Aardiger als jij i.i.g.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.
Ik ben niet algemeenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.
Dat is niet algemeen geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha HOMOOOOOquote:Op woensdag 10 april 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is niet algemeen geaccepteerd.
Wordt door een enkeling gebruikt en in 97% van de gevallen op een lieflijke manier en ook nog door mensen van wie het geslacht mij niet aanstaat.
Ja ik kan lief zijn, zeker voor personen waar het geslacht mij wel van aanstaat.
Zal jou es in je anjer rammen #nohomo #charityworkquote:
je hebt plectrum verkeerd geschrevenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kleuters die een tantrum gooien moet je negeren.
Plectrums die een tantrum gooien moet je negeren.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je hebt plectrum verkeerd geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |