Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
minder dan Derek...misschien.. maar nog steeds geniaal. Vooral het stukje: I AM NO PEDO YOU FAT USELESS GINGER CUNT
Herkende er wel wat inquote:Op woensdag 10 april 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.
Ja ik ook, want ik haat 95% van de bevolking. Was wel enigzins vermakelijk, maar staat niet in z'n top 5 van beste series ofzo.quote:
Ik het vooral geen zin meer hebbenquote:Op woensdag 10 april 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ook, want ik haat 95% van de bevolking. Was wel enigzins vermakelijk, maar staat niet in z'n top 5 van beste series ofzo.
LEUGENSquote:Op woensdag 10 april 2019 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond het allemaal net wat te zoetsappig en net wat te voorspelbaar.
Ik heb altijd zinquote:Op woensdag 10 april 2019 15:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik het vooral geen zin meer hebben
Zelf zonder ditquote:Op woensdag 10 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Na het overlijden van je partner niet, dan lijkt even alles nutteloos
zullen er vast genoeg zijn die ook zonder het verlies van een geliefde nergens meer zin in hebbenquote:
Ohw dat zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen er vast genoeg zijn die ook zonder het verlies van een geliefde nergens meer zin in hebben
Je moeder Gonny komt ook vaak door haar nieuwe naam.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:03 schreef Pensylvania het volgende:
komt door die nieuwe naam waarschijnlijk
ik snap deze nietquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moeder Gonny komt ook vaak door haar nieuwe naam.
waaromquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
Vind het wel apart dat ik nog steeds blauw ben
oh sukkel ben je ookquote:Op woensdag 10 april 2019 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat noel toch mod wilde worden..
En ik de SC had verwijderd
nooit weggeweestquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh sukkel ben je ook
[..]
nooit weggeweest
quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh sukkel ben je ook
[..]
nooit weggeweest
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.quote:
Aardiger als jij i.i.g.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.
Ik ben niet algemeenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De algemeen geaccepteerde term is scrupukneus, maar dit is slechts een act hoor. Dit betreft een hele lieve jongen.
Dat is niet algemeen geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha HOMOOOOOquote:Op woensdag 10 april 2019 16:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is niet algemeen geaccepteerd.
Wordt door een enkeling gebruikt en in 97% van de gevallen op een lieflijke manier en ook nog door mensen van wie het geslacht mij niet aanstaat.
Ja ik kan lief zijn, zeker voor personen waar het geslacht mij wel van aanstaat.
Zal jou es in je anjer rammen #nohomo #charityworkquote:
je hebt plectrum verkeerd geschrevenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kleuters die een tantrum gooien moet je negeren.
Plectrums die een tantrum gooien moet je negeren.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je hebt plectrum verkeerd geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |