Hahahah lekker manquote:
ik hoop het zo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Al maakt 't niet uit joh, op een normale matchday is elke pub daar goed vertoeven, laat staan de laatste matchday als we kampioen kunnen worden.
VVD met de snoeiharde kopbal natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik hoop het zo.
Gini die de winnende maakt ofzo bohh
Ff beetje respect voor de modjes graagquote:
TARDIS is wel goeie vent jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Sowieso homo's
Alle homo's die ik ken zijn briljante mensen
Pleur eens op met die aidsquote:
Gast wat zeg je nou? Nu moet ik bijna huilenquote:
Dag medeblauwequote:
Hoi Femquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Jeetje, lekker danquote:Op woensdag 10 april 2019 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou de auto is afgeschreven, het is niet meer de moeite om hem te maken
Hoi haagsquote:
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aanquote:
Hoestie?quote:Op woensdag 10 april 2019 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags
[..]
Krijg zondag de Matiz een poosje bij huis, die is wel grappig, de km teller is kapot, hij geeft constant 50 km te veel aan
Nope. Auto staat ook in garage.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heeft bij jullie ook gevroren? Hier is de auto bevroren
Hier gewoon voor het huis, al was een garage wel fijn geweestquote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
JIJ SLUID MIJN TOPIK!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Auto staat ook in garage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |