quote:
Ik heb een extra extra geheim knopjequote:
Stukgemaakt.quote:
Ja, laat maar weer dan, zo is het niet leuk spelenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een extra extra geheim knopje
Pirep niet, hij staat door dit alles onderaan, alleen degeen die er in posten weten waar het staatquote:Op woensdag 10 april 2019 14:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, laat maar weer dan, zo is het niet leuk spelen
Die is allang ingeslagen, als een bomquote:Op woensdag 10 april 2019 14:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
hahha, jezus, slaat de ouderdom toe ofzo?
Je ziet er nog uit als 21quote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is allang ingeslagen, als een bom
Nu hoor ik dat vogeltje 'pirep'zeggenquote:
Lekker voor je !!!!quote:
Nou, daar klopt iets niet zo heel erg van , ik hoorde van de week op revalidatie dat die 2 jaar kankerbehandeling m'n lijf 10 jaar ouder heeft gemaaktquote:
Daar had ik dus ook meteen last van. Liever dit vogeltje dan dat andere 'vogeltje'.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu hoor ik dat vogeltje 'pirep'zeggen
Die kan ik nergens meer vindenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:04 schreef I. het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook meteen last van. Liever dit vogeltje dan dat andere 'vogeltje'.
OKOK 31 DANquote:Op woensdag 10 april 2019 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, daar klopt iets niet zo heel erg van , ik hoorde van de week op revalidatie dat die 2 jaar kankerbehandeling m'n lijf 10 jaar ouder heeft gemaakt
Wat doe ik hier nog, ik moet met pensioen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |