Ik wel tbhquote:Op woensdag 10 april 2019 10:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind dit niet moddervet, dit is een ideale bierbuik om op een witte tuinstoel te zitten.
ik denk dat je even op vakantie kanquote:Op woensdag 10 april 2019 11:02 schreef HPLC het volgende:
Er is gemodereerd, terwijl de mods hun eigen SC hebben
Dit is de mod scquote:Op woensdag 10 april 2019 11:02 schreef HPLC het volgende:
Er is gemodereerd, terwijl de mods hun eigen SC hebben
Ierland staat over 2 maanden pas op de planningquote:Op woensdag 10 april 2019 11:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat je even op vakantie kan
Haal je pens eens wegquote:Op woensdag 10 april 2019 11:03 schreef HPLC het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe bureaublad?
[ afbeelding ]
ga je dan weer lego bouwen?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ierland staat over 2 maanden pas op de planning
Wat heb je daar toch steeds te zoeken? Is geen klote aan en het weer is kutquote:Op woensdag 10 april 2019 11:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ierland staat over 2 maanden pas op de planning
quote:
Nee, ze is gewoon welkom hier. Net als jijquote:Op woensdag 10 april 2019 11:07 schreef McGrath het volgende:
kan yvonne even naar haar eigen sc gaan, tolerantie heeft ook een grens
maar niet zoals jijquote:Op woensdag 10 april 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon welkom hier. Net als jij
Ja, dus zijn kale mannen ook weer toegestaanquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is KLB nu officieel ook het afvoerputje van de crew?
Altijd al geweest vriendquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is KLB nu officieel ook het afvoerputje van de crew?
Welnee gekkie, mijn ban is gewoon half stuk... pm/dm en FP blijven ntoegankelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, dus zijn kale mannen ook weer toegestaan
net zoals je genen dus half stuk zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee gekkie, mijn ban is gewoon half stuk... pm/dm en FP blijven ntoegankelijk
Vond het al vreemd dat je niet reageerde op mijn dm maar nu snap ik hetquote:Op woensdag 10 april 2019 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee gekkie, mijn ban is gewoon half stuk... pm/dm en FP blijven ntoegankelijk
weet bij god niet wie jij bentquote:Op woensdag 10 april 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat je niet reageerde op mijn dm maar nu snap ik het
stik in een blok kaasquote:Op woensdag 10 april 2019 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
net zoals je genen dus half stuk zijn
Echt hequote:Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR dit kan echt niet hoor
Van kanker kun je nog genezen, maar stikken is gewoon doodgaan
Ja joh, ga jij lekker met je wiskundeknobbel lopen shinenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op vrijdag 5 juni 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik hou van WCH
man 4 jaar geleden
Maakt toch niet uit? Weet ook niet echt wie jij bentquote:Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet bij god niet wie jij bent
rare naam voor je eikelquote:Op woensdag 10 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij lekker met je wiskundeknobbel lopen shinen
Plofkop
Betere tijden toenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op vrijdag 5 juni 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik hou van WCH
man 4 jaar geleden
nja zeg, ben al 10 kg kwijtgeraakt de laatste maandenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij lekker met je wiskundeknobbel lopen shinen
Plofkop
Die drain van je schedel naar je maag doet het weer?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
nja zeg, ben al 10 kg kwijtgeraakt de laatste maanden
Welkom op fok!quote:Op woensdag 10 april 2019 11:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, de intellectuele elite is er ook nog zie ik
Jammer dat je beademing het nog doetquote:Op woensdag 10 april 2019 11:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die drain van je schedel naar je maag doet het weer?
yvonne heeft in het eerste deel van deze hele sc gepostquote:Op woensdag 10 april 2019 11:07 schreef McGrath het volgende:
kan yvonne even naar haar eigen sc gaan, tolerantie heeft ook een grens
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
hey mod, ga naar je eigen topic, waardeloos mormel
dat boeit me echt geen ene reet, opgestaan is plaats vergaanquote:Op woensdag 10 april 2019 11:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
yvonne heeft in het eerste deel van deze hele sc gepost
Wat volgens mij was ze zelfs de ts dus ff dimmen
kan echt niet ditquote:Op woensdag 10 april 2019 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hallodijoooooodjes zeg jeetje
nee sorry, ik mag niet zeggen dat ik hoop dat je hersenstam afbreektquote:Op woensdag 10 april 2019 11:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op iets originelers van je
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee sorry, ik mag niet zeggen dat ik hoop dat je hersenstam afbreekt
"stam"quote:Op woensdag 10 april 2019 11:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee sorry, ik mag niet zeggen dat ik hoop dat je hersenstam afbreekt
Heeft je vrouw d'r benen wijd?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders ik wel. De aroma van zalm komt mij tegemoet.
beter slaan ze je in het gezicht met een zalmquote:Op woensdag 10 april 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal een actquote:Op woensdag 10 april 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieverd
broodje gehaktbal met sambalquote:Op woensdag 10 april 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te veel Asterix gelezen?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter slaan ze je in het gezicht met een zalm
Wat maakt jou anders dan wij dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben jullie eigen SC nu.. Ksssstt
Ik heb een gitzwart hartquote:Op woensdag 10 april 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat maakt jou anders dan wij dan?
een hersenbloedingquote:Op woensdag 10 april 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat maakt jou anders dan wij dan?
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wilde lachen maar het lukte me niet.
[ afbeelding ]
Kijk, zo ken ik jullie weerquote:Op woensdag 10 april 2019 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Tyf lekker op met je modbaak
Maak klb nog meer kapot
Stelletje kneuzen
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 10 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Valt me tegen van de users hier.. had verwacht dat ze die haags en VK inmiddels wel weggejaagd hadden.. beetje jammer
Matige comeback hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 11:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent geen onkruid, jij bent gewoon troep
kquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt
ik spring wel even van een brug nu
Rustaaaaaaagggquote:Op woensdag 10 april 2019 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Maak klb nog meer kapot
Stelletje kneuzen
als ik zeg dat ik wil dat ze op-weg- dan wordt dat weggehaaldquote:Op woensdag 10 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
Valt me tegen van de users hier.. had verwacht dat ze die haags en VK inmiddels wel weggejaagd hadden.. beetje jammer
Zoek hulpquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt
ik spring wel even van een brug nu
Mij krijg je niet zo snel wegquote:Op woensdag 10 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
dat is de droomquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet ik gelijk maar #ANONIEM gaan?
zeg dan oprottenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik wil dat ze op-weg- dan wordt dat weggehaald
Misschien moet je nog een keer juichen als er mensen onder het puin liggen.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij krijg je niet zo snel weg
Huh wat is “klb”. Een nieuw subforum of zo?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Maak klb nog meer kapot
Stelletje kneuzen
Het moet wel een beetje ludiek blijven hoor. Die handgranaat bij het honk van Ado gister kon ik niks leuks op bedenken.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer juichen als er mensen onder het puin liggen.
Volgende keer gewoon weer lachen als er wat hakenkruizen op Joodse monumenten worden gekalkt joh. Lekker man.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje ludiek blijven hoor. Die handgranaat bij het honk van Ado gister kon ik niks leuks op bedenken.
STAM PLUS Tquote:Op woensdag 10 april 2019 11:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is niet aardig voor de hulp he.. die word dan opgepakt voor moord
Zolang Liverpool maar wint tochquote:Op woensdag 10 april 2019 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon weer lachen als er wat hakenkruizen op Joodse monumenten worden gekalkt joh. Lekker man.
Ik gun het Liverpool wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang Liverpool maar wint toch
LIVERPOOL GODENquote:Op woensdag 10 april 2019 11:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang Liverpool maar wint toch
was ook minder genotquote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tweede helft niet gekeken
Moet alles in het leven een bedoeling hebben?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling van dat hele modbaak gebeuren?
Nee, maar ik stel toch gewoon een relevante vraag?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet alles in het leven een bedoeling hebben?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:12 schreef hollandia02 het volgende:
Ook op andere plekken in de stad werden bekladdingen achtergelaten, zoals JHK. Dat staat in kringen van voetbalsupporters voor 'Joden Hebben Kanker'.
Wat probeer je mij nou opeens aan te vallen.. minder succesvolle broerquote:Op woensdag 10 april 2019 11:59 schreef Solotovski het volgende:
3pink past totaal niet bij klb
NEEEEEXT
gwoon geintjequote:Op woensdag 10 april 2019 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel toch gewoon een relevante vraag?
't is gewoon zoquote:Op woensdag 10 april 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat probeer je mij nou opeens aan te vallen.. minder succesvolle broer
Open er een topic in feedback overquote:Op woensdag 10 april 2019 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel toch gewoon een relevante vraag?
Ik snap geen reet van die leus en ik ken er toch aardig wat. Maar deze heb ik nog niet eerder gehoord. Slaat ook nergens op verder natuurlijk.quote:
Nee daar zijn ze nogal snel op de spreekwoordelijke pik getrapt en krijg ik al dat kansloze deugvolk over me heen. Ik pleeg nog liever zelfmoord.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Open er een topic in feedback over
Wat een loser jij.. Zelfs ik ken die leusquote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van die leus en ik ken er toch aardig wat. Maar deze heb ik nog niet eerder gehoord. Slaat ook nergens op verder natuurlijk.
Om jou te ziekenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is 3pink hier eigenlijk überhaupt mod geworden?
Ja waarschijnlijk omdat het niet rechtstreeks uit Den Haag komt maar uit Rotterdam he.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een loser jij.. Zelfs ik ken die leus
Dan loop je naar de super en haal je even nieuwe.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef Solotovski het volgende:
Gvd gehakt vergeten uit de vriezer te halen
Jij komt zeker nooit in KLB, maar als je opgelet hebt hebben we de afgelopen maandjes wel vaker KLB een dag omgedoopt in iets anders.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Logisch, die kut Hagenezen kunnen toch ook helemaal niets verzinnen manquote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk omdat het niet rechtstreeks uit Den Haag komt maar uit Rotterdam he.
Haal gewoon vers gehakt of maak het zelf. Steek een koe dood, snij zijn vlees er af en haal het 2 keer door een gehaktmolen.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef Solotovski het volgende:
Gvd gehakt vergeten uit de vriezer te halen
Handjes boven de dekens Mono.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in KLB, maar als je opgelet hebt hebben we de afgelopen maandjes wel vaker KLB een dag omgedoopt in iets anders.
Kun je nu weer rustig slapen?\
Log maar uit, dit wordt niets meer met jou vandaag.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Logisch, die kut Hagenezen kunnen toch ook helemaal niets verzinnen man
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in KLB, maar als je opgelet hebt hebben we de afgelopen maandjes wel vaker KLB een dag omgedoopt in iets anders.
Lastig wel he, de waarheid onder ogen zienquote:Op woensdag 10 april 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Log maar uit, dit wordt niets meer met jou vandaag.
Mooi zo, ik bent trots op mezelfquote:
Moet jij nu bij iedere klant die komt tanken verplicht vragen of ze 1 cnt meer willen betalen?quote:
Niemand kan mij wat verplichten.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij nu bij iedere klant die komt tanken verplicht vragen of ze 1 cnt meer willen betalen?
Kun je dat lekker niet met onz doen?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
enfant terrible de klbsc, aangenaamquote:
Huh ik had het niet over je hoor hahaquote:
wat is een effant?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
effant terrible de klbsc, aangenaam
Enfant dan Jezusquote:
Maar Frans was wel goed in jouquote:Op woensdag 10 april 2019 12:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Enfant dan Jezus
Was nooit goed in Franslaat me
Het is nu weer wegquote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Driepink het volgende:
Is het niveau weer een beetje wedergekeerd?
Nu jij post daalt ie weer drastischquote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Driepink het volgende:
Is het niveau weer een beetje wedergekeerd?
quote:
inkoppertjes wel hequote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu jij post daalt ie weer drastisch
Heel apart
Hoe kom je zo mad vandaag?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu jij post daalt ie weer drastisch
Heel apart
zou wel betere zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kom je zo mad vandaag?
Ik mag toch hopen dat je niet echt op het modschap van driep aast?
haha echt hilarisch. Nu zeker weer achter de schermen een nieuwe grap bedenken.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haags en ama zijn sws in, vk ook wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je mag het hebben hoor, moet je alleen even die andere blauwen hier overhalen
Het is gewoon ordinair machtsmisbruik.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha echt hilarisch. Nu zeker weer achter de schermen een nieuwe grap bedenken.
hahaatjes je kent ons.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha echt hilarisch. Nu zeker weer achter de schermen een nieuwe grap bedenken.
Zelfs nu nog lieve pharkusjequote:Op woensdag 10 april 2019 12:35 schreef Pharkus het volgende:
Zitten hier al die modjes te lamballen?
Hoi lieve yvonne.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haha, wordt je even mooi genegeerdquote:Op woensdag 10 april 2019 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags en ama zijn sws in, vk ook wel.
@:yvonne
Het mag van 3pjnk
De mods zijn het er hier over eens dat ik mod mag wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:35 schreef Pharkus het volgende:
Zitten hier al die modjes te lamballen?
Met welke kwaliteiten ga je de boel versterken noel?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De mods zijn het er hier over eens dat ik mod mag worden
Mijn blauw he, dus dan moet je ook MEN modden dusquote:Op woensdag 10 april 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maak mij blauw dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met welke kwaliteiten ga je de boel versterken noel?
Zij krijgen er niks bij, wij gaan niks missen, je kan net zo goed zwart blijven.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij ipv eenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maak mij blauw dan.
Ik mod alles hier.
Ik ben dan niet meer blauw, mij mis je dan tochquote:Op woensdag 10 april 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij krijgen er niks bij, wij gaan niks missen, je kan net zo goed zwart blijven.
heb je lekkere tetten?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben dan niet meer blauw, mij mis je dan toch
Inlevingsvermogen en ik denk in oplossingenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met welke kwaliteiten ga je de boel versterken noel?
Voor erbij is leukquote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn blauw he, dus dan moet je ook MEN modden dus
Goed punt, ik zal me hier niet meer vertonenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
als alle zwarten uit de mod sc gebonjourd worden lijkt het me wel eerlijk dat wij rechten krijgen om de blauwe posts hier weg te toveren
@:yvonne alvast bedankt
Jaweeeeeeel, jij bent leuk.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal me hier niet meer vertonen
En blijf maar weg!quote:Op woensdag 10 april 2019 12:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal me hier niet meer vertonen
sla je slagquote:Op woensdag 10 april 2019 12:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
als dat met pasen en pinksteren op 1 dag valt moet ie maar even dm'en
Ik sta voor kwaliteitquote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij ipv eeneen slotje zet in ieder topic.
Je kan posts ook niet zien als je ze constant weghaalt.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
daarom dat we kwaliteit nooit kunnen zien in je posts, je staat er voor
[ afbeelding ]
harde tepels welquote:Op woensdag 10 april 2019 12:52 schreef Rozevla het volgende:
Hoe gruwelijk lekker is zij!!!!!!
Ik wacht nog steeds tot ie zegt “ you have very much tension between your pussy flaps zo i have to put my Dick in here to solve that “
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan posts ook niet zien als je ze constant weghaalt.
ga weg laat me met rust dit is een momentje tussen mij en tardisquote:Op woensdag 10 april 2019 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zin om jou flink anaal te vernederen
Vannacht nog voor je moeder gestaanquote:Op woensdag 10 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
daarom dat we kwaliteit nooit kunnen zien in je posts, je staat er voor
[ afbeelding ]
Was het niet, maar kan evt wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen als dit codetaal is voor me anaal penetreren
ga zelf weg, ik wil tardis anaal vernederen, niet jou met je steenpuisten bilquote:Op woensdag 10 april 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ga weg laat me met rust dit is een momentje tussen mij en tardis
Ik denk dat alleen jij dit zo zietquote:Op woensdag 10 april 2019 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
denk dat het een mooi beginpunt is van onze opbloeiende relatie
Ik zie dat ook zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij dit zo ziet
kut wyve ook altijdquote:Op woensdag 10 april 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat ook zo.
Onbeschermde anale seks leidt altijd tot een gunstige relatie.
Behalve met mijn ex
Als je der in der kont neukt en daarna uit het raam duwt heeft daf een nadelig effect ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat ook zo.
Behalve met mijn ex
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je der in der kont neukt en daarna uit het raam duwt heeft daf een nadelig effect ja.
OK, IK KOM ERAANquote:Op woensdag 10 april 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat ook zo.
Behalve met mijn ex
JA DAT IS MIJ NU WEL DUIDELIJKquote:Op woensdag 10 april 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
hier word niet verwijderd. die andere is blauw only.. en jij bent niet blauw
@GGMM @onlogischquote:Op woensdag 10 april 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe tot 20 dan, ook voor mij, dankjequote:Op woensdag 10 april 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey lekkere tardis.
[..]
Ik ga even tot 10 tellen
Nee, Flip is al van mij. Kies lekker voor crack/ama ofzoquote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij DM'en en als het klikt een afspraakje maken?
*wordtquote:Op woensdag 10 april 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe normaal man, niemand die mij als voorbeeld ziet.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt een voorbeeldfunctie, dan moet je op zijn minst begaafd zijn in de neerlansche taal
Jij hebt al verkering en had het gisteren over kinderen makenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Flip is al van mij. Kies lekker voor crack/ama ofzo
Weet niet of ik dat kanquote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe tot 20 dan, ook voor mij, dankje
Dit gaat wel heel erg snel hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij DM'en en als het klikt een afspraakje maken?
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Flip is al van mij. Kies lekker voor crack/ama ofzo
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedankt, dit boeit me helemaal niets.
Voorbeeldfunctie voor wie? 75% van fok is nu blauwquote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt een voorbeeldfunctie, dan moet je op zijn minst begaafd zijn in de neerlansche taal
Ja, met Flip jaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt al verkering en had het gisteren over kinderen maken
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoordenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al.
Voor iets wat je niet boeit steek je er bijzonder veel moeite in.
Dat is wel lief dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoorden
hey ben jij nog steeds zo slecht in haxball, ik heb laatst in 2016 ofzo gespeeld maar toen bakte je er echt niks vanquote:
Ja, kan er nog steeds niks van.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben jij nog steeds zo slecht in haxball, ik heb laatst in 2016 ofzo gespeeld maar toen bakte je er echt niks van
word je er wel gelukkig van?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kan er nog steeds niks van.
Ik blijf wel elke dag oefenen, maar het heeft weinig zin.
Wat een geweldige SCquote:Op woensdag 10 april 2019 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen scrummie mag blijven
niet herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Toch een beetje menselijk contact dat is wel fijn.
Ik ook hoor. Sta altijd netjes iedereen te woordquote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoorden
Innoveren in de hoop meer bezoekers te trekken ipv in het oude conservatieve FOK! te blijven hangen.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Met alle legitimaties die hij daar heeft liggen kan hij genoeg abonnementen en producten bestellen dat hij die subsidies nooit nodig heeft.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:37 schreef Solotovski het volgende:
Hey daar is gaygaymm, de mod waar Danny subsidie voor krijgt
Dan is dit wel een hele goede zetquote:Op woensdag 10 april 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Innoveren in de hoop meer bezoekers te trekken ipv in het oude conservatieve FOK! te blijven hangen.
Mij ook?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Sta altijd netjes iedereen te woord
Mensen die praten tijdens een filmquote:
ik doelde op Kiid die snel wegliep toen hij TARDIS. tegenkwam bij de bios hahaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mensen die praten tijdens een film![]()
Of zo'n irritant spastisch been hebben waardoor de hele rij heen en weer gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |