Oh en beffen?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar thee wel en dat vind ik wel lekker.
Echt he. Ze staan voor jan lul met 1 been in de halve finale CL, en tweede in de competitiequote:
Niet open doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff er gaat weer een kudde Jehova's door de straat
Nee, eens in de zoveel tijd komt die kudde hier langs, alsof mensen dan ineens zeggen, ja joh het mijne is toevallig net op.quote:
Je doet wel open?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, eens in de zoveel tijd komt die kudde hier langs, alsof mensen dan ineens zeggen, ja joh het mijne is toevallig net op.
Nee, maar heb ook een bordje op de deur. Toen ik hier net kwam wonen had ik bijna elke dag wel iemand voor de deur staan, van dakgoten schoonmaken tot geloof, van energie aanbiedingen tot wilt u een donatie doen voor de zonnebadende ijsberen?quote:
Porto was ook de makkelijkste loting dus dat is niet zo gek. Competitie winnen ze nietquote:Op woensdag 10 april 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Ze staan voor jan lul met 1 been in de halve finale CL, en tweede in de competitie
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Porto was ook de makkelijkste loting dus dat is niet zo gek. Competitie winnen ze niet
en 14% gaat naar het vwo, alsof het dan slecht gaat met de havo, zoveel % zie ik niet van het vmbo naar het vwo gaan hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijsinspectie: het gaat niet goed met de havo
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-de-havo~ac2cad91/
Klik link111!!!11!1 Inkijk jongens!!!!!
Fapje gezetzt!!1!1!11
Mwah. Ik heb Ajax niet hoog zitten maar zitten wel in de winning mood. Zeker na Real, dus alleen daarom kan je al beter Porto hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweest
want porto heeft deze ronde gehaald zonder overwinning?quote:Op woensdag 10 april 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb Ajax niet hoog zitten maar zitten wel in de winning mood. Zeker na Real, dus alleen daarom kan je al beter Porto hebben.
Het is je moeder nietquote:Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweest
Voor iemand die altijd zegt verstand te hebben van voetbal kom je wel behoorlijk dom overquote:Op woensdag 10 april 2019 10:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
want porto heeft deze ronde gehaald zonder overwinning?
Je kan beter vmbo volgen zodat je wat kan met je handen. Daar is in de toekomst meer baat bij dan het zoveelste sneeuwvlokje die kunstacademie wil doenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijsinspectie: het gaat niet goed met de havo
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-de-havo~ac2cad91/
Klik link111!!!11!1 Inkijk jongens!!!!!
Fapje gezetzt!!1!1!11
je argumentatie is een beetje koekoek, dus dan ga ik me inderdaad van de domme houden, nog knap dat je dat hebt kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd zegt verstand te hebben van voetbal kom je wel behoorlijk dom over
Ik lees mensen als boekenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je argumentatie is een beetje koekoek, dus dan ga ik me inderdaad van de domme houden, nog knap dat je dat hebt kunnen ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |