:37:18 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186426100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze zullen Otten met deze gebeurtenis dus ook wel geconfronteerd hebben. Dat is dan dus een feit. Otten heeft toen waarschijnlijk beterschap beloofd en dit geld teruggestort.

Otten dacht toen dat de kous af was. Terwijl deze gebeurtenis nu dus gebruikt wordt als stok om mee te slaan.

Want als het echt een groot issue was, hadden ze hem nooit op de lijst gezet.

Dat Otten tussentijds knabbelde aan het EU-standpunt van Baudet zal ook nog wel meegespeeld hebben.
Het punt is dan ook dat het Baudet en co geen zak interesseerde tot ze een stok nodig hadden om te slaan. Maar het wel zo proberen te spinnen alsof ze wel heel integer waren en Otten meteen hebben gevraagd op te stapoen.

Terwijl dat niet strookt met Otten op nr 1 op de lijst en als beoogd fractievoirzitter.

Baudet en co liegen derhalve.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 21:38:27 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186426128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Die gaat niet meer de Eerste Kamer in, en zo wel, dan komt er nog een hoop heibel.

Wie laat zich nu zo beschuldigen van diefstal?
Iemand die ook daadwerkelijk iets op z'n kerfstok heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186426143
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het punt is dan ook dat het Baudet en co geen zak interesseerde tot ze een stok nodig hadden om te slaan. Maar het wel zo proberen te spinnen alsof ze wel heel integer waren en Otten meteen hebben gevraagd op te stapoen.

Terwijl dat niet strookt met Otten op nr 1 op de lijst en als beoogd fractievoirzitter.

Baudet en co liegen derhalve.
Het populistische speelboek. Voor Trump werkt liegen voorlopig ook nog. Blijkbaar zijn er gewoon veel mensen die niet door dat soort opzichtige toneelstukjes heen prikken. De vraag is waarom, ik denk niet dat zoveel mensen zo dom zijn. Misschien is het toch wensdenken ofzo.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:39:08 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186426147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is nu even afwachten wat er gaat gebeuren. Als Otten gewoon de eerste kamer in gaat zal er verder niet zo veel heibel zijn iig.
Ze zijn zoals ik het inschat onthand zonder hem in het bestuur.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186426173
Wel mooi dit, als Otten die Baudet die blijft dwepen met alt.right, fascisme en racisme kan lozen blijft er misschien een fatsoenlijke partij over.
pi_186426177
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het punt is dan ook dat het Baudet en co geen zak interesseerde tot ze een stok nodig hadden om te slaan. Maar het wel zo proberen te spinnen alsof ze wel heel integer waren en Otten meteen hebben gevraagd op te stapoen.

Terwijl dat niet strookt met Otten op nr 1 op de lijst en als beoogd fractievoirzitter.

Baudet en co liegen derhalve.
Ik denk inderdaad dat er behoorlijk stevig in het potje met waarheid is geroerd, zodat alles nu ietwat troebel is geworden.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:41:25 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186426194
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef krokrodil het volgende:
Wel mooi dit, als Otten die Baudet die blijft dwepen met alt.right, fascisme en racisme kan lozen blijft er misschien een fatsoenlijke partij over.
Otten is uit het bestuur gestapt (dom, dom, dom)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186426240
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Otten is uit het bestuur gestapt (dom, dom, dom)
Maar hij kan nog statenleden meekrijgen en zelfs in de senaat komen.
Als Baudet dan huilend is weggelopen zit hij er nog.
pi_186426245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het populistische speelboek. Voor Trump werkt liegen voorlopig ook nog. Blijkbaar zijn er gewoon veel mensen die niet door dat soort opzichtige toneelstukjes heen prikken. De vraag is waarom, ik denk niet dat zoveel mensen zo dom zijn. Misschien is het toch wensdenken ofzo.
Natuurlijk is het wensdenken. Voor veel religies werkt het precies hetzelfde: gelovigen weten vaak heus wel dat God een verzinsel is, maar ze willen gewoon geloven en niemand pakt dat van hen af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')