abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220956292
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Toen waren er schandalen met mensen met een dubieus verleden, nu zijn er schandalen met mensen met een dubieus verleden. Er is weinig veranderd, alleen dat we ons niet meer druk maken om de verwerpelijke standpunten maar het normaal zijn gaan vinden.
Die standpunten zijn juist normaal. Lidewij zegt niks geks, ze zegt gewoon hardop wat het overgrote deel van Nederland ziet en dagelijks ervaart: de massamigratie, de asielchaos, de onveiligheid en de verwaarlozing van de eigen bevolking.
greetings and salutations
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:07:57 #277
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220956302
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het enige laagje dat echt verdwenen is, is het laagje beschaving bij jullie. Zodra iemand het niet met het linkse narratief eens is, moet diegene meteen gedemoniseerd worden. Neonazi’s dit, extreemrechts tuig dat. Zo saai. Jullie hebben alleen nog maar framing over omdat de feiten niet aan jullie kant staan.
Nou ja, als we mensen die bij de Geuzenbond zitten al niet meer extreemrechts mogen noemen, zijn wij niet degene die ons niet aan de feiten houden. Alle organisaties die hierover gaan, plakken er dat label namelijk wél op.
Laffe huichelaar
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:10:28 #278
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220956359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Die standpunten zijn juist normaal. Lidewij zegt niks geks, ze zegt gewoon hardop wat het overgrote deel van Nederland ziet en dagelijks ervaart: de massamigratie, de asielchaos, de onveiligheid en de verwaarlozing van de eigen bevolking.
Ik denk dat jij een wat verknipt beeld hebt bij wat het overgrote deel van Nederland ziet en ervaart.
Laffe huichelaar
pi_220956384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja, als we mensen die bij de Geuzenbond zitten al niet meer extreemrechts mogen noemen, zijn wij niet degene die ons niet aan de feiten houden. Alle organisaties die hierover gaan, plakken er dat label namelijk wél op.
Die "alle organisaties" waar je het over hebt zijn grotendeels door dezelfde linkse kliek gesubsidieerd en ideologisch gedreven. Dat zijn geen onafhankelijke feiten maarr activisme betaald van belastinggeld.
pi_220956411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik denk dat jij een wat verknipt beeld hebt bij wat het overgrote deel van Nederland ziet en ervaart.
Ik denk juist dat jij een zwaar vertekend beeld hebt. Het overgrote deel van Nederland ervaart elke dag de gevolgen van open grenzen, overvolle azc’s, toenemende criminaliteit, woningnood en buurten die onherkenbaar veranderen.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:14:12 #281
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220956416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Een argumentum ad populum is nooit zo sterk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:15:44 #282
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220956423
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:11 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Die "alle organisaties" waar je het over hebt zijn grotendeels door dezelfde linkse kliek gesubsidieerd en ideologisch gedreven. Dat zijn geen onafhankelijke feiten maarr activisme betaald van belastinggeld.
Als je onze overheid bestempelt als linkse kliek, dan wel. Want ik heb het over organisaties als de AIVD.

Als je daar zo'n soort complot in ziet en denkt dat ze dat verzinnen als zijnde activisme, dan is je referentiekader zo anders dat een gesprek tussen ons geen zin heeft.
Laffe huichelaar
pi_220956916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als je onze overheid bestempelt als linkse kliek, dan wel. Want ik heb het over organisaties als de AIVD.

Als je daar zo'n soort complot in ziet en denkt dat ze dat verzinnen als zijnde activisme, dan is je referentiekader zo anders dat een gesprek tussen ons geen zin heeft.
De AIVD vertrouw ik inderdaad niet, maar een complot zie ik er niet in, al probeer je mij wel zo weg te zetten.
Maar dat die club een duidelijke politieke bias heeft en alles wat rechts van het midden zit al snel als gevaarlijk bestempelt, dat is gewoon een feit. En daarom nemen steeds meer mensen ze niet meer serieus.
Dat laatste ben ik met je eens.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 10:34:20 #284
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220956941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
De AIVD vertrouw ik inderdaad niet, maar een complot zie ik er niet in, al probeer je mij wel zo weg te zetten.
Maar dat die club een duidelijke politieke bias heeft en alles wat rechts van het midden zit al snel als gevaarlijk bestempelt, dat is gewoon een feit. En daarom nemen steeds meer mensen ze niet meer serieus.
Toon dat feit eens aan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:51:55 #285
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220957057
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toon dat feit eens aan?
Het hep op Feesboek / Twitter gestaan!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220957058
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toon dat feit eens aan?
Ze framen politieke standpunten die miljoenen Nederlanders normaal vinden meteen als extremistisch. Ze noemen bijvoorbeeld remigratie als kenmerk van rechts extremisme in hun officiële rapporten.
pi_220957072
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het hep op Feesboek gestaan!
Feitjes zijn lastig als je hele strategie bestaat uit mensen wegzetten als nazi’s.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:55:26 #288
66444 Lord_Vetinari
pi_220957080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ze framen politieke standpunten die miljoenen Nederlanders normaal vinden meteen als extremistisch. Ze noemen bijvoorbeeld remigratie als kenmerk van rechts extremisme in hun officiële rapporten.
Bron? En remigratie is geen kenmerk van rechts extremisme en dat beweert ook niemand. Een term als ‘gedwongen deportatie’ wel. Zeker als dat wordt geëist van iedereen die een allochtone achtergrond heeft, omdat hun verre voorouders ooit hier gekomen zijn.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:56:10 #289
66444 Lord_Vetinari
pi_220957083
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Feitjes zijn lastig als je hele strategie bestaat uit mensen wegzetten als nazi’s.
Feitjes zijn nog lastiger als ze niet bestaan , lieverd.
pi_220957095
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bron? En remigratie is geen kenmerk van rechts extremisme en dat beweert ook niemand. Een term als ‘gedwongen deportatie’ wel. Zeker als dat wordt geëist van iedereen die een allochtone achtergrond heeft, omdat hun verre voorouders ooit hier gekomen zijn.
Hier staat genoeg in.
https://www.nctv.nl/onder(...)risme-en--extremisme
pi_220957232
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En remigratie is geen kenmerk van rechts extremisme en dat beweert ook niemand. Een term als ‘gedwongen deportatie’ wel. Zeker als dat wordt geëist van iedereen die een allochtone achtergrond heeft, omdat hun verre voorouders ooit hier gekomen zijn.
Ja, daar ben ik het mee eens. Gedwongen deportatie op basis van bloed, afkomst of verre voorouders is inderdaad nazistisch gedachtegoed. Maar dat is in ieder geval niet waar FVD voor pleit en ook niet wat de meeste FVD kiezers willen. Er zal ongetwijfeld een kleine groep zijn die zulke ideeën aanhangt zoals je die in vrijwel elke politieke achterban kunt vinden maar daar neemt FVD expliciet afstand van.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:19:37 #292
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220957326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Waarom zou ik jou op een bepaalde manier weg willen zetten? Je weet dat we elkaar niet kennen hè, het interesseert me echt niet zoveel hoe jij erin staat, laat staan dat ik dat op een bepaalde manier wil laten overkomen door je op een of andere manier weg te zetten.

Waar komt dat idee in 's hemelsnaam vandaan?
Laffe huichelaar
pi_220957626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:19 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou ik jou op een bepaalde manier weg willen zetten? Je weet dat we elkaar niet kennen hè, het interesseert me echt niet zoveel hoe jij erin staat, laat staan dat ik dat op een bepaalde manier wil laten overkomen door je op een of andere manier weg te zetten.

Waar komt dat idee in 's hemelsnaam vandaan?
Nou, ik heb het idee dat jij FVD vooral ziet als een club complotdenkers, en mij daarom ook zo probeert weg te zetten.
In het verleden heeft Baudet inderdaad een aantal onhandige en domme uitspraken gedaan waar ik het totaal niet mee eens ben. Ik geloof bijvoorbeeld wél in de maanlanding en neem afstand van allerlei rare complottheorieën.
Dat was toen. Mensen mogen ook weleens wat vergeven. Hij kwam soms labiel over, dat klopt, maar hij was zelfkritisch genoeg om te beseffen dat hij niet de juiste man was als partijleider.

FVD heeft een duidelijke doorstart gemaakt. Inhoudelijk vind ik het gewoon een goede partij. En Lidewij komt op mij over als iemand die intelligent, netjes en beschaafd is, iemand die de problemen wél wil aanpakken in plaats van ze te negeren of te vermijden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:11:03 #294
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220957761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nou, ik heb het idee dat jij FVD vooral ziet als een club complotdenkers, en mij daarom ook zo probeert weg te zetten.

Dus de AIVD en andere overheidsinstanties zijn bezig om doelen voor 'de linkse kliek' te bewerkstelligen als activisme en ik probeer jou als van alles weg te zetten omdat je fan bent van FvD.

En met die redenatie probeer je ons ervan te overtuigen dat je géén complotdenker bent. Juist ja.

Met dergelijke ideeën en onderbouwing hoef ik er in ieder geval niet bang voor te zijn dat dit soort denkbeelden bij veel mensen aansluiting gaan vinden
Laffe huichelaar
pi_220957780
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het enige laagje dat echt verdwenen is, is het laagje beschaving bij jullie. Zodra iemand het niet met het linkse narratief eens is, moet diegene meteen gedemoniseerd worden. Neonazi’s dit, extreemrechts tuig dat. Zo saai. Jullie hebben alleen nog maar framing over omdat de feiten niet aan jullie kant staan.
Je liegt hier maar ziet het zelf niets eens :s).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')