abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 23:49:02 #1
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186409096
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:


Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)


Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_186409152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:23 schreef Ensiferum het volgende: [..] Mueller kan dat natuurlijk wel: https://thebulwark.com/th(...)s-surprisingly-weak/ [..] Natuurlijk is het niet practisch voor relatief lichte vergrijpen. Maar hiet is niet zo dat Mueller het niet kon. En dat I am fucked commentaar, dat is niet omdat hij schuldig is. Dat is omdat het zijn presidentschap overschaduwt, en het momentum van zijn verkiezing wegneemt. Deze hele Ruslandfarce heeft zijn presidentschap ondermijnd. Maar het zou fijn zijn om te stoppen met de leugen dat Trump niet kon worden aangeklaagd. Het lijkt wel alsof de anti-Trump zijde zich steeds moet indekken. Het afzwakken van de beschuldigingen, de impeachmentkeutel intrekken, Mueller van held tot verrader verklaren. Barr die het loopjongetje van Trump is. Alles om maar het meest voor de hand liggende te ontkennen; Trump is onschuldig.
Je denkfout daarin is wel dat de 'anti-Trump zijde' een homogene groep zou zijn.

Ik weet bijvoorbeeld niet of Trump nou wel of niet schuldig is aan collusion en of hij wel of niet impeached zou moeten worden. Ik vind hem, gebaseerd op zijn eigen acties en bewezen feiten een incapabel, narcistisch figuur die op zijn minst de schijn tegen heeft wat louche zaken betreft. En ik denk velen met mij.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:53:28 #3
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186409160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Occam's razor toepassen houd in dat Trump gewoon obstructie gepleegd heeft.

Of was dit weer een ironische post van je?
Nee mijn beste, dat klopt niet. Als je meeneemt dat Mueller's team vol zat met anti-Trump Democraten, en er niks bleef plakken, dan is Trump onschuldig. Niet dat Mueller een verrader is. Niet dat Barr de boel achter heeft gehouden. Niet dat Mueller wel zou hebben gewild maar niet kon. Gewoon onschuldig.
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 23:56:10 #4
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186409191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee mijn beste, dat klopt niet. Als je meeneemt dat Mueller's team vol zat met anti-Trump Democraten, en er niks bleef plakken, dan is Trump onschuldig. Niet dat Mueller een verrader is. Niet dat Barr de boel achter heeft gehouden. Niet dat Mueller wel zou hebben gewild maar niet kon. Gewoon onschuldig.
Je weet dus niet wat Occam's razor is en je begint met onbewezen aannames.

Was het ironie, sarcasme of stupiditeit is de enige vraag die dan rest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_186409194
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee mijn beste, dat klopt niet. Als je meeneemt dat Mueller's team vol zat met anti-Trump Democraten, en er niks bleef plakken, dan is Trump onschuldig. Niet dat Mueller een verrader is. Niet dat Barr de boel achter heeft gehouden. Niet dat Mueller wel zou hebben gewild maar niet kon. Gewoon onschuldig.
Maar dan moet je dingen meenemen die niet waar zijn.

Het team van Mueller zat niet vol anti Trump democraten en de memo van Barr was lachwekkend veel positiever dan het volledige rapport. Dus Barr is niet objectief in deze en beschermt Trump dus.
  donderdag 25 april 2019 @ 00:05:03 #6
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186409327
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:52 schreef archito het volgende:

[..]

Je denkfout daarin is wel dat de 'anti-Trump zijde' een homogene groep zou zijn.

Ik weet bijvoorbeeld niet of Trump nou wel of niet schuldig is aan collusion en of hij wel of niet impeached zou moeten worden. Ik vind hem, gebaseerd op zijn eigen acties en bewezen feiten een incapabel, narcistisch figuur die op zijn minst de schijn tegen heeft wat louche zaken betreft. En ik denk velen met mij.
Dat is al een heel stuk genuanceerder dan menig ander schrijft. Of wellicht meer een geval van objectieve en subjectieve zaken gescheiden houden. Iemand incapabel, louche en narcistisch (tot op zekere hoogte, het is immers meetbaar. Doch de diagnose is redelijk aanneembaar) vinden is subjectief, alsmede het waardeoodeel dat eraan hangt of zo iemand president moet zijn.

Maar wat betreft (on)schuld... Een aangklager klaagt aan, en de jury bepaalt schuld. Gebeurt dat niet, dan is die persoon onschuldig. Je kan niet niet aangeklaagd worden en toch (een beetje) schuldig zijn. Dat is ook het hele drama met het openbaren van het rapport. Niemand verandert van gedachten omdat na alles wat in de loop van het onderzoek naar voren is gekomen, iedereen hem persoonlijk heeft veroordeeld of vrijgepleit. Aangezien geen gang naar de rechter is gemaakt, is hij in dat aspect tenminste onschuldig. Wat rest is een mogelijke impeachmentprocedure. En daar geldt in mijn optiek: Maak er vlug werk van, of laat het rustwn. Je kan niet iemand schuldig verklaren zonder hem een process te geven.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 00:07:29 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186409377
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 00:00:12 Deutsche Bank has reportedly begun the process of providing financial records to New York state's attorney general in response to a subpoena for documents related to loans made to Trump and his business. https://t.co/5fRswhsOUC reageer retweet
Dat zal dan wel een oorlog met Duitsland worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 00:08:03 #8
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186409383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat is al een heel stuk genuanceerder dan menig ander schrijft. Of wellicht meer een geval van objectieve en subjectieve zaken gescheiden houden. Iemand incapabel, louche en narcistisch (tot op zekere hoogte, het is immers meetbaar. Doch de diagnose is redelijk aanneembaar) vinden is subjectief, alsmede het waardeoodeel dat eraan hangt of zo iemand president moet zijn.

Maar wat betreft (on)schuld... Een aangklager klaagt aan, en de jury bepaalt schuld. Gebeurt dat niet, dan is die persoon onschuldig. Je kan niet niet aangeklaagd worden en toch (een beetje) schuldig zijn. Dat is ook het hele drama met het openbaren van het rapport. Niemand verandert van gedachten omdat na alles wat in de loop van het onderzoek naar voren is gekomen, iedereen hem persoonlijk heeft veroordeeld of vrijgepleit. Aangezien geen gang naar de rechter is gemaakt, is hij in dat aspect tenminste onschuldig. Wat rest is een mogelijke impeachmentprocedure. En daar geldt in mijn optiek: Maak er vlug werk van, of laat het rustwn. Je kan niet iemand schuldig verklaren zonder hem een process te geven.
Nah, dat is precies wat iedereen hier zegt, jij doet onzin aannames die je dan tot de door jou gewenste conclusie leidt.

Verder is het laatste zo hypocriet als maar zijn kan voor een Trump fan zoals jij, Trump verklaart constant allerhande mensen en groepen zonder enig bewijs of vorm van proces schuldig.

PS: Je moet je occam's razor eens slijpen, Trump kan niet voor de rechter gedaagd worden tijdens zijn Presidentschap dus de hele "Er is geen gang naar de rechter gemaakt" argumentatie is weer eens een losse flodder van jou. Impeachment is de enige weg die open staat om een zittende President te berechten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 25 april 2019 @ 00:19:29 #9
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186409555
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nah, dat is precies wat iedereen hier zegt, jij doet onzin aannames die je dan tot de door jou gewenste conclusie leidt.

Verder is het laatste zo hypocriet als maar zijn kan voor een Trump fan zoals jij, Trump verklaart constant allerhande mensen en groepen zonder enig bewijs of vorm van proces schuldig.

PS: Je moet je occam's razor eens slijpen, Trump kan niet voor de rechter gedaagd worden tijdens zijn Presidentschap dus de hele "Er is geen gang naar de rechter gemaakt" argumentatie is weer eens een losse flodder van jou. Impeachment is de enige weg die open staat om een zittende President te berechten.
PS: Het kan wel: https://thebulwark.com/th(...)s-surprisingly-weak/
pi_186409813
Er is geen consensus over de vraag of een zittende president vervolgd kan worden. Feit is dat Mueller zich geroepen voelde om de richtlijn van het OLC te volgen die verklaard heeft dat het niet kan.

quote:
In his report, Mueller took pains to detail why he “determined not to make a traditional prosecutorial judgment” as to whether the president had broken the law by obstructing justice. He began by noting that he accepted the opinion of the Office of Legal Counsel (OLC)—which issues guidance for the executive branch on questions of law—that a sitting president cannot be indicted.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 25 april 2019 @ 01:36:23 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186410527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee mijn beste, dat klopt niet. Als je meeneemt dat Mueller's team vol zat met anti-Trump Democraten, en er niks bleef plakken, dan is Trump onschuldig. Niet dat Mueller een verrader is. Niet dat Barr de boel achter heeft gehouden. Niet dat Mueller wel zou hebben gewild maar niet kon. Gewoon onschuldig.
Kan je de democraten ook even opnoemen in het team van Mueller?
pi_186411016
Hillary Clinton: Mueller documented a serious crime against all Americans. Here’s how to respond.
quote:
Our election was corrupted, our democracy assaulted, our sovereignty and security violated. This is the definitive conclusion of special counsel Robert S. Mueller III’s report. It documents a serious crime against the American people.

The debate about how to respond to Russia’s “sweeping and systematic” attack — and how to hold President Trump accountable for obstructing the investigation and possibly breaking the law — has been reduced to a false choice: immediate impeachment or nothing. History suggests there’s a better way to think about the choices ahead.

Obviously, this is personal for me, and some may say I’m not the right messenger. But my perspective is not just that of a former candidate and target of the Russian plot. I am also a former senator and secretary of state who served during much of Vladi­mir Putin’s ascent, sat across the table from him and knows firsthand that he seeks to weaken our country.

I am also someone who, by a strange twist of fate, was a young staff attorney on the House Judiciary Committee’s Watergate impeachment inquiry in 1974, as well as first lady during the impeachment process that began in 1998. And I was a senator for New York after 9/11, when Congress had to respond to an attack on our country. Each of these experiences offers important lessons for how we should proceed today.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186411228
Fans van de democraten denken dat het Mueller onderzoek Trump ten val zal brengen als president. Democraten die weten hoe het werkt niet zo. Republikeinen proberen de wind uit de zeilen te halen door het anders te verkopen. Wat niet meer is dan een showtje voor de buhne.

Realiteit is dat Trump nog lekker rond kan dobberen in zn veilige vaarwater tot hij officieel geen president meer is en dan pakken ze 'm meteen via het gerecht aan.

Kan nog tot vervelens toe gaan duren. Dus we moeten het tot die tijd doen met 'he says, she says' dansjes om de hete brei die alles behalve interessant zijn. Want hoe de slecht geinformeerde en corrupte baas of de werknemer vindt dat recht zou moeten werken is minder interessant dan hoe het echt werkt.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 07:47:38 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186411485
kylegriffin1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 18:00:08 DOJ official John Gore will defy Congress by refusing appear for a deposition with the Oversight Cmte., who wanted to question Gore about his role with the citizenship census question. His refusal may result in an effort to hold him in contempt. https://t.co/k0LdPekBQv reageer retweet
Contempt kan bestraft worden met 12 maanden cel en een boete van 100.000 dollar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 07:54:09 #15
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186411513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 07:47 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 18:00:08 DOJ official John Gore will defy Congress by refusing appear for a deposition with the Oversight Cmte., who wanted to question Gore about his role with the citizenship census question. His refusal may result in an effort to hold him in contempt. https://t.co/k0LdPekBQv reageer retweet
Contempt kan bestraft worden met 12 maanden cel en een boete van 100.000 dollar.
Heftig. Ook wel bijzonder dat het kennelijk keizer Trump zelf is die dit opdraagt aan meneer Gore en er aan toevoegt elke dagvaarding van Congress te gaan negeren.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 08:00:55 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186411551
Ik zou die lui gewoon opsluiten. Op een bepaald moment zijn er ambtenaren die kiezen voor zichzelf in plaats van voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 08:14:07 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186411628
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 08:00 schreef Ulx het volgende:
Ik zou die lui gewoon opsluiten. Op een bepaald moment zijn er ambtenaren die kiezen voor zichzelf in plaats van voor Trump.
Ja, als de redenatie is "we doen het niet, omdat el presidente het opdraagt zonder een goede reden," ben je wel genoodzaakt lijkt me. Wie gaan daar verder over? Rechters?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 08:33:08 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186411769
Het Huis zelf begreep ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 08:43:01 #19
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186411890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee mijn beste, dat klopt niet. Als je meeneemt dat Mueller's team vol zat met anti-Trump Democraten, en er niks bleef plakken, dan is Trump onschuldig. Niet dat Mueller een verrader is. Niet dat Barr de boel achter heeft gehouden. Niet dat Mueller wel zou hebben gewild maar niet kon. Gewoon onschuldig.
Trump is veel, maar onschuldig zeker niet. Mueller heeft een roadmap aangelegd hoe ze met een president om moeten gaan die het niet zo nauw neemt met de constitutie. Barr acteerde meer als zijn persoonlijke jurist dan als een uitdrager van diezelfde constitutie, met een dagvaarding mbt alle informatie van het onderzoek tot resultaat. Anti-Trump Democraten? Dan heb je je vast en zeker niet verdiept in de manier hoe het er bij zo'n onderzoek aan toe gaat, en welk soort mensen dat er werken. Maar dat kun jij als lemming natuurlijk niet begrijpen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186411929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 01:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

Kan je de democraten ook even opnoemen in het team van Mueller?
Dit zou ik ook wel willen weten.

quote:
Indien melding wordt gemaakt van nieuwsfeiten is deugdelijke onderbouwing een must.
Maar ik ga er maar gewoon weer vanuit dat je hier geen reactie op gaat krijgen. Gewoon, omdat het zijn zoveelste leugen is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 09:08:23 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186412171
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 05:00:31 More stonewalling: The White House will refuse to allow Stephen Miller to testify before the House Oversight Committee about Trump's immigration policies, according to a letter obtained by WaPo. https://t.co/1G95IhFH0K reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186412185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:08 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 05:00:31 More stonewalling: The White House will refuse to allow Stephen Miller to testify before the House Oversight Committee about Trump's immigration policies, according to a letter obtained by WaPo. https://t.co/1G95IhFH0K reageer retweet
Ik ben niet zo goed op de hoogte van de Amerikaanse politiek onder Obama. Is dit ook iets wat de Obama admin wel eens deed?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 09:11:56 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186412226
Volgens mij niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 09:14:44 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186412255
ABCPolitics twitterde op donderdag 25-04-2019 om 03:48:56 "Executive privilege is on the table."White House officials reiterated Wednesday that Pres. Trump has not made a final decision to invoke executive privilege, but insisted it remained a possibility. https://t.co/ogrpqivU97 https://t.co/qqOAIA4EuB reageer retweet
Het lijkt dat het Witte Huis dat hele Congres maar niets vindt. Dit begint echt op een constitutionele crisis te lijken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 09:23:55 #25
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186412406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:09 schreef archito het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed op de hoogte van de Amerikaanse politiek onder Obama. Is dit ook iets wat de Obama admin wel eens deed?
Dat ging meer over het (vermeende) IRS schandaal waarbij er geen bewijs is gevonden dat Obama dat hij zich puur richtte op conservatieve politici (Tea party) De woede van de GOP was voorbarig, hypocriet en onnodig. Bewijzen zijn wél gevonden bij de Trump administratie. En nu probeert Trump de onderzoeken op alle manieren te dwarsbomen. Obstructie dus. En dit is duidelijk te zien. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 09:30:40 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186412506
Shareblue twitterde op woensdag 24-04-2019 om 06:38:00 Trump's promise to drain the swamp is not going well. https://t.co/yZHwuvb1gX reageer retweet
Aardig stukje over de Trump-mensen die achter elkaar door op de vingers worden getikt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 09:42:25 #27
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186412656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 01:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

Kan je de democraten ook even opnoemen in het team van Mueller?
https://www.politifact.co(...)laims-about-Mueller/

quote:
Through public records, we were able to independently confirm that at least 12 people on Mueller’s staff are registered Democrats.

They ones we confirmed are Greg Andres, Rush Atkinson, Ryan Dickey, Michael Dreeben, Kyle Freeny, Andrew Goldstein, Adam Jed, Elizabeth Prelogar, James Quarles, Jeannie Rhee, Brandon Van Grack, and Andrew Weissmann.
En: EXCLUSIVE: NOT A SINGLE LAWYER KNOWN TO WORK FOR MUELLER IS A REPUBLICAN

https://dailycaller.com/2(...)cans-mueller-lawyer/


Maar natuurlijk is dit weer een leugen van mij. Toch? Het kan toch niet zijn dat ik gelijk heb en dat jullie worden voorgelogen?
  donderdag 25 april 2019 @ 09:43:13 #28
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186412661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:30 schreef Ulx het volgende:
Shareblue twitterde op woensdag 24-04-2019 om 06:38:00 Trump's promise to drain the swamp is not going well. https://t.co/yZHwuvb1gX reageer retweet
Aardig stukje over de Trump-mensen die achter elkaar door op de vingers worden getikt.
Een moeras maak je niet leeg door er als een big in te gaan rollen. Zo werkt het dus niet
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 09:46:34 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186412730
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

https://www.politifact.co(...)laims-about-Mueller/
[..]

En: EXCLUSIVE: NOT A SINGLE LAWYER KNOWN TO WORK FOR MUELLER IS A REPUBLICAN

https://dailycaller.com/2(...)cans-mueller-lawyer/

Maar natuurlijk is dit weer een leugen van mij. Toch? Het kan toch niet zijn dat ik gelijk heb en dat jullie worden voorgelogen?
Wel grappig dat je niet weet hoe zo'n team werkt, maar wel denkt dat je wel even weet dat ze fout waren. Feiten zijn feiten, of ze nu door democraten of republikeinen worden gevonden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_186413193
Pence was zo stil:
...Vice President Mike Pence refuses to answer if 1) he regrets using hacked emails during the 2016 campaign & 2) if he pledges not to do so in the next presidential campaign. He walked away upon attempted follow-up....
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 10:15:44 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186413195
Gisteren was de deadline.

JoyceWhiteVance twitterde op donderdag 25-04-2019 om 03:28:23 Important thread on an issue that seems to have gotten lost-Sec’y Mnuchin failed to follow the law that required him to turn over Trump’s tax returns to the Chair of @WaysMeansCmte. Is the GOP willing to throw away the rule of law for Trump? https://t.co/KwJ5EqpfxR reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 10:15:58 #32
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186413200
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wel grappig dat je niet weet hoe zo'n team werkt, maar wel denkt dat je wel even weet dat ze fout waren. Feiten zijn feiten, of ze nu door democraten of republikeinen worden gevonden.
Bovendien, Mueller is een republikein, maar weet drommels goed welk werk hij doet en met welk doel; Namelijk de constitutie. Je komt niet onder een misdaad uit als je alle gezagsdragers en juristen gaat uitzoeken zodat ze van je eigen partij zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186413340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Bovendien, Mueller is een republikein, maar weet drommels goed welk werk hij doet en met welk doel; Namelijk de constitutie. Je komt niet onder een misdaad uit als je alle gezagsdragers en juristen gaat uitzoeken zodat ze van je eigen partij zijn.
Het zou ook een beetje raar zijn als je mensen uit gaat zoeken op basis van party affiliation ipv kwaliteiten natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 10:25:57 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186413371
De GOP ziet een mogelijkheid om tegelijk transgenders te gtazen nemen èn de gezondheidszorg voor die mensen af te pakken. Twee belangrijke speerpunten voor die partij.

kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 04:30:00 The Trump admin is set to propose new rules that would roll back health care protections for transgender people, making it easier for doctors, hospitals and insurance companies to deny them coverage by invoking religious reasons, WaPo reports. https://t.co/oJUiHzWmhW reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 10:39:36 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186413545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het zou ook een beetje raar zijn als je mensen uit gaat zoeken op basis van party affiliation ipv kwaliteiten natuurlijk.
Of zelfs op onvoorwaardelijke gehoorzaamheid zoals in het tegenwoordige Witte Huis.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186413593
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:25 schreef Ulx het volgende:
De GOP ziet een mogelijkheid om tegelijk transgenders te gtazen nemen èn de gezondheidszorg voor die mensen af te pakken. Twee belangrijke speerpunten voor die partij.

kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 04:30:00 The Trump admin is set to propose new rules that would roll back health care protections for transgender people, making it easier for doctors, hospitals and insurance companies to deny them coverage by invoking religious reasons, WaPo reports. https://t.co/oJUiHzWmhW reageer retweet
Het is altijd wel misselijkmakend hoe hard transseksuelen aan de conservatief gristelijke kant gehaat worden ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186413619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het zou ook een beetje raar zijn als je mensen uit gaat zoeken op basis van party affiliation ipv kwaliteiten natuurlijk.
De inhoud van het rapport is duidelijk. De bevindingen met argumenten weerleggen is onmogelijk, daarom richten Trump zijn fans zich op de makers. Ook best begrijpelijk, want het is een tactiek die werkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 25 april 2019 @ 10:48:16 #38
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186413654
https://www.politico.com/(...)ylvania-2020-1288797

De republikeinen beginnen langzaam aan nattigheid te voelen nu ze in het conservatieve zuidwesten een district hebben verloren aan de Dems. En Bernie Sanders komt er ook nog aan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 10:51:10 #39
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186413714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De inhoud van het rapport is duidelijk. De bevindingen met argumenten weerleggen is onmogelijk, daarom richten Trump zijn fans zich op de makers. Ook best begrijpelijk, want het is een tactiek die werkt.
Ik heb Trump nog nooit met een argument op de proppen zien komen. Zijn verdediging is gebaseerd op jij-bakkerij en afbluffen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 10:52:23 #40
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186413730
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is altijd wel misselijkmakend hoe hard transseksuelen aan de conservatief gristelijke kant gehaat worden ja.
Net als in het leger. Ze mogen wel aan het front sneuvelen, maar respect voor die transseksuelen, ho maar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186413740
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:25 schreef Ulx het volgende:
De GOP ziet een mogelijkheid om tegelijk transgenders te gtazen nemen èn de gezondheidszorg voor die mensen af te pakken. Twee belangrijke speerpunten voor die partij.

kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 04:30:00 The Trump admin is set to propose new rules that would roll back health care protections for transgender people, making it easier for doctors, hospitals and insurance companies to deny them coverage by invoking religious reasons, WaPo reports. https://t.co/oJUiHzWmhW reageer retweet
Dat is altijd het nare. Democraten wordt verweten partij van de identity politics te zijn, maar de GOP is er zelf volop mee bezig. Waardoor media en democraten worden gedwongen te reageren, waardoor de GOP weer kan zeggen 'Zie je wel! identity politics! Ze blijven er mee bezig!'.

Gewoon een vooropgesteld plan om het vuurtje brandend te houden. Pest die 0,0001% van de Amerikaanse bevolking: transgenders en de hele natie is er mee bezig.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 25 april 2019 @ 10:58:14 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186413794
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
Het is altijd wel misselijkmakend hoe hard transseksuelen aan de conservatief gristelijke kant gehaat worden ja.
Een gemiddeld topic op Fok! trekt ook al kromme tenen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 25 april 2019 @ 11:00:45 #43
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186413821
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:48 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)ylvania-2020-1288797

De republikeinen beginnen langzaam aan nattigheid te voelen nu ze in het conservatieve zuidwesten een district hebben verloren aan de Dems. En Bernie Sanders komt er ook nog aan.
Lol, Bernie. :') Afro-Amerikaanse vrouwen gaat hij in ieder geval niet meekrijgen. Op het She The People Forum sloeg hij een ontzettend modderfiguur.

Ik denk dat Kolonel Sanders onderschat heeft hoezeer Afro-Amerikanen geobsedeerd zijn door hun eigen huidskleur. Een beetje vaag eromheen lullen gaat niet meer werken.

https://www.bloomberg.com(...)m-for-minority-women

notcapnamerica twitterde op donderdag 25-04-2019 om 01:21:31 People keep asking “how could Bernie show up to a conference about WoC and not be prepared to answer questions about women of color?” The answer is, the same way he went on Univision but refused to answer questions about Latin America.https://t.co/FItoyeFYFV reageer retweet
notcapnamerica twitterde op woensdag 24-04-2019 om 23:12:57 After getting called out for dodging specific questions about minorities, Bernie reminds the audience he "marched with MLK".Audible groans/boos.He wags his finger at them.This is embarrassing.#SheThePeople2020 https://t.co/iOG1FthwLI reageer retweet
pi_186413974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Lol, Bernie. :') Afro-Amerikaanse vrouwen gaat hij in ieder geval niet meekrijgen. Op het She The People Forum sloeg hij een ontzettend modderfiguur.

Ik denk dat Kolonel Sanders onderschat heeft hoezeer Afro-Amerikanen geobsedeerd zijn door hun eigen huidskleur. Een beetje vaag eromheen lullen gaat niet meer werken.

https://www.bloomberg.com(...)m-for-minority-women

notcapnamerica twitterde op donderdag 25-04-2019 om 01:21:31 People keep asking “how could Bernie show up to a conference about WoC and not be prepared to answer questions about women of color?” The answer is, the same way he went on Univision but refused to answer questions about Latin America.https://t.co/FItoyeFYFV reageer retweet
notcapnamerica twitterde op woensdag 24-04-2019 om 23:12:57 After getting called out for dodging specific questions about minorities, Bernie reminds the audience he "marched with MLK".Audible groans/boos.He wags his finger at them.This is embarrassing.#SheThePeople2020 https://t.co/iOG1FthwLI reageer retweet
Ik begrijp dit soort kritiek nooit.

"Democraten zijn slecht want ze doen aan identity politics" en dan "wat een sukkel is Bernie, hij doet niet aan identity politics"
of "Democraten willen de grenzen opengooien" maar ook "Trump's beleid aan de grens is niet wreed, Obama was veel strenger"
  donderdag 25 april 2019 @ 11:17:16 #45
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186414079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Lol, Bernie. :') Afro-Amerikaanse vrouwen gaat hij in ieder geval niet meekrijgen. Op het She The People Forum sloeg hij een ontzettend modderfiguur.

Ik denk dat Kolonel Sanders onderschat heeft hoezeer Afro-Amerikanen geobsedeerd zijn door hun eigen huidskleur. Een beetje vaag eromheen lullen gaat niet meer werken.

https://www.bloomberg.com(...)m-for-minority-women

notcapnamerica twitterde op donderdag 25-04-2019 om 01:21:31 People keep asking “how could Bernie show up to a conference about WoC and not be prepared to answer questions about women of color?” The answer is, the same way he went on Univision but refused to answer questions about Latin America.https://t.co/FItoyeFYFV reageer retweet
notcapnamerica twitterde op woensdag 24-04-2019 om 23:12:57 After getting called out for dodging specific questions about minorities, Bernie reminds the audience he "marched with MLK".Audible groans/boos.He wags his finger at them.This is embarrassing.#SheThePeople2020 https://t.co/iOG1FthwLI reageer retweet
Tuurlijk. Dit deflectie gedrag hebben we in tijdens de midterms ook gezien.Met dezelfde argumenten. Toen ging het voornamelijk om vrouwelijke stemmen, met als gevolg dat de republikeinen het huis verloren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 12:27:27 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186415292
Biden is nu ook officieel in de race.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 12:30:13 #47
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186415331
DIt is wat ik kan vinden nu over Biden:

https://joebiden.com/
''Our best days still lie ahead''





Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 25 april 2019 @ 12:34:29 #48
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186415397
Mooi logo, maar ik geef hem weinig kans verder.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 april 2019 @ 12:38:58 #49
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186415477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Mooi logo, maar ik geef hem weinig kans verder.
Als je het filmpje kijkt, zie je dat hij weer een haartransplantatie heeft gekregen. Biden is de enige die elk jaar als die ouder wordt, meer haar krijgt :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 12:48:46 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186415606
kylegriffin1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:30:15 Chinese-born American citizen Xinyue 'Daniel' Lou, a U.S.-based promoter for the Chinese Communist Party with ties to Cindy Yang, signed a contract last year with the RNC to become an official fundraiser for Trump's reelection, the Miami Herald reports. https://t.co/Tw6cwp5TnI reageer retweet
De shit blijft zich opstapelen. Niet te geloven hoe corrupt Team Trump is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 12:54:28 #51
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186415693
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:38 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Als je het filmpje kijkt, zie je dat hij weer een haartransplantatie heeft gekregen. Biden is de enige die elk jaar als die ouder wordt, meer haar krijgt :P
Hij kan natuurlijk net als Trump een pruik gaan opzetten. Alleen moet hij dan andere lijm gaan gebruiken want van sommige lijmsoorten wordt je knettergek. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 12:55:43 #52
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186415711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:48 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:30:15 Chinese-born American citizen Xinyue 'Daniel' Lou, a U.S.-based promoter for the Chinese Communist Party with ties to Cindy Yang, signed a contract last year with the RNC to become an official fundraiser for Trump's reelection, the Miami Herald reports. https://t.co/Tw6cwp5TnI reageer retweet
De shit blijft zich opstapelen. Niet te geloven hoe corrupt Team Trump is.
Het is dan ook geen wonder dat de Democraten een grassroots campagne voeren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 13:10:21 #53
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186415975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:48 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:30:15 Chinese-born American citizen Xinyue 'Daniel' Lou, a U.S.-based promoter for the Chinese Communist Party with ties to Cindy Yang, signed a contract last year with the RNC to become an official fundraiser for Trump's reelection, the Miami Herald reports. https://t.co/Tw6cwp5TnI reageer retweet
De shit blijft zich opstapelen. Niet te geloven hoe corrupt Team Trump is.
Nou vreselijk dit. Hij heeft een Chinees-Amerikaan in zijn team, wat een monster. :(
  donderdag 25 april 2019 @ 13:11:39 #54
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186416007
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou vreselijk dit. Hij heeft een Chinees-Amerikaan in zijn team, wat een monster. :(
en een corrupte ook nog, dat laat je er even buiten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 13:12:54 #55
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186416034
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 25 april 2019 @ 13:14:57 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186416079

voor de vrolijke noot.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 13:15:51 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186416093
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou vreselijk dit. Hij heeft een Chinees-Amerikaan in zijn team, wat een monster. :(
Eentje die voor de communisten werkt. Ben jij fan van de rooien?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 13:48:53 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186416755
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 13:30:01 Lawmakers in 18 states have introduced bills that would require all presidential candidates and their running mates to release their individual tax returns in order to qualify for the presidential primary ballot.https://t.co/8pgsutHEeq reageer retweet
}>
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 13:57:38 #59
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186416902
Bij CNN is men niet direct laaiend enthousiast over Biden.

  donderdag 25 april 2019 @ 14:01:19 #60
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186416963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bij CNN is men niet direct laaiend enthousiast over Biden.

[ afbeelding ]
je blijft proberen he? Heb je de laatste approval rates van trump al gezien?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186417032
Biden is niks, ja hij is beter dan Trump maar alles is dan ook beter dan Trump.
  donderdag 25 april 2019 @ 14:06:52 #62
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_186417058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Bij CNN is men niet direct laaiend enthousiast over Biden.

[ afbeelding ]
Maar CNN was toch fake news msm sheeple propaganda??? (retorische vraag, je geeft toch nooit ergens antwoord op)
pi_186417114
rgoodlaw twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:02:42 I bet President Trump's lawyers, after release of #MuellerReport, have carefully re-read these highlighted parts of Justice Department's opinion from 2000.👇In reaching conclusion that a sitting President cannot be indicted, the opinion discussed tolling statute of limitations. https://t.co/C8mtPy5RK3 reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is natuurlijk ook nog wel een puntje: als je ervan uitgaat dat een zittende president niet vervolgd kan worden, geldt de wettelijke verjaringstermijn dan nog?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 25 april 2019 @ 14:17:09 #64
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186417214
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:06 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Maar CNN was toch fake news msm sheeple propaganda??? (retorische vraag, je geeft toch nooit ergens antwoord op)
o ja nu je het zegt. :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 15:27:24 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186418154
baltimoresun twitterde op donderdag 25-04-2019 om 13:17:55 BREAKING: The FBI is raiding Baltimore City Hall and the home of Mayor Catherine Pugh https://t.co/ZniCAoGqFw reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 16:05:08 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186418902
Jammer dat Biden niet tegen zichzelf in bescherming is genomen
pi_186419265
LisPower1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 18:15:41 Fox host accidentally admits that Russian interference cost Democrats the election. (I really hope Trump was watching.) FRANCIS: Democrats "care about Russia now because it cost them an election." https://t.co/lfm6nVBdf1 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 16:26:09 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186419303
Maar in ruil daarvoor beschermt Trump het leger tegen de transseksuelen.

thehill twitterde op donderdag 25-04-2019 om 04:40:07 Supreme Court rules in favor of business seeking to block class action lawsuit from employee https://t.co/ZsnHZBfC1A https://t.co/cVUN6UxZFW reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:25:39 #69
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186420333
Weer wat peilingen:

2020 National Democratic Primary:

Biden 24% Sanders 15% Buttigieg 7% Harris 6% O'Rourke 6% Warren 5% Booker 3% Castro 1% Klobuchar 1% Gillibrand 1% Hickenlooper 1% Bullock 1% Yang 1% Ryan 1%
@Reuters/@Ipsos 4/17-23

Biden 27% Sanders 20% Buttigieg 8% Harris 8% Warren 6% O'Rourke 4% Booker 2% Hickenlooper 2% Klobuchar 1% de Blasio 1%
@MonmouthPoll 4/11-15

Biden 30% Sanders 24% Buttigieg 9% Harris 8% Warren 7% O'Rourke 6% Booker 4% Klobuchar 2% Yang 2% Inslee 1% Hickenlooper 1% Castro 1% Gillibrand 1% Gabbard 1% Ryan 1% Bullock 0% Delaney 0%
@MorningConsult 4/15-21

Biden 27% Sanders 16% Harris 7% O'Rourke 7% Warren 4% Booker 2% Buttigieg 2% Hickenlooper 2% Castro 1% Gabbard 1% Gillibrand 1% Inslee 1% Klobuchar 1% Yang 1% Delaney 0% Williamson 0%
@USCDornsife/@latimes 3/15-4/15

2020 National Republican Primary:

Trump 60% Pence 10% Haley 5% Kasich 4% Flake 1% Dimon 1% Weld 1%
@Reuters/@Ipsos 4/18-19

Trump 78% Weld 7%
@MorningConsult/@Politico 4/19-21
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:35:39 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186420496
Wie zijn die idioten die nog op Sander/Biden stemmen :')
pi_186420536
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:24 schreef Kijkertje het volgende:
LisPower1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 18:15:41 Fox host accidentally admits that Russian interference cost Democrats the election. (I really hope Trump was watching.) FRANCIS: Democrats "care about Russia now because it cost them an election." https://t.co/lfm6nVBdf1 reageer retweet
Fox News is journalistiek gezien wel degelijk als je de opiniemakers en fox and friends eraf trekt.
pi_186420691
Waarom wil een opa van 76 nog president worden
  donderdag 25 april 2019 @ 17:57:13 #73
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186420831
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:48 schreef MCH het volgende:
Waarom wil een opa van 76 nog president worden
Ik heb dat filmpje een paar keer bekeken. Biden is een man van het centrum. Maar in het filmpje probeert hij vooral de racismekaart te trekken en de anti-Trump te spelen. Hij schuift behoorlijk op naar links en het veld is daar al zo druk.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_186420900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:35 schreef Hexagon het volgende:
Wie zijn die idioten die nog op Sander/Biden stemmen :')
Politieke nitwits die alleen die twee namen kennen en Biden of Sanders noemen als ze wordt gevraagd op wie ze gaan stemmen.

In Nederland stikt het ook van dat soort figuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 18:01:09 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186420903
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-04-2019 om 15:30:00 Fox News senior judicial analyst Judge Andrew Napolitano on Trump: "Ordering obstruction to save himself from the consequences of his own behavior is unlawful, defenseless and condemnable." https://t.co/7PEo55Mh2p reageer retweet
Op Fox. Benieuwd of Trump nog met dit ultralinkse bolwerk wil praten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 18:40:09 #76
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186421467
Dit is ook weer een leuke move van Trump:

quote:
BEIJING — North Korea issued a $2 million bill for the hospital care of comatose American Otto Warmbier, insisting that a U.S. official sign a pledge to pay it before being allowed to fly the University of Virginia student from Pyongyang in 2017.

The presentation of the invoice — not previously disclosed by U.S. or North Korean officials — was extraordinarily brazen even for a regime known for its aggressive tactics.

But the main U.S. envoy sent to retrieve Warmbier signed an agreement to pay the medical bill on instructions passed down from President Trump, according to two people familiar with the situation. They spoke on the condition of anonymity because they were not authorized to discuss the matter publicly.

https://www.washingtonpos(...)f808c9cfb_story.html
2 miljoen betalen aan Noord Korea dus. Voor een Amerikaans staatsburger gemarteld door het regime aldaar.

In sommige landen zouden ze dat verraad noemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 18:52:28 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186421677
Bij Iran ging het nog om geld van Iran zelf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 18:59:54 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186421811
Nog wat pollinfo.

Redistrict twitterde op woensdag 24-04-2019 om 17:25:44 Trump approval rating in Oct. '18 NBC/WSJ poll among...Men without college degrees: 64%Women w/ college degrees: 27%2018 turnout rate (per new Census data) among eligible...Men without college degrees: 44%Women w/ college degrees: 69%Story of the midterms. reageer retweet
Redistrict twitterde op woensdag 24-04-2019 om 18:37:05 Overall, per Census, the college degree+ share of the electorate rose from 39.6% in '16 to 43.4% in '18 - a shift that meaningfully benefited Dems. The return of non-college voters to the electorate in '20 - specifically white men - is Trump's only path to a second term. reageer retweet
En dat was in November al duidelijk. Hoe moet Trump voorkomen dat vrouwen gaan stemmen? De negertjes zijn met gerrymandering wel tegen te houden, maar vrouwen-met-opleiding wonen niet bij elkaar in een getto.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 april 2019 @ 19:11:28 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186422046
En een leuk stuk over het toenemende geraaskal van Trump op twitter sinds het rapport is uitgekomen. Er is een significante toename in bullshit en wartaal van hem sinds Pasen.

https://www.vox.com/platf(...)ller-report-unhinged
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:43:18 #80
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186424425
Interessant om te lezen.

The New Yorker
Washington Man
He transformed himself from public servant to rich lobbyist. When the financial crisis hit, he remembered who he was.

By George Packer
October 22, 2012

https://www.newyorker.com/magazine/2012/10/29/washington-man

apjvalk twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:08:58 Wie Joe Biden echt wil begrijpen, moet The Unwinding van George Packer lezen. Packer vertelt het verhaal van een oud-medewerker, die zijn vertrouwen in politiek (en Biden) verloor. Hier deels te lezen: https://t.co/zR8lu24xWM reageer retweet
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_186425392
De race word dus waarschijnlijk Sanders vs Biden zowat een kopie van de vorige primaries.
Kan wederom een spannende race worden maar ik zie beiden niet winnen van Trump.
Biden is toch het gezicht van de oude garde en dat is iets wat beide kampen niet terug willen zien in een president.
Sanders is denk ik te radicaal voor de gematigden en staat gewoon bekend als een socialist (iets dat hij hardnekkig probeert te verbergen). Ik denk niet dat de gematigde Amerikaan warmloopt voor een marxist die als persoon ook erg zwak is.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:38:41 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186426132
Ik denk niet dat Biden zo sterk staat als Hillary in 2016
pi_186426202
Ik denk dat debiele hyperbolen als 'marxist' niet thuis horen hier.

Tenzijn je geen donder weet van geschiedenis en daar trots op bent.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:44:50 #84
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186426282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Chivaz het volgende:
De race word dus waarschijnlijk Sanders vs Biden zowat een kopie van de vorige primaries.
Kan wederom een spannende race worden maar ik zie beiden niet winnen van Trump.
Biden is toch het gezicht van de oude garde en dat is iets wat beide kampen niet terug willen zien in een president.
Sanders is denk ik te radicaal voor de gematigden en staat gewoon bekend als een socialist (iets dat hij hardnekkig probeert te verbergen). Ik denk niet dat de gematigde Amerikaan warmloopt voor een marxist die als persoon ook erg zwak is.
Ben benieuwd wie het derde wiel aan de wagen gaat worden.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:48:18 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186426372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Chivaz het volgende:
De race word dus waarschijnlijk Sanders vs Biden zowat een kopie van de vorige primaries.
Kan wederom een spannende race worden maar ik zie beiden niet winnen van Trump.
Biden is toch het gezicht van de oude garde en dat is iets wat beide kampen niet terug willen zien in een president.
Sanders is denk ik te radicaal voor de gematigden en staat gewoon bekend als een socialist (iets dat hij hardnekkig probeert te verbergen). Ik denk niet dat de gematigde Amerikaan warmloopt voor een marxist die als persoon ook erg zwak is.
Nou ja, Biden of Sanders vs Trump zijn hoe dan ook bejaarden tegen elkaar. Dat je hoopt dat Trump van beide van deze wint en daarom ook denkt dat hij wint vind ik zowel bizar vanuit het idee dat je hoopt dat een dergelijk liegende en anti-democratische persoon wint (en dan bedoel ik niet tegen de Democraten he, maar tegen democratie, gezien zijn afbraak van instituties en verheerlijking van despoten als Putin, Kim Jong Un) als dat dan ook maar een gegeven is dat hij wint, want hiervoor worden niet echt sterke argumenten gegeven.
Zo is Sanders geen marxist, maar een sociaal-democraat.

Nu sta ik zelf vrij ver van sociaal-democraten, maar anti-democraten hoop ik echt helemaal nooit van dat ze winnen. Misschien als ik zelf een extreem rijke oligarch was ofzo.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:51:13 #86
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186426438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, Biden of Sanders vs Trump zijn hoe dan ook bejaarden tegen elkaar. Dat je hoopt dat Trump van beide van deze wint en daarom ook denkt dat hij wint vind ik zowel bizar vanuit het idee dat je hoopt dat een dergelijk liegende en anti-democratische persoon wint (en dan bedoel ik niet tegen de Democraten he, maar tegen democratie, gezien zijn afbraak van instituties en verheerlijking van despoten als Putin, Kim Jong Un) als dat dan ook maar een gegeven is dat hij wint, want hiervoor worden niet echt sterke argumenten gegeven.
Zo is Sanders geen marxist, maar een sociaal-democraat.
Sanders is geen marxist, maar ook geen sociaaldemocraat. Gewoon een socialist, uiteraard de democratische variant. Een soort combi tussen de SP en GL.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 25 april 2019 @ 22:03:54 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186426733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Sanders is geen marxist, maar ook geen sociaaldemocraat. Gewoon een socialist, uiteraard de democratische variant. Een soort combi tussen de SP en GL.
Dit zie ik als wat semantisch marginaal gedoe. Belangrijk hierin is dat hij democraat is denk ik; waar ik Trump als anti-democraat zie. Los van je economische voorkeuren is het denk ik van het grootste belang dat persoon gekozen wordt die voor democratie is.

Je ziet het trouwens niet alleen bij Trump, maar in den brede bij de Republikeinen. Om enkele zaken te benoemen:

- McConnell wilde geen gezamelijk statement ondertekenen tegen Russische inmeningen voor de verkiezingen van 2016 (nog voordat de hacks bekend waren als ik me niet vergis)
- Republikein hanteren de Haster Rule in het Huis van Afgevaardigden als ze daar de meerderheid hebben (de laatste decennia dus bijna altijd), waarbij alles wat een kans heeft om wetgeving te worden geen stem krijgt, tenzij de republikeinen zelf ook in meerderheid voor zijn, waarmee ze dus wetgeving blokkeren waarmee de meerderheid voor zou stemmen.
- Republikeinen hebben in 2016 in North Carolina het governorship verloren, maar hadden in de transitie nog wel het Huis, Senaat als Governor. Na het verlies hebben ze de governor gestript van macht, omdat het een Democraat was.
- Republikeinen stonden in 2018 in ettelijke staten voor dezelfde positie en hebben ditzelfde gedaan.
- Het ging hen hier met name om dat de gerrymandering die ze gepleegd hebben niet ongedaan gemaakt kon worden.
- Republikeinen worden voor zover ik weet elk jaar herhaaldelijk op de vingers getikt door rechters omdat ze raciaal gerrrymanderen. Zeg wat je wil over voter ID, maar opzettelijk zwarten een kleinere stem geven lijkt me niet ok, jou wel?
- Republikeinen voeren in het Huis alleen maar showtjes op. De Nunes memo was bv. pure spin om de anti-democratische president te beschermen.

Ik kan zo wel doorgaan.

De afweging tussen even sociaal-democratisch beleid of anti-democratisch is voor mij als burger echt een heel simpele, waarbij het qua wetgeving niet socialistisch* kan worden, vanwege de filibuster in de Senaat en dat de democraten nooit genoeg senatoren verzamelen voor socialistisch* beleid. Tenzij het heel gek loopt.

*) Whatever voor jou dan socialistisch ipv sociaal-democratisch is.

Ik snap gewoon echt niet wat je op het moment ziet in de republikeinse partij. Vroeger kon ook ik wel twijfelen tussen kandidaten. De 1e Bush vond ook ik best een goede president bijvoorbeeld. Maar tegenwoordig is het alleen obstructie, machtsbehoud/-uitbouw, partijdige rechters, nep-oversight (Benghazi vs Trump), daadwerkelijk partijdige media met geladen taalgebruik en doen alsof de andere kant gek is.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 25-04-2019 22:18:14 ]
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 23:32:33 #88
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186428810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk niet dat Biden zo sterk staat als Hillary in 2016
Sanders begint nu ook echter flink tegenwind te krijgen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 23:33:38 #89
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186428830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Sanders is geen marxist, maar ook geen sociaaldemocraat. Gewoon een socialist, uiteraard de democratische variant. Een soort combi tussen de SP en GL.
Hardly. Sanders schermt constant met een economisch en sociaal model a la Scandinavie, een regio waar nog nooit een SP of GL geregeerd heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_186429459
Trump administration pushes for quick action to raise debt limit
quote:
Top White House officials are imploring key Republicans to move quickly and raise the debt ceiling, four people briefed on the discussions said, concerned that a prolonged impasse could raise the chances of a misstep that damages the economy later this year.

The requests have taken on new urgency because other budget discussions with Capitol Hill have broken down, leaving policymakers at a loss for ways to avoid a pileup of dangerous deadlines in September that could affect the stock market, labor market and economic growth.

Acting chief of staff Mick Mulvaney has played a major role in communicating the desire, and it’s shared broadly by many Republicans on Capitol Hill, according to the people briefed on the discussions, who spoke on the condition of anonymity to describe private deliberations.

But the effort appears to be getting little traction so far, in part because some Democrats are insisting that any debt ceiling deal come as part of a package of changes that raises spending levels after October. The White House has sent mixed signals as to whether it would support raising spending caps, and Democrats have asked for firm commitments before they will proceed.

“I don’t see some up there letting go, just getting the debt limit out of the way completely by itself,” said William Hoagland, a Republican and former staff director on the Senate Budget Committee. He said, though, that both parties would benefit if they resolved the issue as soon as possible.

There has even been some discussion of trying to add a debt ceiling increase to a major disaster-aid bill that has stalled on Capitol Hill. It’s unclear whether that approach could prove viable, but its consideration reflects the administration’s urgency to find some vehicle to get a debt ceiling increase through Congress. In 2011 and 2013, the government nearly breached a debt ceiling deadline because lawmakers and the Obama administration were locked in a tense standoff over other budget issues. At the time, Donald Trump cheered on GOP opposition to raising the debt ceiling, but he has largely backed down from that approach since his inauguration.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186429570
Judges Rule Michigan’s Congressional Districts Are Unconstitutionally Gerrymandered, Order Them Redrawn
quote:
A panel of three federal judges ruled on Thursday that 34 congressional and state legislative districts in Michigan are extreme partisan gerrymanders and unconstitutional. The judges ordered state lawmakers to redraw maps in time for elections in 2020.

The panel wrote that it was joining “the growing chorus of federal courts” that have held that drawing districts to unfairly favor the party in power is unconstitutional. The judges said the maps violated Democratic voters’ constitutional rights.

But the impact of the ruling ultimately will turn on an opinion by the Supreme Court, which is weighing decisions in two other partisan gerrymander cases involving congressional districts in North Carolina and Maryland. The high court’s decision in those cases, expected by the end of June, could reinforce the Michigan ruling, force alterations to it, or even overrule it entirely.

The 146-page Michigan opinion, joined by two judges named to the bench by President Clinton and one named by President George H.W. Bush, made a pointed and passionate argument to the justices for action to outlaw at least some partisan gerrymanders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186429956
U.S. judge in Washington state blocks new Trump abortion rule

The lawsuits said the rules were a transparent attack on Planned Parenthood and would curb access to contraception and breast and cervical cancer screening.
quote:
A federal judge in Washington state has blocked new Trump administration rules that could cut off federal funding for health care providers who refer patients for an abortion.

The Washington attorney general’s office said Thursday that Judge Stanley Bastian in Yakima granted the injunction following about three hours of argument in a case brought by the state and abortion rights groups. The ruling came two days after a federal judge in Oregon said he intended to at least partially block the rules.

The lawsuits said the administration’s new rules were a transparent attack on Planned Parenthood and would curb access to care such as contraception and breast and cervical cancer screening for millions of low-income people.

A coalition of states announced in March that they would sue to block the rule, which would steer millions of dollars from the federal family planning program -- Title X -- away from providers such as Planned Parenthood, which performs abortions, and toward health care providers with religious affiliations. Critics decried the policy as a "gag rule," while the president’s conservative base cheered it.

The new policy, announced in February, requires providers who receive federal funding to have “clear financial and physical separation” from abortion providers, essentially preventing organizations like Planned Parenthood that use non-federal dollars to provide abortions from receiving Title X funding for their other programs. Federal regulations already bar federal dollars from being spent on abortions.

The new Trump administration policy also bars providers from referring patients for abortions.

Title X is the nation's only federal program solely focused on family planning, costing taxpayers $286 million last year. It funds access to contraceptive services, supplies and counseling, prioritizing care for low-income families.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 april 2019 @ 01:14:53 #93
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186430067
Damn' ik ben zelden nog geschokt, maar dit is toch wel bijzonder zieke shit. Deze gek is onlangs binnengehaald als zijnde een of andere oorlogsheld, blijkt dus gewoon een psychopatische moordenaar in uniform te zijn.

quote:
Before the 2017 deployment, Chief Gallagher ordered a hatchet and a hunting knife, both handmade by a SEAL veteran named Andrew Arrabito with whom he had served, text messages show. Hatchets have become an unofficial SEAL symbol, and some operators carry and use them on deployments. Chief Gallagher told Mr. Arrabito in a text message shortly after arriving in Iraq, “I’ll try and dig that knife or hatchet on someone’s skull!”

On the morning of May 4, 2017, Iraqi troops brought in an Islamic State fighter who had been wounded in the leg in battle, SEALs told investigators, and Chief Gallagher responded over the radio with words to the effect of “he’s mine.” The SEALs estimated that the captive was about 15 years old. A video clip shows the youth struggling to speak, but SEAL medics told investigators that his wounds had not appeared life-threatening.

A medic was treating the youth on the ground when Chief Gallagher walked up without a word and stabbed the wounded teenager several times in the neck and once in the chest with his hunting knife, killing him, two SEAL witnesses said.
https://www.nytimes.com/2(...)s-crimes-of-war.html

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 26-04-2019 01:24:12 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_186430705
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 06:46:31 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186431231
jjouvenal twitterde op donderdag 25-04-2019 om 21:15:32 BREAKING: Federal judge agrees to release Coast Guard Lt. Christopher Hasson, who was accused of plotting terror attack by federal prosecutors. Judge says govt. has not charged him with terrorism and murder and doesn’t plan to, so no grounds to hold. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 06:51:52 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186431246
AltUSPressSec twitterde op donderdag 25-04-2019 om 04:26:44 Barr is joining Russian spy Maria Butina in requesting she be sent home to Moscow without serving her sentence. Butina is a key witness in dozens of crimes, who claimed that she was the channel for Russia approving the American SECRETARY OF STATE.https://t.co/TjQIG17pim reageer retweet
Link in tweet.

Blijkbaar wil iemand niet dat ze gehoord gaat worden door het Huis. Ik vraag me verder af of Poetin haar laat leven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186431377
zit er tussen nu en Trump z'n eventuele herverkiezing eigenlijk een dag of misschien een kwartiertje tussen waarin hij eventjes president-af is en ze 'm kunnen afvoeren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 08:06:34 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186431637
Ik geloof Trump.

rebeccaballhaus twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 03:30:25 Trump on Hannity says Attorney General Bill Barr after receiving the Mueller report "made a decision right on the spot” that the president hadn’t obstructed justice. reageer retweet
Hoewel, Barr nam die beslissing misschien wel voordat hij de baan had.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 08:19:58 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186431775
Torturegate is wel een dingetje.

NK gooit Warmbier in de cel.
NK leider laat Warmbier in coma slaan.
Kim stuurt de VS een rekening
Trump geeft Kim een paar miljoen.
Warmbier komt als kasplantje terug en sterft.
Trump wordt verliefd op Kim.

Trump is een beroerde onderhandelaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:33:53 #100
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186431906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:06 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof Trump.

rebeccaballhaus twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 03:30:25 Trump on Hannity says Attorney General Bill Barr after receiving the Mueller report "made a decision right on the spot” that the president hadn’t obstructed justice. reageer retweet
Hoewel, Barr nam die beslissing misschien wel voordat hij de baan had.
Ik denk dat Barr die baan heeft, omdat hij die beslissing genomen heeft.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:50:27 #101
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186432065
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is ook weer een leuke move van Trump:
[..]

2 miljoen betalen aan Noord Korea dus. Voor een Amerikaans staatsburger gemarteld door het regime aldaar.

In sommige landen zouden ze dat verraad noemen.
2 miljoen dokken voor een lijk. Daar zal hij nog vaak aan worden herinnerd tijdens de campagne.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:53:27 #102
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186432086
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Sanders is geen marxist, maar ook geen sociaaldemocraat. Gewoon een socialist, uiteraard de democratische variant. Een soort combi tussen de SP en GL.
Als de VS zo sterk gekant is tegen socialisme, waarom is hij dan zo populair?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 08:54:07 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186432095
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

2 miljoen dokken voor een lijk. Daar zal hij nog vaak aan worden herinnerd tijdens de campagne.
You bet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 08:55:51 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186432115
kurteichenwald twitterde op donderdag 25-04-2019 om 20:59:24 I just saw a Bernie supporter say that Biden is too old to run for president.Biden is younger than Bernie. 🤣 reageer retweet
:P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186432233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:19 schreef Ulx het volgende:
Torturegate is wel een dingetje.

NK gooit Warmbier in de cel.
NK leider laat Warmbier in coma slaan.
Kim stuurt de VS een rekening
Trump geeft Kim een paar miljoen.
Warmbier komt als kasplantje terug en sterft.
Trump wordt verliefd op Kim.

Trump is een beroerde onderhandelaar.
Dit was ik dan al weer vergeten 8)7 :

...
Remember Trump saying earlier this year that Kim Jong Un denied having anything to do with torture/death of Kim Jong Un, and he believed him?
Check out this wow scoop by @annafifield. North Korea issued a $2 million bill to US for care of Otto ..
pi_186432857
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

2 miljoen dokken voor een lijk. Daar zal hij nog vaak aan worden herinnerd tijdens de campagne.
Dan zegt hij toch gewoon dat het fake news is.
  vrijdag 26 april 2019 @ 09:51:40 #107
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186432911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 09:47 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dan zegt hij toch gewoon dat het fake news is.
Mijn demente tante zegt ook elke keer hetzelfde. Op gegeven moment trappen ze hier niet meer in.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186433029
Ach, die 2 miljoen kunnen ze missen, en de familie was vanzelfsprekend heel blij.
En nog wat mensen “teruggekregen” voor dat geld.

Alleen Kim heeft het in zijn eigen zak gestoken of wapentuig gefabriceerd.
Niks voor zijn volk.
Trump liet zich chanteren plus “ geloofde” Kim, dat ie niks wist. Dát maakt mij mad.

Trouwens George Conway is trending op twitter met “Deranged Donald”.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 10:53:19 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186433861
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 april 2019 @ 11:54:29 #110
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_186435014
https://www.theatlantic.c(...)tion-warfare/379880/

Een oudje, maar heel relevant. Zo aan het einde het artikel kwam ik dit stuk tegen.

"Ultimately, many people in Russia and around the world understand that Russian political parties are hollow and Russian news outlets are churning out fantasies. But insisting on the lie, the Kremlin intimidates others by showing that it is in control of defining ‘reality.’ This is why it’s so important for Moscow to do away with truth. If nothing is true, then anything is possible."

Een aantal vragen op meta-niveau; In hoeverre kunnen we bovenstaande tactieken vergelijken met de onzin die bepaalde lieden hier dagelijks komen spuien? Is er een relatie tussen de twee? Zijn de lieden zich ervan bewust dat ze deze tactieken toepassen?

Ik ben benieuwd wat voor licht POL hierover kan schijnen.
Op het scherp van de snede.
pi_186435042
quote:
Inderdaad. White supremacy lijkt de nieuwste alt-left dogwhistle.
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt als white supremacist bestempeld, zelfs niet-blanken.
Tegen alles "racist!!" roepen lijkt niet meer het gewenste effect te hebben, dit zal wel de nieuwe term zijn.
pi_186435064
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad. White supremacy lijkt de nieuwste alt-left dogwhistle.
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt als white supremacist bestempeld, zelfs niet-blanken.
Tegen alles "racist!!" roepen lijkt niet meer het gewenste effect te hebben, dit zal wel de nieuwe term zijn.
Wat is "Alt-left"? :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186435093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad. White supremacy lijkt de nieuwste alt-left dogwhistle.
Iedereen die een afwijkende mening heeft wordt als white supremacist bestempeld, zelfs niet-blanken.
Tegen alles "racist!!" roepen lijkt niet meer het gewenste effect te hebben, dit zal wel de nieuwe term zijn.
Wat is dit nu weer voor onzin? :') Het is gewoon een feit dat een aantal republikeinse politici white surpremacist zijn hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186435158
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat is "Alt-left"? :)
Hetzelfde als alt-right, maar dan links!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186435265
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hetzelfde als alt-right, maar dan links!
Communistische incels?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186435336
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Communistische incels?
Weet ik veel, ik doe ook maar mijn best. Trouwens, alt-right bestaat niet eens, is gewoon een modewoordje verzonnen door de alt-left.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:18:03 #117
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186435376
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hetzelfde als alt-right, maar dan links!
Simpele deflectie dus. Zolang ze maar kunnen blijven roepen dat ALLES wat zich tegen rechts criminalisme keert een naam kan worden gegeven (Alt-left, Gutmensch, Policor, sneeuwvlokje en andere zelfverzonnen "koosnaampjes" ) voelen deze relschoppers zich sterk. Negeer deze handlangers.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:18:54 #118
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186435388
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik doe ook maar mijn best. Trouwens, alt-right bestaat niet eens, is gewoon een modewoordje verzonnen door de alt-left.
:')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:18:55 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186435389
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor onzin? :') Het is gewoon een feit dat een aantal republikeinse politici white surpremacist zijn hoor.
Machine Learning is een linkse hobby ;( .
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:19:31 #120
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186435396
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Machine Learning is een linkse hobby.
Robots are communists confirmed!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:20:00 #121
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186435402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Robots are communists confirmed!
en de wereld is plat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:26:40 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186435519
https://www.politico.com/(...)eller-report-1289868

Zijn vrienden nu zeggen nu dat hij zijn rubberen waffel moet houden over het Mueller rapport.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 12:39:04 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186435777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:26 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)eller-report-1289868

Zijn vrienden nu zeggen nu dat hij zijn rubberen waffel moet houden over het Mueller rapport.
En de Dems de mogelijkheid geven de discussie te bepalen? Zijn base, of wat over is gebleven, zouden dat kunnen opvatten als zwakte. Janken en schreeuwen en huilebalken en stampvoeten zien zij als een teken van kracht.
Ik verwacht dat Trump voor het einde van de dag nog losgaat over Warmbier. Hij kan nu eenmaal niets anders. Hij is obsessief-compulsief.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 13:28:56 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186436622
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 13:12:21 No money was paid to North Korea for Otto Warmbier, not two Million Dollars, not anything else. This is not the Obama Administration that paid 1.8 Billion Dollars for four hostages, or gave five terroist hostages plus, who soon went back to battle, for traitor Sgt. Bergdahl! reageer retweet
Voorspelbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 13:35:43 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186436722
Hij ontkent trouwens niet dat er een overeenkomst tot betalen van 2 miljoen was. Misschien deed hij bij Kim ook gewoon hetzelfde als bij zijn leveranciers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 april 2019 @ 13:49:23 #126
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186436977
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 13:52:18 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186437053
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 13:32:40 “President Donald J. Trump is the greatest hostage negotiator that I know of in the history of the United States. 20 hostages, many in impossible circumstances, have been released in last two years. No money was paid.” Cheif Hostage Negotiator, USA! reageer retweet
Cheif!

Hij is weer in paniek. Volgens mij heeft hij gewoon elke keet betaald.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186437194
Bestaat er überhaupt zoiets als een Chief Hostage Negotiator van de USA of bedoelt hij dan gewoon zichzelf die dit over zichzelf zegt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 14:05:53 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186437277
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
Bestaat er überhaupt zoiets als een Chief Hostage Negotiator van de USA of bedoelt hij dan gewoon zichzelf die dit over zichzelf zegt?
Good greif, ik heb daar nog neits over gehoord.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 april 2019 @ 14:10:44 #130
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186437336
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 13:52 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 13:32:40 “President Donald J. Trump is the greatest hostage negotiator that I know of in the history of the United States. 20 hostages, many in impossible circumstances, have been released in last two years. No money was paid.” Cheif Hostage Negotiator, USA! reageer retweet
Cheif!

Hij is weer in paniek. Volgens mij heeft hij gewoon elke keet betaald.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 15:20:22 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186438454
VaughnHillyard twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:31:16 Vice President Mike Pence refuses to answer if 1) he regrets using hacked emails during the 2016 campaign & 2) if he pledges not to do so in the next presidential campaign. He walked away upon attempted follow-up. https://t.co/l2TficTFn2 reageer retweet
Handpicked by Manafort.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186438907
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 13:52 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 13:32:40 “President Donald J. Trump is the greatest hostage negotiator that I know of in the history of the United States. 20 hostages, many in impossible circumstances, have been released in last two years. No money was paid.” Cheif Hostage Negotiator, USA! reageer retweet
Cheif!

Hij is weer in paniek. Volgens mij heeft hij gewoon elke keet betaald.
Ook altijd dat spreken in overdrijvingen :')

Greatest in het history of the world!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186440645
cspan twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 15:47:43 President Trump: "I’m a student of history. I see what you get when you fire people and it's not good. But there would have been nothing wrong with firing him. Legally I had absolute right to fire him, but I never told Don McGahn to fire Mueller." https://t.co/BdFUrwg7pe reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 april 2019 @ 17:32:57 #134
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_186440769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 13:52 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 13:32:40 “President Donald J. Trump is the greatest hostage negotiator that I know of in the history of the United States. 20 hostages, many in impossible circumstances, have been released in last two years. No money was paid.” Cheif Hostage Negotiator, USA! reageer retweet
Cheif!

Hij is weer in paniek. Volgens mij heeft hij gewoon elke keet betaald.
Klinkt als een uitspraak van David Dennison.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 17:35:44 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186440803
Trump kiest altijd de aanval als verdediging. Dus lijkt me dat hij gewoon een bedrag heeft beloofd omdat hij zo reageert. Binnenkort komen hij of de trollen wel aan met:"Ja maar hij moest iets doen" en de rest van de riedel die ze elke keer afsteken. Same shit, different day.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 17:40:04 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186440856
Mee eens. Trap die lui die weigeren de cel in.

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 17:35:05 House Oversight's Rep. Robin Kelly says that she agrees with remarks from a fellow Dem lawmaker that the House should be putting Trump admin officials in jail if they defy subpoenas. Rep. Kelly also advocates for fining members. https://t.co/ZOR9D4clO9 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186440857
quote:
The Kansas Supreme Court has ruled that the state’s constitution protects abortion rights, blocking a 2015 Kansas law that banned a second-trimester abortion procedure.

Judges ruled Friday morning that the Kansas protections of the “right of personal autonomy” means state law cannot abridge the right “to control one’s own body, to assert bodily integrity, and to exercise self-determination. This right allows a woman to make her own decisions regarding her body, health, family formation and family life — decisions that can include whether to continue a pregnancy.”

The ruling found that Kansas protections could potentially override any federal restrictions on abortion, a finding that could pave the way for legal challenges to abortion laws in other states that are trying to strictly control the procedures. The ruling comes as more than 11 states across the Midwest and south have been passing laws that ban abortion procedures after six weeks — often before women even know they are pregnant.

The court’s ruling in Kansas was seen as a win for abortion rights supporters, as more groups turn to the courts to support federally backed abortion rights protected by Roe vs Wade.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 26 april 2019 @ 17:47:48 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186440966
Waar bemoeit men zich mee? Laat iedereen dat lekker voor zichzelf beslissen! Ik heb dat nooit begrepen. Als je het zelf zo belangrijk vindt dat je geen abortus doet, no matter what, dan doe je geen abortus. Maar nee het moet en zal voor een ander bepaald worden. Minder overheid, behalve dan voor abortus, immigranten, homo's etc. Mensen vinden het maar wat belangrijk om de keuzevrijheid van een ander te beperken om iets wat niet eens bewezen is (God).
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 april 2019 @ 18:55:33 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186442016
jimsciutto twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 15:43:40 “I’m a young vibrant man” - @realDonaldTrump just now. reageer retweet
Nou Trumpfans, vertellen jullie maar waarom dit waar is. Of liegt Trump hier?

Ik ga nu schaterlachend naar de kroeg, ik lees de antwoorden later wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:17:29 #140
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186442464
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:47 schreef Vis1980 het volgende:
Waar bemoeit men zich mee? Laat iedereen dat lekker voor zichzelf beslissen! Ik heb dat nooit begrepen. Als je het zelf zo belangrijk vindt dat je geen abortus doet, no matter what, dan doe je geen abortus. Maar nee het moet en zal voor een ander bepaald worden. Minder overheid, behalve dan voor abortus, immigranten, homo's etc. Mensen vinden het maar wat belangrijk om de keuzevrijheid van een ander te beperken om iets wat niet eens bewezen is (God).
Omdat een aanzienlijk deel van die mensen het daadwerkelijke moord vinden, vinden ze het wel de zaak van de overheid dat te verbieden.

Dat snap ik wel... Naja, niet dat ze het zien als moord, maar dat als je het ziet als moord je voor een verbod bent.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:19:14 #141
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186442496
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Omdat een aanzienlijk deel van die mensen het daadwerkelijke moord vinden, vinden ze het wel de zaak van de overheid dat te verbieden.

Dat snap ik wel... Naja, niet dat ze het zien als moord, maar dat als je het ziet als moord je voor een verbod bent.
Ik vraag mij af of diezelfde mensen zich wel eens hebben afgetrokken.

Edit: na deze opmerking is er meer dan 12 uur niet meer gepost. Voor de zekerheid, ik wil niet weten of ze masturberen, maar aangeven dat ze daarmee ook potentiële levens om zeep helpen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vis1980 op 27-04-2019 08:29:40 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:22:14 #142
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186452740
Jeremy Corbyn wil niet dineren met Trump. :') Nou daar boft Donald mee. Lijkt mij moeilijk om aan 1 tafel te zitten, als vader van een Joodse dochter, met een racistische antisemiet die de daders van een dodelijke aanslag op Joodse atleten eert met een kransenlegging.

https://www.telegraaf.nl/(...)gert-diner-met-trump

https://www.elsevierweekb(...)-terroristen-637657/
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 april 2019 @ 09:55:43 #143
862 Arcee
Look closer
pi_186453069
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
Bestaat er überhaupt zoiets als een Chief Hostage Negotiator van de USA of bedoelt hij dan gewoon zichzelf die dit over zichzelf zegt?
Het klinkt meer als een titel die hij voor zichzelf bedenkt naar aanleiding van die quote.

Een quote die verder van niemand lijkt te zijn.
  zaterdag 27 april 2019 @ 10:08:44 #144
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186453266
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nu sta ik zelf vrij ver van sociaal-democraten, maar anti-democraten hoop ik echt helemaal nooit van dat ze winnen. Misschien als ik zelf een extreem rijke oligarch was ofzo.
Want jij vind de enorm groeiende ongelijkheden, wat zich niet alleen uit in inkomen maar ook het rechtsysteem, politieke systeem, eminent domain misbruik enzovoorts dikke prima?

De VS en Europa kunnen wel een portie sociaal-democratie gebruiken. Als men naar de diverse ranglijstjes kijkt van landen die goed scoren dan werkt dat best aardig.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186453433
Weer eentje die in alles antisemitisme wilt zien om maar niks verkeerds over Trump te hoeven zeggen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186453602
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 10:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Want jij vind de enorm groeiende ongelijkheden, wat zich niet alleen uit in inkomen maar ook het rechtsysteem, politieke systeem, eminent domain misbruik enzovoorts dikke prima?

De VS en Europa kunnen wel een portie sociaal-democratie gebruiken. Als men naar de diverse ranglijstjes kijkt van landen die goed scoren dan werkt dat best aardig.
Alsof de sociaal democratie de enige is die dat allemaal kan oplossen.

Stropoppen in een discussie gaat niet werken.
  zaterdag 27 april 2019 @ 10:48:16 #147
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186453854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 10:29 schreef archito het volgende:

[..]

Alsof de sociaal democratie de enige is die dat allemaal kan oplossen.
Uhmmm ja? De daadwerkelijke empirie wijst dat wel min of meer uit. Het alternatief van alt-right of de Verhofstadt D66 clan (pro ISDS en andere grapjes) doet dat zeker niet.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 27 april 2019 @ 12:46:29 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186456748
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 10:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Uhmmm ja? De daadwerkelijke empirie wijst dat wel min of meer uit. Het alternatief van alt-right of de Verhofstadt D66 clan (pro ISDS en andere grapjes) doet dat zeker niet.
D66 in Amerika?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 27 april 2019 @ 12:47:08 #149
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186456765
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

D66 in Amerika?
Trudeau, Hillary...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 27 april 2019 @ 12:47:53 #150
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186456780
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Trudeau, Hillary...
Leuk he koningdag?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:02:17 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186457123
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 09:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jeremy Corbyn wil niet dineren met Trump. :') Nou daar boft Donald mee. Lijkt mij moeilijk om aan 1 tafel te zitten, als vader van een Joodse dochter, met een racistische antisemiet die de daders van een dodelijke aanslag op Joodse atleten eert met een kransenlegging.

https://www.telegraaf.nl/(...)gert-diner-met-trump

https://www.elsevierweekb(...)-terroristen-637657/
He, ik begrijp je even niet. Dat Trump net doet alsof hij vriendjes is met Koreaanse Kim vind je geweldig. Die man heeft wel wat vreselijkere dingen op zijn naam staan dan een kransje.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_186457784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:47 schreef Vis1980 het volgende:
Waar bemoeit men zich mee? Laat iedereen dat lekker voor zichzelf beslissen! Ik heb dat nooit begrepen. Als je het zelf zo belangrijk vindt dat je geen abortus doet, no matter what, dan doe je geen abortus. Maar nee het moet en zal voor een ander bepaald worden. Minder overheid, behalve dan voor abortus, immigranten, homo's etc. Mensen vinden het maar wat belangrijk om de keuzevrijheid van een ander te beperken om iets wat niet eens bewezen is (God).
De reden dat mensen aanstoot nemen aan abortus is het feit dat het kind wat weggenomen word geen keuze heeft.
Die is maar overgeleverd aan de grillen van de moeder die niet haar verantwoordelijkheid nam.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 13:34:57 #153
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186457795
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Trudeau, Hillary...
Hebben niets met D66 te maken, nee.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 13:36:30 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186457813
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De reden dat mensen aanstoot nemen aan abortus is het feit dat het kind wat weggenomen word geen keuze heeft.
Die is maar overgeleverd aan de grillen van de moeder die niet haar verantwoordelijkheid nam.
En waarom denk jij dat "mensen" hier iets te zeggen over moeten hebben? Buiten het feit dat je gewoon liegt, sommige mensen denken mischien zo maar het is geen feit dat.

Ben je er ook voorstander van dan om mannen die hun verantwoording niet nemen te castreren? Of dikke mensen op dieet te zetten? Etc etc?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_186457817
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 09:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jeremy Corbyn wil niet dineren met Trump. :') Nou daar boft Donald mee. Lijkt mij moeilijk om aan 1 tafel te zitten, als vader van een Joodse dochter, met een racistische antisemiet die de daders van een dodelijke aanslag op Joodse atleten eert met een kransenlegging.

https://www.telegraaf.nl/(...)gert-diner-met-trump

https://www.elsevierweekb(...)-terroristen-637657/
Dat is goedkoop scoren bij de radicale achterban. Kuzu deed het ook met Netanyahu door in de rij te staan en opzichtig niet zijn hand schudden.
Het voegt niets toe en het maakt de verhoudingen tussen het VK en de VS er niet beter op.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 13:38:05 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186457830
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is goedkoop scoren bij de radicale achterban. Kuzu deed het ook met Netanyahu door in de rij te staan en opzichtig niet zijn hand schudden.
Het voegt niets toe en het maakt de verhoudingen tussen het VK en de VS er niet beter op.
Trump is niet de VS. Hij is nog altijd geen keizer al denkt hij, en figuren zoals jij, van wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:38:14 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186457831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De reden dat mensen aanstoot nemen aan abortus is het feit dat het kind wat weggenomen word geen keuze heeft.
Die is maar overgeleverd aan de grillen van de moeder die niet haar verantwoordelijkheid nam.
Of vader...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_186457877
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En waarom denk jij dat "mensen" hier iets te zeggen over moeten hebben? Buiten het feit dat je gewoon liegt, sommige mensen denken mischien zo maar het is geen feit dat.

Ben je er ook voorstander van dan om mannen die hun verantwoording niet nemen te castreren? Of dikke mensen op dieet te zetten? Etc etc?
Sorry maar waar lieg ik precies? Heeft de baby die geaborteerd word een keuze om geaborteerd te worden? Vind je niet dat elk mens het recht heeft om te leven?
Abortus is een heel moeilijke kwestie waar men vaak maar een beetje lacherig over doet.
Feit is dat abortus in de meeste gevallen gedaan word omdat het de aanstaande ouders even niet uitkomt. Ik vind dat men best wat verantwoordelijkheid mag tonen en op mag draaien voor de consequenties van je gedrag.
Ik zie niet in waarom je een leven de nek om moet draaien omdat het jou even niet uitkomt.
  Redactie Games zaterdag 27 april 2019 @ 13:48:50 #159
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_186457965
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Sorry maar waar lieg ik precies? Heeft de baby die geaborteerd word een keuze om geaborteerd te worden? Vind je niet dat elk mens het recht heeft om te leven?
Abortus is een heel moeilijke kwestie waar men vaak maar een beetje lacherig over doet.
Feit is dat abortus in de meeste gevallen gedaan word omdat het de aanstaande ouders even niet uitkomt. Ik vind dat men best wat verantwoordelijkheid mag tonen en op mag draaien voor de consequenties van je gedrag.
Ik zie niet in waarom je een leven de nek om moet draaien omdat het jou even niet uitkomt.
Ik vind persoonlijk dat een kind mogelijk in een instabiel gezin waar het onveilig hecht wat vervolgens allerlei mentale problemen kan opleveren puur omdat iemand zoals jij een pretentieus praatje moet houden over recht op leven een stuk kwalijker dan abortus.

Overigens doe je nu alsof Abortus een twee drie besloten wordt door de moeder. Geloof me dat dat een keuze is waarvan veel mensen hopen dat ze die nooit hoeven te maken en dat dat echt niet over een nacht ijs gaat, zowel wettelijk als moreel.

Ouders bovendien "straffen" door ze het kind te laten houden waar zowel ouders als kind hele negatieve gevolgen aan kunnen ondervinden om ze zo na te laten denken over de consequenties zijn, en excuseer mijn Frans, een werkelijk zieke vorm van gerechtigheid.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:54:19 #160
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186458035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of diezelfde mensen zich wel eens hebben afgetrokken.

Edit: na deze opmerking is er meer dan 12 uur niet meer gepost. Voor de zekerheid, ik wil niet weten of ze masturberen, maar aangeven dat ze daarmee ook potentiële levens om zeep helpen.
Ik ga happen. Met jouw logica (unbevrucht genetisch materiaal), zijn alle menstruerende vrouwen moordenaars.
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:00:14 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186458094
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik ga happen. Met jouw logica (unbevrucht genetisch materiaal), zijn alle menstruerende vrouwen moordenaars.
Ja, nogal een vreemde stelling, toch? Dat vind ik bij argumenten van anti-abortusfiguren ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_186458220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vind je niet dat elk mens het recht heeft om te leven?
Je kunt prima vinden dat elk mens het recht heeft om te leven en toch voor abortus zijn.
Evengoed kun je prima vinden dat niet elk mens het recht heeft om te leven en toch tegen abortus zijn, zo is anti-abortus en pro-doodstraf in veel conservatieve kringen een hele gangbare combinatie.
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:13:29 #163
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186458231
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hebben niets met D66 te maken, nee.
Jawel, er bestaan vele dwarsverbanden tussen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186458895
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Sorry maar waar lieg ik precies? Heeft de baby die geaborteerd word een keuze om geaborteerd te worden? Vind je niet dat elk mens het recht heeft om te leven?
Abortus is een heel moeilijke kwestie waar men vaak maar een beetje lacherig over doet.
Feit is dat abortus in de meeste gevallen gedaan word omdat het de aanstaande ouders even niet uitkomt. Ik vind dat men best wat verantwoordelijkheid mag tonen en op mag draaien voor de consequenties van je gedrag.
Ik zie niet in waarom je een leven de nek om moet draaien omdat het jou even niet uitkomt.
:') :') :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 15:15:57 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186459136
Auw.

BillKristol twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 19:05:38 Lindsey Graham explains that a president stonewalling Congressional oversight is an impeachable offense. https://t.co/tv88AilKUJ reageer retweet
GrahamGod legt even haarfijn uit waarom de president uit het WH moet worden geschopt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 15:23:42 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186459291
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 00:55:01 The University of Virginia Men's basketball team is declining to visit the White House after winning the national championship.https://t.co/JrI7ymg5wB reageer retweet
Ze hebben ook een McDonalds in Virginia. Je hoeft voor een hamberder niet naar DC te reizen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 15:29:14 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186459378
TrueFactsStated twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 00:22:01 Devin Nunes schedules secretive fundraiser with warning to attendees to not reveal location https://t.co/51x6tQp7TI reageer retweet
Waar is hij bang voor? Koeien?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186459385
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:48 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat een kind mogelijk in een instabiel gezin waar het onveilig hecht wat vervolgens allerlei mentale problemen kan opleveren puur omdat iemand zoals jij een pretentieus praatje moet houden over recht op leven een stuk kwalijker dan abortus.

Overigens doe je nu alsof Abortus een twee drie besloten wordt door de moeder. Geloof me dat dat een keuze is waarvan veel mensen hopen dat ze die nooit hoeven te maken en dat dat echt niet over een nacht ijs gaat, zowel wettelijk als moreel.

Ouders bovendien "straffen" door ze het kind te laten houden waar zowel ouders als kind hele negatieve gevolgen aan kunnen ondervinden om ze zo na te laten denken over de consequenties zijn, en excuseer mijn Frans, een werkelijk zieke vorm van gerechtigheid.
Er bestaat zoiets als adoptie. Het is niet ideaal, maar altijd nog beter dan het alternatief.
  zaterdag 27 april 2019 @ 15:48:06 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186459672
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als adoptie. Het is niet ideaal, maar altijd nog beter dan het alternatief.
Waarom wil je dat zo graag voor een ander bepalen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 16:21:17 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186460346
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als adoptie. Het is niet ideaal, maar altijd nog beter dan het alternatief.
Waarom wilde Trump en de GOP dan zo graag met de Russen praten over adoptie, terwijl er ook genoeg amerikaanse kindjes op de markt zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186460551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom wil je dat zo graag voor een ander bepalen?
Ik kan het ook omdraaien, waarom moet een ander bepalen wat er gebeurt met een mensenleven op grond van “onverantwoord gedrag”?
  zaterdag 27 april 2019 @ 16:34:46 #172
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186460635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 16:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom wilde Trump en de GOP dan zo graag met de Russen praten over adoptie, terwijl er ook genoeg amerikaanse kindjes op de markt zijn?
Diversiteit uiteraard.

Of als je van racistische redenaties houdt: meer blanke kindjes.
pi_186460759
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 16:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan het ook omdraaien, waarom moet een ander bepalen wat er gebeurt met een mensenleven op grond van “onverantwoord gedrag”?
Zolang dat "mensenleven" niet handelingsbekwaam is, zal die bepaling altijd door anderen gedaan moeten worden.
Waarom zie jij liever dat die bepaling plaatsvindt door buitenstaanders dan door de naasten?
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 17:08:47 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186461416
Wil de PVV of de FVD abortus in Nederland ook verbieden? Die zijn meestal wel voor alles wat Trump wil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 april 2019 @ 17:28:33 #175
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186461714
Heeft Roe vs Wade trouwens niet meer bijgedragen aan de daling van de misdaadcijfers in de Amerikaanse steden dan welke politie-investering dan ook?
We have always been at war with Eastasia.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 17:53:23 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186462070
Acosta twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 23:25:55 Asked Trump whether he believes McGahn should be charged with perjury as he is saying he didn't order WH counsel to get rid of Mueller. His response: "Well I don't want to talk about that now... But I'll respond to that question at a later date." reageer retweet
Goede vraag. McGahn zou inderdaad meineed hebben gepleegd. En dus laster hebben gepleegd.

Maar ik denk dat Trump geen aanklacht in gaat dienen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186462374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 16:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zolang dat "mensenleven" niet handelingsbekwaam is, zal die bepaling altijd door anderen gedaan moeten worden.
Waarom zie jij liever dat die bepaling plaatsvindt door buitenstaanders dan door de naasten?
Zodra een kind uit de baarmoeder is mag je hem of haar niet meer doden.
Maar ik merk al dat we weer langs elkaar heen praten. Jullie zijn een ongeboren kind niet als een persoon met een heel leven voor zich, jullie zien het meer als een organisme ipv een kind.
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:14:27 #178
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186462386
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zodra een kind uit de baarmoeder is mag je hem of haar niet meer doden.
Je mag sowieso geen kinderen doden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186462440
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zodra een kind uit de baarmoeder is mag je hem of haar niet meer doden.
Maar ik merk al dat we weer langs elkaar heen praten. Jullie zijn een ongeboren kind niet als een persoon met een heel leven voor zich, jullie zien het meer als een organisme ipv een kind.
Je zou natuurlijk ook eens een vraag kunnen stellen in plaats van steeds voor anderen te willen bepalen wat zij vinden.
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:10:30 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186463231
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 10:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Want jij vind de enorm groeiende ongelijkheden, wat zich niet alleen uit in inkomen maar ook het rechtsysteem, politieke systeem, eminent domain misbruik enzovoorts dikke prima?

De VS en Europa kunnen wel een portie sociaal-democratie gebruiken. Als men naar de diverse ranglijstjes kijkt van landen die goed scoren dan werkt dat best aardig.
Ik vind de zaken die je noemt niet "dikke prima" en weet ook niet goed waar je dat op baseert. Economische gelijkheid is voor mij simpelweg niet een doel op zich, waar het voor mij meer voortkomt uit meer praktische overwegingen. Je verdere constatering dat het dan meer neigt naar D66 is een correcte. Ik ben het met je eens dat bij dat soort liberale bewegingen economische ongelijkheid een ondergeschoven kindje is geweest de afgelopen paar decennia en heb de indruk dat dat wel iets aan het draaien is - neemt niet weg dat ik dat zelf wel van belang acht, maar vermoedelijk minder dan jij.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 27-04-2019 19:15:59 ]
pi_186463357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:23 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Mueller kan dat natuurlijk wel: https://thebulwark.com/th(...)s-surprisingly-weak/
[..]

Natuurlijk is het niet practisch voor relatief lichte vergrijpen. Maar hiet is niet zo dat Mueller het niet kon.

En dat I am fucked commentaar, dat is niet omdat hij schuldig is. Dat is omdat het zijn presidentschap overschaduwt, en het momentum van zijn verkiezing wegneemt. Deze hele Ruslandfarce heeft zijn presidentschap ondermijnd.

Maar het zou fijn zijn om te stoppen met de leugen dat Trump niet kon worden aangeklaagd. Het lijkt wel alsof de anti-Trump zijde zich steeds moet indekken. Het afzwakken van de beschuldigingen, de impeachmentkeutel intrekken, Mueller van held tot verrader verklaren. Barr die het loopjongetje van Trump is. Alles om maar het meest voor de hand liggende te ontkennen; Trump is onschuldig.
Inderdaad. Trump blijft gewoon zitten tot eind januari 2021 en eventueel zelfs tot eind januari 2025. Sommigen hier zijn al over zijn afzetting aan het dromen sinds zijn verkiezing en inauguratie.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 april 2019 @ 19:57:00 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186464084
De GOP lijkt trouwens te scheuren tussen de Trumpisten, die willen dat de Potus het Congres kan negeren, en old-school conservatieven die niet vinden dat de president alle macht heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 april 2019 @ 20:09:51 #183
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186464394
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:57 schreef Ulx het volgende:
De GOP lijkt trouwens te scheuren tussen de Trumpisten, die willen dat de Potus het Congres kan negeren, en old-school conservatieven die niet vinden dat de president alle macht heeft.
Ik zie dat beeld totaal niet. Is er iets dat de bewering onderbouwt?

Als ik aan scheuren in een partij denk, dan denk ik aan Pelosi vs AOC/Omar/Tlaib. Aan de zeer linksen en de centrum-linksen. En natuurlijk is een meningsverschil niet een scheur. Maar ik heb nog niks gehoord over rebelse Republikeinen die incumbents eruit willen primary-en.
pi_186464580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Ulx het volgende:
Auw.

BillKristol twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 19:05:38 Lindsey Graham explains that a president stonewalling Congressional oversight is an impeachable offense. https://t.co/tv88AilKUJ reageer retweet
GrahamGod legt even haarfijn uit waarom de president uit het WH moet worden geschopt.
Opvallend.

Graham was degene die een paar maanden geleden nog "stand by our president" riep....


oh, 't gaat over een democraat in de oertijd :')
pi_186468562
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 17:28 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Roe vs Wade trouwens niet meer bijgedragen aan de daling van de misdaadcijfers in de Amerikaanse steden dan welke politie-investering dan ook?
Sowieso. Overal waar je abortus legaliseert dalen de abortuscijfers. Dat is het ogenschijnlijk paradoxale gevolg. Komt omdat dit soort dingen natuurlijk vaak hand in hand gaan met betere voorlichting. Het is in ieder geval iets waar conversatieve engnekjes niet aan willen beginnen. Liever ideologisch tegen abortus zijn dan daadwerkelijk baby's (in hun optiek) van de dood redden door abortus toe te staan.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 27 april 2019 @ 23:04:07 #186
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186468640
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Sowieso. Overal waar je abortus legaliseert dalen de abortuscijfers. Dat is het ogenschijnlijk paradoxale gevolg. Komt omdat dit soort dingen natuurlijk vaak hand in hand gaan met betere voorlichting. Het is in ieder geval iets waar conversatieve engnekjes niet aan willen beginnen. Liever ideologisch tegen abortus zijn dan daadwerkelijk baby's (in hun optiek) van de dood redden door abortus toe te staan.
In hun optiek, althans, velen van hen, is het letterlijke moord. Dus jouw argument in hun ogen is dan dat je moord toestaat wat uiteindelijk tot minder doden zou leiden. Ik denk niet dat je daar veel tegenstanders mee overtuigt...

Overigens doelde -XOR- denk ik op erg dalende misdaadscijfers zo'n 18 jaar na Roe vs Wade duidende op een positieve impact daarop. Voor zover ik weet is het niet echt zeker waar dat door komt. In de tijd dat het er toe deed volgde bijvoorbeeld ook het verbieden van lood in brandstof, wat een geestelijk gezondere bevolking op zou leveren met name in stedelijk gebied om een alternatief aan te dragen.
  zaterdag 27 april 2019 @ 23:29:54 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186469052
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In hun optiek, althans, velen van hen, is het letterlijke moord.
Voor net zoveel is het denk ik gewoon het onderliggende idee dat sex eng is en er dus nooit en te nimmer over gepraat mag worden. Dat zie je ook veel bij conservatieven die geen christenen zijn. Dan krijg je de idiote opmerkingen dat abortus losbandigheid promoot etcetera etcetera.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186469500
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zodra een kind uit de baarmoeder is mag je hem of haar niet meer doden.

Daar denken republikeinen anders over met hun hang naar doodstraffen
pi_186471612
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:58 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Daar denken republikeinen anders over met hun hang naar doodstraffen
Ik vind dit zo’n bizarre vergelijking, wat hebben geharde criminelen die de doodstraf krijgen te maken met abortus?
Voor de doodstraf is er tenminste een goed argument is en is het de verantwoordelijkheid van de gevange zelf dat hij of zij in de dodencellen zit. Ik zie niet in wat een foetus gedaan moet hebben om vermoord te worden in de baarmoeder.
pi_186471637
http://100abortionphotos.com/

Ik was eerst net als jullie en ik was er ook heilig van overtuigd daf abortus volledig aan de vrouw zelf was en een ieder die er kritiek op had dat deed vanuit religieuze opvattingen die geen plaats hadden in onze samenleving.
Zelfs toen mijn ex zwanger was hebben we nog even gespeeld met de gedachte maar toch besloten om het kind te houden.
Jaren later na dat ik wat ouder en wijzer ben geworden ben ik op een discussie gestuit waar het pro abortus kamp vond dat een ongeboren kind ook rechten heeft als individu.
Ik was nog niet geheel overtuigd tot ik deze website zag en toen pas begreep hoe onmenselijk abortus eigenlijk is.
Er van uit gaande dat een foetus ook pijn kan voelen en je dan leest dat hoe verder in de zwangerschap hoe barbaarser de methodes worden kan ik met de beste wil van de wereld abortus niet verdedigen.
Ik vind dat er best een discussie mag bestaan zonder dat de almachtige heer erbij gehaald moet worden en zonder hysterisch geschreeuw over vrouwenrechten maar dat de mens puur kijkt naar het welzijn van de foetus.
Is het kind geboren laten worden en adoptie dan geen betere optie dan simpelweg abortus?
pi_186471724
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Sorry maar waar lieg ik precies? Heeft de baby die geaborteerd word een keuze om geaborteerd te worden? Vind je niet dat elk mens het recht heeft om te leven?
Abortus is een heel moeilijke kwestie waar men vaak maar een beetje lacherig over doet.
Feit is dat abortus in de meeste gevallen gedaan word omdat het de aanstaande ouders even niet uitkomt. Ik vind dat men best wat verantwoordelijkheid mag tonen en op mag draaien voor de consequenties van je gedrag.
Ik zie niet in waarom je een leven de nek om moet draaien omdat het jou even niet uitkomt.
Het is niet even he, het duurt op zijn minst 18 jaar voordat ze het huis uitgaan. Verder is abortus een keuze die ieder voor zich maakt. Waarom zo jij iemand een abortus mogen verbieden omdat je denk dat iets wat nog niet levensvatbaar is rechten heeft.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_186471757
Ik zag gisteren in de newsticker van WNL 'Trump stapt uit VN wapenverdrag' staan. Beetje gek, want het leek nieuws van februari.
pi_186471794
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 07:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Het is niet even he, het duurt op zijn minst 18 jaar voordat ze het huis uitgaan. Verder is abortus een keuze die ieder voor zich maakt. Waarom zo jij iemand een abortus mogen verbieden omdat je denk dat iets wat nog niet levensvatbaar is rechten heeft.
Adoptie is altijd nog een optie, zit je er ook geen 18 jaar aan vast.
En als levensvatbaarheid de standaard moet zijn of iemand recht op leven heeft dan komen we in gevaarlijk gebied.
pi_186471804
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk ook eens een vraag kunnen stellen in plaats van steeds voor anderen te willen bepalen wat zij vinden.
Dus een ongeboren kind zie je dus wel als persoon?
En als dat zo is, waarom ben je dan een voorstander van abortus?
pi_186471903
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 07:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Adoptie is altijd nog een optie, zit je er ook geen 18 jaar aan vast.
En als levensvatbaarheid de standaard moet zijn of iemand recht op leven heeft dan komen we in gevaarlijk gebied.
Gezien het feit dat 53% van de abortussen in de eerste 7 weken gebeurd zal het met die levensvatbaarheid wel meevallen. Maar ik vind dit niet echt een discussie voor in dit topic dus ik ga er verder niet op in
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_186472727
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 07:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus een ongeboren kind zie je dus wel als persoon?
En als dat zo is, waarom ben je dan een voorstander van abortus?
Waarom kun jij alleen maar vragen stellen van de vorm: "Dus jij vindt dat...?"
Dat is geen vraag, dat is een stelling met een vraagteken erachter.
Je hoeft niet voor mij te bepalen wat ik vind, dat kan ik prima zelf.
  zondag 28 april 2019 @ 10:10:30 #197
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186472943
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 06:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind dit zo’n bizarre vergelijking, wat hebben geharde criminelen die de doodstraf krijgen te maken met abortus?
Voor de doodstraf is er tenminste een goed argument is en is het de verantwoordelijkheid van de gevange zelf dat hij of zij in de dodencellen zit. Ik zie niet in wat een foetus gedaan moet hebben om vermoord te worden in de baarmoeder.
Bovendien gaat het soms niet eens meer om foetussen, maar nu ook om kinderen met alles erop en eraan die klaar zijn voor het leven. In NY hielden ze onlangs een feestje met roze verlicht Empire State Building omdat het mogelijk werd kinderen te aborteren tot vlak voor de geboorte.

https://www.factcheck.org(...)ks-new-abortion-law/

Ja, alleen als de moeder's gezondheid in gevaar is. Maar wat gezondheid precies is, dat definieert de wet niet. Dus als ze een bloedneus heeft, kan een dokter in theorie al een full term abortus goedkeuren. Beetje gechargeerd, en tot nu toe gebeurde het niet zo vaak omdat weinig moeders bewust een bijna voldragen kind willen doden, maar deze wet zet wel de deur open voor rare toestanden. Stel dat je wraak wil nemen op je ex man omdat hij je tijdens de zwangerschap aan de kant zet, dan kan dat nu.

Een ander onderbelicht aspect van abortus is dat het gaat om 5x zoveel Afro Amerikaanse vrouwen dan blanken die abortus plegen. En het aantal abortussen onder blanken daalt nog steeds en stijgt nog steeds onder de donkere mensen. Hwt komt door abortus dat de "vervangingsratio" van deze mensen onder de 2.1 duikt, wat betekent dat Afro Amerikanen als groep op termijn zullen uitsterven, of in ieder geval electoraal onbelangrijk worden. Ook blanke mensen krimpen als groep, maar die zijn nog altijd met veel meer om mee te beginnen.

Sommigen beweren dat armoede de oorzaak is, anderen dat abortusklinieken uit racistische motieven zich richten op deze doelgroep, of dat Afro Amerikanen simpelweg meer promiscue zijn. Wat de oorzaak ook is, het zijn ongemakkelijke cijfers voor een land als de USA met racistische baggage.

https://www.thepublicdiscourse.com/2019/02/48594/

[ Bericht 1% gewijzigd door Vader_Aardbei op 28-04-2019 10:18:47 ]
pi_186473117
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Bovendien gaat het soms niet eens meer om foetussen, maar nu ook om kinderen met alles erop en eraan die klaar zijn voor het leven. In NY hielden ze onlangs een feestje met roze verlicht Empire State Building omdat het mogelijk werd kinderen te aborteren tot vlak voor de geboorte.

https://www.factcheck.org(...)ks-new-abortion-law/

Ja, alleen als de moeder's gezondheid in gevaar is. Maar wat gezondheid precies is, dat definieert de wet niet. Dus als ze een bloedneus heeft, kan een dokter in theorie al een full term abortus goedkeuren. Beetje gechargeerd, en tot nu toe gebeurde het niet zo vaak omdat weinig moeders bewust een bijna voldragen kind willen doden, maar deze wet zet wel de deur open voor rare toestanden. Stel dat je wraak wil nemen op je ex man omdat hij je tijdens de zwangerschap aan de kant zet, dan kan dat nu.
Natuurlijk kan dat niet. En dat blijkt ook helemaal niet uit de bron die jij aandraagt. Jij doet overkomen alsof artsen zomaar even dat kind na 24 weken weghalen, zolang de moeder maar een of ander gezondheidssmoesje bedenkt. Maar dat baseer je helemaal nergens op.

quote:
Een ander onderbelicht aspect van abortus is dat het gaat om 5x zoveel Afro Amerikaanse vrouwen dan blanken die abortus plegen. En het aantal abortussen onder blanken daalt nog steeds en stijgt nog steeds onder de donkere mensen. Hwt komt door abortus dat de "vervangingsratio" van deze mensen onder de 2.1 duikt, wat betekent dat Afro Amerikanen als groep op termijn zullen uitsterven, of in ieder geval electoraal onbelangrijk worden. Ook blanke mensen krimpen als groep, maar die zijn nog altijd met veel meer om mee te beginnen.

Sommigen beweren dat armoede de oorzaak is, en het feit dat sociale zekerheid single ouderschap beloont en getrouwde stellen benadeelt, anderen dat abortusklinieken uit racistische motieven zich richten op deze doelgroep, of dat Afro Amerikanen simpelweg meer promiscue zijn. Wat de oorzaak ook is, het zijn ongemakkelijke cijfers voor een land als de USA met racistische baggage.

https://www.thepublicdiscourse.com/2019/02/48594/
Goeie bron, Willem.

quote:
Notes: The Witherspoon Institute is a conservative think tank in Princeton, New Jersey. The Witherspoon Institute opposes abortion and same-sex marriage and deals with embryonic stem cell research, constitutional law, and globalization. In 2013, the Witherspoon Institute funded a study on LGBTQ families that was immediately called a “disgrace” by the scientific community. Being opposed to abortion and same sex marriage does not make a source Questionable, however, promoting a discredited scientific study to support your position absolutely earns a Questionable source rating. (D. Van Zandt 8/22/2017)

Bron
Zorgwekkend dat je bij zulke bronnen belandt en direct alles voor waar aanneemt. Witherspoon Institute heeft een conservatieve agenda en verspreidt propaganda, beste Aardbei.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 28 april 2019 @ 10:33:38 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186473208
The Witherspoon Institute. Zet een zootje radicaal-conservatieve homohaters en pro-lifers bij elkaar, geef het zootje een gewichtige academische naam, liefst iets met een Founding Father erin, en je hebt een “conservatieve denktank”. Vervolgens kun je vanuit die “denktank” allerlei giftige onzin verspreiden en andere oplettende wetenschappers mogen daar dan weer tegenin gaan, maar met een beetje geluk is die giftige onzin van jou dan al wel opgepakt door zekere media, geframed als “a scientific study” en met veel aplomb als hapklare feitenkaas aan de geachte kijker gepresenteerd.

Fi-fo-fake news, hallelujah!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186473788
quote:
Stel dat je wraak wil nemen op je ex man omdat hij je tijdens de zwangerschap aan de kant zet, dan kan dat nu.
:') . Gelachen weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 11:47:09 #201
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186474181
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als adoptie. Het is niet ideaal, maar altijd nog beter dan het alternatief.
Oh? Leuk verhaal ware het niet dat er nu al meer dan 500,000 babies op adoptie wachten in de VS en dat de tegenstanders van abortus blijkbaar dus wel een grote mond hebben maar niet adopteren.

Maar hoeveel babies heb jij geadopteert? Als rechtgeaarde abortus tegenstander die adoptie DE uitweg noemt zal je toch zeker zelf wel daad bij woord voegen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 april 2019 @ 11:58:23 #202
862 Arcee
Look closer
pi_186474400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als adoptie. Het is niet ideaal, maar altijd nog beter dan het alternatief.
Ja, Republikeinen staan in de rij om een kind te adopteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Arcee op 28-04-2019 12:06:35 ]
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 13:34:05 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186475828
paulkrugman twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:15:35 Lately I've had the opportunity to merge my pundit role with my old interest in economic geography, and I've been finding some things that seem very startling. Here's a striking chart about the flow of federal funds to and from poor states 1/ https://t.co/iFHKuMemY3 reageer retweet
Leuke thread van Krugman die laat zien hoe de de mensen in de armste staten die allemaal zo tegen big goverment zijn wel erg veel geld van de hardwerkende Californiër of New Yorker opsouperen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 13:35:42 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186475846
paulkrugman twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:24:07 I mean, Mitch McConnell's Kentucky gets a net federal inflow of 20% of state GDP, paid for by places like New York and New Jersey. KY is as much a ward of the national government as East Germany or Southern Italy 5/ reageer retweet
*pets*
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 13:40:27 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186475912
TheLeadCNN twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 23:57:55 'An absolute betrayal’: Gold Star families see death benefit taxed higher under Trump @MarquardtA reports https://t.co/P60MiPY1Y6 https://t.co/E5jZFUeMl8 reageer retweet
Oeps.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 13:55:47 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186476157
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 april 2019 @ 14:48:05 #207
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186477263
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:34 schreef Ulx het volgende:
paulkrugman twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:15:35 Lately I've had the opportunity to merge my pundit role with my old interest in economic geography, and I've been finding some things that seem very startling. Here's a striking chart about the flow of federal funds to and from poor states 1/ https://t.co/iFHKuMemY3 reageer retweet
Leuke thread van Krugman die laat zien hoe de de mensen in de armste staten die allemaal zo tegen big goverment zijn wel erg veel geld van de hardwerkende Californiër of New Yorker opsouperen.
(Anti) big government of niet, hoe kan een Democraat stemmen winnen met de bewering dat een arme Midwester met zʼn poten van het geld in Manhattan of San Francisco moet afblijven (dat daaro kennelijk aan de lommerrijke bomen groeit).

Met zoʼn frame red je ʼt niet tegen Trump, die sloopt dat bouwsel waar je bij staat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186477639
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh? Leuk verhaal ware het niet dat er nu al meer dan 500,000 babies op adoptie wachten in de VS en dat de tegenstanders van abortus blijkbaar dus wel een grote mond hebben maar niet adopteren.

Maar hoeveel babies heb jij geadopteert? Als rechtgeaarde abortus tegenstander die adoptie DE uitweg noemt zal je toch zeker zelf wel daad bij woord voegen?
Wie zegt dat tegenstanders van abortus geen kinderen adopteren?
En waarom vind jij het beëindigen van het leven een betere optie dan adoptie?
Vind je een “eindoplossing” voor de 500.000 kinderen die wachten op adoptie dan ook een betere optie?
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 15:04:28 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186477660
kylegriffin1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 14:00:00 "Congress has the power—by statute & through the Constitution—to demand Trump's tax returns. Courts should promptly reject Trump's suit and Trump should produce his returns. Trump may disagree ... but it's the law, and presidents must comply with the law." https://t.co/qu8aJhMCC2 reageer retweet
Aldus William Buckley's National Review, hèt blad voor de conservatieven. Ik denk echt dat Trump een enorme fout maakt door zich boven de wet te stellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 15:23:24 #210
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186478199
Ook Nevada heeft de middelvinger opgestoken.

kylegriffin1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 15:00:00 The Nevada National Guard has joined California and New Mexico to defy Trump's transgender troops ban by allowing trans people to continue to serve, according to The Daily Beast. https://t.co/jWp0f2BPHz reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 april 2019 @ 15:27:13 #211
323401 Kijkertje
met filter
pi_186478318
Barr is het niet eens met het door Nadler bedachte format voor de hearing a.s. donderdag

Barr's appearance at House hearing still up in the air because of dispute with Democrats
quote:
Attorney General William Barr has warned Democrats on the House Judiciary Committee he won't show up to this week's highly anticipated hearing if they stick to the format the chairman has proposed for the questioning, according to a committee source with knowledge of the matter.

Skipping this week's hearing would amount to a dramatic escalation in the growing fight between the Trump administration and House Democrats over a range of oversight requests, including over access to the unredacted report from special counsel Robert Mueller, the subject of Thursday's hearing.

But it's still possible they could reach a deal by Thursday, meaning Barr might ultimately show.

The Department of Justice did not immediately comment.

The Democratic chairman, Jerry Nadler of New York, wants to allow all members of his panel at Thursday's hearing to have one round of questioning of five minutes each, according to the source. He also wants to allow for a subsequent round of questioning of 30 minutes for each side, allowing both parties' committee counsels to also engage in questioning during their respective turns.

Nadler also is proposing that the committee should go into closed session to discuss the sections of the report that are redacted.

But Barr has rejected those proposals for additional rounds of questioning, according to the source. The Justice Department has informed Nadler's office that Barr doesn't want the committee counsels to be allowed to question him, the source said, prompting the attorney general to threaten to not show up next week if Nadler follows this format, the source said. He also has objected to holding a closed session to discuss the full report.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186478907
Waarschijnlijk zit AOC niet in het Judiciary Commitee?
Heeft iedere keer fraaie scherpe vragen in een sessie. _O_
Zoals banken, onderwijs.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 15:52:00 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186478934
Dan moet Nadler Barr maar met een subpoena om de oren slaan. Dan moet de AG wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186479162
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 15:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wie zegt dat tegenstanders van abortus geen kinderen adopteren?
En waarom vind jij het beëindigen van het leven een betere optie dan adoptie?
Vind je een “eindoplossing” voor de 500.000 kinderen die wachten op adoptie dan ook een betere optie?
Waarom probeer je mensen elke keer extreme meningen toe te schuiven? Daarmee neemt niemand je meer serieus en verlies je de discussie. Mensen zijn het niet eens met je, deal with it. Maar ga niet lopen roepen dat anderen mss wel 500k kinderen willen vermoorden. Dat is gewoon ziek.
pi_186479596
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:02 schreef archito het volgende:

[..]

Waarom probeer je mensen elke keer extreme meningen toe te schuiven? Daarmee neemt niemand je meer serieus en verlies je de discussie. Mensen zijn het niet eens met je, deal with it. Maar ga niet lopen roepen dat anderen mss wel 500k kinderen willen vermoorden. Dat is gewoon ziek.
Zijn mening is toch duidelijk dat abortus moet kunnen omdat adoptie niet soepel verloopt.
Hij vind ook dat ik en een ieder die vind dat een foetus recht heeft op een leven maar massaal kinderen moeten adopteren om de verantwoordelijkheid bij de ouders weg te nemen.
De vraag is natuurlijk belachelijk evenals zijn stelling dat elke tegenstander dan maar kinderen moet adopteren. Gaat toch nergens over dit.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 16:38:48 #216
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186479970
Een dag na een bezoekje aan de NRA.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 23:41:05 Thoughts and prayers to all of those affected by the shooting at the Synagogue in Poway, California. God bless you all. Suspect apprehended. Law enforcement did outstanding job. Thank you! reageer retweet
Harde taal hoor!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 april 2019 @ 16:41:59 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186480055
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:21 schreef Chivaz het volgende:
Gaat toch nergens over dit.
Exact, deze hele discussie gaat nergens over. Het recht van vrouwen op abortus is net zo onvervreemdbaar als het recht van, pakweg, zwarten of Aziaten om te stemmen. Iemand die dat recht in twijfel trekt, stelt zichzelf buiten het debat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186480425
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat niet. En dat blijkt ook helemaal niet uit de bron die jij aandraagt. Jij doet overkomen alsof artsen zomaar even dat kind na 24 weken weghalen, zolang de moeder maar een of ander gezondheidssmoesje bedenkt. Maar dat baseer je helemaal nergens op.
[..]

Goeie bron, Willem.
[..]

Zorgwekkend dat je bij zulke bronnen belandt en direct alles voor waar aanneemt. Witherspoon Institute heeft een conservatieve agenda en verspreidt propaganda, beste Aardbei.
Het ergste is nog wel dat Vader Aardbei quote dat door afro-American abortussen de vervanggraad te klein wordt en deze groep zal uitsterven.
Ergens in dat brein denkt ie dat dit een argument is, want 'liberalen' houden toch zo van Afro-Amerikanen en diversity! :')

Veel interessanter is het om te weten dat <1% van de abortussen levensvatbare foetussen betreft, en ongeveer 4% van de ter dood veroordeelden onschuldig zijn. Terwijl pro-lifers vaak ook pro-doodstraf zijn. En het dus prima vinden als 1 op de 20 mensen onschuldig op de stoel komt, maar niet prima vinden als minder dan 1 op de 100 foetussen levensbatbaar was geweest.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_186480674
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2019 16:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Exact, deze hele discussie gaat nergens over. Het recht van vrouwen op abortus is net zo onvervreemdbaar als het recht van, pakweg, zwarten of Aziaten om te stemmen. Iemand die dat recht in twijfel trekt, stelt zichzelf buiten het debat.
Het recht op het leven is ook onvervreemdbaar.
Vind je het dan niet vreemd dat wanneer een tegenstander abortus wilt bespreken hij geen deel kan nemen aan het debat?
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 17:09:23 #220
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186480687
Filmpje in de tweet.

existentialfish twitterde op zondag 28-04-2019 om 03:10:45 Fox guest on the rise of anti-Semitism since the election of Trump: "'Jews will not replace us' was the chant in Charlottesville" in August 2017, and just the other day the president essentially said they were fair"Fox then suddenly cut to commercial. https://t.co/HPShadBKvu reageer retweet
Na de commercial gingen ze er niet op in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 17:38:09 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186481214
kylegriffin1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 17:30:29 Nadler responds: "The witness is not going to tell the committee how to conduct its hearing, period."Asked what he would do if Barr doesn't comply, Nadler said: "Then we will have to subpoena him, and we will have to use whatever means we can to enforce the subpoena." https://t.co/v7sI6gjMkr reageer retweet
Dit kan nog leuk worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186481997
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn mening is toch duidelijk dat abortus moet kunnen omdat adoptie niet soepel verloopt.
Hij vind ook dat ik en een ieder die vind dat een foetus recht heeft op een leven maar massaal kinderen moeten adopteren om de verantwoordelijkheid bij de ouders weg te nemen.
De vraag is natuurlijk belachelijk evenals zijn stelling dat elke tegenstander dan maar kinderen moet adopteren. Gaat toch nergens over dit.
Waarom is dat belachelijk? Als iemand zwanger raakt door verkrachting, er al vast kan worden gesteld dat een kind met aandoeningen zal worden geboren waardoor het een leven lang dure medische behandelingen zal moeten ondergaan, de moeder een kans heeft de geboorte niet levend te halen, etc., dan mogen die pro-birthers natuurlijk best financieel tegemoet komen en als adoptie ouders dienen, want het is o zo belangrijk dat er maar een kind geboren word.

Die mensen zijn juist verantwoordelijk door een abortus te ondergaan en niet in een faillissement te raken, een kind de wereld in te helpen dat alleen maar een pijnlijk leven zal hebben, of een moeder levenslang aan een verkrachting te laten herinneren. Je zou juist denken dat het de pro-birthers zijn die onverantwoordelijk bezig zijn door mensen een faillissement in te dwingen, moeders te laten sterven, en weet ik het.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_186482437
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:27 schreef OMG het volgende:

[..]

Waarom is dat belachelijk? Als iemand zwanger raakt door verkrachting, er al vast kan worden gesteld dat een kind met aandoeningen zal worden geboren waardoor het een leven lang dure medische behandelingen zal moeten ondergaan, de moeder een kans heeft de geboorte niet levend te halen, etc., dan mogen die pro-birthers natuurlijk best financieel tegemoet komen en als adoptie ouders dienen, want het is o zo belangrijk dat er maar een kind geboren word.

Die mensen zijn juist verantwoordelijk door een abortus te ondergaan en niet in een faillissement te raken, een kind de wereld in te helpen dat alleen maar een pijnlijk leven zal hebben, of een moeder levenslang aan een verkrachting te laten herinneren. Je zou juist denken dat het de pro-birthers zijn die onverantwoordelijk bezig zijn door mensen een faillissement in te dwingen, moeders te laten sterven, en weet ik het.
https://www.hli.org/resources/why-women-abort/

Schijnt dus echt een verwaarloosbaar percentage te zijn die randgevallen waar je het over hebt.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 18:54:19 #224
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186482442
Die alt-rechtse trol schiet zichzelf in de voet met deze tweet.

DineshDSouza twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 02:33:14 Once again @realDonaldTrump has stirred the pot by calling Robert E. Lee a “great general.” Which he was. Just like Rommel. Grant knew it about Lee, as Patton knew it about Rommel. You can fight in a bad cause, and lose, and still be a great general. Why deny such truths? reageer retweet
Hoe weet de man van het bestaan van Rommel als er geen standbeelden van Rommel zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 april 2019 @ 18:58:36 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186482529
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.hli.org/resources/why-women-abort/

Schijnt dus echt een verwaarloosbaar percentage te zijn die randgevallen waar je het over hebt.
Die link _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186483857
Veel raakvlakken met de VS, waar sommigen ook alles gratis beloven

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 20:09:58 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186483865
De NRA lijkt eindelijk te worden aangepakt. Men onderzoekt nu of ze terecht geen belasting hoeven te betalen.

kylegriffin1 twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 23:55:04 New York attorney general Letitia James has opened an investigation into the NRA's tax-exempt status. https://t.co/psiEm2YJWD reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 00:25:10 On Friday, Letitia James's office sent letters instructing the NRA and affiliated entities, including its charitable foundation, to preserve relevant financial records.Some of the NRA's related businesses also received subpoenas, NYT reports. https://t.co/bI97gQJeAP reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 20:24:22 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186484272
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 14:06:03 Congratulations to Nick Bosa on being picked number two in the NFL Draft. You will be a great player for years to come, maybe one of the best. Big Talent! San Francisco will embrace you but most importantly, always stay true to yourself. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
De eerste pick is een zwarte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 april 2019 @ 20:27:03 #229
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_186484322
Net als bij de Amerikaanse Burgeroorlog steunt Trump de nummer 2.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 20:58:26 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186485062
kaitlancollins twitterde op zondag 28-04-2019 om 16:48:45 John Bolton confirms that the U.S. signed an agreement pledging to pay the $2 million that North Korea demanded for Otto Warmbier’s care. He notes it occurred before he joined the administration and makes clear he was unaware about this until it was reported. Adds it wasn’t paid. reageer retweet
Wauw.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 21:06:13 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186485275
Ik hoop dat Kim de VS voor de rechter sleept wegens het niet nakomen van betalingsverplichten. Dat zou toch een afgang zijn voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186485677
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.hli.org/resources/why-women-abort/

Schijnt dus echt een verwaarloosbaar percentage te zijn die randgevallen waar je het over hebt.
Allemaal goede argumenten om het wel te doen. Waarom iemand dwingen een zwangerschap uit te zingen als ze er niet klaar voor zijn, het zich niet kunnen veroorloven, of geen kinderen meer willen? Laat die pro-birthers dan maar voor de opvoeding zorgen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 28 april 2019 @ 21:51:46 #233
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_186486399
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.hli.org/resources/why-women-abort/

Schijnt dus echt een verwaarloosbaar percentage te zijn die randgevallen waar je het over hebt.
Die cijfers kloppen echt niet.
Over abortus mogen twee mensen beslissen: de moeder en de vader. Hun redenen doen er niet toe, ze hoeven zich niet te verdedigen. Het laten weghalen van je ongeboren kind binnen de eerste weken van de zwangerschap is al moeilijk genoeg. Zo'n besluit neem je niet om wraak te nemen op je ex, dat is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb.
De natuur zelf aborteert ook heel wat foetussen in de eerste weken, omdat er genetische fouten inzitten. En soms veel later, als de zwangerschap al bekend is gemaakt. Hoe en waarom ook, door de natuur door een besluit van de ouders, het is nooit iets wat lichtvaardig gedaan wordt, en het is nooit is gemakkelijks of iets dat je vergeet. En als je de abortusklinieken sluit, dan wordt het toch nog gedaan, met gloeiend heet zeepsop, met een breinaald of met vergif.
Daarom gratis voorbehoedsmiddelen voor iedereen, gratis curettage binnen 16 dagen,en mensen die geen kinderen willen de gelegenheid geven zich goedkoop te laten steriliseren; en vooral mensen die al in een shitpositie zitten omdat ze iets gaan doen waar ze zelf ook niet blij van worden niet lastig vallen.

PS: ik mag hopen dat iedereen die het recht op leven [ook] onvervreemdbaar vind al jaren zwaar veganistisch leeft, want dan geldt dat recht natuurlijk ook voor dieren.
  zondag 28 april 2019 @ 22:41:07 #234
323401 Kijkertje
met filter
pi_186487597
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://www.hli.org/resources/why-women-abort/

Schijnt dus echt een verwaarloosbaar percentage te zijn die randgevallen waar je het over hebt.
Dus als ik het goed begrijp ben jij er voor dat abortus weer strafbaar wordt? Dat vrouwen die abortus plegen vervolgd worden voor moord? Dat ze de kans lopen daar de doodstraf voor te krijgen? Dat is wat de Republikeinen in Texas voor ogen hadden.

Failed Texas Bill Would Have Made Death Penalty Possible in Abortion Cases

Edit: Oh en foetussen onder de 20 weken ervaren geen pijn zoals je meen ik eerder suggereerde. Pijn wordt ervaren via signalen naar de hersenen en die verbindingen zijn er dan eenvoudigweg nog niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 28-04-2019 22:52:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 28 april 2019 @ 22:49:19 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186487768
nytimes twitterde op zondag 28-04-2019 om 20:45:02 Fact check: At a rally on Saturday in Green Bay, Wisconsin, President Trump revived an inaccurate refrain about doctors “executing babies” https://t.co/Xc6JyVg5wh reageer retweet
De NYT krijgt een potje kritiek hier. En terecht.

Een inaccurate refrain is "scuse me while I kiss this guy". Wat Trump hier doet is gewoon keihard liegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 april 2019 @ 23:04:57 #236
323401 Kijkertje
met filter
pi_186488056
Ah en toevallig vandaag nog een artikel over Texas en abortus. Aan seksuele voorlichting en makkelijk verkrijgbare anticonceptiemiddelen doen de Republikeinen dus ook niet :')

LIES, DAMN LIES, AND ABORTION
quote:
FOR A LONG TIME, when people would ask me what subjects I covered as a journalist, I would jokingly say, “Criminal justice and reproductive rights — and hoping the two never intersect.” It’s not funny anymore (if it ever really was).

Opponents of reproductive rights have become emboldened, pumped up by a reconstituted, decidedly conservative U.S. Supreme Court and the appointment of a fleet of radical judges to the lower benches. Meanwhile, in a race to see who can be first to directly challenge abortion rights before the high court, their proxies in state houses across the country gleefully file legislation that can only be described as draconian.

Take Texas’s House Bill 896. Tony Tinderholt, the North Texas Republican who introduced the bill, says it “aligns” Texas statutes in a way that reaffirms that life begins at conception and eliminates the “exception” in the penal code for women who have abortions. That all sounds vaguely unexceptional until you realize that the bill would have the effect of immediately eliminating and criminalizing abortion access (he’s suggested there’s no need to wait for Roe v. Wade to be overturned), meaning that both abortion providers and women who have abortions could be charged with murder and, ultimately, sentenced to death.

Tinderholt, who has proposed this legislation before, told the Texas Observer that it was necessary in order to “force” women to be “more personally responsible” with their bodies. “Right now, they don’t make it important to be personally responsible because they know that they have a backup of, ‘oh, I can just go get an abortion,’” he elaborated. “Now, we both know that consenting adults don’t always think smartly sometimes. But consenting adults need to also consider the repercussions of the sexual relationship that they’re gonna have, which is a child.”

Not only are Tinderholt’s comments misogynistic, but they’re also laughable when you consider that in Texas — as in most other states — there is no meaningful sex education, while elected officials have worked overtime to reduce or eliminate access to low-cost birth control (not to mention the fact that abortion-as-birth-control is not a thing, despite its longevity as an anti-choice talking point).

Tinderholt’s bill was considered during a marathon committee hearing on April 8. The testimony of Jim Baxa, with West Texans for Life, was representative of the zeal with which many spoke of the need to criminally punish women for accessing safe, legal abortion care. “A woman who has committed murder should be charged with murder,” he said, while seeming to lament that, realistically, women probably wouldn’t face the death penalty because prosecutors would likely offer plea deals in exchange for testimony against the abortion provider.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 28 april 2019 @ 23:12:48 #237
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186488235
De combinatie pro-life en pro-death penalty snap ik nog steeds niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 28 april 2019 @ 23:13:35 #238
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186488260
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
De combinatie pro-life en pro-death penalty snap ik nog steeds niet.
Zij zullen zeggen: Anti-life maar anti-death penalty ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 28 april 2019 @ 23:14:21 #239
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186488282
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zij zullen zeggen: Anti-life maar anti-death penalty ook.
Alleen bestaat anti-life niet. In elk geval, er is niemand die zichzelf zo noemt, in tegenstelling tot prolifers.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 28 april 2019 @ 23:30:40 #240
323401 Kijkertje
met filter
pi_186488666
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
De combinatie pro-life en pro-death penalty snap ik nog steeds niet.
Zo pro-life zijn ze natuurlijk ook helemaal niet. Dat argument is er pas later bijgekomen omdat het oorspronkelijke religieuze argument dat God bij de bevruchting de foetus van een ziel voorzag nogal zwak was. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 28 april 2019 @ 23:30:42 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186488668
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:49 schreef Ulx het volgende:
nytimes twitterde op zondag 28-04-2019 om 20:45:02 Fact check: At a rally on Saturday in Green Bay, Wisconsin, President Trump revived an inaccurate refrain about doctors “executing babies” https://t.co/Xc6JyVg5wh reageer retweet
De NYT krijgt een potje kritiek hier. En terecht.

Een inaccurate refrain is "scuse me while I kiss this guy". Wat Trump hier doet is gewoon keihard liegen.
Leuk he, language policing.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 april 2019 @ 23:40:40 #242
862 Arcee
Look closer
pi_186488877
Republikeinen gebruiken het gevoelige en emotionele abortusthema alleen maar om stemmen te winnen onder de Christelijke bevolking. Het lot van een kind voor of na de geboorte zal ze verder aan hun hypocriete reet roesten.
pi_186489471
En Christelijke leiders zijn er historisch gezien ook altijd vooral voor geweest dat er zoveel mogelijk 'zieltjes' geboren worden om de religie in stand te houden. De kudde moet natuurlijk wel steeds aangevuld worden. :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186489693
kylegriffin1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 22:45:05 It's not unprecedented for committee lawyers to question cabinet officials during open congressional hearings, despite Barr's protestations.The last time was apparently in the 80s when Reagan A.G. Ed Meese gave testimony during the Iran-contra hearings. https://t.co/dDbgMv6Q5r reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 23:15:02 Nadler spokesman: "It would be a shame if Barr refused to show up for the hearing, but it is important that there be a chance to ask follow-up questions ... and members should not be prohibited from asking about redacted sections of the Mueller report." https://t.co/7QQLZefK70 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186489837
Filmpje in tweet:
kylegriffin1 twitterde op maandag 29-04-2019 om 00:00:39 Judiciary member Cedric Richmond said Dems should consider starting impeachment proceedings against Trump.He also called for Trump to testify under oath: "We will have to hear from this president, whether he's lying to us or not. We need to hear from him under oath."Via CBS https://t.co/646Xs6p70F reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186489982
rgoodlaw twitterde op zondag 28-04-2019 om 23:48:31 ”Trump says he thinks he could strike a bilateral trade deal with Japan by the time he visits Tokyo in May...Multiple sources close to the...trade talks tell me this is ridiculous spin...the two sides haven't even agreed on the scope of these trade talks” https://t.co/RiW3khA97W reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 01:45:01 #247
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186490460
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 15:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wie zegt dat tegenstanders van abortus geen kinderen adopteren?
En waarom vind jij het beëindigen van het leven een betere optie dan adoptie?
Vind je een “eindoplossing” voor de 500.000 kinderen die wachten op adoptie dan ook een betere optie?
Ten eerste vind ik jouw post rondweg schofterig. Ten tweede vraag ik waarom de tegenstanders van abortus die kinderen niet adopteren. Redelijke vraag, toch?

Maar goed, ik ben klaar met jou, je bent duidelijk een hypocriet.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:55:53 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 01:46:24 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186490469
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn mening is toch duidelijk dat abortus moet kunnen omdat adoptie niet soepel verloopt.
Hij vind ook dat ik en een ieder die vind dat een foetus recht heeft op een leven maar massaal kinderen moeten adopteren om de verantwoordelijkheid bij de ouders weg te nemen.
De vraag is natuurlijk belachelijk evenals zijn stelling dat elke tegenstander dan maar kinderen moet adopteren. Gaat toch nergens over dit.
Dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik vraag waarom abortus tegenstanders die kinderen niet adopteren en waarom JIJ dat ook niet doet maar voor het antwoord loop je hard weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:44:55 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 29 april 2019 @ 03:31:49 #249
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186490807
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 01:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik vraag waarom abortus tegenstanders die kinderen niet adopteren en waarom JIJ dat ook niet doet maar voor het antwoord loop je hard weg.


[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:45:06 ]
  maandag 29 april 2019 @ 04:05:38 #250
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186490843
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Bovendien gaat het soms niet eens meer om foetussen, maar nu ook om kinderen met alles erop en eraan die klaar zijn voor het leven. In NY hielden ze onlangs een feestje met roze verlicht Empire State Building omdat het mogelijk werd kinderen te aborteren tot vlak voor de geboorte.

https://www.factcheck.org(...)ks-new-abortion-law/

Ja, alleen als de moeder's gezondheid in gevaar is. Maar wat gezondheid precies is, dat definieert de wet niet. Dus als ze een bloedneus heeft, kan een dokter in theorie al een full term abortus goedkeuren. Beetje gechargeerd, en tot nu toe gebeurde het niet zo vaak omdat weinig moeders bewust een bijna voldragen kind willen doden, maar deze wet zet wel de deur open voor rare toestanden. Stel dat je wraak wil nemen op je ex man omdat hij je tijdens de zwangerschap aan de kant zet, dan kan dat nu.

Een ander onderbelicht aspect van abortus is dat het gaat om 5x zoveel Afro Amerikaanse vrouwen dan blanken die abortus plegen. En het aantal abortussen onder blanken daalt nog steeds en stijgt nog steeds onder de donkere mensen. Hwt komt door abortus dat de "vervangingsratio" van deze mensen onder de 2.1 duikt, wat betekent dat Afro Amerikanen als groep op termijn zullen uitsterven, of in ieder geval electoraal onbelangrijk worden. Ook blanke mensen krimpen als groep, maar die zijn nog altijd met veel meer om mee te beginnen.

Sommigen beweren dat armoede de oorzaak is, anderen dat abortusklinieken uit racistische motieven zich richten op deze doelgroep, of dat Afro Amerikanen simpelweg meer promiscue zijn. Wat de oorzaak ook is, het zijn ongemakkelijke cijfers voor een land als de USA met racistische baggage.

https://www.thepublicdiscourse.com/2019/02/48594/
Oh ik had niet moeten terug lezen waar deze discussie over ging.

Ben wel klaar met dat gelul over beide kanten.

Abortus als wraak?

[ Bericht 12% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:50:13 ]
pi_186491240
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 01:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik vraag waarom abortus tegenstanders die kinderen niet adopteren en waarom JIJ dat ook niet doet maar voor het antwoord loop je hard weg.
Die kinderen zijn niet mijn verantwoordelijkheid en ook niet de verantwoordelijkheid van de tegenstanders van abortus die waarschijnlijk al meer kinderen adopteren vanwege het christelijke geloof.
Waarom moet het argument altijd zijn “we mogen geen kinderen vermoorden dus dan moeten de tegenstanders maar de verantwoordelijkheid van die kinderen op zich nemen”?
Waarom kan het niet gewoon zijn dat de ouders/familie hun verantwoordelijkheid nemen en eerst beginnen met seksuele voorlichting en voorbehoudsmiddelen.
En mocht het dan alsnog mis gaan dan kan er gekozen worden voor eventuele adoptie of onderbrengen bij een stabiele thuissituatie bij een familielid?

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:50:31 ]
pi_186491243
Ook wel geinig dat iemand als Vader_Aardbei zich plots druk maakt over afro-amerikaanse vrouwen.

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:50:56 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_186491267
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 06:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die kinderen zijn niet mijn verantwoordelijkheid en ook niet de verantwoordelijkheid van de tegenstanders van abortus die waarschijnlijk al meer kinderen adopteren vanwege het christelijke geloof.
Waarom moet het argument altijd zijn “we mogen geen kinderen vermoorden dus dan moeten de tegenstanders maar de verantwoordelijkheid van die kinderen op zich nemen”?
Waarom kan het niet gewoon zijn dat de ouders/familie hun verantwoordelijkheid nemen en eerst beginnen met seksuele voorlichting en voorbehoudsmiddelen.
En mocht het dan alsnog mis gaan dan kan er gekozen worden voor eventuele adoptie of onderbrengen bij een stabiele thuissituatie bij een familielid?
Of bij jou, toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 07:04:45 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186491272
Graham vindt het niet erg dat Trump probeerde het onderzoek te torpederen.


https://thehill.com/homen(...)gahn-to-fire-mueller
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 april 2019 @ 07:06:00 #255
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_186491279
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 06:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die kinderen zijn niet mijn verantwoordelijkheid en ook niet de verantwoordelijkheid van de tegenstanders van abortus die waarschijnlijk al meer kinderen adopteren vanwege het christelijke geloof.
Waarom moet het argument altijd zijn “we mogen geen kinderen vermoorden dus dan moeten de tegenstanders maar de verantwoordelijkheid van die kinderen op zich nemen”?
Waarom kan het niet gewoon zijn dat de ouders/familie hun verantwoordelijkheid nemen en eerst beginnen met seksuele voorlichting en voorbehoudsmiddelen.
En mocht het dan alsnog mis gaan dan kan er gekozen worden voor eventuele adoptie of onderbrengen bij een stabiele thuissituatie bij een familielid?
Als ze niet jouw verantwoordelijkheid zijn, waarom heb je er dan wel een mening over? Beetje goedkoop hoor.
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 07:06:24 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186491280
wittyakki twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 17:23:30 If 45 goes to prison, it could be his first complete sentence. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 07:08:03 #257
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186491287
BrettPransky twitterde op zondag 28-04-2019 om 21:11:44 Donald Trump has chosen not to give out this year's National Teacher of the Year Award, breaking a tradition that dates back to Harry Truman.I'll give you three guesses why, but you won't need the other two. https://t.co/Ha0uqXwNRG reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 april 2019 @ 07:46:27 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_186491409
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 07:08 schreef Ulx het volgende:
BrettPransky twitterde op zondag 28-04-2019 om 21:11:44 Donald Trump has chosen not to give out this year's National Teacher of the Year Award, breaking a tradition that dates back to Harry Truman.I'll give you three guesses why, but you won't need the other two. https://t.co/Ha0uqXwNRG reageer retweet
Jeeezus
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 07:51:25 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186491437
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 07:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Jeeezus
Het was natuurlijk al lang duidelijk voor iedereen die niet compleet mongool is, maar nu kunnen zelfs de fanatiekste trumpanzees niet meer ontkennen dat Trump gewoon een racistische klootzak is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 april 2019 @ 08:09:47 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186491508
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 07:08 schreef Ulx het volgende:
BrettPransky twitterde op zondag 28-04-2019 om 21:11:44 Donald Trump has chosen not to give out this year's National Teacher of the Year Award, breaking a tradition that dates back to Harry Truman.I'll give you three guesses why, but you won't need the other two. https://t.co/Ha0uqXwNRG reageer retweet
WTF :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 08:32:07 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186491613
Misschien deelt hij wel een prijs uit aan de eerste blanke leraar op de lijst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186491630
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 07:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Als ze niet jouw verantwoordelijkheid zijn, waarom heb je er dan wel een mening over? Beetje goedkoop hoor.
Hoe verklaar je dan dit topic?
Ik durf te stellen dat niemand die hier post in de VS woont maar toch heeft iedereen een mening over Trump. Mogen we het alleen over Trump hebben als we Amerikaans stemrecht hebben?
  maandag 29 april 2019 @ 08:39:30 #263
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186491659
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 08:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dit topic?
Ik durf te stellen dat niemand die hier post in de VS woont maar toch heeft iedereen een mening over Trump. Mogen we het alleen over Trump hebben als we Amerikaans stemrecht hebben?
Ik woon ook in Nederland, maar het gros van mijn familie komt uit de VS. En ja, daar hebben we een mening over.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186491674
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een ander onderbelicht aspect van abortus is dat het gaat om 5x zoveel Afro Amerikaanse vrouwen dan blanken die abortus plegen. En het aantal abortussen onder blanken daalt nog steeds en stijgt nog steeds onder de donkere mensen. Hwt komt door abortus dat de "vervangingsratio" van deze mensen onder de 2.1 duikt, wat betekent dat Afro Amerikanen als groep op termijn zullen uitsterven
Dat is echt zo'n dingetje dat mensen snel vergeten inderdaad.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 29 april 2019 @ 08:43:15 #265
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186491691
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 06:57 schreef OMG het volgende:
Ook wel geinig dat een mensen als Vader_Aardbei zich plots druk maakt over afro-amerikaanse vrouwen.
Toch wel geinig dat we over de uitlatingen van Vader_Aardbei ons weinig druk maken. Als we daar consistent mee doorgaan kruipt hij vanzelf terug onder zijn steen.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 09:52:47 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186491715
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 08:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik woon ook in Nederland, maar het gros van mijn familie komt uit de VS. En ja, daar hebben we een mening over.
Jij mag er dus een beetje over praten, volgens de logica van mcmxic moet de rest zijn mond houden.
pi_186491729
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 08:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toch wel geinig dat we over de uitlatingen van Vader_Aardbei ons weinig druk maken.
Wederom hardop gelachen.
  maandag 29 april 2019 @ 08:48:41 #268
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186491733
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 08:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jij mag er dus een beetje over praten, volgens de logica van mcmxic moet de rest zijn mond houden.
Toch vreemd om te horen dat bepaalde users denken dat ze een soort van gezag vertegenwoordigen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186491771
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 08:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toch vreemd om te horen dat bepaalde users denken dat ze een soort van gezag vertegenwoordigen.
Die zijn er zeker, stap een beetje uit het groepsdenken hier en je word beschuldigd van racisme, anti semitisme of je word een schaap, incel, alt right of een Russische trol genoemd.

Gelukkig hebben deze mensen geen echte macht maar het corrigeren van mensen op basis van beledigingen is ook een vorm van gezag uit oefenen. Het is bijzonder ineffectief dat dan weer wel.
pi_186491777
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2019 08:41 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n dingetje dat mensen snel vergeten inderdaad.
Het is natuurlijk een enorme obsessie voor mensen met omvolkingswanen, hoewel de zwarte Amerikanen wel zo ongeveer de meest 'oorspronkelijke' bevolkingsgroep zijn van de VS (niet van het continent uiteraard).
Het hele problemen is dat de GOP in de VS natuurlijk niet alleen problemen heeft met abortus, maar op allerlei manieren probeert voorlichting en beschikbaarheid van voorbehoedsmiddelen tegen te gaan. Uiteindelijk leidt dat ook simpelweg weer tot abortus, legaal of illegaal. Repressie in plaats van preventie is doorgaans een vrij onverstandige strategie, maar onze vrome vrienden grossieren erin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 april 2019 @ 08:55:21 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186491782
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186491862
Wauw, iemand heeft een afwijkende mening en krijgt scheldpartijen en verkapte doodverwensingen over zich heen. Het zijn niet alleen de republikeinen en hun fans die zich hiertoe verlagen blijkbaar.

Abortus puur als vrouwenrecht behandelen is als de boeren alle beslissingen laten nemen wat betreft de wetgeving over de behandeling van dieren. Het hangt af van je definitie van een mens (of de rechten die je aan een dier wilt toekennen) en er zijn nu eenmaal verschillende meningen hierover. Het is goed om die meningen serieus te nemen en nee tegenstanders van abortus hebben niet als doel "vrouwen pesten" zoals dierenrechtenactivisten niet als doel hebben "veehouders pesten". Veel tegenstanders van abortus zijn oprecht in hun mening dat een embryo mensenrechten behoort te hebben en zijn ook echt wel bereid ongewenst zwangere vrouwen financieel te helpen. Al zijn er ook veel onder hen die dat niet doen.

Het is een keus of je leven beschermwaardig acht vanaf bevruchting (lijkt mij wat vroeg), vanaf meetbare hersenactiviteit, vanaf levensvatbaarheid buiten de baarmoeder (lijkt me al wat laat), vanaf geboorte (lijkt me veel te laat) of vanaf het moment dat geen zorg van anderen meer nodig is. En verschillende mensen maken nu eenmaal verschillende keuzes. De Nederlandse keus (levensvatbaarheid) of de Amerikaanse (in sommige staten geboorte) zijn ook arbitrair.

Verder is het natuurlijk wel schandalig dat de GOP niet veel/niets doet voor kinderen na de geboorte. Daarmee laat je de vraag naar abortus eigenlijk alleen toenemen en wek je wel heel erg de suggestie dat tegen abortus zijn volop voortkomt uit opportunisme.
pi_186492084
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:04 schreef DrParsifal het volgende:
Het is goed om die meningen serieus te nemen en nee tegenstanders van abortus hebben niet als doel "vrouwen pesten" zoals dierenrechtenactivisten niet als doel hebben "veehouders pesten".
Ik doe mijn best, maar als iemand als argument tegen abortus aandraagt dat vrouwen het kunnen gebruiken om hun (ex-)man te straffen moet ik toch weer zo hard lachen dat het moeilijk wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 29 april 2019 @ 09:25:03 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186492114
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:04 schreef DrParsifal het volgende:
Wauw, iemand heeft een afwijkende mening en krijgt scheldpartijen en verkapte doodverwensingen over zich heen. Het zijn niet alleen de republikeinen en hun fans die zich hiertoe verlagen blijkbaar.

Abortus puur als vrouwenrecht behandelen is als de boeren alle beslissingen laten nemen wat betreft de wetgeving over de behandeling van dieren. Het hangt af van je definitie van een mens (of de rechten die je aan een dier wilt toekennen) en er zijn nu eenmaal verschillende meningen hierover. Het is goed om die meningen serieus te nemen en nee tegenstanders van abortus hebben niet als doel "vrouwen pesten" zoals dierenrechtenactivisten niet als doel hebben "veehouders pesten". Veel tegenstanders van abortus zijn oprecht in hun mening dat een embryo mensenrechten behoort te hebben en zijn ook echt wel bereid ongewenst zwangere vrouwen financieel te helpen. Al zijn er ook veel onder hen die dat niet doen.

Het is een keus of je leven beschermwaardig acht vanaf bevruchting (lijkt mij wat vroeg), vanaf meetbare hersenactiviteit, vanaf levensvatbaarheid buiten de baarmoeder (lijkt me al wat laat), vanaf geboorte (lijkt me veel te laat) of vanaf het moment dat geen zorg van anderen meer nodig is. En verschillende mensen maken nu eenmaal verschillende keuzes. De Nederlandse keus (levensvatbaarheid) of de Amerikaanse (in sommige staten geboorte) zijn ook arbitrair.

Verder is het natuurlijk wel schandalig dat de GOP niet veel/niets doet voor kinderen na de geboorte. Daarmee laat je de vraag naar abortus eigenlijk alleen toenemen en wek je wel heel erg de suggestie dat tegen abortus zijn volop voortkomt uit opportunisme.
Vrouwen moeten met de gevolgen leven zelfbeschikkingsrecht iver hun lichaam), dus wat mij betreft beslissen zij en zij alleen (waarbij ik niet zeg dat er niet over gepraat kan en moet worden).

Verder zijn de argumenten die door betreffende user gegeven worden gewoon bizar. En adoptie is géén oplossing. Dan moet de vrouw alsnog een zwangerschap en bevalling door.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 09:38:15 #275
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186492321
Roe vs Wade is established. Elke rechter stuurt de tegenstanders keer op keer met lege handen naar huis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 april 2019 @ 09:43:32 #276
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186492401
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 09:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vrouwen moeten met de gevolgen leven zelfbeschikkingsrecht iver hun lichaam), dus wat mij betreft beslissen zij en zij alleen (waarbij ik niet zeg dat er niet over gepraat kan en moet worden).

Verder zijn de argumenten die door betreffende user gegeven worden gewoon bizar. En adoptie is géén oplossing. Dan moet de vrouw alsnog een zwangerschap en bevalling door.
Dan gebruikt de vrouw maar voorbehoedsmiddelen als ze absoluut niet zwanger wil worden. Dat de bevruchting in het lichaam van de vrouw plaatsvindt is minder belangrijk dan het feit dat er sprake is van een vader en een moeder. De stem van de vrouw hoort niet zwaarder te wegen. Die kans heeft ze gehad in de preventiefase. Als de vader het kind wil houden heeft hij dat recht ook.
  maandag 29 april 2019 @ 09:44:19 #277
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186492412
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Ulx het volgende:
Roe vs Wade is established. Elke rechter stuurt de tegenstanders keer op keer met lege handen naar huis.
Net zoals het Mueller rapport maar nog steeds leggen mensen zich er niet bij neer.
  maandag 29 april 2019 @ 09:45:47 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186492426
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan gebruikt de vrouw maar voorbehoedsmiddelen als ze absoluut niet zwanger wil worden. Dat de bevruchting in het lichaam van de vrouw plaatsvindt is minder belangrijk dan het feit dat er sprake is van een vader en een moeder. De stem van de vrouw hoort niet zwaarder te wegen. Die kans heeft ze gehad in de preventiefase. Als de vader het kind wil houden heeft hij dat recht ook.
Ik dacht het niet :)
En alléén de vrouw verantwoordelijk maken voor voorbehoedsmiddel slaat ook nergens op. Verder bestaat er nog zoiets als verkrachting.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 29 april 2019 @ 09:48:46 #279
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186492464
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 08:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die zijn er zeker, stap een beetje uit het groepsdenken hier en je word beschuldigd van racisme, anti semitisme of je word een schaap, incel, alt right of een Russische trol genoemd.
.
Deze topicreeks valt gelukkig buiten het standaard kader van Fok! Hier wordt niet meegehuild met de meute, maar gaat over Amerikaanse politiek. Kunnen we nu weer on topic gaan?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 29 april 2019 @ 09:51:03 #280
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186492487
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik dacht het niet :)
En alléén de vrouw verantwoordelijk maken voor voorbehoedsmiddel slaat ook nergens op. Verder bestaat er nog zoiets als verkrachting.
Ik zeg helemaal niet dat de vrouw alleen verantwoordelijk is. Maar de vrouw heeft zelf wel alle mogelijkheden om zwangerschap te voorkomen. En kiest ze niet voor voorbehoedsmiddelen, kan ze ook ervoor kiezen om geen seks te hebben.

Ja, verkrachting bestaat. Maar het lijkt me niet dat het een aanzienlijk deel in de aborties betreft.

Maar de vader heeft dus geen rechten met betrekking tot zijn kind? Of hoe zie jij dat? Niet 50-50 maar 80-20 ofzo?
pi_186492558
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat de vrouw alleen verantwoordelijk is. Maar de vrouw heeft zelf wel alle mogelijkheden om zwangerschap te voorkomen. En kiest ze niet voor voorbehoedsmiddelen, kan ze ook ervoor kiezen om geen seks te hebben.
Als de vrouw praktisch alle verantwoordelijk moet nemen om niet zwanger te worden, waarom heeft zij dan niet al die verantwoordelijkheid om een besluit te nemen op het moment dat ze zwanger is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186492565
Verkrachting is maar een klein deel. Gevaarlijker is het om alle grijze gebieden zoals momenten als zwakte, misbruik, psychiatrie, subtielere vormen van dwang of aandringen tot seks simpelweg af te doen als onverantwoordelijk gedrag van de ongewenste zwangere vrouw. Jullie onderschatten het gebrek aan weerbaarheid van een groot deel van kwetsbare jongeren en vrouwen als ook het grensoverschrijdende gedrag van sommige mannen.

Die kwetsbare groepen mensen krijgen van empathisch beperkte mensen lekker een schop na.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 29-04-2019 10:00:26 ]
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 09:59:37 #283
236264 crew  capricia
pi_186492572
Ja, sommige mensen hebben 'bijzondere' meningen. Dat is geen reden om ze uit te schelden.
Die persoonlijke aanvallen heb ik verwijderd.

Definitely not CIA
  maandag 29 april 2019 @ 10:00:49 #284
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186492586
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Ulx het volgende:
Roe vs Wade is established. Elke rechter stuurt de tegenstanders keer op keer met lege handen naar huis.
Deze uitspraak schraapt elke keer weer over de ziel van het gristelijke deel van de GOP. Tot het einde der tijden. :Y)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186492663
Wat ik persoonlijk gek vind, is dat de conservatieven inzake abortus de verantwoordelijk louter bij de vrouw leggen. In Texas kwamen enkele Republikeinen dus met een voorstel om abortus te classificeren als moord. Maar het is alleen de vrouw die schuldig is (tenzij ik iets heb gemist). Een man is medeverantwoordelijk voor de ongewenste zwangerschap, maar in geen geval draait hij op voor de consequenties.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186492722
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik persoonlijk gek vind, is dat de conservatieven inzake abortus de verantwoordelijk louter bij de vrouw leggen. In Texas kwamen enkele Republikeinen dus met een voorstel om abortus te classificeren als moord. Maar het is alleen de vrouw die schuldig is (tenzij ik iets heb gemist). Een man is medeverantwoordelijk voor de ongewenste zwangerschap, maar in geen geval draait hij op voor de consequenties.
De vrouw kan er ook gewoon voor kiezen geen seks te hebben als ze niet met de consequenties wil leven, en anders gebruikt ze maar een voorbehoedsmiddel zoals de overal goed verkrijgbare en voordelige anticonceptiepil.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 29 april 2019 @ 10:33:03 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186492986
Politidope twitterde op zondag 28-04-2019 om 18:50:17 Hillary reading the part of the Mueller report where Trump says "I'm f***ed" is hilarious. https://t.co/vS6xLVTcox reageer retweet
:D

Die blik van Bill!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186493272
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik persoonlijk gek vind, is dat de conservatieven inzake abortus de verantwoordelijk louter bij de vrouw leggen. In Texas kwamen enkele Republikeinen dus met een voorstel om abortus te classificeren als moord. Maar het is alleen de vrouw die schuldig is (tenzij ik iets heb gemist). Een man is medeverantwoordelijk voor de ongewenste zwangerschap, maar in geen geval draait hij op voor de consequenties.
Is een man echt medeverantwoordelijk nu er overal anticonceptiepillen verkrijgbaar zijn?
En stel dat hij medeverantwoordelijk zou zijn dan vind ik dat hij de consequenties van zijn gedrag ook mag ondervinden. Gelukkig gebeurt dit al in doormiddel van “child support”.
pi_186493293
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is een man echt medeverantwoordelijk nu er overal anticonceptiepillen verkrijgbaar zijn?
En stel dat hij medeverantwoordelijk zou zijn dan vind ik dat hij de consequenties van zijn gedrag ook mag ondervinden. Gelukkig gebeurt dit al in doormiddel van “child support”.
Komt mijn post je niet goed uit? Heb he daar ook een tegenverhaal voor klaar?
  maandag 29 april 2019 @ 10:56:36 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186493311
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:55 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Komt mijn post je niet goed uit? Heb he daar ook een tegenverhaal voor klaar?
Niet kibbelen. Blijf on topic graag.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_186493324
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:55 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Komt mijn post je niet goed uit? Heb he daar ook een tegenverhaal voor klaar?
Het enige wat ik daar over kan zeggen is eigen verantwoordelijkheid.
Dezelfde coulance word bijvoorbeeld niet gegeven aan mentaal zwakke mensen die verleid worden om bolletjes te slikken of om drugs te verkopen.
Ik snap niet goed waarom we ineens volop medelijden moeten tonen omdat het vrouwen betreft.
pi_186493418
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Ulx het volgende:
Roe vs Wade is established. Elke rechter stuurt de tegenstanders keer op keer met lege handen naar huis.
Nou ja, established is toch de vraag? Ik meen me te herinneren dat een aantal staten welbewust anti-abortuswetgeving had aangenomen die overduidelijk in strijd daarmee was, juist om e.e.a. weer terug aan te kunnen vechten bij het SC. Zijn daar al verdere stappen in gezet?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_186493499
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is een man echt medeverantwoordelijk nu er overal anticonceptiepillen verkrijgbaar zijn?
En stel dat hij medeverantwoordelijk zou zijn dan vind ik dat hij de consequenties van zijn gedrag ook mag ondervinden. Gelukkig gebeurt dit al in doormiddel van “child support”.
Ja, je kan er als man ook voor kiezen om je lul er niet in te hangen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186493536
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Deze uitspraak schraapt elke keer weer over de ziel van het gristelijke deel van de GOP. Tot het einde der tijden. :Y)
Het is ook niet helemaal waar. In heel veel staten wordt toch op vrij slinkse wijze de mogelijkheid tot abortus ingedamd.

Het is ook wel vrij bijzonder dat de interesse voor het welzijn van kinderen bij veel Republikeinen gewoon ophoudt op het moment dat het uit de baarmoeder is gedonderd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186493583
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2019 11:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, je kan er als man ook voor kiezen om je lul er niet in te hangen.
Dat kan zeker en is ook goed advies als je met mentaal instabiele vrouwen te maken hebt.
pi_186493586
quote:
5s.gif Op maandag 29 april 2019 11:03 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, established is toch de vraag? Ik meen me te herinneren dat een aantal staten welbewust anti-abortuswetgeving had aangenomen die overduidelijk in strijd daarmee was, juist om e.e.a. weer terug aan te kunnen vechten bij het SC. Zijn daar al verdere stappen in gezet?
Klopt, bijv. Texas met HB 896, Alabama met HB 314 .

Uiteindelijk zijn er nu vijf staten die wetgeving hebben voorgesteld (of klaar hebben staan) die abortus direct illegaal maakt, maar er is nog niet echt een staat waar die wetgeving nu al aangenomen wordt en dus een rechtszaak getriggered kan worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 29 april 2019 @ 11:14:13 #297
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186493588
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook niet helemaal waar. In heel veel staten wordt toch op vrij slinkse wijze de mogelijkheid tot abortus ingedamd.

Het is ook wel vrij bijzonder dat de interesse voor het welzijn van kinderen bij veel Republikeinen gewoon ophoudt op het moment dat het uit de baarmoeder is gedonderd.
Ga en vermenigvuldig de wereld vol bastaards..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 11:20:32 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186493685
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het enige wat ik daar over kan zeggen is eigen verantwoordelijkheid.
Dezelfde coulance word bijvoorbeeld niet gegeven aan mentaal zwakke mensen die verleid worden om bolletjes te slikken of om drugs te verkopen.
Ik snap niet goed waarom we ineens volop medelijden moeten tonen omdat het vrouwen betreft.
Abortus is dus ook eigen verantwoordelijkheid, niet de jouwe. Je stelt ook dat jij geen boodschap hebt aan eventuele kinderen dus bemoei je dan ook niet met het voorkomen daarvan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_186493826
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Abortus is dus ook eigen verantwoordelijkheid, niet de jouwe. Je stelt ook dat jij geen boodschap hebt aan eventuele kinderen dus bemoei je dan ook niet met het voorkomen daarvan.
En hier ga je de fout in, een baby in de baarmoeder is afhankelijk van de moeder maar geen deel van haar. Het is een mens in wording die het recht op het leven zou moeten hebben.
Juist door dat essentiële verschil snappen de voorstanders van abortus de beweegredenen van mensen die tegen abortus zijn niet.
  maandag 29 april 2019 @ 11:37:58 #300
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_186493906
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En hier ga je de fout in, een baby in de baarmoeder is afhankelijk van de moeder maar geen deel van haar. Het is een mens in wording die het recht op het leven zou moeten hebben.
Juist door dat essentiële verschil snappen de voorstanders van abortus de beweegredenen van mensen die tegen abortus zijn niet.
En dit is een topic waar we het hier over moeten hebben?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 29 april 2019 @ 11:41:13 #301
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186493948
Bij de WAPO is men helemaal niet op de hand van Biden, hoe kom je erbij?!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')