Nee, kut teamquote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoten van Liverpool jongens
Die braddie, zou hij nog leven?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs braddie gebruikt niet van die rare plaatjes om dit duidelijk te maken
Jawel. Spelen saai counter voetbal en staan alleen waar ze staan vanwege discutabele beslissingen. Qua voetbal is Manchester City 100x leuker om te zien en zij verdienen het ook echt om kampioen te worden.quote:
Nee vies topic sluit kwalletjequote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niets van gezien.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
is wel heel overdreven he, was best een zaadpotquote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever Cityquote:Op woensdag 10 april 2019 09:18 schreef McGrath het volgende:
Beter wordt Leicester weer kampioen, daar is iedereen het over eens.
ik neem zo een lekker bakkie andersquote:Op woensdag 10 april 2019 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
TIJD VOOR VIEZE RANZIGE SMERIGE KOFFIE HAHA
Het is je gegund vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik neem zo een lekker bakkie anders
Ik heb mijn thee al opgedronkenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik neem zo een lekker bakkie anders
LIVERPOOL GODENquote:Op woensdag 10 april 2019 09:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel. Spelen saai counter voetbal en staan alleen waar ze staan vanwege discutabele beslissingen. Qua voetbal is Manchester City 100x leuker om te zien en zij verdienen het ook echt om kampioen te worden.
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?quote:
Mooi gezegd, vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?
Tweede helft ook niet meer gekekenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
is wel heel overdreven he, was best een zaadpot
Geen idee. Heb het nog nooit geprobeerd, maar thee wel en dat vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet beffen en geen koffie drinken, ik neem aan dat je vriendin een dekmantel is zodat je vrienden niet weten dat je homo bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |