nog nietmachinequote:Op woensdag 10 april 2019 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zet je ook weer de originele TT terug?
GIENIETON!!!!!quote:
Zoals altijd ben je weer rijkelijk laatquote:Op woensdag 10 april 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2493504
ow was dit niet nodig
Dat beeld heb ik gewoon van je, laat mequote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen en niet op de inhoud in zou gaan
die werd sneller verwijderd dan dat goku zijn instant transmission gebruiktquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoals altijd ben je weer rijkelijk laat
Nee, gewoon Nederlanderquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GIENIETON!!!!!
Denk dat je dat probeerde te zeggen.
Ben je Turk ofzo?
Niet zo gek met 100 man personeel achter de schermenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die werd sneller verwijderd dan dat goku zijn instant transmission gebruikt
Daar lijkt het wel op. Snap ik ook wel want niet iedere jongen voelt de behoefte om met een andere jongen seks te hebben. Juf Ank had het vreemd gevonden iigquote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik gewoon van je, laat me
Waarom zoek jij jezelf terug op mycroft. Ben je zo onzeker?
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:08 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zoek jij jezelf terug op mycroft. Ben je zo onzeker?
das niet zo fienquote:Op woensdag 10 april 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2018 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik mycroft mezelf elke dag. Als ik wakker word, als ik ga slapen. Soms zit ik op m'n werk en heb ik ineens de drang om mezelf even te mycroften. Dan loop ik naar de wc, neem ik hem in m'n hand en mycroft ik mezelf.
Noel is niet gegroeid in twee jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We kaatsten wat over en weer, soms dan ben ik er een paar dagen niet en dan mycroft ik mezelf even en zie ik dat Noel elke dag wel een stuk of twee/drie homo/huil-opmerkingen maak en dan kaats ik weer terug naar jou. Het is allemaal eenvoudig. Maar onnodig. Ik had er graag boven gestaan.
Ik bewonder je lef door jezelf zo kwetsbaar op te stellen hierquote:Op woensdag 10 april 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.
12quote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Probeer het maar, geef daarna aub wel aan tot waar je gekomen bent
De meeste mensen zijn toch ook wel uitgegroeid op de leeftijd van Noel. Ik denk dat ik ook niet groter word eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel is niet gegroeid in twee jaar
Bovenstaande quote is opgezocht via MyCroft.
ik vind het behoorlijk gayquote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik bewonder je lef door jezelf zo kwetsbaar op te stellen hier
Hoeveel maanden ben je?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op over dat mycroften, heb er mijn buik vol van
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jaja
Ga lekker tüüteren joh zure Turk.
Poepoepoequote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel is niet gegroeid in twee jaar
Bovenstaande quote is opgezocht via MyCroft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |