Zou ik ook doenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doelde op Kiid die snel wegliep toen hij TARDIS. tegenkwam bij de bios haha
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doelde op Kiid die snel wegliep toen hij TARDIS. tegenkwam bij de bios haha
Dat vind ik oprecht een hele geruststelling inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig staan wij in de KLB SC niet bekend om mensen wegpesten
haha grapje, zuig mijn luk diktietquote:Op woensdag 10 april 2019 13:47 schreef I. het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een hele geruststelling inderdaad.
Mag ik jouw account even lenen? Dan kan ik daar gewoon weer posten namelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
loser, dat je je zo laat kennen, ben ik niet van je gewend
lukquote:Op woensdag 10 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha grapje, zuig mijn luk diktiet
Waar staan we dan bekend om? De 100.000 mods die hier komen posten om te pronken met hun nieuwe status?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig staan wij in de KLB SC niet bekend om mensen wegpesten
Dat was precies de mening van die collega over jouquote:Op woensdag 10 april 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
wilde net een topic openen en toen kwam een collega opeens, toch weer jammer zoiets
Klinkt als jouw probleemquote:
ik krijg best regelmatig complimenten van mijn collega'squote:Op woensdag 10 april 2019 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was precies de mening van die collega over jou
Als je een keer gedoucht hebt?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg best regelmatig complimenten van mijn collega's
Ik zou je ook complimenteren, toch knap hoe je enkels die 23 ton omhoog kunnen houden.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik krijg best regelmatig complimenten van mijn collega's
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaanquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, fijn dat jullie mij daarentegen wel steunen in deze moeilijke tijd.
Of met zijn IQ toch elke dag de weg weer weet te vindenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou je ook complimenteren, toch knap hoe je enkels die 23 ton omhoog kunnen houden.
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je een keer gedoucht hebt?
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 april 2019 13:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Of met zijn IQ toch elke dag de weg weer weet te vinden
Kijk, dit gebeurt er dus als je als baby op je hoofd bent gevallenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaalquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je een keer gedoucht hebt?
Jammerquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan
Hier had je me.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaal
met je broek
DIT IS MIJN NORMAALquote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaal
met je broek
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En zou je niet willen schelden met de almachtige?
Dat is immers blasfemie
De grootste digitale boeven eindigen vaak als mod dus Noel maak juist een goede kansquote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, tot zover je modschap.. die heb je nu helemaal vergooid..
Nielsquote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, tot zover je modschap.. die heb je nu helemaal vergooid..
Doe eens lief. Hij is er pas net weerquote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met je broek
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Mag toch? Vrij land, vrije fok hahaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.
Is goed, waar?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.
Liever ik he, penisverslaafde vriend van mequote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaf de sc nog een beetje kleurquote:
Waarom heb je het zo extreem vaak over mij en vermeende homofilie?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Liever ik he, penisverslaafde vriend van me
Je bent wel 1 van de weinigen die aan penis heeft mogen proeven dus misschien dat dat ermee te maken heeftquote:Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heb je het zo extreem vaak over mij en vermeende homofilie?
misschien omdat je vaak door mannen wordt na gevlotenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Extreem vaak is overdrevenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gevluit*quote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien omdat je vaak door mannen wordt na gevloten
En hoopt te worden aangesproken in de bioscoop door wildvreemde mannenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien omdat je vaak door mannen wordt na gevloten
Jij hebt hem niet eens echt meegemaaktquote:
Kan toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms lees ik op Mycroft dat je het er over hebt zonder dat ik er ben of ben geweest die dag.
Vind het wel een beetje HEEL ERG zielig dat je op mycroft gaat terugzoeken zeg godverdommequote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms lees ik op Mycroft dat je het er over hebt zonder dat ik er ben of ben geweest die dag.
Neuh, ik weet dat het mensen irriteert en iedereen heeft zo zijn manieren om mensen te raken.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet eens echt meegemaakt
Heb het idee dat je gewoon graag mee wilt praten
Ik wist dat je dit ging zeggen en niet op de inhoud in zou gaanquote:Op woensdag 10 april 2019 14:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje HEEL ERG zielig dat je op mycroft gaat terugzoeken zeg godverdomme
Wat onzeker van jequote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een stunt zou dat zijn zegquote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
Zal ik dit topic deleten?
om @:yvonne te plagen?
Doe eens?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
Je hoeft je er niet voor te schamen. Jij bent wie je bent en als jij de behoefte aan piemels heb tussen de vrouwen door dan respecteren we dat.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen en niet op de inhoud in zou gaan
Kan je niet ook gewoon een hele reeks verwijderen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
liever gewoon alle users hierquote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef I. het volgende:
[..]
Kan je niet ook gewoon een hele reeks verwijderen?
Dit gesprek was tussen mij en Noel, forceer je er niet zo in.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen. Jij bent wie je bent en als jij de behoefte aan piemels heb tussen de vrouwen door dan respecteren we dat.
Dan moet je elkaar gaan dm'enquote:Op woensdag 10 april 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit gesprek was tussen mij en Noel, forceer je er niet zo in.
BIEM!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 14:03 schreef Rozevla het volgende:
Domme driepik snapt er Niks van![]()
MBK / Te koop aangeboden : 2 kuub modder.
nog nietmachinequote:Op woensdag 10 april 2019 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zet je ook weer de originele TT terug?
GIENIETON!!!!!quote:
Zoals altijd ben je weer rijkelijk laatquote:Op woensdag 10 april 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2493504
ow was dit niet nodig
Dat beeld heb ik gewoon van je, laat mequote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen en niet op de inhoud in zou gaan
die werd sneller verwijderd dan dat goku zijn instant transmission gebruiktquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoals altijd ben je weer rijkelijk laat
Nee, gewoon Nederlanderquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GIENIETON!!!!!
Denk dat je dat probeerde te zeggen.
Ben je Turk ofzo?
Niet zo gek met 100 man personeel achter de schermenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die werd sneller verwijderd dan dat goku zijn instant transmission gebruikt
Daar lijkt het wel op. Snap ik ook wel want niet iedere jongen voelt de behoefte om met een andere jongen seks te hebben. Juf Ank had het vreemd gevonden iigquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik gewoon van je, laat me
Waarom zoek jij jezelf terug op mycroft. Ben je zo onzeker?
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zoek jij jezelf terug op mycroft. Ben je zo onzeker?
das niet zo fienquote:Op woensdag 10 april 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2018 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik mycroft mezelf elke dag. Als ik wakker word, als ik ga slapen. Soms zit ik op m'n werk en heb ik ineens de drang om mezelf even te mycroften. Dan loop ik naar de wc, neem ik hem in m'n hand en mycroft ik mezelf.
Noel is niet gegroeid in twee jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We kaatsten wat over en weer, soms dan ben ik er een paar dagen niet en dan mycroft ik mezelf even en zie ik dat Noel elke dag wel een stuk of twee/drie homo/huil-opmerkingen maak en dan kaats ik weer terug naar jou. Het is allemaal eenvoudig. Maar onnodig. Ik had er graag boven gestaan.
Ik bewonder je lef door jezelf zo kwetsbaar op te stellen hierquote:Op woensdag 10 april 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.
12quote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Probeer het maar, geef daarna aub wel aan tot waar je gekomen bent
De meeste mensen zijn toch ook wel uitgegroeid op de leeftijd van Noel. Ik denk dat ik ook niet groter word eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel is niet gegroeid in twee jaar
Bovenstaande quote is opgezocht via MyCroft.
ik vind het behoorlijk gayquote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik bewonder je lef door jezelf zo kwetsbaar op te stellen hier
Hoeveel maanden ben je?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op over dat mycroften, heb er mijn buik vol van
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jaja
Ga lekker tüüteren joh zure Turk.
Poepoepoequote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel is niet gegroeid in twee jaar
Bovenstaande quote is opgezocht via MyCroft.
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
oaquote:Op woensdag 10 april 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Wat grappig. Ik een plaatje van alle modsquote:Op woensdag 10 april 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggen
Zo'n grote toilet heb ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik een plaatje van alle mods
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
Lekker is dat hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melk
nee vruchtenhagel is voor minderjarigenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Ook met vruchtenhagel is dat heerlijk
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
Zin om vanillekwark een kaasplankje op zijn kop te gooien
Dan ben je toch niet zo'n mongool.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in, ondanks dat k een mongool ben
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nou nou nou
misschien goede wijn erbij en wat stroop
Nou, stroop je mouwen op en maak je woorden waar.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakken
He weer een blauwequote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n mongool.
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee vruchtenhagel is voor minderjarigen
Ben in de buurt, kan je oppikken, paar uurtjes rijden naar dat inboorlingengehucht en dan stompen we hem recht tussen ze ogen tot ie echt blauw zietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakken
druiven in een bakje, druiven over de plank heen geflikkerd, de rest gewoon ernaast getyfdquote:
een pilsje? in de middeleeuwen werd er gezopen en hoeren geneukt bij zo'n overwinning.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben in de buurt, kan je oppikken, paar uurtjes rijden naar dat inboorlingengehucht en dan stompen we hem recht tussen ze ogen tot ie echt blauw ziet
idee?
drinken we daarna pilsje
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ookquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n mongool.
Geen idee maar ziet er niet uit.quote:
Ik neem zijn billetjes onder handenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Daarna VK met een kaasplank z’n smoel bewerken?
Weet ik nog niet, zal nog ffe durenquote:
Ugh zwelg niet zo in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ook
jammer dat het al 1 april geweest is, was een goeie grap geweest om jou mod te makenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat is iedereen wel een keer mod hier
Deze act siert je niet. Je hebt niet echt een stijgende lijn te pakken sinds je nieuw verworven statusquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ook
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiidquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat is iedereen wel een keer mod hier
Je kan het ook zo zien dat 10 april 10x grappiger is dan 1 aprilquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jammer dat het al 1 april geweest is, was een goeie grap geweest om jou mod te maken
Welke act?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze act siert je niet. Je hebt niet echt een stijgende lijn te pakken sinds je nieuw verworven status
hahaha die vraag heb ik echt totaal nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiid
Ben er niet happig op om een wildvreemde mijn legitimatie op te sturenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiid
dan is het toch niet zo makkelijk om iedereen mod te laten wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahaha die vraag heb ik echt totaal niet
Heb ik dat ooit tegen je gezegd?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welke act?
Nu zeg ik wat iedereen hier zegt en is het nog niet goed?
Ik vind het een leuk kaasplankjequote:
Wat dan? Het zou wel een logische keuze zijn als je kijkt naar de huidige samenstelling, toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahaha die vraag heb ik echt totaal niet
Dat kan in 1 tel.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan is het toch niet zo makkelijk om iedereen mod te laten worden
gewoon dingen afschermen toch. je hoeft niet alles te laten zienquote:Op woensdag 10 april 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben er niet happig op om een wildvreemde mijn legitimatie op te sturen
nouuuquote:
Vind die dingen niet te vreten. Geef mij maar lekker ijs vriendquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk kaasplankje
Dankjewel maatquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je het plankje aan de rest van jouw familie aanbevelen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat we Danny daarmee kunnen vertrouwenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon dingen afschermen toch. je hoeft niet alles te laten zien
[..]
nouuu
welleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswellesquote:
rtquote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De beste weten pas echt wanneer ze een toegevoegde waarde zijn.
ja of niet danquote:Op woensdag 10 april 2019 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, lekker weertje is het he
Kan je het ook onderbouwen dmv een quote?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
welleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelles
welke familiequote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je het plankje aan de rest van jouw familie aanbevelen?
bedankt vriendelijk Kiidquote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat we Danny daarmee kunnen vertrouwen
Je moet het plankje ook niet eten hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind die dingen niet te vreten. Geef mij maar lekker ijs vriend
Dit vind ik echt een belediging voor Amaquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat dan? Het zou wel een logische keuze zijn als je kijkt naar de huidige samenstelling, toch?
Nee, dat kan ik niet, want ik ben volgens iedereen hier (@McGrath kan dit onderbouwen) een mongoolquote:Op woensdag 10 april 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je het ook onderbouwen dmv een quote?
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het plankje ook niet eten he
Zij is nog in mineur dus niet helemaal fair om haar erbij te betrekkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een belediging voor Ama
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Faux. het volgende:
Op woensdag 10 april 2019 @ 14:05 door Driepink:
Topicstatus: normaal/open -> deleted.
huh
Je moet niet zoveel waarde hechten aan zijn act. Dat is gewoon een fase, 2k18 Mcgrath was een doetje.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want ik ben volgens iedereen hier (@:mcgrath kan dit onderbouwen) een mongool
Ik hecht waarde aan iedereen hun meningquote:Op woensdag 10 april 2019 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel waarde hechten aan zijn act. Dat is gewoon een fase, 2k18 Mcgrath was een doetje.
Je ziet eruit alsof de 2 dieven van Home alone een kind samen hebben, dus ja een mongool.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want ik ben volgens iedereen hier (@:mcgrath kan dit onderbouwen) een mongool
ZIE JE WEL!quote:Op woensdag 10 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof de 2 dieven van Home alone een kind samen hebben, dus ja een mongool.
Dan weet ik niet of je hier op het juiste adres bent. Naar mijn mening verdien jij beter dan KLB en heeft het een slechte invloed op je pohiquote:Op woensdag 10 april 2019 14:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan iedereen hun mening
Ik heb nooit home alone gekeken. Hoe zien die eruit?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof de 2 dieven van Home alone een kind samen hebben, dus ja een mongool.
Dit is geen KLB, dit is MBKquote:Op woensdag 10 april 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je hier op het juiste adres bent. Naar mijn mening verdien jij beter dan KLB en heeft het een slechte invloed op je pohi
Weet je wat pas lekker isquote:Op woensdag 10 april 2019 15:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm chocolade met pinda en karamel
quote:Op woensdag 10 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nauw is niet wijd, maar wel lekker op z'n tijd
Wie?quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Die Ricky Gervais is erg goed, zowel als komiek als acteur
Ik vind Jim Jeffries wel leuk.. wel wat vrouw onvriendelijk op z'n tijdquote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Eens. After Life en Derek beide gezien neem ik aan?quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jim Jefferiesquote:Op woensdag 10 april 2019 15:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind Jim Jeffries wel leuk.. wel wat vrouw onvriendelijk op z'n tijd
Vond After Life wat minder moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eens. After Life en Derek beide gezien neem ik aan?
After Life afgelopen week, erg goede seriequote:Op woensdag 10 april 2019 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eens. After Life en Derek beide gezien neem ik aan?
Eenschquote:Op woensdag 10 april 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond After Life wat minder moet ik zeggen
minder dan Derek...misschien.. maar nog steeds geniaal. Vooral het stukje: I AM NO PEDO YOU FAT USELESS GINGER CUNTquote:Op woensdag 10 april 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond After Life wat minder moet ik zeggen
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
minder dan Derek...misschien.. maar nog steeds geniaal. Vooral het stukje: I AM NO PEDO YOU FAT USELESS GINGER CUNT
Herkende er wel wat inquote:Op woensdag 10 april 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.
Ja ik ook, want ik haat 95% van de bevolking. Was wel enigzins vermakelijk, maar staat niet in z'n top 5 van beste series ofzo.quote:
Ik het vooral geen zin meer hebbenquote:Op woensdag 10 april 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ook, want ik haat 95% van de bevolking. Was wel enigzins vermakelijk, maar staat niet in z'n top 5 van beste series ofzo.
LEUGENSquote:Op woensdag 10 april 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.
Ik heb altijd zinquote:Op woensdag 10 april 2019 15:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik het vooral geen zin meer hebben
Zelf zonder ditquote:Op woensdag 10 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Na het overlijden van je partner niet, dan lijkt even alles nutteloos
zullen er vast genoeg zijn die ook zonder het verlies van een geliefde nergens meer zin in hebbenquote:
Ohw dat zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen er vast genoeg zijn die ook zonder het verlies van een geliefde nergens meer zin in hebben
Je moeder Gonny komt ook vaak door haar nieuwe naam.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:03 schreef Pensylvania het volgende:
komt door die nieuwe naam waarschijnlijk
ik snap deze nietquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder Gonny komt ook vaak door haar nieuwe naam.
waaromquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
Vind het wel apart dat ik nog steeds blauw ben
oh sukkel ben je ookquote:Op woensdag 10 april 2019 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat noel toch mod wilde worden..
En ik de SC had verwijderd
nooit weggeweestquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh sukkel ben je ook
[..]
nooit weggeweest
quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh sukkel ben je ook
[..]
nooit weggeweest
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.quote:
Aardiger als jij i.i.g.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.
Ik ben niet algemeenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.
Dat is niet algemeen geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha HOMOOOOOquote:Op woensdag 10 april 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is niet algemeen geaccepteerd.
Wordt door een enkeling gebruikt en in 97% van de gevallen op een lieflijke manier en ook nog door mensen van wie het geslacht mij niet aanstaat.
Ja ik kan lief zijn, zeker voor personen waar het geslacht mij wel van aanstaat.
Zal jou es in je anjer rammen #nohomo #charityworkquote:
je hebt plectrum verkeerd geschrevenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kleuters die een tantrum gooien moet je negeren.
Plectrums die een tantrum gooien moet je negeren.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je hebt plectrum verkeerd geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |