Zo ver wil ik nou ook weer niet gaanquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, fijn dat jullie mij daarentegen wel steunen in deze moeilijke tijd.
Of met zijn IQ toch elke dag de weg weer weet te vindenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou je ook complimenteren, toch knap hoe je enkels die 23 ton omhoog kunnen houden.
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je een keer gedoucht hebt?
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 april 2019 13:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Of met zijn IQ toch elke dag de weg weer weet te vinden
Kijk, dit gebeurt er dus als je als baby op je hoofd bent gevallenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaalquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je een keer gedoucht hebt?
Jammerquote:Op woensdag 10 april 2019 13:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan
Hier had je me.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaal
met je broek
DIT IS MIJN NORMAALquote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister eens halfdode bejaarde kale maanbakkes, doe eens GODVERDOMME een keertje normaal
met je broek
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En zou je niet willen schelden met de almachtige?
Dat is immers blasfemie
De grootste digitale boeven eindigen vaak als mod dus Noel maak juist een goede kansquote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, tot zover je modschap.. die heb je nu helemaal vergooid..
Nielsquote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, tot zover je modschap.. die heb je nu helemaal vergooid..
Doe eens lief. Hij is er pas net weerquote:Op woensdag 10 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met je broek
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Mag toch? Vrij land, vrije fok hahaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.
Is goed, waar?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend jij kan nog geen drie posts maken zonder spelfouten maar hebt wel kritiek op anderen. Lever dat kleurtje maar in.
Liever ik he, penisverslaafde vriend van mequote:Op woensdag 10 april 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaf de sc nog een beetje kleurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |