hey ben jij nog steeds zo slecht in haxball, ik heb laatst in 2016 ofzo gespeeld maar toen bakte je er echt niks vanquote:
Ja, kan er nog steeds niks van.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben jij nog steeds zo slecht in haxball, ik heb laatst in 2016 ofzo gespeeld maar toen bakte je er echt niks van
word je er wel gelukkig van?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kan er nog steeds niks van.
Ik blijf wel elke dag oefenen, maar het heeft weinig zin.
Wat een geweldige SCquote:Op woensdag 10 april 2019 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen scrummie mag blijven
niet herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Toch een beetje menselijk contact dat is wel fijn.
Ik ook hoor. Sta altijd netjes iedereen te woordquote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoorden
Innoveren in de hoop meer bezoekers te trekken ipv in het oude conservatieve FOK! te blijven hangen.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling van dat hele modbaak gebeuren?
Met alle legitimaties die hij daar heeft liggen kan hij genoeg abonnementen en producten bestellen dat hij die subsidies nooit nodig heeft.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:37 schreef Solotovski het volgende:
Hey daar is gaygaymm, de mod waar Danny subsidie voor krijgt
Dan is dit wel een hele goede zetquote:Op woensdag 10 april 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Innoveren in de hoop meer bezoekers te trekken ipv in het oude conservatieve FOK! te blijven hangen.
Mij ook?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Sta altijd netjes iedereen te woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |