leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ookquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet zo'n mongool.
Geen idee maar ziet er niet uit.quote:
Ik neem zijn billetjes onder handenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Daarna VK met een kaasplank z’n smoel bewerken?
Weet ik nog niet, zal nog ffe durenquote:
Ugh zwelg niet zo in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ook
jammer dat het al 1 april geweest is, was een goeie grap geweest om jou mod te makenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat is iedereen wel een keer mod hier
Deze act siert je niet. Je hebt niet echt een stijgende lijn te pakken sinds je nieuw verworven statusquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugenaar, iedereen hier vind mij een mongool, dus moet het ook wel zo zijn ook
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiidquote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat is iedereen wel een keer mod hier
Je kan het ook zo zien dat 10 april 10x grappiger is dan 1 aprilquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jammer dat het al 1 april geweest is, was een goeie grap geweest om jou mod te maken
Welke act?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze act siert je niet. Je hebt niet echt een stijgende lijn te pakken sinds je nieuw verworven status
hahaha die vraag heb ik echt totaal nietquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiid
Ben er niet happig op om een wildvreemde mijn legitimatie op te sturenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom jij het nog niet bent geweest beste Kiid
dan is het toch niet zo makkelijk om iedereen mod te laten wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahaha die vraag heb ik echt totaal niet
Heb ik dat ooit tegen je gezegd?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welke act?
Nu zeg ik wat iedereen hier zegt en is het nog niet goed?
Ik vind het een leuk kaasplankjequote:
Wat dan? Het zou wel een logische keuze zijn als je kijkt naar de huidige samenstelling, toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
hahaha die vraag heb ik echt totaal niet
Dat kan in 1 tel.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan is het toch niet zo makkelijk om iedereen mod te laten worden
gewoon dingen afschermen toch. je hoeft niet alles te laten zienquote:Op woensdag 10 april 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben er niet happig op om een wildvreemde mijn legitimatie op te sturen
nouuuquote:
Vind die dingen niet te vreten. Geef mij maar lekker ijs vriendquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk kaasplankje
Dankjewel maatquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je het plankje aan de rest van jouw familie aanbevelen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat we Danny daarmee kunnen vertrouwenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon dingen afschermen toch. je hoeft niet alles te laten zien
[..]
nouuu
welleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswellesquote:
rtquote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De beste weten pas echt wanneer ze een toegevoegde waarde zijn.
ja of niet danquote:Op woensdag 10 april 2019 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii, lekker weertje is het he
Kan je het ook onderbouwen dmv een quote?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
welleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelleswelles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |