Hahahah lekker manquote:
ik hoop het zo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Al maakt 't niet uit joh, op een normale matchday is elke pub daar goed vertoeven, laat staan de laatste matchday als we kampioen kunnen worden.
VVD met de snoeiharde kopbal natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik hoop het zo.
Gini die de winnende maakt ofzo bohh
Ff beetje respect voor de modjes graagquote:
TARDIS is wel goeie vent jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Sowieso homo's
Alle homo's die ik ken zijn briljante mensen
Pleur eens op met die aidsquote:
Gast wat zeg je nou? Nu moet ik bijna huilenquote:
Dag medeblauwequote:
Hoi Femquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Jeetje, lekker danquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Hoi haagsquote:
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aanquote:
Hoestie?quote:Op woensdag 10 april 2019 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags
[..]
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aan
Nope. Auto staat ook in garage.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heeft bij jullie ook gevroren? Hier is de auto bevroren
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
JIJ SLUID MIJN TOPIK!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
Mijn vriendin haar auto had ook geen ijs. Die stond wel buiten.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweest
Ja!!quote:
Toevallig ga ik allemaal Bijenmix zaaien in de tuin.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, als ik in de koelkast aan het kijken ben
Ja heb ook allemaal wilde bloemen gezaaid in de tuin, wil ook allemaal lavendel weer in de voortuin, vinden de hommels helemaal geweldigquote:Op woensdag 10 april 2019 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toevallig ga ik allemaal Bijenmix zaaien in de tuin.
Goed voor bijers en andere stuiverts
Jazekerquote:Op woensdag 10 april 2019 08:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja!!
Waarom ??
Krijg je van het sluiten van kwaliteit topiks een hard pikkie ofso??
Dat is het zeker
Hey Braddiequote:Op woensdag 10 april 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, als ik in de koelkast aan het kijken ben
Nee, kut teamquote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoten van Liverpool jongens
Die braddie, zou hij nog leven?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs braddie gebruikt niet van die rare plaatjes om dit duidelijk te maken
Jawel. Spelen saai counter voetbal en staan alleen waar ze staan vanwege discutabele beslissingen. Qua voetbal is Manchester City 100x leuker om te zien en zij verdienen het ook echt om kampioen te worden.quote:
Nee vies topic sluit kwalletjequote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niets van gezien.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
is wel heel overdreven he, was best een zaadpotquote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever Cityquote:Op woensdag 10 april 2019 09:18 schreef McGrath het volgende:
Beter wordt Leicester weer kampioen, daar is iedereen het over eens.
ik neem zo een lekker bakkie andersquote:Op woensdag 10 april 2019 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
TIJD VOOR VIEZE RANZIGE SMERIGE KOFFIE HAHA
Het is je gegund vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik neem zo een lekker bakkie anders
Ik heb mijn thee al opgedronkenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik neem zo een lekker bakkie anders
LIVERPOOL GODENquote:Op woensdag 10 april 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel. Spelen saai counter voetbal en staan alleen waar ze staan vanwege discutabele beslissingen. Qua voetbal is Manchester City 100x leuker om te zien en zij verdienen het ook echt om kampioen te worden.
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?quote:
Mooi gezegd, vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?
Tweede helft ook niet meer gekekenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
is wel heel overdreven he, was best een zaadpot
Geen idee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar thee wel en dat vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?
Oh en beffen?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar thee wel en dat vind ik wel lekker.
Echt he. Ze staan voor jan lul met 1 been in de halve finale CL, en tweede in de competitiequote:
Niet open doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff er gaat weer een kudde Jehova's door de straat
Nee, eens in de zoveel tijd komt die kudde hier langs, alsof mensen dan ineens zeggen, ja joh het mijne is toevallig net op.quote:
Je doet wel open?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, eens in de zoveel tijd komt die kudde hier langs, alsof mensen dan ineens zeggen, ja joh het mijne is toevallig net op.
Nee, maar heb ook een bordje op de deur. Toen ik hier net kwam wonen had ik bijna elke dag wel iemand voor de deur staan, van dakgoten schoonmaken tot geloof, van energie aanbiedingen tot wilt u een donatie doen voor de zonnebadende ijsberen?quote:
Porto was ook de makkelijkste loting dus dat is niet zo gek. Competitie winnen ze nietquote:Op woensdag 10 april 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Ze staan voor jan lul met 1 been in de halve finale CL, en tweede in de competitie
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Porto was ook de makkelijkste loting dus dat is niet zo gek. Competitie winnen ze niet
en 14% gaat naar het vwo, alsof het dan slecht gaat met de havo, zoveel % zie ik niet van het vmbo naar het vwo gaan hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijsinspectie: het gaat niet goed met de havo
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-de-havo~ac2cad91/
Klik link111!!!11!1 Inkijk jongens!!!!!
Fapje gezetzt!!1!1!11
Mwah. Ik heb Ajax niet hoog zitten maar zitten wel in de winning mood. Zeker na Real, dus alleen daarom kan je al beter Porto hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweest
want porto heeft deze ronde gehaald zonder overwinning?quote:Op woensdag 10 april 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb Ajax niet hoog zitten maar zitten wel in de winning mood. Zeker na Real, dus alleen daarom kan je al beter Porto hebben.
Het is je moeder nietquote:Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweest
Voor iemand die altijd zegt verstand te hebben van voetbal kom je wel behoorlijk dom overquote:Op woensdag 10 april 2019 10:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
want porto heeft deze ronde gehaald zonder overwinning?
Je kan beter vmbo volgen zodat je wat kan met je handen. Daar is in de toekomst meer baat bij dan het zoveelste sneeuwvlokje die kunstacademie wil doenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijsinspectie: het gaat niet goed met de havo
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-de-havo~ac2cad91/
Klik link111!!!11!1 Inkijk jongens!!!!!
Fapje gezetzt!!1!1!11
je argumentatie is een beetje koekoek, dus dan ga ik me inderdaad van de domme houden, nog knap dat je dat hebt kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd zegt verstand te hebben van voetbal kom je wel behoorlijk dom over
Ik lees mensen als boekenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je argumentatie is een beetje koekoek, dus dan ga ik me inderdaad van de domme houden, nog knap dat je dat hebt kunnen ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |