Ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
oaquote:Op woensdag 10 april 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Wat grappig. Ik een plaatje van alle modsquote:Op woensdag 10 april 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggen
Zo'n grote toilet heb ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik een plaatje van alle mods
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
Lekker is dat hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melk
nee vruchtenhagel is voor minderjarigenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Ook met vruchtenhagel is dat heerlijk
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
Zin om vanillekwark een kaasplankje op zijn kop te gooien
Dan ben je toch niet zo'n mongool.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in, ondanks dat k een mongool ben
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nou nou nou
misschien goede wijn erbij en wat stroop
Nou, stroop je mouwen op en maak je woorden waar.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakken
He weer een blauwequote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n mongool.
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee vruchtenhagel is voor minderjarigen
Ben in de buurt, kan je oppikken, paar uurtjes rijden naar dat inboorlingengehucht en dan stompen we hem recht tussen ze ogen tot ie echt blauw zietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakken
druiven in een bakje, druiven over de plank heen geflikkerd, de rest gewoon ernaast getyfdquote:
een pilsje? in de middeleeuwen werd er gezopen en hoeren geneukt bij zo'n overwinning.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben in de buurt, kan je oppikken, paar uurtjes rijden naar dat inboorlingengehucht en dan stompen we hem recht tussen ze ogen tot ie echt blauw ziet
idee?
drinken we daarna pilsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |