Echt he. 0.0 toegevoegde waarde die varquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het altijd zo kut saai als het spel stilgelegd wordt door de VAR
Ik vind elke keer welkom geheten worden bij de zender pas irritant.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Vind het altijd zo kut saai als het spel stilgelegd wordt door de VAR
Ik heb het ook als ik rond de 10 komquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk nog steeds, heb hiervoor nog nooit wat met mn knie gehad
Welkom bij de NOS!quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind elke keer welkom geheten worden bij de zender pas irritant.
Loop je weer of is dit uit een ver verleden hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik heb het ook als ik rond de 10 kom
Vind het ook irritant wanneer jij weer bombastisch binnen komt wandelen, maar daar doe ik ook niks aan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind elke keer welkom geheten worden bij de zender pas irritant.
Is goed Prof, is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het ook irritant wanneer jij weer bombastisch binnen komt wandelen, maar daar doe ik ook niks aan.
Nee ik moet nu wegquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog rare plaatjes posten zo?
Nee ben paar maanden gestopt omdat ik niet verder kwamquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loop je weer of is dit uit een ver verleden haha
wel hoor, hoewel het natuurlijk altijd de vraag is of hzaw achter de knoppen zit of nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die mis je toch niet echt ofwel haha
Je kan ook gewoon een rondje lopen hequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden gestopt omdat ik niet verder kwam
Wat mis je eraan danquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
wel hoor, hoewel het natuurlijk altijd de vraag is of hzaw achter de knoppen zit of niet
Moet wel een doel hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een rondje lopen he
Wat is belangrijker? Een doel of een proces?quote:
zij is één van de weinigen die nog om me kan lachenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat mis je eraan dan
Hzaw is wel een aanwinst ja
Beetje simpel dusquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
zij is één van de weinigen die nog om me kan lachen
hhahahahahquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
zij is één van de weinigen die nog om me kan lachen
Zonde, je was er bijnaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik had de halve post al gelezen voor ik erachter kwam dat dit weer een domme quote is
Pas maar op, een knietje wil nog wel lukken namelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
zin om @:le_professeur in de knieschijf te neuken
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op, een knietje wil nog wel lukken namelijk
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan echt slecht tegen negeren, hebben jullie dat ook?
Ja en mantra’s zingenquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een weekend lang rollen op een matje?
wie negeert je?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan echt slecht tegen negeren, hebben jullie dat ook?
Doe al maanden mn bestquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon negeren dit, Le_Prof, kutgedrag moet je niet voeden
Niet zo stoer doen, schubbenkutquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon negeren dit, Le_Prof, kutgedrag moet je niet voeden
ahw dikkopje is ergens wel cutequote:
Oke vraag ik wel een vriendinquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zweverig, weet niet of ik dat wel kan
Zou ik wel raar vinden als je dat deed jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan jou toch ook helemaal niet voor iets lelijks uitschelden
hoezo?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden als je dat deed ja
Omdat we friends zijn toch ;squote:
Dus de keren dat jij niet post kijk je gewoon mee, haha wat sneuquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat jullie hier werkelijk altijd zijn als ik kijk.
Wat een rare conclusie. Ik lurk werkelijk nooit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus de keren dat jij niet post kijk je gewoon mee, haha wat sneu
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie. Ik lurk werkelijk nooit.
Post nog wat oude muziek, toen je weg was had ik Vivaldi aanstaan, wat vind je daarvan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier sowieso waardeer zijn mijn eigen posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |