Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Solotovski het volgende:
Kunnen jullie ook staand pissen zonder je handen te gebruiken?
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gek uit op een urinoir he
oaquote:Op woensdag 10 april 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch om in te schijten? Of heeft iemand mij verkeerd ingelicht.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat doe ik onder de douche altijd. Op het toilet ga ik gewoon zitten.
Wat grappig. Ik een plaatje van alle modsquote:Op woensdag 10 april 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb daar een plaatje van Ajax en Liverpool in liggen
Zo'n grote toilet heb ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik een plaatje van alle mods
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melkquote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
Lekker is dat hequote:Op woensdag 10 april 2019 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zin in een broodje met pindakaas en hagelslag en een glaasje halfvolle melk
nee vruchtenhagel is voor minderjarigenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Ook met vruchtenhagel is dat heerlijk
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:35 schreef Rozevla het volgende:
Zin om pillen te slikken in een bejaarde tehuis en oude mensen te deggeren.
Jullie?
nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
Zin om vanillekwark een kaasplankje op zijn kop te gooien
Dan ben je toch niet zo'n mongool.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in, ondanks dat k een mongool ben
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakkenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nou nou nou
misschien goede wijn erbij en wat stroop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |