Jaquote:
Kan de overheid niet bij elke risicowedstrijd ergens een weiland aanwijzen waar de hooligans ongestoord met elkaar mogen vechten?quote:
De steeg met timmergereedschap in de lokale bouwmarkt lijkt me een prima plek.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kan de overheid niet bij elke risicowedstrijd ergens een weiland aanwijzen waar de hooligans ongestoord met elkaar mogen vechten?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou een autoband met kruit vullen en ophangen: een bandgranaat. Totaal ongevaarlijk en ludiek.
De vraag is hoe voetbalhooligans aan handgranaten kunnen komen, als het een echte was natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom laten ze die granaat niet afgaan? Dit is een beetje hetzelfde als meel in je poederbrief doen
Internet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vraag is hoe voetbalhooligans aan handgranaten kunnen komen, als het een echte was natuurlijk.
Nee dit is nog veel erger. Je geeft de mensen die je haat gewoon een gratis granaat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom laten ze die granaat niet afgaan? Dit is een beetje hetzelfde als meel in je poederbrief doen
Kopen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vraag is hoe voetbalhooligans aan handgranaten kunnen komen, als het een echte was natuurlijk.
Ik ben niet bekend met de groothandel in handgranaten, jij wel?quote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Die kun je voor een tientje kopen. Dergelijke verbazing "hoe komen ze aan een handgranaat" doet een beetje jaren 80 aan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tuurlijk willen de ADO supporters wel dat er uitfans komen uit 020.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:07 schreef mossad_agent het volgende:
Sluit niet uit dat dit uit eigen hoek komt. Granaat stond niet op scherp en Ado en haar fans willen kosten wat het kost voorkomen dat er nog uitfans komen vanuit Amsterdam.
Dat zouden die lui in het ADO honk waarschijnlijk opsnuiven. Overigens ook wel een goede grap. Meel opsturen in envelopjes en je tegenstander die laten opsnuiven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |