Nou, stroop je mouwen op en maak je woorden waar.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakken
He weer een blauwequote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n mongool.
Ik vind het wel lekkerquote:Op woensdag 10 april 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee vruchtenhagel is voor minderjarigen
Ben in de buurt, kan je oppikken, paar uurtjes rijden naar dat inboorlingengehucht en dan stompen we hem recht tussen ze ogen tot ie echt blauw zietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
stroop zodat het kaasplankje beter op je kop blijft plakken
druiven in een bakje, druiven over de plank heen geflikkerd, de rest gewoon ernaast getyfdquote:
een pilsje? in de middeleeuwen werd er gezopen en hoeren geneukt bij zo'n overwinning.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben in de buurt, kan je oppikken, paar uurtjes rijden naar dat inboorlingengehucht en dan stompen we hem recht tussen ze ogen tot ie echt blauw ziet
idee?
drinken we daarna pilsje
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ookquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n mongool.
Geen idee maar ziet er niet uit.quote:
Ik neem zijn billetjes onder handenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Daarna VK met een kaasplank z’n smoel bewerken?
Weet ik nog niet, zal nog ffe durenquote:
Ugh zwelg niet zo in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ook
jammer dat het al 1 april geweest is, was een goeie grap geweest om jou mod te makenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat is iedereen wel een keer mod hier
Deze act siert je niet. Je hebt niet echt een stijgende lijn te pakken sinds je nieuw verworven statusquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ook
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiidquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat is iedereen wel een keer mod hier
Je kan het ook zo zien dat 10 april 10x grappiger is dan 1 aprilquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jammer dat het al 1 april geweest is, was een goeie grap geweest om jou mod te maken
Welke act?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze act siert je niet. Je hebt niet echt een stijgende lijn te pakken sinds je nieuw verworven status
hahaha die vraag heb ik echt totaal nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiid
Ben er niet happig op om een wildvreemde mijn legitimatie op te sturenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiid
dan is het toch niet zo makkelijk om iedereen mod te laten wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahaha die vraag heb ik echt totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |