Oke vraag ik wel een vriendinquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zweverig, weet niet of ik dat wel kan
Zou ik wel raar vinden als je dat deed jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan jou toch ook helemaal niet voor iets lelijks uitschelden
hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden als je dat deed ja
Omdat we friends zijn toch ;squote:
Dus de keren dat jij niet post kijk je gewoon mee, haha wat sneuquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat jullie hier werkelijk altijd zijn als ik kijk.
Wat een rare conclusie. Ik lurk werkelijk nooit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus de keren dat jij niet post kijk je gewoon mee, haha wat sneu
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Ik lurk werkelijk nooit.
Post nog wat oude muziek, toen je weg was had ik Vivaldi aanstaan, wat vind je daarvan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier sowieso waardeer zijn mijn eigen posts.
Vivaldi is mooi, ik ben ooit in een Vivaldi museum geweest in Venetië, waar ze cello's en violen uit de renaissance hadden, tof om te zien.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Post nog wat oude muziek, toen je weg was had ik Vivaldi aanstaan, wat vind je daarvan.
Ah ja dat is wel grappigquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vivaldi is mooi, ik ben ooit in een Vivaldi museum geweest in Venetië, waar ze cello's en violen uit de renaissance hadden, tof om te zien.
Wel stuk minder dan Bach though, second tier zou ik zeggen.
Alsof jij smaak hebt met die hondslelijke horloges van jequote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vivaldi. Gewoon simpele voorspelbare deuntjes. GAAAAAAP
prima browser welquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vivaldi. Gewoon simpele voorspelbare deuntjes. GAAAAAAP
De Rolex OP hondslelijk vindenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij smaak hebt met die hondslelijke horloges van je
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.quote:
hahaatjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.
Dus ja dat is vrij vaak haha
Ja dit herken ik helaas wel van alles voor 2017 zeg maarquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.
Dus ja dat is vrij vaak haha
Ja en welk jaar is het nu? Nee, dat ben je alweer kwijtquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit herken ik helaas wel van alles voor 2017 zeg maar
en jij hebt nog niet eens een degradatie meegemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij weet tenminste wat ik ook regelmatig doormaak, dat is wel mooi aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |