welke familiequote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je het plankje aan de rest van jouw familie aanbevelen?
bedankt vriendelijk Kiidquote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat we Danny daarmee kunnen vertrouwen
Je moet het plankje ook niet eten hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind die dingen niet te vreten. Geef mij maar lekker ijs vriend
Dit vind ik echt een belediging voor Amaquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat dan? Het zou wel een logische keuze zijn als je kijkt naar de huidige samenstelling, toch?
Nee, dat kan ik niet, want ik ben volgens iedereen hier (@McGrath kan dit onderbouwen) een mongoolquote:Op woensdag 10 april 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je het ook onderbouwen dmv een quote?
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het plankje ook niet eten he
Zij is nog in mineur dus niet helemaal fair om haar erbij te betrekkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een belediging voor Ama
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Faux. het volgende:
Op woensdag 10 april 2019 @ 14:05 door Driepink:
Topicstatus: normaal/open -> deleted.
huh
Je moet niet zoveel waarde hechten aan zijn act. Dat is gewoon een fase, 2k18 Mcgrath was een doetje.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want ik ben volgens iedereen hier (@:mcgrath kan dit onderbouwen) een mongool
Ik hecht waarde aan iedereen hun meningquote:Op woensdag 10 april 2019 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel waarde hechten aan zijn act. Dat is gewoon een fase, 2k18 Mcgrath was een doetje.
Je ziet eruit alsof de 2 dieven van Home alone een kind samen hebben, dus ja een mongool.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want ik ben volgens iedereen hier (@:mcgrath kan dit onderbouwen) een mongool
ZIE JE WEL!quote:Op woensdag 10 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof de 2 dieven van Home alone een kind samen hebben, dus ja een mongool.
Dan weet ik niet of je hier op het juiste adres bent. Naar mijn mening verdien jij beter dan KLB en heeft het een slechte invloed op je pohiquote:Op woensdag 10 april 2019 14:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan iedereen hun mening
Ik heb nooit home alone gekeken. Hoe zien die eruit?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je ziet eruit alsof de 2 dieven van Home alone een kind samen hebben, dus ja een mongool.
Dit is geen KLB, dit is MBKquote:Op woensdag 10 april 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je hier op het juiste adres bent. Naar mijn mening verdien jij beter dan KLB en heeft het een slechte invloed op je pohi
Weet je wat pas lekker isquote:Op woensdag 10 april 2019 15:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm chocolade met pinda en karamel
quote:Op woensdag 10 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nauw is niet wijd, maar wel lekker op z'n tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |