Noel is niet gegroeid in twee jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We kaatsten wat over en weer, soms dan ben ik er een paar dagen niet en dan mycroft ik mezelf even en zie ik dat Noel elke dag wel een stuk of twee/drie homo/huil-opmerkingen maak en dan kaats ik weer terug naar jou. Het is allemaal eenvoudig. Maar onnodig. Ik had er graag boven gestaan.
Ik bewonder je lef door jezelf zo kwetsbaar op te stellen hierquote:Op woensdag 10 april 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is om jezelf te mycroften dan zal dat wel.
12quote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Probeer het maar, geef daarna aub wel aan tot waar je gekomen bent
De meeste mensen zijn toch ook wel uitgegroeid op de leeftijd van Noel. Ik denk dat ik ook niet groter word eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel is niet gegroeid in twee jaar
Bovenstaande quote is opgezocht via MyCroft.
ik vind het behoorlijk gayquote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik bewonder je lef door jezelf zo kwetsbaar op te stellen hier
Hoeveel maanden ben je?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op over dat mycroften, heb er mijn buik vol van
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jaja
Ga lekker tüüteren joh zure Turk.
Poepoepoequote:Op woensdag 10 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel is niet gegroeid in twee jaar
Bovenstaande quote is opgezocht via MyCroft.
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
oaquote:Op woensdag 10 april 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Wat grappig. Ik een plaatje van alle modsquote:Op woensdag 10 april 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggen
Zo'n grote toilet heb ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik een plaatje van alle mods
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
Lekker is dat hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melk
nee vruchtenhagel is voor minderjarigenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Ook met vruchtenhagel is dat heerlijk
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
Zin om vanillekwark een kaasplankje op zijn kop te gooien
Dan ben je toch niet zo'n mongool.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in, ondanks dat k een mongool ben
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nou nou nou
misschien goede wijn erbij en wat stroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |