enfant terrible de klbsc, aangenaamquote:
Huh ik had het niet over je hoor hahaquote:
wat is een effant?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
effant terrible de klbsc, aangenaam
Enfant dan Jezusquote:
Maar Frans was wel goed in jouquote:Op woensdag 10 april 2019 12:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Enfant dan Jezus
Was nooit goed in Franslaat me
Het is nu weer wegquote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Driepink het volgende:
Is het niveau weer een beetje wedergekeerd?
Nu jij post daalt ie weer drastischquote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Driepink het volgende:
Is het niveau weer een beetje wedergekeerd?
quote:
inkoppertjes wel hequote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu jij post daalt ie weer drastisch
Heel apart
Hoe kom je zo mad vandaag?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu jij post daalt ie weer drastisch
Heel apart
zou wel betere zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kom je zo mad vandaag?
Ik mag toch hopen dat je niet echt op het modschap van driep aast?
haha echt hilarisch. Nu zeker weer achter de schermen een nieuwe grap bedenken.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in KLB, maar als je opgelet hebt hebben we de afgelopen maandjes wel vaker KLB een dag omgedoopt in iets anders.
Kun je nu weer rustig slapen?\
Haags en ama zijn sws in, vk ook wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je mag het hebben hoor, moet je alleen even die andere blauwen hier overhalen
Het is gewoon ordinair machtsmisbruik.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha echt hilarisch. Nu zeker weer achter de schermen een nieuwe grap bedenken.
hahaatjes je kent ons.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha echt hilarisch. Nu zeker weer achter de schermen een nieuwe grap bedenken.
Zelfs nu nog lieve pharkusjequote:Op woensdag 10 april 2019 12:35 schreef Pharkus het volgende:
Zitten hier al die modjes te lamballen?
Hoi lieve yvonne.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in KLB, maar als je opgelet hebt hebben we de afgelopen maandjes wel vaker KLB een dag omgedoopt in iets anders.
Kun je nu weer rustig slapen?\
Haha, wordt je even mooi genegeerdquote:Op woensdag 10 april 2019 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags en ama zijn sws in, vk ook wel.
@:yvonne
Het mag van 3pjnk
De mods zijn het er hier over eens dat ik mod mag wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:35 schreef Pharkus het volgende:
Zitten hier al die modjes te lamballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |