Vivaldi is mooi, ik ben ooit in een Vivaldi museum geweest in Venetië, waar ze cello's en violen uit de renaissance hadden, tof om te zien.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Post nog wat oude muziek, toen je weg was had ik Vivaldi aanstaan, wat vind je daarvan.
Ah ja dat is wel grappigquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vivaldi is mooi, ik ben ooit in een Vivaldi museum geweest in Venetië, waar ze cello's en violen uit de renaissance hadden, tof om te zien.
Wel stuk minder dan Bach though, second tier zou ik zeggen.
Alsof jij smaak hebt met die hondslelijke horloges van jequote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vivaldi. Gewoon simpele voorspelbare deuntjes. GAAAAAAP
prima browser welquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vivaldi. Gewoon simpele voorspelbare deuntjes. GAAAAAAP
De Rolex OP hondslelijk vindenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij smaak hebt met die hondslelijke horloges van je
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.quote:
hahaatjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.
Dus ja dat is vrij vaak haha
Ja dit herken ik helaas wel van alles voor 2017 zeg maarquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal het kut doet wil ik er niks mee te maken hebben, dan boeit me voetbal niks.
Dus ja dat is vrij vaak haha
Ja en welk jaar is het nu? Nee, dat ben je alweer kwijtquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit herken ik helaas wel van alles voor 2017 zeg maar
en jij hebt nog niet eens een degradatie meegemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij weet tenminste wat ik ook regelmatig doormaak, dat is wel mooi aan jou.
2019 volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en welk jaar is het nu? Nee, dat ben je alweer kwijt
Pff nee, maar Wenger meemaken in de laatste 5-10 jaar is ook wel een heftigequote:Op dinsdag 9 april 2019 23:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
en jij hebt nog niet eens een degradatie meegemaakt
Denk je dat jullie dit jaar top 4 pakken?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff nee, maar Wenger meemaken in de laatste 5-10 jaar is ook wel een heftige
Keer op keer net niet is misschien wel het ergste dan weten waar je staat
Pff voor Everton alle hoop, nu even totaal niet. Je kan er eigenlijk geen peil op trekken maar ik neig naar niet omdat de uitwedstrijden zo ongelooflijk slecht zijn vergeleken met thuis, en we moeten nog aardig wat lastige potjes uit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk je dat jullie dit jaar top 4 pakken?
Ja allemaal ploegen die voor plek 7 voor EL strijdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff voor Everton alle hoop, nu even totaal niet. Je kan er eigenlijk geen peil op trekken maar ik neig naar niet omdat de uitwedstrijden zo ongelooflijk slecht zijn vergeleken met thuis, en we moeten nog aardig wat lastige potjes uit.
Ja en te labiel elftal helaas, en zonder CL te weinig inkomsten om echt stappen te makenquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja allemaal ploegen die voor plek 7 voor EL strijden
Jammer als het nog mis zou gaan, want United en Tottenham leken rijp voor de prooiquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en te labiel elftal helaas, en zonder CL te weinig inkomsten om echt stappen te maken
Europa League liggen nog kansen, geloof dat de vierde plek ook vervalt mochten Engelse clubs buiten de top4 zowel de EL als de CL winnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer als het nog mis zou gaan, want United en Tottenham leken rijp voor de prooi
RIP mn hartquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Aangereden, pijn en nu tenminste echt dood. Goed gehandeld.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Enige Engelse ploegen die ik kans zie hebben zijn City en LFC, al is Barca ook natuurlijk grote kanshebber.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Europa League liggen nog kansen, geloof dat de vierde plek ook vervalt mochten Engelse clubs buiten de top4 zowel de EL als de CL winnen.
Maar goed, hoe groot is de kans dat United of Tottenham de CL wint lol
Speelt Barca ook in de Premier League? Uit welke streek komen die?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige Engelse ploegen die ik kans zie hebben zijn City en LFC, al is Barca ook natuurlijk grote kanshebber.
Zo zie je maar weer dat er een lieve, zachte jongen schuilt onder Noel's hard en lompe voorkomen.quote:
Ik bedoel dus op de CL-winst he hansworstquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Speelt Barca ook in de Premier League? Uit welke streek komen die?
Als je dat niet naar vindt dan moet je preventief opgeruimd worden want dan ben je een tikkende tijdbomquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat er een lieve, zachte jongen schuilt onder Noel's hard en lompe voorkomen.
Juventus niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bedoel dus op de CL-winst he hansworst
rip kuroi @Amaranthaquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:19 schreef Solotovski het volgende:
Katje ook stuiptrekkingen en liet z'n ontlasting gaan
Rip katje
Ja die 2-0 waarbij hij Gallas even aan de kant schoof was wel heel lekker. heb nog een shirtje van hem.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Agbonlahor vond ik altijd zo'n held he GrathGast was echt ziekelijk snel en stond er vaak tegen ons. (ons ja lol)
Ijzersterke verdediging en Ronaldo staat er altijd in de CL, meer dan dat (en wat geluk!!) heb je in principe niet nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not really, heb het idee dat die over hun piek heen zijn, ook met Ronaldo daar.
Die gast had ook een bazenhoofd, echt een fuck you kop en met zijn snelheid liet hij het altijd zien.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja die 2-0 waarbij hij Gallas even aan de kant schoof was wel heel lekker. heb nog een shirtje van hem.
Ik sluit ze niet uit, maar als ik drie ploegen moet noemen die ik als favoriet zie, zit Juventus niet in die drie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ijzersterke verdediging en Ronaldo staat er altijd in de CL, meer dan dat (en wat geluk!!) heb je in principe niet nodig.
Ook niet in punten hequote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Die zin ook, maar heb geen zin in aanhalingstekens
was in mijn hoofd ook nog iets meer een duelquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu is dat aan de kant schoof wel wat triester als je de gif ziet, maar goed
Ik ga ook gelijk klaarzitten voor kaartjes voor de halve finale playoffsquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Als we nog kans maken op de titel ga ik sowieso naar Liverpool voor het laatste weekend vs Wolverhampton
Ook als ik geen kaartje kan bemachtigen (waar ik nu al mee bezig ben) ga ik er heen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga ook gelijk klaarzitten voor kaartjes voor de halve finale playoffs
Hahahah lekker manquote:
ik hoop het zo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Al maakt 't niet uit joh, op een normale matchday is elke pub daar goed vertoeven, laat staan de laatste matchday als we kampioen kunnen worden.
VVD met de snoeiharde kopbal natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik hoop het zo.
Gini die de winnende maakt ofzo bohh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |