Met welke kwaliteiten ga je de boel versterken noel?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De mods zijn het er hier over eens dat ik mod mag worden
Mijn blauw he, dus dan moet je ook MEN modden dusquote:Op woensdag 10 april 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maak mij blauw dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met welke kwaliteiten ga je de boel versterken noel?
Zij krijgen er niks bij, wij gaan niks missen, je kan net zo goed zwart blijven.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij ipv eenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maak mij blauw dan.
Ik mod alles hier.
Ik ben dan niet meer blauw, mij mis je dan tochquote:Op woensdag 10 april 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij krijgen er niks bij, wij gaan niks missen, je kan net zo goed zwart blijven.
heb je lekkere tetten?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben dan niet meer blauw, mij mis je dan toch
Inlevingsvermogen en ik denk in oplossingenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met welke kwaliteiten ga je de boel versterken noel?
Voor erbij is leukquote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn blauw he, dus dan moet je ook MEN modden dus
Goed punt, ik zal me hier niet meer vertonenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
als alle zwarten uit de mod sc gebonjourd worden lijkt het me wel eerlijk dat wij rechten krijgen om de blauwe posts hier weg te toveren
@:yvonne alvast bedankt
Jaweeeeeeel, jij bent leuk.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal me hier niet meer vertonen
En blijf maar weg!quote:Op woensdag 10 april 2019 12:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal me hier niet meer vertonen
sla je slagquote:Op woensdag 10 april 2019 12:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
als dat met pasen en pinksteren op 1 dag valt moet ie maar even dm'en
Ik sta voor kwaliteitquote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij ipv eeneen slotje zet in ieder topic.
Je kan posts ook niet zien als je ze constant weghaalt.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
daarom dat we kwaliteit nooit kunnen zien in je posts, je staat er voor
[ afbeelding ]
harde tepels welquote:Op woensdag 10 april 2019 12:52 schreef Rozevla het volgende:
Hoe gruwelijk lekker is zij!!!!!!
Ik wacht nog steeds tot ie zegt “ you have very much tension between your pussy flaps zo i have to put my Dick in here to solve that “
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan posts ook niet zien als je ze constant weghaalt.
ga weg laat me met rust dit is een momentje tussen mij en tardisquote:Op woensdag 10 april 2019 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zin om jou flink anaal te vernederen
Vannacht nog voor je moeder gestaanquote:Op woensdag 10 april 2019 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
daarom dat we kwaliteit nooit kunnen zien in je posts, je staat er voor
[ afbeelding ]
Was het niet, maar kan evt wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen als dit codetaal is voor me anaal penetreren
ga zelf weg, ik wil tardis anaal vernederen, niet jou met je steenpuisten bilquote:Op woensdag 10 april 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ga weg laat me met rust dit is een momentje tussen mij en tardis
Ik denk dat alleen jij dit zo zietquote:Op woensdag 10 april 2019 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
denk dat het een mooi beginpunt is van onze opbloeiende relatie
Ik zie dat ook zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij dit zo ziet
kut wyve ook altijdquote:Op woensdag 10 april 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat ook zo.
Onbeschermde anale seks leidt altijd tot een gunstige relatie.
Behalve met mijn ex
Als je der in der kont neukt en daarna uit het raam duwt heeft daf een nadelig effect ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat ook zo.
Behalve met mijn ex
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je der in der kont neukt en daarna uit het raam duwt heeft daf een nadelig effect ja.
OK, IK KOM ERAANquote:Op woensdag 10 april 2019 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat ook zo.
Behalve met mijn ex
JA DAT IS MIJ NU WEL DUIDELIJKquote:Op woensdag 10 april 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
hier word niet verwijderd. die andere is blauw only.. en jij bent niet blauw
@GGMM @onlogischquote:Op woensdag 10 april 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe tot 20 dan, ook voor mij, dankjequote:Op woensdag 10 april 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey lekkere tardis.
[..]
Ik ga even tot 10 tellen
Nee, Flip is al van mij. Kies lekker voor crack/ama ofzoquote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij DM'en en als het klikt een afspraakje maken?
*wordtquote:Op woensdag 10 april 2019 13:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe normaal man, niemand die mij als voorbeeld ziet.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt een voorbeeldfunctie, dan moet je op zijn minst begaafd zijn in de neerlansche taal
Jij hebt al verkering en had het gisteren over kinderen makenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Flip is al van mij. Kies lekker voor crack/ama ofzo
Weet niet of ik dat kanquote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe tot 20 dan, ook voor mij, dankje
Dit gaat wel heel erg snel hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij DM'en en als het klikt een afspraakje maken?
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Flip is al van mij. Kies lekker voor crack/ama ofzo
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedankt, dit boeit me helemaal niets.
Voorbeeldfunctie voor wie? 75% van fok is nu blauwquote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt een voorbeeldfunctie, dan moet je op zijn minst begaafd zijn in de neerlansche taal
Ja, met Flip jaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt al verkering en had het gisteren over kinderen maken
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoordenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al.
Voor iets wat je niet boeit steek je er bijzonder veel moeite in.
Dat is wel lief dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoorden
hey ben jij nog steeds zo slecht in haxball, ik heb laatst in 2016 ofzo gespeeld maar toen bakte je er echt niks vanquote:
Ja, kan er nog steeds niks van.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben jij nog steeds zo slecht in haxball, ik heb laatst in 2016 ofzo gespeeld maar toen bakte je er echt niks van
word je er wel gelukkig van?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, kan er nog steeds niks van.
Ik blijf wel elke dag oefenen, maar het heeft weinig zin.
Wat een geweldige SCquote:Op woensdag 10 april 2019 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen scrummie mag blijven
niet herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Toch een beetje menselijk contact dat is wel fijn.
Ik ook hoor. Sta altijd netjes iedereen te woordquote:Op woensdag 10 april 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon netjes om mensen te beantwoorden
Innoveren in de hoop meer bezoekers te trekken ipv in het oude conservatieve FOK! te blijven hangen.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
Maar wat is nu de bedoeling van dat hele modbaak gebeuren?
Met alle legitimaties die hij daar heeft liggen kan hij genoeg abonnementen en producten bestellen dat hij die subsidies nooit nodig heeft.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:37 schreef Solotovski het volgende:
Hey daar is gaygaymm, de mod waar Danny subsidie voor krijgt
Dan is dit wel een hele goede zetquote:Op woensdag 10 april 2019 13:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Innoveren in de hoop meer bezoekers te trekken ipv in het oude conservatieve FOK! te blijven hangen.
Mij ook?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Sta altijd netjes iedereen te woord
Mensen die praten tijdens een filmquote:
ik doelde op Kiid die snel wegliep toen hij TARDIS. tegenkwam bij de bios hahaquote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mensen die praten tijdens een film![]()
Of zo'n irritant spastisch been hebben waardoor de hele rij heen en weer gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |