Ja daarom, beetje muffig en smaakloos maar daar mag je niet blind vanuit gaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
het ziet eruit alsof het naar niks smaakt
Die van mij is gewoon goed hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje muffig en smaakloos maar daar mag je niet blind vanuit gaan
Neem chloro nie serieus hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werd net nog een gedrocht genoemd of is dat onzin
Lelijk dekbed man.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
@:Catkiller is dit jouw vriendin??
Pics?!quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn nieuwe boxershorts zitten echt lekker
Zou het overwegen als jij een leuker persoon was geweest maar dat zit er nou eenmaal niet in hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom op man, laat ons mee genieten
mooi gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou het overwegen als jij een leuker persoon was geweest maar dat zit er nou eenmaal niet in haha
Ik heb inderdaad helaas geen tieten en punani. Sorry profquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou het overwegen als jij een leuker persoon was geweest maar dat zit er nou eenmaal niet in haha
Picsquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn nieuwe boxershorts zitten echt lekker
Je hoeft verder ook niet te proberen de boel om te bouwen want in de kern zal het nooit wat tussen ons wordenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad helaas geen tieten en punani. Sorry prof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Kapot geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Ik krijg hier een slappe vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saaie subtopper dat portoquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIVERPOOL GODEN
@:VANILLEKWARK
lekker goaltje jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIVERPOOL GODEN
@:VANILLEKWARK
Wow doe normaal manquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om de zurekutgraad te herstellen
Haha lijkt wel alsof Liverpool achterstaatquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toekomstige kampioen van Engeland doet niet aan achter staanquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha lijkt wel alsof Liverpool achterstaat
Je zou willen dat je vrouw chloro’s phwaarde hadquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eerder haar hartslagquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zou willen dat je vrouw chloro’s phwaarde had
achterstaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toekomstige kampioen van Engeland doet niet aan achter staan
Van welk ondergoed krijg jij wel een stijvequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zou willen dat je vrouw chloro’s phwaarde had
Typischquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoop dat die van Tottenham een paar van die van City lam trappen.
thanks wat liefquote:
Nog even 2 erbij tikken en geen goal tegen krijgen. Dan zit je wel goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Porto krijgt PTSD van LFC, helemaal na vorig seizoen
Dat wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n briljante speler zou hebben
Echt he. 0.0 toegevoegde waarde die varquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het altijd zo kut saai als het spel stilgelegd wordt door de VAR
Ik vind elke keer welkom geheten worden bij de zender pas irritant.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het altijd zo kut saai als het spel stilgelegd wordt door de VAR
Ik heb het ook als ik rond de 10 komquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk nog steeds, heb hiervoor nog nooit wat met mn knie gehad
Welkom bij de NOS!quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind elke keer welkom geheten worden bij de zender pas irritant.
Loop je weer of is dit uit een ver verleden hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik heb het ook als ik rond de 10 kom
Vind het ook irritant wanneer jij weer bombastisch binnen komt wandelen, maar daar doe ik ook niks aan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind elke keer welkom geheten worden bij de zender pas irritant.
Is goed Prof, is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het ook irritant wanneer jij weer bombastisch binnen komt wandelen, maar daar doe ik ook niks aan.
Nee ik moet nu wegquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog rare plaatjes posten zo?
Nee ben paar maanden gestopt omdat ik niet verder kwamquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loop je weer of is dit uit een ver verleden haha
wel hoor, hoewel het natuurlijk altijd de vraag is of hzaw achter de knoppen zit of nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die mis je toch niet echt ofwel haha
Je kan ook gewoon een rondje lopen hequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden gestopt omdat ik niet verder kwam
Wat mis je eraan danquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
wel hoor, hoewel het natuurlijk altijd de vraag is of hzaw achter de knoppen zit of niet
Moet wel een doel hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een rondje lopen he
Wat is belangrijker? Een doel of een proces?quote:
zij is één van de weinigen die nog om me kan lachenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat mis je eraan dan
Hzaw is wel een aanwinst ja
Beetje simpel dusquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
zij is één van de weinigen die nog om me kan lachen
hhahahahahquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
zij is één van de weinigen die nog om me kan lachen
Zonde, je was er bijnaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik had de halve post al gelezen voor ik erachter kwam dat dit weer een domme quote is
Pas maar op, een knietje wil nog wel lukken namelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
zin om @:le_professeur in de knieschijf te neuken
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op, een knietje wil nog wel lukken namelijk
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan echt slecht tegen negeren, hebben jullie dat ook?
Ja en mantra’s zingenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een weekend lang rollen op een matje?
wie negeert je?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan echt slecht tegen negeren, hebben jullie dat ook?
Doe al maanden mn bestquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon negeren dit, Le_Prof, kutgedrag moet je niet voeden
Niet zo stoer doen, schubbenkutquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon negeren dit, Le_Prof, kutgedrag moet je niet voeden
ahw dikkopje is ergens wel cutequote:
Oke vraag ik wel een vriendinquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zweverig, weet niet of ik dat wel kan
Zou ik wel raar vinden als je dat deed jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan jou toch ook helemaal niet voor iets lelijks uitschelden
hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden als je dat deed ja
Omdat we friends zijn toch ;squote:
Dus de keren dat jij niet post kijk je gewoon mee, haha wat sneuquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat jullie hier werkelijk altijd zijn als ik kijk.
Wat een rare conclusie. Ik lurk werkelijk nooit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus de keren dat jij niet post kijk je gewoon mee, haha wat sneu
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Ik lurk werkelijk nooit.
Post nog wat oude muziek, toen je weg was had ik Vivaldi aanstaan, wat vind je daarvan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier sowieso waardeer zijn mijn eigen posts.
Vivaldi is mooi, ik ben ooit in een Vivaldi museum geweest in Venetië, waar ze cello's en violen uit de renaissance hadden, tof om te zien.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Post nog wat oude muziek, toen je weg was had ik Vivaldi aanstaan, wat vind je daarvan.
Ah ja dat is wel grappigquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vivaldi is mooi, ik ben ooit in een Vivaldi museum geweest in Venetië, waar ze cello's en violen uit de renaissance hadden, tof om te zien.
Wel stuk minder dan Bach though, second tier zou ik zeggen.
Alsof jij smaak hebt met die hondslelijke horloges van jequote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vivaldi. Gewoon simpele voorspelbare deuntjes. GAAAAAAP
prima browser welquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vivaldi. Gewoon simpele voorspelbare deuntjes. GAAAAAAP
De Rolex OP hondslelijk vindenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij smaak hebt met die hondslelijke horloges van je
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.quote:
hahaatjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.
Dus ja dat is vrij vaak haha
Ja dit herken ik helaas wel van alles voor 2017 zeg maarquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.
Dus ja dat is vrij vaak haha
Ja en welk jaar is het nu? Nee, dat ben je alweer kwijtquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit herken ik helaas wel van alles voor 2017 zeg maar
en jij hebt nog niet eens een degradatie meegemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij weet tenminste wat ik ook regelmatig doormaak, dat is wel mooi aan jou.
2019 volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en welk jaar is het nu? Nee, dat ben je alweer kwijt
Pff nee, maar Wenger meemaken in de laatste 5-10 jaar is ook wel een heftigequote:Op dinsdag 9 april 2019 23:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
en jij hebt nog niet eens een degradatie meegemaakt
Denk je dat jullie dit jaar top 4 pakken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff nee, maar Wenger meemaken in de laatste 5-10 jaar is ook wel een heftige
Keer op keer net niet is misschien wel het ergste dan weten waar je staat
Pff voor Everton alle hoop, nu even totaal niet. Je kan er eigenlijk geen peil op trekken maar ik neig naar niet omdat de uitwedstrijden zo ongelooflijk slecht zijn vergeleken met thuis, en we moeten nog aardig wat lastige potjes uit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk je dat jullie dit jaar top 4 pakken?
Ja allemaal ploegen die voor plek 7 voor EL strijdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff voor Everton alle hoop, nu even totaal niet. Je kan er eigenlijk geen peil op trekken maar ik neig naar niet omdat de uitwedstrijden zo ongelooflijk slecht zijn vergeleken met thuis, en we moeten nog aardig wat lastige potjes uit.
Ja en te labiel elftal helaas, en zonder CL te weinig inkomsten om echt stappen te makenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja allemaal ploegen die voor plek 7 voor EL strijden
Jammer als het nog mis zou gaan, want United en Tottenham leken rijp voor de prooiquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en te labiel elftal helaas, en zonder CL te weinig inkomsten om echt stappen te maken
Europa League liggen nog kansen, geloof dat de vierde plek ook vervalt mochten Engelse clubs buiten de top4 zowel de EL als de CL winnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer als het nog mis zou gaan, want United en Tottenham leken rijp voor de prooi
RIP mn hartquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Aangereden, pijn en nu tenminste echt dood. Goed gehandeld.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Enige Engelse ploegen die ik kans zie hebben zijn City en LFC, al is Barca ook natuurlijk grote kanshebber.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Europa League liggen nog kansen, geloof dat de vierde plek ook vervalt mochten Engelse clubs buiten de top4 zowel de EL als de CL winnen.
Maar goed, hoe groot is de kans dat United of Tottenham de CL wint lol
Speelt Barca ook in de Premier League? Uit welke streek komen die?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige Engelse ploegen die ik kans zie hebben zijn City en LFC, al is Barca ook natuurlijk grote kanshebber.
Zo zie je maar weer dat er een lieve, zachte jongen schuilt onder Noel's hard en lompe voorkomen.quote:
Ik bedoel dus op de CL-winst he hansworstquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Speelt Barca ook in de Premier League? Uit welke streek komen die?
Als je dat niet naar vindt dan moet je preventief opgeruimd worden want dan ben je een tikkende tijdbomquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat er een lieve, zachte jongen schuilt onder Noel's hard en lompe voorkomen.
Juventus niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bedoel dus op de CL-winst he hansworst
rip kuroi @Amaranthaquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:19 schreef Solotovski het volgende:
Katje ook stuiptrekkingen en liet z'n ontlasting gaan
Rip katje
Ja die 2-0 waarbij hij Gallas even aan de kant schoof was wel heel lekker. heb nog een shirtje van hem.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Agbonlahor vond ik altijd zo'n held he GrathGast was echt ziekelijk snel en stond er vaak tegen ons. (ons ja lol)
Ijzersterke verdediging en Ronaldo staat er altijd in de CL, meer dan dat (en wat geluk!!) heb je in principe niet nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not really, heb het idee dat die over hun piek heen zijn, ook met Ronaldo daar.
Die gast had ook een bazenhoofd, echt een fuck you kop en met zijn snelheid liet hij het altijd zien.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja die 2-0 waarbij hij Gallas even aan de kant schoof was wel heel lekker. heb nog een shirtje van hem.
Ik sluit ze niet uit, maar als ik drie ploegen moet noemen die ik als favoriet zie, zit Juventus niet in die drie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ijzersterke verdediging en Ronaldo staat er altijd in de CL, meer dan dat (en wat geluk!!) heb je in principe niet nodig.
Ook niet in punten hequote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Die zin ook, maar heb geen zin in aanhalingstekens
was in mijn hoofd ook nog iets meer een duelquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu is dat aan de kant schoof wel wat triester als je de gif ziet, maar goed
Ik ga ook gelijk klaarzitten voor kaartjes voor de halve finale playoffsquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Als we nog kans maken op de titel ga ik sowieso naar Liverpool voor het laatste weekend vs Wolverhampton
Ook als ik geen kaartje kan bemachtigen (waar ik nu al mee bezig ben) ga ik er heen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga ook gelijk klaarzitten voor kaartjes voor de halve finale playoffs
Hahahah lekker manquote:
ik hoop het zo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Al maakt 't niet uit joh, op een normale matchday is elke pub daar goed vertoeven, laat staan de laatste matchday als we kampioen kunnen worden.
VVD met de snoeiharde kopbal natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik hoop het zo.
Gini die de winnende maakt ofzo bohh
Ff beetje respect voor de modjes graagquote:
TARDIS is wel goeie vent jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Sowieso homo's
Alle homo's die ik ken zijn briljante mensen
Pleur eens op met die aidsquote:
Gast wat zeg je nou? Nu moet ik bijna huilenquote:
Dag medeblauwequote:
Hoi Femquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Jeetje, lekker danquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Hoi haagsquote:
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aanquote:
Hoestie?quote:Op woensdag 10 april 2019 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags
[..]
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aan
Nope. Auto staat ook in garage.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heeft bij jullie ook gevroren? Hier is de auto bevroren
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
JIJ SLUID MIJN TOPIK!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
Mijn vriendin haar auto had ook geen ijs. Die stond wel buiten.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweest
Ja!!quote:
Toevallig ga ik allemaal Bijenmix zaaien in de tuin.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, als ik in de koelkast aan het kijken ben
Ja heb ook allemaal wilde bloemen gezaaid in de tuin, wil ook allemaal lavendel weer in de voortuin, vinden de hommels helemaal geweldigquote:Op woensdag 10 april 2019 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toevallig ga ik allemaal Bijenmix zaaien in de tuin.
Goed voor bijers en andere stuiverts
Jazekerquote:Op woensdag 10 april 2019 08:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja!!
Waarom ??
Krijg je van het sluiten van kwaliteit topiks een hard pikkie ofso??
Dat is het zeker
Hey Braddiequote:Op woensdag 10 april 2019 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik, als ik in de koelkast aan het kijken ben
Nee, kut teamquote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoten van Liverpool jongens
Die braddie, zou hij nog leven?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs braddie gebruikt niet van die rare plaatjes om dit duidelijk te maken
Jawel. Spelen saai counter voetbal en staan alleen waar ze staan vanwege discutabele beslissingen. Qua voetbal is Manchester City 100x leuker om te zien en zij verdienen het ook echt om kampioen te worden.quote:
Nee vies topic sluit kwalletjequote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niets van gezien.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
is wel heel overdreven he, was best een zaadpotquote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever Cityquote:Op woensdag 10 april 2019 09:18 schreef McGrath het volgende:
Beter wordt Leicester weer kampioen, daar is iedereen het over eens.
ik neem zo een lekker bakkie andersquote:Op woensdag 10 april 2019 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
TIJD VOOR VIEZE RANZIGE SMERIGE KOFFIE HAHA
Het is je gegund vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik neem zo een lekker bakkie anders
Ik heb mijn thee al opgedronkenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik neem zo een lekker bakkie anders
LIVERPOOL GODENquote:Op woensdag 10 april 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel. Spelen saai counter voetbal en staan alleen waar ze staan vanwege discutabele beslissingen. Qua voetbal is Manchester City 100x leuker om te zien en zij verdienen het ook echt om kampioen te worden.
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?quote:
Mooi gezegd, vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?
Tweede helft ook niet meer gekekenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
is wel heel overdreven he, was best een zaadpot
Geen idee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar thee wel en dat vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?
Oh en beffen?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar thee wel en dat vind ik wel lekker.
Echt he. Ze staan voor jan lul met 1 been in de halve finale CL, en tweede in de competitiequote:
Niet open doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff er gaat weer een kudde Jehova's door de straat
Nee, eens in de zoveel tijd komt die kudde hier langs, alsof mensen dan ineens zeggen, ja joh het mijne is toevallig net op.quote:
Je doet wel open?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, eens in de zoveel tijd komt die kudde hier langs, alsof mensen dan ineens zeggen, ja joh het mijne is toevallig net op.
Nee, maar heb ook een bordje op de deur. Toen ik hier net kwam wonen had ik bijna elke dag wel iemand voor de deur staan, van dakgoten schoonmaken tot geloof, van energie aanbiedingen tot wilt u een donatie doen voor de zonnebadende ijsberen?quote:
Porto was ook de makkelijkste loting dus dat is niet zo gek. Competitie winnen ze nietquote:Op woensdag 10 april 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Ze staan voor jan lul met 1 been in de halve finale CL, en tweede in de competitie
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Porto was ook de makkelijkste loting dus dat is niet zo gek. Competitie winnen ze niet
en 14% gaat naar het vwo, alsof het dan slecht gaat met de havo, zoveel % zie ik niet van het vmbo naar het vwo gaan hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijsinspectie: het gaat niet goed met de havo
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-de-havo~ac2cad91/
Klik link111!!!11!1 Inkijk jongens!!!!!
Fapje gezetzt!!1!1!11
Mwah. Ik heb Ajax niet hoog zitten maar zitten wel in de winning mood. Zeker na Real, dus alleen daarom kan je al beter Porto hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweest
want porto heeft deze ronde gehaald zonder overwinning?quote:Op woensdag 10 april 2019 10:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb Ajax niet hoog zitten maar zitten wel in de winning mood. Zeker na Real, dus alleen daarom kan je al beter Porto hebben.
Het is je moeder nietquote:Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk dat Ajax ook wel makkelijk was geweest
Voor iemand die altijd zegt verstand te hebben van voetbal kom je wel behoorlijk dom overquote:Op woensdag 10 april 2019 10:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
want porto heeft deze ronde gehaald zonder overwinning?
Je kan beter vmbo volgen zodat je wat kan met je handen. Daar is in de toekomst meer baat bij dan het zoveelste sneeuwvlokje die kunstacademie wil doenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Onderwijsinspectie: het gaat niet goed met de havo
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-de-havo~ac2cad91/
Klik link111!!!11!1 Inkijk jongens!!!!!
Fapje gezetzt!!1!1!11
je argumentatie is een beetje koekoek, dus dan ga ik me inderdaad van de domme houden, nog knap dat je dat hebt kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd zegt verstand te hebben van voetbal kom je wel behoorlijk dom over
Ik lees mensen als boekenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je argumentatie is een beetje koekoek, dus dan ga ik me inderdaad van de domme houden, nog knap dat je dat hebt kunnen ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |