mooi gezegdquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou het overwegen als jij een leuker persoon was geweest maar dat zit er nou eenmaal niet in haha
Ik heb inderdaad helaas geen tieten en punani. Sorry profquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou het overwegen als jij een leuker persoon was geweest maar dat zit er nou eenmaal niet in haha
Picsquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn nieuwe boxershorts zitten echt lekker
Je hoeft verder ook niet te proberen de boel om te bouwen want in de kern zal het nooit wat tussen ons wordenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad helaas geen tieten en punani. Sorry prof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Kapot geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Ik krijg hier een slappe vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saaie subtopper dat portoquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIVERPOOL GODEN
@:VANILLEKWARK
lekker goaltje jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIVERPOOL GODEN
@:VANILLEKWARK
Wow doe normaal manquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om de zurekutgraad te herstellen
Haha lijkt wel alsof Liverpool achterstaatquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toekomstige kampioen van Engeland doet niet aan achter staanquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha lijkt wel alsof Liverpool achterstaat
Je zou willen dat je vrouw chloro’s phwaarde hadquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eerder haar hartslagquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zou willen dat je vrouw chloro’s phwaarde had
achterstaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toekomstige kampioen van Engeland doet niet aan achter staan
Van welk ondergoed krijg jij wel een stijvequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zou willen dat je vrouw chloro’s phwaarde had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |